Díky
Naposledy editováno 05.09.2022 14:34:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
Ale nevím, zda z něj (obdobně jako z lambdy) bere jednotka údaje jen někdy (třeba volnoběh, konstantní jízda apod) nebo v celém rozsahu otevření plynu.
Čili, je to vcelku důležitý senzor. A ten můj leží někde v poště dopíči, zatímco je venku mega slunce
Naposledy editováno 07.10.2022 14:10:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
X-tra-X píše: assassin> Jo
predpokladam, ze u takhle sofistikovaneho motoru uz se nevstrikuje pulka davky paliva 2x behem cyklu a jednotka si teda polohu motoru urci z prubehu zrychleni kliky? Nepredpokladam, ze by to melo mereni ionizace okoli svicky jako mely nejake ty scifi systemy u saabu nebo kdo to delal…Co ja vim, tak pokud neni senzor polohy vacky tak to jednotlive faze urci prave z toho prubehu zrychleni (na klice musi byt spousta vystupku, ne je par) a nebo ze senzoru podtlaku v sani…
Ta prvni varianta vim, ze se pouziva u aut, u motorek jsem to nevidel… ale jak rikam, uz to leta nesleduju a evropsky motorky uz vubec ne (tam jsou ty elektronicky systemy vice podobne autum uz davno)
Naposledy editováno 07.10.2022 14:29:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
Na MAP senzoru je stálá hodnota, ne pulzující...
Naposledy editováno 07.10.2022 14:41:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
Edit, jestli jsem dobre hledal tak to kolo vypada takhle a nejspis to tudiz sleduje rychlost, tzn map senzor nejspis neni potreba pro urceni polohy…
Naposledy editováno 07.10.2022 14:44:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
assassin píše: predpokladam, ze u takhle sofistikovaneho motoru uz se nevstrikuje pulka davky paliva 2x behem cyklu a jednotka si teda polohu motoru urci z prubehu zrychleni kliky? Nepredpokladam, ze by to melo mereni ionizace okoli svicky jako mely nejake ty scifi systemy u saabu nebo kdo to delal…
Co ja vim, tak pokud neni senzor polohy vacky tak to jednotlive faze urci prave z toho prubehu zrychleni (na klice musi byt spousta vystupku, ne je par) a nebo ze senzoru podtlaku v sani…
Ta prvni varianta vim, ze se pouziva u aut, u motorek jsem to nevidel… ale jak rikam, uz to leta nesleduju a evropsky motorky uz vubec ne (tam jsou ty elektronicky systemy vice podobne autum uz davno)
Píšou tam cosi o "ion-sensing pencil coils" skrz hlídání samozápalů, to je ono?
2 reakcí na tento příspěvek Texa diagnostika
Naposledy editováno 07.10.2022 22:11:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
dave-lister píše: Měřili jste zda snímače MAP a TPMS mají napájení přesně 5V? Kvůli špatné kostře může jednotka napájet nižším napětím a pak ze snímačů lezou trochu jiné hodnoty.
Tak jsem naměřil 4.999 V. Předpokládám, že je to v oukeji (a těžko říct jak můžu věřit multimetru za talíř). Taháním za kabely se nic nemění.
Namontoval jsem nový grip, přijde mi, že to z 90% zmizelo. Resp. už nezůstávají viset otáčky a nepřidává si sám, přijde mi, že pořád padají trochu pomaleji než by měly, ale můžu se mýlit.
Bohužel s tím vyvstal nový problém, a sice že není možné přidat málo plynu, i při naprosto minimálním přidání plynu to hned vystřelí do nesmyslu, úplně on off.
1 reakcí na tento příspěvek Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
PetrL3 píše: To má elektonickej plyn, že?
Zahýbat kabeláží a konektorama si asi zkusil...
S tím byl problem u duc.
Ha ha ha ha ha háááááááá.....
Že by...
Asi hodně blbá otázka. Máš určitě správnej díl??? je novej, nepoužitej???
PetrL3 píše: Ha ha ha ha ha háááááááá.....
Že by...
Asi hodně blbá otázka. Máš určitě správnej díl??? je novej, nepoužitej???
Ano, nebo mě ojebali a dostal jsem sto let starou uloženku. Bohužel jedotlivé revize toho heftu od sebe nejdou rozeznat. Kupováno přes partsdepot.
Ale když se změnilo chování, tak asi něco je s plynem jinak, no.
(Jo a po připojení a startu zase zkusit na ten plyn nesahat).
A nebo to prostě chvíli projíždět, jestli se to srovná samo (jestli to teda je vůbec bezpečně možný, když to hned letí do otáček ).
Naposledy editováno 12.10.2022 14:16:51
1 reakcí na tento příspěvek Texa diagnostika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Texa diagnostika
V úterý kanystr benzínu a krabičku sirek.
Naposledy editováno 15.10.2022 19:11:37
1 reakcí na tento příspěvek Texa diagnostika
Přehodil jsem elektroniku z funkčních (velkých) klapek na ty původní. Furt stejný.
Dal jsem druhý malý klapky, otáčky padají normálně, ale nejde přidat málo plynu, buď volnoběh nebo 5tis a výš.
Jediný klapky s kterýma to funguje jsou ty velký. Prohazování jednotek neudělalo žádnou změnu.
Dal jsem tam ty velký a projel to po dvoře. Přestalo to ukazovat rychlost.
Házím ručník do ringu, půjde na díly.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava LED zadního světla [1, 2] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 58 | 22.9.2024 v 18:25 FiZzeR |
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 47 | 23.6.2024 v 11:36 Mr.Dreamer |
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 41 | 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR |
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 14 | 18.8.2023 v 06:43 assassin |
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 | tonyboy | 10 | 3.8.2022 v 05:06 tonyboy |