PROFIL MOTORKY

Royal Enfield 500S Continental (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník strejda-69
Vloženo 14.4.2015
Aktualizováno 7.9.2019
Zobrazeno 5 174x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Jednoduchý stroj s opravdu léty prověřeným, vzduchem chlazeným jednoválcem ( 535 ccm ), skvělou geometrií, komponenty podvozku ( brzdiče Brembo, tlumiči zadní vidlice Paioli ), úzkými plášti Pirelli a designem.

Více fotografii

Motorka koupena od není koupená v ČR

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 700X: Royal Enfield byl nakonec tím motocyklem poslední volby : )
Honda NT 700V Deauville: Royal Enfield byl nakonec tím motocyklem poslední volby : )

První dojmy - Continental GT má už na pohled kompaktní rozměry. Pro mě s mými 174 cm mi připadal jako udělaný na míru. Pro dlouhány nad 185 cm bude pozice s každým cm navíc problémovější a slečny pod 165 cm bude limitovat sedlo ve výšce 80 cm. První dojmy? Jednoznačně "cool bike"! Design, zvukový projev, ovládání bez problemů! Výtku bych vedl ke zpracování ovladačů.

Motorku bych doporučil pro - Je to motocykl pro všechny, komu se bude líbit a výkonové parametry ho neurazí. Jediným limitem, pak může být pouze vysoký nebo naopak, velmi malý vzrůst řidiče.

Doplňky na motorce - Stroj zatím bez úprav. Pouze jsem odstrojil černé gumové zástěrky s obou blatníků. Připadaly mi nevzhledné. Za deště však budou jistě praktické, ale to se mě v " pouštním " městě netýká : ) Po jiné koncovce výfuku už pátrám.








Recenze

Royal Enfield Continental GT mě prostě dostal! Není to stroj s poslední hi-tech, spíše skromná motorka s odkazem na šedesátá léta této britské značky. Zato moc dobře odkázaným! A má pár drobností, které se dají vytknout a možná vice, než pár! Ale co ...
Mám najeto 5500 km a radost ze svezení je pořád stejná. Motor má příjemnou zvukovou kulisu a i když to není žádný "svižník", (21.4 kW, 44 Nm) bez obav. Křižovatky opouštím jako první!
Jízdní pozice nedovoluje se jen tak vézt. Více váhy je na rukách a protože řídítka jsou užší a zalomená dolů, budou přestávky o něco častější. Zápěstí si musí zvykat. Sedlo je hezké, ale měkké a na spolujezdce zapomeňte. Základ je sólo, ovšem s možností dvousedlo dokoupit (stejně jako stupačky). Continental GT musíte řídit! A jde to jako po másle. Stačí ho "osedlat" a vyrazit. A je to tam!
Obě brzdy pracují skvěle. Stačí si pohrát s nastavením a dávkování je velmi přívětivé.
Světlo není zrovna "zářič", ale uvidíte. Úložné prostory na café raceru? To se nenosí! I když lékárnu strčíte pod plastový konus za sedlem, tak do levé, boční a uzamykatelné schránky na nářadí přibalíte už maximálně malý hadřík : )
Spotřebu jsem neměřil. Výrobce uvádí do 5 l. V zemi, kde je benzín levnější než voda by to asi neřešil nikdo : )
Nejlépe si užijete za městem a pokud neřešíte dopravu ve 4 mil. městě Středního Východu, tak i to město bude váš revír. Na dálniční kilometry to není, ale tankvak na nádrž a rollpack za sedlo a výlet může směle začít...

img=http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/16/285355_008.JPG][/img]


















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gilless
Gilless napsal 23.09.19 v 14:37 10b.

moc pekny

Alceste
Alceste napsal 12.05.18 v 23:01 10b.

Je to nádherný stroj

LiborK
LiborK napsal 09.11.17 v 07:13 10b.

Pěkná prdlavka.

mira592
mira592 napsal 08.11.17 v 19:19 9b.

Endy
Endy napsal 23.03.16 v 09:41 10b.

Krásný stroj!

Více komentářů



TOPlist