kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Co tohle ?
to vypadá dobře, ne? Asi ten nájezd bude mít nějakej příběh, tak bych si ho poslechl u motorky a ... odjel bych na ní Nebo todle: https://motorky.baz...-street-triple-r.php
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: to vypadá dobře, ne? Asi ten nájezd bude mít nějakej příběh, tak bych si ho poslechl u motorky a ... odjel bych na ní Nebo todle: https://motorky.baz...triple-r.php [/quote]
Jen jedna motorka může svou sravostí konkurovat MV.
Jako, vy se tady musíte hrozně nenávidět, že si navzájem doporučujete takový pasti
... koneckonců, nejinak fizzer k agustě přišel
FiZzeR píše: Jen jedna motorka může svou sravostí konkurovat MV.
Jako, vy se tady musíte hrozně nenávidět, že si navzájem doporučujete takový pasti
... koneckonců, nejinak fizzer k agustě přišel
pambu s nama a zly pryc, tachometrovejch 60 uz na Triplikovi mam a zatim tuk tuk... ted pujde na velkej servis, tak uvidime
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Aspon si priznej, ze jsi sel po cene a slapl vedle. Zase bych to nehazel na jenom na MV. Navic se sere skoro vsechno, nebud zaujatej. Stejne ji mas rad!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: FiZzeR> Agusty nebo spis Italove se kupujou od znamych
Aspon si priznej, ze jsi sel po cene a slapl vedle. Zase bych to nehazel na jenom na MV. Navic se sere skoro vsechno, nebud zaujatej. Stejne ji mas rad!
Úplně nešel hele. Tahle byla za inzerovaná za 175 (po slevě, předtím 185), druhá stejná za 160, a pak tam byly modrobílý italie a s černým rámem v rozmezí 140-159 (ta za těch 140 je tam i teď, akorát přebarvená). Čili i když jsem ho o sedmičku stáhnul za nějaký ty šrámy, co na tom rodinným klenotu opomněl zmínit, byla nejdražší. Ta tvoje už byla jestli si dobře pamatuju kolem 230, to už byl hodně velkej skok - nemohl jsem tušit, že do toho napadám za víc. Zvlášť jak jsi to tu vybájil že se serou jen F3 a B3 že jsou v klidu
A jinak je to klasika love-hate relationship, to ssebou vlastnictví italský motorky asi nese, no Úplně do omezovače mě točí, jak je to odfláknutý a nedomyšlený a ojebaný na každým rohu, protože jízdně je ta motorka fakt skvělá.
Naposledy editováno 16.12.2020 15:57:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Co jsem ti mel rict jinyho, z tehle zkusenosti? A kdyby predchozi majitel nezkurvil ten servis, mozna bys jezdil puvodni motor doted.
Ja mel uz 6 trivalcu 800. Myslis, ze bych si jich koupil tolik, kdybych si myslel, ze to je takovej pruser?
A kdyby nova B3 800 nebo Superveloce 800 bylo aspon trochu pohodlne, uz stoji v garazi..
Tady na motorkarich mela pruser jen jedna. To byla ta holcina, co ma ted Monstra 1200. Jenze slapla vedle s prodejcem, podobne jako ty..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Frennky> Zeru i za ne
Ivos>To uz bych se na to vykaslal,v tvym veku si zvykat na novej smrad na hajzlu?Zbytecny
Zapomínáš komu to píšeš, Ivoše v tomhle asi už nic nerozhází
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jedna kraska na prodej u Sothebys…
edit> tak to neni italska kraska, nevim proc jsem si vzdy myslel, ze je isdera italska
Taky jsem si vždycky myslel že je isdera ital každopádně pecka auto nedivil bych se kdyby pár zákazníků jaguaru prchlo právě sem, poté, co se dozvěděli, že xj220 nebude 12tivál atmosféra ale 6tivál turbo... A tady jich je tuším rovnou 16...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: FiZzeR> nojo, ale ja vychazel ze svych zkusenosti a muj drak s tvym motorem s dvojitejma pruzimana ma najeto pres 30 tis v kalupu a pul z toho okruh. Bejvaly rro 26, co vim a taky nic. Jeden kamarad ma kolem 30 na rr a dalsich 5 brutale/draku je v okoli a nikdo nic. Nutno dodat, ze vsechno 2015 a vys. Nebudu do toho zatahovat internetovy znamy, kterych je mraky a jednoho s B3 2013, ktera ma uz pres 100 tis km. A pak znam asi 5 F3 675 a jednu 800, ktery klekly.
Co jsem ti mel rict jinyho, z tehle zkusenosti? A kdyby predchozi majitel nezkurvil ten servis, mozna bys jezdil puvodni motor doted.
Ja mel uz 6 trivalcu 800. Myslis, ze bych si jich koupil tolik, kdybych si myslel, ze to je takovej pruser?
A kdyby nova B3 800 nebo Superveloce 800 bylo aspon trochu pohodlne, uz stoji v garazi..
Tady na motorkarich mela pruser jen jedna. To byla ta holcina, co ma ted Monstra 1200. Jenze slapla vedle s prodejcem, podobne jako ty..
Nevím o kterou holku jde, tohle mě asi minulo.
Jako je to hezký že vám to funguje, docela i závidím. Blbý je, že jak sourcuju informace kvůli tomu svýmu keplu, vidím všude spíš ty průsery. Logicky - spokojenej majitel drží hubu a jezdí Ale co jsem to měl rozebraný, těch konstruktérskejch kopanců je tam nemálo, však i nedávno nějaký český moto periodikum ukradlo ten test němčourů po 50kkm. Úplně nezávisle na tom testu jsem došel k úplně stejnejm poznatkům, plus pár věcí navíc.
Tu B3 se 100kkm bych celkem rád viděl Tomu se prostě dost těžko věří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Johnny83> Co jde vidět,pod zadním oknem,tak těch 12 Neeee???
Tak, 12 valcu..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tady tohle A teď jsem tam u kamaráda našel megahustýfoto
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=87132
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Jak snížit SV 1000???Má někdo radu???
Tady tohle A teď jsem tam u kamaráda našel megahustýfoto
https://www.motorkar...a/?mid=87132 [/quote]
obrázek 5 má pěknou kompozici
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Nevím o kterou holku jde, tohle mě asi minulo.
Jako je to hezký že vám to funguje, docela i závidím. Blbý je, že jak sourcuju informace kvůli tomu svýmu keplu, vidím všude spíš ty průsery. Logicky - spokojenej majitel drží hubu a jezdí Ale co jsem to měl rozebraný, těch konstruktérskejch kopanců je tam nemálo, však i nedávno nějaký český moto periodikum ukradlo ten test němčourů po 50kkm. Úplně nezávisle na tom testu jsem došel k úplně stejnejm poznatkům, plus pár věcí navíc.
Tu B3 se 100kkm bych celkem rád viděl Tomu se prostě dost těžko věří
To je u tebe normalni, ze jdes jen po pruserech
To Turismo veloce ma interval 15 olej, to je podle me pruser. A prvni modely se fakt moc nevyvedly. A tohle byl jeden z nich.
Nedavno mi posilal fotku, kde ma 100tis rovnejch. Nevim, jestli to najdu. Neni to zadnej strelec, ale jezdi furt.
Kazda znacka se sere. Ted sledujes MV a az si koupis jinou znacku, tak te budou brat mrakoty, cos to zas koupil, az zjistis vic. A pokud si pozjistujes adepty, tak zjistis, ze je lepsi nekupovat nic!
Ty ty prusery napric znackama mas zmaknuty vic, tak mi rekni, co by sis koupil?
Rekneme naked nad 120 koni od 2008, at mas na vyber.. kapoty jsou v prdeli vsechny, tam te trapit nebudu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Petta> Kawasaki Z90RS!!!!
To je trochu vic klasika, ale asi se to nesere.. nebo spis jsem o ni neslysel nic spatnyho..
Fizr ale spis hledal sportovniho nahace..
https://www.motorkar...ormance-1601703.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: To je u tebe normalni, ze jdes jen po pruserech
To Turismo veloce ma interval 15 olej, to je podle me pruser. A prvni modely se fakt moc nevyvedly. A tohle byl jeden z nich.
Nedavno mi posilal fotku, kde ma 100tis rovnejch. Nevim, jestli to najdu. Neni to zadnej strelec, ale jezdi furt.
Kazda znacka se sere. Ted sledujes MV a az si koupis jinou znacku, tak te budou brat mrakoty, cos to zas koupil, az zjistis vic. A pokud si pozjistujes adepty, tak zjistis, ze je lepsi nekupovat nic !
Ty ty prusery napric znackama mas zmaknuty vic, tak mi rekni, co by sis koupil?
Rekneme naked nad 120 koni od 2008, at mas na vyber.. kapoty jsou v prdeli vsechny, tam te trapit nebudu
Jo, proto zůstávám u mv. To je taky zlo, ale už ho znám Proč taky myslíš že to mám tak najetý
Sporty jsem tu nedávno psal.
Z nakedů se mi nic nelíbí. Asi bych vzal 1100 tuono, i s tím že budu litovat Z nesravejch asi gsxs 1000, neo katanu, oboje dost bezpohlavní, ale zvykl bych si. A nerad to přiznávám, ale líbí se mi to nový cb1000r.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jo, proto zůstávám u mv. To je taky zlo, ale už ho znám Proč taky myslíš že to mám tak najetý
Sporty jsem tu nedávno psal.
Z nakedů se mi nic nelíbí. Asi bych vzal 1100 tuono, i s tím že budu litovat Z nesravejch asi gsxs 1000, neo katanu, oboje dost bezpohlavní, ale zvykl bych si. A nerad to přiznávám, ale líbí se mi to nový cb1000r.
Taky jeden z duvodu, proc jsem vzal B4. Uz tu znacku znam.. Tuono 1100 byl tak velky adept, ale u Aprilie je to fifty fifty a nechtelo se mi studovat vsechno od zacatku.
Katana byla na seznamu jako posledni, ale asi bych ten design nakonec nekousnul.. Suzi obcas berou olej, jinak asi v poho.
Kapotu asi jenom tu Kawu, jinak pruser, ale s tim se u top modelu, ktery maji pres 200 koni musi pocitat.
Ivos, Zetko asi neni spatny, ale dost tezky a slabsi. Jinak asi dobra motorka..