
Honda NT700V Deauville
02.10.2006
2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 680 cm3 | |||||||
Výkon | 48.3 kW (65.7 koní) | |||||||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | |||||||
Točivý moment | 66 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | |||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||
Počet válců | 2 | |||||||
Rozvod | OHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 81 mm | |||||||
Zdvih | 66 mm | |||||||
Kompresní poměr | 10 : 1 | 9.2 : 1 | 10.5 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||||
Typ rámu | Dvojitý páteřový | |||||||
Materiál rámu | ocel | |||||||
Zdvih předního odpr. | 115 mm | 130 mm | 115 mm | 130 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | 122.5 mm | |||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | 296 mm | |||||||
Přední třmen | třípístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 17 " | |||||||
Zadní kolo | 17 " | |||||||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | |||||||
Rozměr zadní pneu | 150/70ZR17 | |||||||
Rozvor | 1476 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | 28.83 ° | |||||||
Závlek předního kola | 115 mm | |||||||
Světlá výška | 156 mm | |||||||
Výška sedla | 805 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 236 kg | |||||||
Pohotovostní hmotnost | 257 kg | |||||||
Užitečná hmotnost | 197 kg | |||||||
Objem nádrže | 19.7 l | |||||||
Rezerva | 3.5 l | |||||||
Množství oleje | 3.2 l | |||||||
Spotřeba | 5.15 l/100 km | |||||||
Výměna motorového oleje | 12000 Km | |||||||
Výměna olejového filtru | 12000 Km | |||||||
Výměna převodového oleje | 36000 Km | |||||||
Výměna zapalovací svíčky | 12000 Km | |||||||
Výměna brzdové kapaliny | 18000 Km | |||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 18000 Km | |||||||
Seřízení ventilové vůle | 12000 Km |
Od stefanik(2011)
Od stefanik(2011)
Od HondaPavel(2010)
Od PS_star(2009)
Od Henryk(2008)
Od Henryk(2008)
Od Henryk(2008)
Od dinods(2008)
Od dinods(2008)
Od dinods(2008)
Od dinods(2008)
Od dinods(2008)
Od dinods(2008)
Od Psycho_vlk_Wolf(2007)
Od Lex-Mark(2007)
Od Lex-Mark(2007)
Od Lex-Mark(2007)
Od Lex-Mark(2007)
Od Sakramento(2006)
Od kid666(2006)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Od ivan11(6)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Polohování plexi Deauville 700 | 2 | 18.3.2025 05:00 | ||
Opravy a údržba | Sevisní manuál - Honda NT 700 V / VA | 8 | 9.2.2025 09:47 | ||
Silniční cestovní | průměrná a momentální spotřeba | 2 | 28.6.2024 16:32 | ||
Silniční cestovní | svody | 5 | 30.5.2024 17:22 | ||
Poradna | zabarvení těla výfuku | 5 | 14.5.2024 11:30 | ||
Opravy a údržba | Seřízení ventilů - nové, nebo použít původní těsnění | 25 | 2.9.2023 21:52 | ||
Silniční cestovní | Honda NT 700 nestartuje | 11 | 2.9.2023 09:34 | ||
Poradna | klepání do řidítek při razantnějším brždění | 8 | 30.3.2022 16:23 | ||
Opravy a údržba | Honda NT 700 deauville jde na 1 válec | 5 | 15.10.2021 20:07 | ||
Opravy a údržba | zvuky při 3500 otáčkách | 3 | 24.6.2021 17:56 | ||
Opravy a údržba | zvuky při 3500 otáčkách | 0 | 10.5.2021 09:49 | ||
Silniční cestovní | Sedlo | 4 | 13.3.2021 21:29 | ||
Silniční cestovní | Dobíjení baterie jen 13,7 V , životnost baterky, ukostření baterie | 20 | 15.10.2020 15:40 | ||
Silniční cestovní | Vynechává, málo táhne + zvuk čerpadla | 25 | 20.7.2020 01:47 | ||
Silniční cestovní | Odvzdušnění duálních brzd s ABS | 13 | 2.6.2020 00:02 | ||
Poradna | zátka kontrolní otvoru oleje kardanu | 6 | 24.5.2020 20:48 | ||
Silniční cestovní | Úník vody | 6 | 8.4.2020 03:05 | ||
Poradna | Tohle nešlo nenasdílet | 2 | 20.2.2020 12:20 | ||
Silniční cestovní | Vnitřní brašny | 14 | 10.2.2020 08:49 | ||
Výběr moto | Cestovní moto střední kubatura | 51 | 8.11.2019 20:57 |
Moje první "opravdická" motorka...opravdická proto, že má více než 50 ccm :-)
Poprvé jsem tento typ moto vyděl "naživo" až když mi ji o půlnoci vyložil dovzce z dodávky. V ten mo...
Po začátcích se skůtrem a maxiskůtrem jsem chtěl něco, co si zachová pohodlí skůtra a přidá možnost ...
Pohodlný a spolehlivý cestovní motocykl od Hondy. Kardan, výborná kapotáž, integrované kufry, stavit...
Pohodlný cesťáček na "kochačku" i pro začínajícího motorkáře. Nečekejte závodní stroj.
Honda NT700 Deauville - prostě na první pohled.. Ta musela být moje.. :-)
Krásná pohodlná motorka pro cestování, přesně taková, jakou jsme si představovali :-)
Pohodlný cesták s kardanem, slušnou spotřebou, a přijatelnou cenou.
Prostě dokonalej cesťák jak pro každodenní ježdění tak i na dovolenou ve dvou.
Nádherný design, praktická, výborná ochrana před větrem.
Spolehlivá, malé nároky na údržbu, lehce čitelné jízdní vlastnosti, předvídatelná, chtělo by to koní...
Na prvý pohľad veľká a ťažká krava no neskutočne pohodlná aj pre dvoch.
Je to brumla, už jsem chtěl něco na pohodové kochání...
Super motorka jsem velmi spokojený
Pohodlný cesťák od Hondy. Záruka spokojenosti.
Pohodové moto do práce a na výlety.
První modernější motorka. Dříve jsem jezdil na Suzuki Burgman 400.
Můj sen, tuhle motorku jsem si vybral protože splňovala moje předpoklady a recenze byly taky kladný,...
Super mašina na cestování i ve dvou. I když je to jen 700 cm? , vypadá mohutně a je pěkně ovladatel...
Vynikající cestovní nenáročný stroj pro nenáročné
64.600 km Stav před akci TD Moto
62.600 km před sezonou servisní úkony...
Našel jsem zvláštní prázdné pole pod zadní lampou. Po nasazení brýlí a nalezení správného lomu světl...
Je to drobnost, ale prostě to na moto nepatří. Lepidlo po závaží zbytečně kazí dojem, tak šlo (s tro...
Na rady uživatelů Deauvilek jsem také aplikoval přípravek STP.. Na celou nádrž jsem použil asi 1dcl ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.2/10 |
Průběh výkonu | 7.2/10 |
Vibrace | 6.7/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 9.1/10 |
Brzdy | 8.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.5/10 |
Těsnost tlumičů | 8.7/10 |
Tuhost rámu | 8.1/10 |
Jízda | |
Sport | 5.4/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.8/10 |
Ceny servisu | 5.4/10 |
Servisní síť | 7.2/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 6.1/10 |
Servisní intervaly | 7.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.0/10 |
Světla | 7.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1150 R | Promě zbytečně velký výkon a hlavně nepohodlný posez |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Nebyla zrovna k mání dle mých představ, deauville je pohodlnější.. pro mne.. |
Honda ST 1300 Pan European | Uvidím zda mi cestovní moto zachutná. |
Honda CBF 600S | Kardan, integrované kufry, nevšední vzhled |
Honda ST 1300 Pan European | Byl jsem na ní ještě malý jezdec |
Yamaha Tracer 900 | |
Kawasaki Versys 650 | Moc vysoká pro mne, a malá ochrana proti větru. |
Honda NTV 650 Deauville | Ta už byla málem i doma. Měl jsem ji vyhlédnutou v krásné červené barve u jednoho \"překupníka\" v Draženově. Vypadala skvěle a byla naprosto v plné palbě. Široká i ouzká víka kufrů, Vnitřní taška do všech třech. Navigace, rádio, vyhřívané gripy, atd... |
Honda XL 1000V Varadero | No, i když se mi moc líbila, tak byla její výška pro mého baťůžka příliš velká a tak jsem se byl nucen poohlédnout po něčem nižším. |
Honda ST 1300 Pan European | Na mě zatím moc velká |
Suzuki DL 650 V-Strom | Stejné ročníky a stav jsou dražší než Honda, má to řetěz, nemá integrované kufry. |
Honda NTV 650 Deauville | Novější generace ji v hodně věcech překonává. Tohle už je fakt děda. |
Yamaha XJ6 Diversion | Málo kusů na výběr s ABS, to byla podmínka. Honda mi přišla praktičtější. |
Honda XL 700V Transalp | Slabší, řetěz, málo místa pro dva |
Honda XRV 750 Africa Twin | |
BMW K 1600 GTL | Vrchol, ale na začátek se to vůbec nehodí a navíc cenově pro mě nedostupné. |
BMW K 1200 LT | Tato mě láká, ale je to vyšší liga a do ní musím kvalifikovat – projezdit. |
BMW R 1200 RT | Je to nádherná motorka a možná se k ní jednou propracuji, ale chci začít postupně. |
BMW R 1200 ST | méně pohodlná |
Honda CBF 600S |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1150 RT | |
Honda NTV 650 Deauville | |
Kawasaki Versys 650 | |
Honda ST 1300 Pan European | Výkon motoru, chtěl jsem výkonnější. |
Kawasaki Versys 650 | kapal z ní olej, těžká, neprojela by do parkovací místnosti |
Suzuki GSF 1250S Bandit | Dlouhou dobu byla Deauvillka favorit. Nakonec jsem usoudil, že je až příliš usedlá. Kdo ví, třeba příště. |
Suzuki DL 650 V-Strom | Sice kardan, trochu lepší ochrana před nepřízní počasí, ale méně pohodlná jízdní pozice |
Honda GL1500 GoldWing | |
Honda CB 750 | naháč je naháč,.takže zvítězilo CB-éčko |
Suzuki DL 650 V-Strom | Stromek mi přijde praktičtější ( i do lehčího terénu ) |
BMW R 1200 RT | Malý výkon |
Honda CBF 1000 | byla největším konkurentem nakonec vybraného CBF-ka 1000 - má kardan, integrované kufry, pohodlí, spolehlivost. Nevýhoda byla jedna, ale zásadní: v našem bytovém domě máme motorkárnu :-) , ale bohužel se špatným vjezdem šikmo přes futra dveří... |
BMW R 1150 RT | nedostatočná kapotáž, integrované kufre |
Suzuki GSF 1200S Bandit | drahá |
Yamaha FZ6 Fazer | Asi už moc cestovní |
Honda XL 700V Transalp | |
Royal Enfield 500S Continental | Royal Enfield byl nakonec tím motocyklem poslední volby : ) |
Honda CBF 1000 | Koupil si ji brácha, tak abych se " neopičil". |
Kawasaki Versys 650 | Neprojela by do parkovací místnosti |
BMW R 1150 RT |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2010 | pikot | 2010-nt700v-wiring-d.pdf | 3.2 MB | Barevné el. schéma NT700V |
2010 | pikot | 2010-nt700va-wiring.pdf | 2.6 MB | Barené el. schéma NT700VA |
2007 | 752315 | honda-deauville-700.pdf | 65 MB | |
2007 | Soptik7 | manual-nt-700-cz.rar | 34 MB | |
2006 | fogg | katalog-dilu-dle-vin.mht | 389 KB | |
2006 | De_Pítr | workshop-manual_1-4.pdf | 46 MB | workshop-manual_1-4 Angličtina |
2006 | De_Pítr | workshop-manual_5-9.pdf | 136 MB | workshop-manual_5-9 |
2006 | De_Pítr | workshop-manual_10-14.pdf | 130 MB | workshop-manual_10-14 |
2006 | De_Pítr | workshop-manual_15-18.pdf | 134 MB | workshop-manual_15-18 |
2006 | De_Pítr | workshop-manual_19-26.pdf | 48 MB | workshop-manual_19-26 |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone BT023 | 17" | Zadek | 1 | zatim ujeto 1300 a stale jako nova,pravda,gumy mam naplneny ... | 08.06.2012 v 21:47 |
Bridgestone BT020 | 17" | Zadek | 5 | Jizda se zatezi a v tandemu,sjety spise stred.Predni o neco ... | 18.05.2010 v 22:49 |