Ducati S4 Carl Fogarty #1/300
První dojmy - Jedna zachráněná chudinka, která mne vrátila do mladších let, kdy jsem sedlal jednu takovou "bez rodokmenu". Pramáti všech čtyřventilových Monsterů s motorem Ducati 916, někým zatracovaná, jiným opěvovaná. Vyrobena v počtu 300ks na počest Carla Fogartyho při konci jeho závodní kariéry...
Motorku bych doporučil pro - Podobným potrefeným bláznům, kteří se potřebuji zabavit. Pokud požadujete aby všechna auta v ulici, která mají alarm houkala a maminky pojíždějící s kočárkem na Vás házely nevraživé pohledy, že jim vzbudíte dítko. Pak je to opravdu správná volba!
Doplňky na motorce - A jelikož jsem člověk, který hned něco nevyhodí a kupec by mi to jistě nezaplatil, na půdě se mi uložené ,,válely" Ducati Performance díly z první prodané S4.
Vidlice Ohlins, zadní Tlumič Ohlins, modré carbonové hadice, antihoppingová spojka, carb. zrcátka a další fičury.
Tak jsem si tam pro to vylezl a našrouboval to tam.
Recenze
Měl jsem již jednu poladěnou Ducati S4, kterou jsem zakoupil od pana Papežíka staršího, ještě když byl ředitelem v Ducati Praha, ta však musela kvůli financím z domu.
Jezdil jsem dál pouze na staré ČZ 250/455 a stesknul jsem si že bych ji chtěl zpět, ale bylo pozdě. Litoval jsem toho a do roka a dne jsem objevil tuhle potvůrku.
Našel jsem ji úplně náhodou při listování nějakým německým zahrádkářským serverem. Fotky strašně neostré. Popis velmi strohý a akceptovatelná cena. ...netuším jak se tam dostala.
Byla v Rakousku od prvního majitele, který ji nabídl při koupi dalšího nového motocyklu zpět protiůčtem původnímu prodejci. Poctivě vedl servisku.
Najeto cca 14.000 km.
Ten si ji ponechal ve svém Ducati krámečku v Alpách, tiše čekala v rohu...
Já jsem několikrát prodejci psal e-mail, ale ten když viděl v e-mailu příponu ,,.cz " vůbec neodpovídal. Už jsem byl smířený s tím že je pryč...
Kamarád mi to telefonem vykomunikoval a já se vydal s dodávkou ,,na otočku" podívat zda je to co očekávám...
Po šílené cestě v zimě a letním obutím zapůjčené dodávky jsem ji konečně viděl.
Motocykl byl kompletně přestavěn,, vytuněn šílenými aftermarketovými díly: řidítka, chromované blinkry, sedlo, brejle, přední štítek, atd.
A jelikož majitel měl velmi špatný vkus a prodejce byl dobrý obchodník tak mu za úplatu na motorku navěsil co mu na očích viděl... No prostě hroznej bajk, ...kterej bych nechtěl skoro ani zadarmo!
Lak na všech dílech byl ale původní a nepoškozený.
Motor šel velmi pěkně a protože S4 znám jako svý boty, po důkladném ohledání jsem nezjistil žádný zásah do konstrukce, který by bránil uvést ,,Foggyho" do původního stavu.
Ptal jsem se prodejce zda neví o původních dílech...
Překvapení číslo 1:
Prodejce mi v rohu dílny 3 ukázal obrovské bedny. V nich byly uloženy originální a některé vůbec nenamontované díly:
(vidlice Showa se zlatým TIN povrchem, karbonový klín, blinkry, řidítka, origo původní nové pneumatiky Michelin Pilot Sport, Led blinkry, Termignoni výfukový kit + eprom, závodní řetězová sada s malým kolečkem a velkou rozetou, plachta, spojka, lehké rozvody...už si ani nepamatuji co vše tam bylo. No připadal jsem si že otvírám krabice s vánočníma ozdobama. ) Měl jsem uvnitř pocit že musí být vidět moje huba od ucha k uchu...
Prý mu to zabírá moc místa a je to v ceně.
No to už jsem se začal i na venek usmívat, protože jsem to prostě nevydržel.
Překvapení č. 2:
Malé číslování na nádrži, kde v titanové destičce s podpisem Foggyho bylo uvedeno výrobní číslo 001.
Ptám se prodejce zda je to původní. On během chvilky nalezl šanon a ukázal na dodacím listě, který měl z fabriky když motocykl objednával prvnímu majiteli.
Toho čísla 001 si snad za celou dobu nikdo ani nevšiml!!!
Tak jsem ji koupil a dovezl domů, 2-3 týdny nespal se svou ženou, (už mi prominula uff).
Motocykl jsem pečlivě a pomalu uvedl do původního stavu, pouze s originálními doplňky, aby do budoucna nedělal ostudu svému jménu..
Co dodat:
Jízdní vlastnosti asi stejné jako jakákoli S4. Ten kratší převod umožňuje lepší akceleraci.
Ohlinsy fungují na jedničku. Olej si mezi výměnami naštěstí vůbec nebere.
Díky ostrým vačkám, výfuku Termignoni a závodní elektronice Ducati Corse to jede jak vzteklý, ale taky žere cca 9-10! litrů na 100km.
To mne překvapilo hned při prví jízdě.
Ale já ji to kvůli zvuku odpustím )
Tak tohle už se dál neprodává. Ozdoba garáže. Krása.
Toto je cesta k orgasmu !!!
mašina s příběhem...
Opravdovej skvost, normalne tyhle barevny ficury moc nemusim, ale tady je to chic.
Nenacházím správná slova... Pěkný čtení