Předem děuji za jakýkoliv rozumný příspěvěk a pomoc.
Jediny co bych ti mohl tak poradit, je podivej se na levy strane , kdyz sundas podsedlovej plast, zhruba v mistech kde je regulator, tak v kabelazi jak jde ten tlustej svazek kabelu k ECU a dozadu ke svetlum, narazis hmatem na kosticku, jako by v ty kabelazi byl konektor. Rozrizni omotavku a konektor je jenostranej, ukoncenej propojovakem a je tam zakonceno asi 10 paru koster. Je to silene poddimenzovany a casem se to vyhreje a pece se to. Ale obvykle to tedy nema za nasledek problem s dobijenim, ale spis chybu FI apod, ale on ten regler kdyz se mu odber zacne menit vlivem ztraty ty kostry se muze chovat vselijak.
Děkuji za další možnost, jsem už zoufalej, takže beru opravdu vše, přes víkend se na to kouknu a uvidím, pokud by tam vše bylo v pořádku, mohl bych se zkusit ozvat? Do Šestajovic bych snad měl dojet.
1 reakcí na tento příspěvek Dobijení
Pokud už na tom hlavním konektoru přímo z regulátoru bude nízké napětí, bude problém přímo na altiku, např. zmiňovaná nefunkční jedná fáze, která nemusí být za studena identifikovatelná.
Ještě mě napadlo, zda nemáš namontovány spousty doplňkových el. spotřebičů. Nevím jak má VFR dimenzovaný výkon, ale např. první Varadera, což by mohlo být obdobné, měla jen něco okolo 300W. A problém byl na světě, kdy za tepla nedobijelo, protože to nestíhalo - přídavná světla + 2x55W, vyhřívané rukojeti +50W, napájení navigace....a majitel se divil, proč mu motorka nedobiji.
Moderní motorky mají již aktiky dimenzované lépe, ale ty starší s přídavnými el. věcičkami nepočítaly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijení
Je to americká verze, takže svítí obě H4 a i blinkry a zadek, ale zase VFR jsem četl maj kolem 400W a kdyby to bylo tím, tak by to dávalo málo od začátku a ne až po chvíli, nebo ne? tam je pokles více než o 1V a to mi přijde až hrozivě moc. Ještě nás napadlo, mohla by to dělat jen teoreticky třeba baterie?
1 reakcí na tento příspěvek Dobijení
Jinak Gugo je jediný za posledních par let kdo se mých VFR nebojí tak tam zajeď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijení
Nejsem odborník, spíš domácí kutil, tak mě ber s rezervou.
Nemáš tam nějaké silnější H4 např. 100W?
Já bych zkusil odpojit konektory od předních světel. Tím vyřadíš největší odběr (2x55W). Ihned by to mělo zareagovat, pokud se ti napětí zvedne a zreguluje někam k 13,8-14,5V, pak je regulátor v pořádku. Potom bych zapojil jednu H4 a sledoval o kolik to klesne. Pokud to bude ještě v tom rozmezí Voltů, zapojil bych druhou. Pokud klesne pod limitní než, tak ti, dle
mého, nestíhá výkon altiku. Potom bych to řešil hledáním úspor na odběru (např.vymenit zadní zářivku a všechny blinkry za Led žárovky se stejnou paticí. Na výkon to nebude mít vliv a ušetřit docela dost Wattů
1 reakcí na tento příspěvek Dobijení
Jo, a pokud Ti Marek (Gahan37 ) doporučuje Guga, tak je to na 100%
1 reakcí na tento příspěvek Dobijení
Naposledy editováno 12.06.2020 06:27:52
1 reakcí na tento příspěvek Dobijení
Má dva kabely silové, bývá to spálené. Pokud mám pravdu kup nový konektor, dej tam pořádně fastony a ty dva silové ještě jedním drátkem proklemuj.
Na XRV je obdobný problém.
Zdroj obrázku: zahraniční vfr fórum.
PS: než se pustíš do těchto úprav, tak si ověř ve schématu, že to Japonec udělal stejně i na tvé Hondě, ale nečekám, že by tam byl rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek Dobijení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijení
Všem děkuji a závěr je tedy takový, že by se idiot jako já neměl hrabat do elektriky že byl špatný kabel jsem poznal, ale dal jsem malý průřez kabelu mezi regulátor a start. rele, jak jsem dal silnější, vše funguje takhle, takže převyjení alternátoru bylo zbytečné...
2 reakcí na tento příspěvek Dobijení
1 reakcí na tento příspěvek Dobijení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijení
wáca píše: Daval jsem na moto uz 2x. Regl z ciny a ani jeden nefungoval, jeden nedaval vubec nic a druhy sotva 13. Dej tam Elesys nebo Ignitech
Ja prodavam treba vicmu, ktera je asi o 500-800 levnejsi a funguje taky. Ale je fakt, ze cinskejch regleru s tenkejma dratama co nefungujou jsem videl dost.
Naposledy editováno 13.06.2020 14:37:19
Jinak ještě jednou všem děkuji, dneska 200km vyjíždka a vše v pořádku, díky, už mi to chybělo po tom vrtání se v tom
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |