Neexistuje něco 10-15 litrů za normální peníze tady v evropě ?
2 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
hele a teď sem si všiml, že má taky nápis dakar, hlavu tearéga dole je napsaný relý, ale to je přes izolepu špatně vidět
chces vyresit teplo na tasky?
-original nosic a plastovy kufry - to sme se nakonec shodli, že mezi nosič a vejfuk dám tenkej plech, kterej to odstíní, koncovku omotám nějakým kevlarem, či co to je a mělo by to bejt v pohodě, kufry nechci, s tím se nedá jezdit
chces vyresit vibrace riditek? nekupuj si 1 valec
-co je špatnýho na tom, chtít snížit vibrace řidítek, kdybych chtěl velkou motorku, tak ji mám, ale já ji nechci
chces vyresit zmenu nastaveni podvozku? GS to umi i za jizdy.
-je problém namontovat xtrigger a mít ssebou nějakej nástrčkovej klíč, může bejt i hliníkovej lehkej, opět netřeba geeso co váží 250 kilo
chces vedet jak se to chova na nakejch gumach a nejakym tlaku? kup ty gumy a zkus.
-můj dotaz byl na nomousse, o kterým jsem doposud netušil, protože byl doporučen a proto jsem se ptal, jak se chová v přesunovejch rychlostech, nikde na netu jsem to nenašel, jak se chová v terénu ukazují tuny videí na joutůbu
kdo chce dálniční křižník, jet 100-120 je snad pro tuhle motorku problém ?
kdo psal 0,9 po dálnici, na dálnici to snad nafoukáš ne, zase to máš nějak popletený
a vic nez vybavu tady resis hlavne to jak jses jinej a asi lepsi nez vsichni na gs. protoze to jsou adventurysti a ty jses king.
-nejsem ani adventčůrysta ani king, připravuju se na expedici na mácháč a to je vážná věc
tak nosiče si vyrobím sám, to je o ničem, xtrig teda nevyrobím, i když by to na soustruhu asi šlo, ale to se nevyplatí, -světlo homologovaný taky nevyrobím a tak nějak dál.
-a nevím proč zbytečně vyhazovat za předražený krámy od různejch techů, když se daný částice dají nahradit jinak, aniž by trpěla kvalita
-nemám foťák, takže nebudu vypadat nijak
Naposledy editováno 07.07.2021 16:52:27
A nějakých 120 je v klidu rychlost. Nakonec, 80-100 se jede i po šotolinách s tlakem klidně kolem 1 a nic to nedělá.
E09 je guma co vydrží. Verze Dakar je vyztužená. Předek TKC 80 to samý, vydrží.
Podhuštění jim nevadí.
Ale jinak to je jediná jejich výhoda. Spolehlivost a výdrž.
Hitparáda v českém nebo balkánském terénu to není , v blátě a na trávě nic moc. Kamenitý terén a štěrk v klidu. Rychlosti i vysoký v klidu. Špalky z toho nelítají, i to drží na silnici.
Zase ta stejná písnička, pokud to má dojet daleko a v pohodě, máš omezený určitý vlastnosti. V tomto případě grip za mokra.
Jako se vším, celá cestovní dálková motorka je volba mezi vydrží a pohodlím versus vlastnosti v extrému.
Obvykle cestovatelé volí odolnost, nosnost a pohodlí dvouválce. Protože statisticky nejvíc km je po něčem sjizdném a skoro všechny extrémy se dají objet pro jistotu.
a když ho fakt prorazím, musím k tomu vézt náhradní duši, protože někde v lese neseženu nic a po místních vesnicích tak akorát duše do fechtla a skůtrů
E09 a 10 jsem už pár sad ojel, takže je znám
No právě že ty "extrémy" jsou nejzajímavější, bez nich by to byla nuda, pořád to objíždět. Proto to chce kompromis, což je tenhle stroj. Jen je potřeba trochu ho poladit a bude to suprový. Kdybych neměl nějaký zkušenosti s dominátorem, tak bych se asi bál, ale takhle to nevidím jako problém.
Proč né dopředu E10 k E09 dozadu ? Já teda jezdil tu desítku vepředu
Naposledy editováno 07.07.2021 17:29:50
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
základat už asi nebudu, páč to je tak všechno co mě zajímá, možná
navíc nechápu proč sem vůbec píšeš a ztrácíš tady čas, když tě to nebaví a otravuje, můžeš se realizovat v jiných tématech, tobě a dalším velkým adventčůrystům blízkých
Naposledy editováno 07.07.2021 18:08:43
viz vase rozbory o gumach :D enduro skoly pro to abys neco vyjel nalozenej. prujezdy brodu v zavodnim pelotonu.... atd atd...
ZdendaZB píše:
chces vyresit teplo na tasky?
- to sme se nakonec shodli, že mezi nosič a vejfuk dám tenkej plech, kterej to odstíní, koncovku omotám nějakým kevlarem, či co to je a mělo by to bejt v pohodě,)
Medzi výfukom a nehorľavou taškou som mal termoizoláciu (na výfuku) a tá taška mi zhorela. Teraz je výfuk voľný a taška je na plechu. Teplo prechádza, ale nič nehorí.
Výfuk aj so zvodmi by som neizoloval. Podľa mňa je takto chladený prúdiacim vzduchom.
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
zkusím tenkej plech a uvidíme, pak můžu přidávat
jasně, průjezdy brodu v pelotonu ve stupačkách naloženej, to se během cestování fakt hodí a enduro školu k tomu, bez ní nikdy nebudeš homo adventčůrysta ale hlavně nezapomenout na spoustu nálepek
Naposledy editováno 07.07.2021 21:24:00
husq701 zatím seš neporadil vůbec nic, jen tady prudíš a tvoje motorka která nemá chybu a je dotažená k dokonalosti je vidět kdesí v dáli u nějakýho chlívku, což moc divákům neřekně, ale hlavně ve stupačkách, pod plynem a nedávat nohy na zem, jako v pelotonu přes brod, ty jo já umřu smíchy jako trialový jezdci, který se nebojí dvoumetrovejch skoků a kamzíky shazujou z jejich stezek v horách, muhehehe
musím plácat rychle páč příští tejden vyrážíme tak abych to stihl
Naposledy editováno 07.07.2021 21:48:47
zkusils do googlu napsat 701 a k tomu kouzelny slovo oznacujici batoh? nebo kouzelny slovo oznacujici nosic? ve skole se rikalo chytremu napovez a hloupeho kopni...ale co s kasparem to nikdo nerikal. v kazdym pripade je to zabavny cist ty vase rozbory
Kombinace gum je fuk, ale s tou tkc80 vepředu je to taková ověřená klasika na cesty.
Není to z mýho výzkumu, jezdí to dost lidí na dálkové a mě to taky fungovalo coby silniční sada.
Myslím že důvodem pro TKC 80 vepředu je to, že se tolik neobrzdi do pilových zubů, jestli se pamatuju ...
2 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
nějak nevěřím tomu, že je neprorazitelná, minimálně se propíchne a ta duše z kola co je pod tím unikne, co potom ?
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
když bude díra větší, spíš teda trhlina, tak to už jako celek nebude fungovat
Naposledy editováno 08.07.2021 09:04:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
Naposledy editováno 08.07.2021 09:35:59
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
Naposledy editováno 08.07.2021 09:38:54
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
byli naštvaný sami na sebe, protože tam s tím verglem vůbec neměli jezdit, navíc se chovali tak sprostě a arogantně, až mě to překvapilo
Naposledy editováno 08.07.2021 09:43:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Minimální tlak, gumy, enduro mastod... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 1 | 8.10.2024 v 12:03 krokoš |
co s sebou vozím a jak mi ztěžkl st... [1, 2, 3, 4] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 120 | 2.10.2024 v 20:12 ZdendaZB |
Čurč Birč testuje HuSiKeWaNa 710 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 8 | 2.10.2024 v 08:49 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 15 | 29.9.2024 v 18:07 ZdendaZB |
Tak nakonec sev cestou z Komi do AO [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 43 | 5.9.2024 v 12:13 ZdendaZB |