Lákaly mě endura, blbnutí po okolí apod. Tak jsem si koupil mastodonta. Uvidíme, zatím mě ta mašina strašně baví. To co jsem od ní chtěl naprosto splňuje.
Výška jezdce: 197 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Strom v tomhle stavu by stál 130 táců.
Honda XL 650V Transalp: 37kw a musel bych investovat 8tis do škrcení a zrovna nebyl slušnej kus.
BMW R 1150 GS: Chtě jsem najezdit víc na něčem menším, než rovnou skočit na to nejlepší
KTM LC4 Adventure: Nebyl zrovna pěkná k mání, 37kw, a asi bych nevyužil její potenciál.
První dojmy - První dojem? Zatím jsem seděl na pár větších mašinách, ale to když jsem tady vzal za heft, byl fantastickej. Nebylo co rozhodovat a jel jsem na ní domů :D
Motorku bych doporučil pro - mě mě mě mě mě a jenom mě
Doplňky na motorce - Blastry
Padaky
Šuspleeech
Stupačky
Kratší kosti
Recenze
Lákaly mě endura, blbnutí po okolí apod. Tak jsem si koupil mastodonta. Uvidíme, zatím mě ta mašina strašně baví.
Hledal jsem mašinu, které pojede slušně 0-150 km/h - splňuje
Chtěl jsem něco na čem půjde "cestovat" - dá se říct, že částečně splňuje
Blbnutí okolo komína - splňuje
A něco s čím půjde jezdit offroad - také splňuje
Nevím co dodat, dobu jsem se s ní musel sžívat. Byla obutá na E09, tak mě docela vadilo, že nedrží ve větších rychlostech, ale jinak ok.
Docela se mě potěšilo, že se dá hodit na zadek i s plynem.
Asi po sezoně budu hodnotit jinak:
Pohodlí:
Fouká a fouká, ale zase se mě nechce hyzdit nějakou velkým plexi štítem apod.
Při jízdě ve stupačkách narážím na problém, že jsem jako malej papal hodně Nesquik a narostl jsem. Mám 193cm a budu muset řidítka asi zvýšit, ještě musím pojít kabely o kolik mě to dovolí, nerad, bych se s tím prděl víc.
Sedlo dobrý, i při jízdě na silnici dost jezdím ve stupačkách, takže nějak nevím, zatím dobrý. Možná ho nechám přečalounit a přidat trochu měkkčího pro moji prdelku, ať to mám pěknej gaučík.
Motor
Za mě dobrý. Mě se hodně líbí, není to nějaký dravec, ale když člověk otočí heftem, ihned pěkně razí směr dopředu. A zároveň se s tím jdou dělat blbinky na zadním a předním kolem, takže ja jsem spokojenej jako malej kluk.
Zátah je plynulý až do vysokých otáček. Ve spodu je trochu ucukaný, ale kolik může mít otáček čert ví. Uvidíme mám v plánu nějaký laďáčky, takže třeba se to zlepší.
Cestovka ideální tak 100-110. Pak fouká a při rychlostech kolem 160-170 to zase nezvládaj mitasky E09 a připadám si, jak když jedu na splašeným koni a na konci si řeknu: uuuf přežil jsem.
Podvozek
Musím použít větu kterou maximálně nenávidím: Ideální na ty naše české okrsky. Totální tankodrom to parádně pobere a já to proletím jak vrabčák zahradu. Po polňačkách, paráda. Mám maximální jistotu, a kolikrát si říkám, že zase zbytečně riskuju a dopadnu jako na dváce.
I mě, podesránkovi, kterej je brzda, dává pocit bezpečnosti a troufnu si jet kilem po polňačce.
Ovladatelnost
Paráda, perfektně vyvážená, a poté co jsem dal kratší kosti, přiostřilo se řízení vodí se ještě líp.
Splojezdec
Bylo mi řečeno, že má nohy do O
Díky díky
Dobrá práce, mám něco podobného ale tohle je mnohem lepší
Hezké moto...
pěkné xtčko tak ať ti dlouho slouží a přeji mnoho najetých km bez nehod a dlouhou sezonu
Pěknéé ikstéé Holice okolí? tak to můžem někdy podračit ;)