Naposledy editováno 12.07.2021 11:24:19
1 reakcí na tento příspěvek Ano/Ne
1 reakcí na tento příspěvek Ano/Ne
1 reakcí na tento příspěvek Ano/Ne
1 reakcí na tento příspěvek Ano/Ne
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
sardel píše: V dávných dobách, když byl svět ještě v pořádku, platilo zásadní pravidlo, že "dolů se jede na týž kvalt jakoby se jelo do stejnýho kopce nahoru". Jenže asi se to taky změnilo, tehdá byly třeba ještě pouhá dvě pohlaví, což je dnes samozřejmě překonaný. Čili jezdit šusem z krpálu, nejlíp s vypnutým motorem, je určitě dostatečně zelený, tedy in, trendy, hustý atd.
Asi jsem málo starej, ale tohle slyším poprvé.
Když teda do kopce podřadím, musím na stejnou rychlost dolů?
Proboha proč?
jezdi jak chces. ja motorem brzdim, tak tam neco vzdycky mam.
a kdyz chci delat machra pri zastaveni tak si vypnu klicek jeste za jizdy, aby vyplo abs.
az si rozbiju hubu poreferuju ze se to delat nema
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
PetrXX píše: Asi jsem málo starej, ale tohle slyším poprvé.
Když teda do kopce podřadím, musím na stejnou rychlost dolů?
Proboha proč?
Ponevač u starých aut byl posilovač brzd tak trochu pro okrasu a u některých dokonce ani nebyl takže brzdil motorem ,,proto,,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
zatr píše: Ponevač u starých aut byl posilovač brzd tak trochu pro okrasu a u některých dokonce ani nebyl takže brzdil motorem ,,proto,,
tady jsme ale na motorkari.cz ne? tak proc do toho motas jizdu autem?
PetrXX píše: Asi jsem málo starej, ale tohle slyším poprvé.
Když teda do kopce podřadím, musím na stejnou rychlost dolů?
Proboha proč?
Ano, mít zařazenou stejnou rychlost při jízdě z kopce jakou bych měl pro jízdu do kopce byla dřív řidičská zásada a pro náklaďák by to mělo v určitý míře platit i dnes. Šlo hlavně o to, aby si měl furt možnost brzdit motorem. U náklaďáku s nesynchronizovanou převodovkou tuplem, protože tam už se ti nemuselo povést podřadit. A i dneska se při sjíždění buď prudkýho, nebo hodně dlouhýho kopce, případně na mokru, nebo sněhu této zásady snažím držet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
To jako na staré třipade, když to s bídou jelo kopec za tři, tak jste to na trojku jeli i dolů? Protože posilovač a sněží, jo?
Hele, v náklaďáku jsem jezdil už v sedmnácti, mám papíry i na posranej kombajn, jezdili jsme na kradenej ruskej benzin, takže něco málo o socialistickém provozu alá stará IFA nebo 815 tuším.
Ale proč jet “v dřevních dobách” na motorce na stejný kvalt dolů, jako nahoru, to nechápu. Nota bene, když ty socialistický keply jely jak když chce a nemůže.
Anebo jsem to celou dobu dobu dělal blbě a neovládám umění jezdit z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ano/Ne
zatr píše: Ponevač u starých aut byl posilovač brzd tak trochu pro okrasu a u některých dokonce ani nebyl takže brzdil motorem ,,proto,,
Posilovač "tak trochu pro okrasu" jsem teda nikdy neviděl, ale byli případové, kdy byl spořivý řidič velmi překvapený neúčinkem brzd, když si u auta s posilovačem z kopce vyřadil a zdechl motor. O těch, kterým se takhle povedlo, že si dokonce zamknuli řízení, psaly už jen černé kroniky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vibrace stupaček FZ6N [1, 2, 3] Yamaha FZ6 N | Cook | 72 | 9.9.2024 v 12:35 Holomraz12 |
Yamaha Fz6 N řízení Yamaha FZ6 N | Liba-Z-Libave | 2 | 3.8.2024 v 14:27 Gahan37 |
Cukání motorky Yamaha FZ6 N | virten | 17 | 28.6.2024 v 22:19 Zemina91 |
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 9 | 25.6.2024 v 17:44 Stangha |
Špatně snýtovaný řetěz Yamaha FZ6 N | Zemina91 | 23 | 19.6.2024 v 17:46 karlos-transalp |