Díky
1 reakcí na tento příspěvek Zaseknutý článek řetězu
1 reakcí na tento příspěvek Zaseknutý článek řetězu
A vzdycky je to pakarna, ktere vetsinou jeste znici dalsi dily na motorce a stane se to v okamziku, kdy se ti to vubec nehodi a jsi daleko od domova....
Naposledy editováno 31.05.2020 11:11:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutý článek řetězu
Honza-K> Já to sám nevím, byl tam když jsem koupil moto a byl jak novej. Teď mám nějakých 12 - 13 tis km najeto. Faktem je že prasknutí by bylo hodně nepříjemné, za měsíc a půl mám odjíždět do Albánie, jedeme ve dvou a bude to naložený.. a nechci po cestě žádný velký překvapení. Na druhou stranu, co to bylo za motorky že jsi tak brzy přetrhl řetězy? Asi něco silnějšího než KLE s 37kW
Takže zkusit rozhýbat jak psal MungoJerry a když nic tak radši novej i s kolama?
2 reakcí na tento příspěvek Zaseknutý článek řetězu
Pokud si uz najel 13 tis a nejsi si jisty, ze predchozi majitel ho menil tesne pred prodejem, coz neni uplne casty, urcite bych ho vymenil. Obzvlast, pokud mas pred sebou dlouhou cestu s nalozenou motorkou...
Sadu koupíš v DK racingu za cca 3 - 3,5 tis a mas klid. Bral bych jenom DID, sezenou se i levnejsi sady jinych vyrobcu, ale ver mi, neni to uspora na spravnem miste...
Naposledy editováno 31.05.2020 11:50:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutý článek řetězu
Koukal jsem na tvuj profil, motorce si dal hodne prace a pece, takze tohle uz je v podstate malickost...
To té Albánie si pak kup novou sadu, akorát ne den předem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutý článek řetězu
Honza-K píše: Tuono 102 kW a Superduke 127 kW... Ale to je v podstatě jedno, kazdy vyrobce dimenzuje retez podle vykonu motoru a vyuziti motorky..
Hmm koukám že na ty tvé se dává 525 jak na Transalpa? Vždyť na 70kw Banditu mám 530tku. Nebo špatně googlím?
dadanek1999 píše: milor> Odvrtat a dát nýtovací spojku jako náhradu? Ono to není tak nereálný, je to druhej článek od spojovacího místa.
Honza-K> Já to sám nevím, byl tam když jsem koupil moto a byl jak novej. Teď mám nějakých 12 - 13 tis km najeto. Faktem je že prasknutí by bylo hodně nepříjemné, za měsíc a půl mám odjíždět do Albánie, jedeme ve dvou a bude to naložený.. a nechci po cestě žádný velký překvapení. Na druhou stranu, co to bylo za motorky že jsi tak brzy přetrhl řetězy? Asi něco silnějšího než KLE s 37kW
Takže zkusit rozhýbat jak psal MungoJerry a když nic tak radši novej i s kolama?
Kup novou sadu a neřeš voloviny zvlášť když nevíš minulost toho řetězu před koupí motorky a ještě si mu ty přidal 13 tis Km a ještě k tomu jedeš někam do tramtárie.
Naposledy editováno 31.05.2020 13:33:09
1 reakcí na tento příspěvek Zaseknutý článek řetězu
1 reakcí na tento příspěvek Zaseknutý článek řetězu
https://www.motoretezy.cz/
2 reakcí na tento příspěvek Zaseknutý článek řetězu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaseknutý článek řetězu
soccer> díky
1 reakcí na tento příspěvek Zaseknutý článek řetězu
Naposledy editováno 02.06.2020 09:01:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |