Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.
Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.
Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.
Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.
Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.
Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.
Děkuji za pozornost.
Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07
Až teraz ma osvietilo.
Až táto diskusia mi otvorila oči a precítil som to.
Aj táto diskusia je o kruhu v ktorom sa pohybuje náš nešťastný život.
Zas padajú tie isté otázky ako na začiatku. Otázky, na ktoré som už odpovedal.
A zas ich dávajú tí istý ľudia.
Volá sa to život.
Volá sa to krátka pamäť?
Volá sa to blbec?
proste: Život, sproste.
Pro vidláky to přeložím z turečtiny: Někdo studoval 30 let a je nespokojenej s 690 v hevy drsným terénu a někomu stačí základka a je spokojenej s exc 500 na dálnici. A když cestovat do terénu daleko vot baráku, tak jedině dvojválec s minimální hmotností 205 kilo.Ještě líp 230 kilo + padáky a touratech krytky. Musíme tu pravdu neustále opakovat dokolečka dokola, až to všichni pochopí.
(video se furt rendruje, je to jen minuta a půl a tak dlouho to trvá)
Naposledy editováno 27.10.2022 13:26:00
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Naposledy editováno 27.10.2022 13:34:53
vilemx píše: ZdendaZB> Někam dál do Ruska, Mongu nebo -istánů mě to nikdy netáhlo (nudný přesun, komárov apod.). Ve sr..kách, bahně a korytech říček a potoků jsme se dostatečně vyblbli v Rumunsku a Zakarpandě, suché šutry a písek zase u Čmoudů za mořem.
S tímto jen souhlasím. Ale na rozdíl od Zdendy jsem nikdy v terénu (nepočítám okolí baráku) nebyl sám. Takže plně chápu jeho styl jízdy. Podařilo se nám v Rumunsku zakopat stroje tak, že jsme je tam nechali, a šli pěšky na silnici, kam pro nás přijelo auto. Vykopání proběhlo až další den s pomocí místních a po nabrání sil. U Čmoudů si v pískovišti nedovedu "mastodonta" vůbec představit. Po kamení ve vyschlém jezeře, nebo v korytě řeky možná, ale ve vádí se snažit o posun ve feš feši mezi "ostrůvkama" pevného už ne. A zvedat to tam někde třeba jen desetkrát za den také ne. Dnes se vozím na hrochovi a když mě to upadne (a to bez jakéhokoli nákladu), koukám kolem sebe, kdo mě to pomůže zvednout Jezdit sám, tak také raději budu chodit pěšky vedle stroje, nebo přenášet bagáž. To se to kecá, když solo jízdu praktikuji minimálně, a když už, tak stylem - co lze objet se objíždí
Takže si to tady spíše jen tak očůrávám, abych věděl kam dál.
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
VÝZVA:
Nech každý napíše, kde všade bol na motorke sám. Opakujem: SÁM.
Nevadí aký cieľ cesty, kľudne aj asfalt a hoc aká motorka. Opica alebo veľké GS. Je to úplne jedno. Platí aj domovská krajina a platia aj krajiny prejazdu (nech toho je viac a sme väčší borci).
Jo? Férovo. Prvý krok že povieme, kam sme sa na motorke dostali sólo a tam sme aj sólo jazdili. A stačí, že ste tam boli len raz.
Začnem ja:
Slovensko, Poľsko, Ukrajina, Rumunsko, Maďarsko, Srbsko, Chorvátsko, Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Macedónsko, Bulharsko, Albánsko, Grécko, Turecko, Gruzínsko.
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Já jezdím podobně na lehko, ale neřeším takové detaily, tak kdyby jsi měl nějaký seznam, tak bych byl rád a třeba se do příště lépe dovybavil.
Jak často je opravdu nutná preventivní oprava na EXC-F 500, by mohl napovědět Dakar - ten saudský měřil naposledy asi 8000 km, z toho asi 4000 km měřené speciály. Je opravdu vyjímka, že někdo mění píst, nebo dokonce celý motor, protože je za to penalizace. Africa Eco Race má 6500 km. Mění se oleje, filtry, občas spojka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Ale z EU států jsme nebyli v Bulharsku, Estonsku, Irsku, Litvě, Lotyšsku, na Kypru a na Maltě. Mimo EU jsme navštívili Švýcarsko, Srbsko, Bosnu, Albánii, Černou Horu, Lichnštejnsko, Monako a párkrát Maroko.
Do terénu se bábě nechce, tak tam mám povoleno jezdit s kamarády - takže ani tam jsem nikdy nebyl sám. Jsem prostě společenský tvor
Brůča. píše: jaro27> To jsem já. Já se hlásím - jezdím skoro pořád se svojí bábou. Takže mě samotného pouští jen když jedu makat na chatu a jí se nechce.
Ale z EU států jsme nebyli v Bulharsku, Estonsku, Irsku, Litvě, Lotyšsku, na Kypru a na Maltě. Jinak celou EU a mimo EU jsme navštívili Švýcarsko, Srbsko, Bosnu, Albánii, Černou Horu, Lichnštejnsko, Monako a párkrát Maroko.
Do terénu se bábě nechce, tak tam mám povoleno jezdit s kamarády - takže ani tam jsem nikdy nebyl sám. Jsem prostě společenský tvor
Ale jinak jezdíme tak nějak "na pankáče". Letos jsme při cestě do Norska stavěli stan jednou ve Švédsku a jednou při cestě zpět v Polsku u moře, kde jsme se pár dní koupali. Jinak různě na lavičkách, po parkovištích, dokonce i na pódiu letního kina...............a za ty roky jen jedna kontrola v Řecku od policie, když jsme nenašli nic za světla a spali v parku u nějakého památníku na lavičkách - tak nás místní nabonzovali. Ale cajti byli OK - kontrola dokladů, omluvili se, že museli vyjet na udání a nechali nás v klidu dospat. Vaříme si sami........jen bába je na kávu (ale klidně i na pumpě) a já zmrzlinovej
A lehká motorka by určitě nepomohla, ba naopak. Muskatnus Herr Muller, muskatnus !
Je tady vůbec někdo, kdo jezdí podobný akce a ví o čem je řeč ?
Kraviny mažu, jako vždy.
Naposledy editováno 28.10.2022 13:50:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Zúfalstvo sa mi skôr javí, že trebárs na túto tému prispievajú ľudia a úplne mimo tému. Jediné čo ich zaujíma je navážanie sa do Zdendy.
Ale ja som to tu už písal. Veď si založte tému ohľadom neho a tam ho rozoberajte. Ja tam ani neceknem presne tak, aby som necekol do iných tém mimo oblasť môjho záujmu.
A dokonca sú tu aj témy v mojom záujme mimo motorky a len som do nich nahliadol a to bolo všetko. Ani jeden príspevok. Lebo vidím, že je to rovnaké. Všade asi operujú zasierači vlákien. To bude zúfalstvo.
A vrchol zúfalstva vidím, že niekto, kto na motorke nebol nikde sám ani po asfalte, ide dávať rady ako jazdiť mimo asfalt a ďaleko od civilizácie. Šak videá ukazujú jasne nie?
To, že ma nazývaš, že som zúfalý, to je len dôkaz toho, že nemáš žiaden argument. Máš len dristy.
Ale presne vieš, ako by Zdenda mal jazdiť v tajge, kde je sám.
Zúfalý idioti zrazu vedeli, že ja som bez rodiny a bezdetný. Kurva ja len fakt krútim hlavou čo choré mozgy všetko dokážu vymyslieť, aby si vizualizovali objekt svojej nenávisti v čo najhoršom svetle.
A Zdenda by so svojou konštitúciou dostal na hubu, hej?
No neviem, ja nie som teplý, neočumoval som ho, ale vzhľadom, že prejavil nejaký prehľad v zbraniach (čo je môj ďalší koníček), tak by som ho tipol, že bol v armáde. Vzhľadom na jeho stavbu tela a prehľad v zbraniach. Ale zas sa veľmi nechytal na bojové umenia (ďalší môj koníček). No v armáde asi žiadne konkrétne bojové umenie nerobia, skôr taký všeobecný výber - si myslím.
A ak v armáde nebol, tak má dobré gény na stavbu tela.
Ale po hube by samozrejme dostať mohol, hlavne od zúfalcov pri monitore.
Naposledy editováno 28.10.2022 18:44:13
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Čakal som koľko ľudí povie, kde všade jazdilo osamote. Hlavne tí, ktorí radia mne a Zdendovi ako jazdiť mimo civilizáciu osamote a odporúčajú nám tréning trialu.
To, že niekto nejazdí sám ja považujem za normálne. Vôbec si nemyslím, že len osamotený jazdec je to pravé echtovné. A ak niekto jazdí s manželkou, gratulujem mu.
Ale vždy, keď sú minimálne dvaja, či už na dvoch motorkách alebo na jednej, vždy je jeden človek akokeby v zálohe a v prípade akýchkoľvek problémov sú na riešenie dvaja. Vôbec to netreba vysvetľovať, kto má mozog v hlave, chápe to.
Ale keď je iba jazdec sám, musí sa správať nanajvýš opatrne. Súvisí s tým aj štýl jazdy, ktorý máme naučený každý inak. Toto musí predsa pochopiť tiež každý človek s
mozgom.
Takže pýtal som sa kto kam jazdí sám. Odpovede takmer žiadne a to bol ten najnižší level. Mohol tam byť aj asfalt. A to sme sa nedostali mimo asfalt ale na spevnenú cestu. A ďalej mimo asfalt a na nespevnenú cestu. A nakoniec mimo akúkoľvek cestu, len kozie stezky a čistý prejazd krajinou či lesom (ja by som tu ešte stále mal 4 krajiny kde som takto jazdil).
Sráči, pravdepodobne bez gulí, ktorí neboli nikde sú ohromí machri radiť v tom, ako mám jazdiť na nespevnených cestách a v otvorenej krajine.
Hrdinovia od monitorov.
A tí, čo aj niečo reálne pojazdili, jazdili v partii. Partia ťahá motorku z blata, partia istí, partia zdvíha motorku, partia sa o neho postará, keď je zle. Skúsenosti tohto jazdca sú super, to beriem. Ale nech si to takto skúsi sám. Či nebude obchádzať brody a mláky s palicou a merať hĺbku. Či bude driftovať na neznámych šotolinkách. Asi nie. Lebo nemá gule na to aby bol sám.
Ale on samozrejme jazdiť vie a zo Zdendy sa vysmieva, lebo ten jazdí, povedzme, čudne. Ale sám gule nemá, aby jazdil sám. A mozog mu nedopína, že ak je niekto sám, všetko je iné.
Kamarát minule pomáhal jednej dievčine na motorke. Bola z Indie.
V Albánsku na trase Teth som stretol drobnú holanďanku s ozrutným Transalpom. Bála sa, vedela že ak položí, motorku sama nezdvihne. Ale išla.
Kamarátka sa vo štvrtok rozhodne, že by mohla ísť na víkend (alebo aj dlahšie) do Rumunska, večer si naplánuje trasu a v piatok vyráža. Sama. Žiadna ročná príprava na Rumunsko, žiadna partia aby niekam išla.
Dievčatá od Itchy boots a On her bike sú pre týchto tu monitorových jazdcov a odborníkov asi prízraky z inej planétu.
Ste sráči. A kompenzujete si to tak, že sa snažíte potopiť ľudí, ktorí sú mimo vaše posraté stádo.
Dokážete akurát tak špiniť a dristať a nadávať.
Tvrdiť mne, že som ja zúfalý. Mne, ktorý jazdí kedy chce a kde sa mu chce (v rámci rôznych možností).
A vy sedíte pri monitore, alebo s naleštenou motorkou pri káve a viete najlepšie čo a ako kto má jazdiť, ako sa má jazdiť v situáciách, kde ste sa vy ani v myšlienkach nedostali.
Ste sráči a chudáci. A zmôžete sa len na urážky. Lebo na viac nemáte.
A protože používám více motocyklů - od velkého cestovního, cestovního endura, ostrého endura, sportovního silničního až po skutra, tak už jsem schopen si udělat nějaký vlastní obrázek o tom, jak je potřeba každý konkrétní stroj používat.
Po ose Portugalsko, nebo Norsko..........cestovní obluda pohodlné pro oba, protože to nebyl týdenní výlet. Když jedu na "jarní - nebo podzimní" sklouznutí.......letos jsme třeba byli s bábou před měsícem v S.Tropez............klidně sportovní silniční.
Když chci trochu přírody - třeba po T.E.T .........vezmu si cestovní enduro. Ano, musel jsem již tento stroj upravit, protože by to v základu byl moc velký očistec. To vše lze absolvovat i s bábou za zády.
Pokud jsem chtěl jezdit i v místech, kde už to na cesty moc nevypadalo - bral jsem si ostré enduro a z "bezpečnostních" důvodů jezdil s partou. A i tento pohyb jsem považoval za cestování.
Jen to prostě jinak nejde. Do Rumunska mimo cesty nepojedu na cesťáku (přesto jsem s ním v Rumunsku byl). Na průjezd Transalpiny, nebo Fagaraše si nevezmu ostré enduro (přesto jsem s ním v Rumunsku byl). Jen jsem v jednom případě jel po ose a v druhém táhl motorku na vozíku..........a překvapivě jsem si užil oba výlety.
To, že někdo jezdí sám je na jedné straně obdivuhodné, ale v první řadě pro mě zbytečně vysoké risiko. V méně civilizovaných zemích umocněno na několikátou. V druhé řadě si myslím, že to souvisí s určitým pocitem co mají asi vrcholový sportovci - nikomu to moc nepomůže, ale dokáží si, že jsou dobří - někdy i nejlepší. Tento stav jsem nikdy neměl a ani si nemusím nic dokazovat.........jsem asi moc velký realista a znám své možnosti.
A přitom také jezdím kdy chci a kde se mě chce. A třeba zrovna před pár týdny jsem si jel udělat radost a žízeň na akci, kterou pořádá kluk, co jel sám na Magadan. A zvládl to na "podle vás" na naprosto nevhodném stroji V-Strom 650.
Jen prostě svůj styl cestování nikomu necpu a nesnažím se druhé přesvědčit o tom, že jedině tak je to správně a jedině tak to má být.
Stejně je nejhezčí na tom všem to, když se vrátíš domů - ať už máš pod pojmem domov cokoliv. Ale aby člověk zažil ten pocit, musí z domova vyrazit.
Ste sráči. A kompenzujete si to tak, že sa snažíte potopiť ľudí, ktorí sú mimo vaše posraté stádo. No a o tom to je. I ty se snažíš vnutit ostatním tvůj pohled na svět. "Jejich" stádo je posraté.............jak by jsi nazval "tvoje" stádo, ke kterému se se Zdendou řadíte. To jen tak pro zamyšlení - frajer se jen pousměje a mávne nad tím rukou. V podstatě jsme stejně třeba všichni tady ve stejném stádu - stádu motorkářů........jen se někdo pase na louce od potoka vlevo, a jiní od potoka vpravo
Proti zdendovo cestovatelskejm a "survival" schopnostem nemam vubec nic, ale ohledne nazoru na techniku jizdy a techniku stroje… no jeho boj.
Navíc si uvědom že jsem životě v žádné tajze ani tundře nebyl to jsou všechno fotomontáži co natáčím doma na zahradě nebo v lese za barákem.
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Takže jsem si dal práci a vymazal kraviny, vtípky a na závěr svoji reportáž z drsný expedice do Pollandistánu a přesunu to kam to patří.
Jestli má někdo něco k tématu, klidně pište, třeba se ještě něco dozvíme nebo do vedlejšího tématu, kterej si založil Ariete, a zplagiátoroval tam nějaký přízpěvky odsud, ale jinak je tam mrtvo.
No a jedná se o cestovní stroj, takže náklad stan, spacák, karymatka, vařič, hrnec, teplý oblečení, jídlo voda, benzín navíc atp. Ne dvě brašničky od čurče birče s nafukovací andulou a tatrankou na chuť.
Naposledy editováno 30.10.2022 21:28:48
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
krokoš píše: Jaro, čau, totiž nikto čo jazdí sám vám nemôže napísať lebo všetkých samotárov zdendo zablokoval. Napríklad eso rimmer, alebo yenoup.
--- jazdenie "o samote" čiže sólo je pekné, dokedy sa niečo neposerie. A nemusíš byť v tajge stačí pár km v lese ako skončil ja. A neposrala sa motorka , ale ja som sa dodrbal.
... Ja a assasin sa pasieme napravo potoka a ty zo zdendom na ľavej. To zas ale neznamená, že si nemôžme pokecať ...
Prajem každému nech sa mu darí a to na každej strane potoka .
1/ Eso rimmer má so Zdendom osobný problém
2/ Cestovateľ Eso sa k motorkám nevyjadril, len odporúčil dvoch jazdcov: Erbeho a Nostalgicridera. K obom sa vyjadrím.
3/ Cestovateľ yenoup začal do tejto témy prispievať asi tak, že si vylial srdce ako on miluje svoju Afriku, ale túži po Tenere 700. Takže v téme s názvom "Ľahké enduro..." odporúčil dve megatonové kravy.
4/ Nikto v tejto téme nežiadal radu ako jazdiť sólo. Otázka bola na ľahké enduro ktoré by zvládalo dlhšie trasy. Nevieš prečo tu začali prispievať ľudia a dávať rady, ako jazdiť sólo a nevyjadrovali sa k téme? Neprišiel tu náhodou niekto srať na inú stranu rieky?
5/ Ty si dal veľmi hodnotné info k motoru, ktorý v rámci motoriek spadal do témy. Prdelakohriech (Ass As Sin) začal riešiť rozdiel rotačných hmôt v motoroch 250, 300, 500, že ako to je cítiť. No vieš, keď mám motorku zapadnutú v bahne a dokonca ani nebeží motor, vieš aké to je hodnotné info? A a ďalšie príspevky od tohto prdelohriešnika majú obdobnú hodnotu.
6/ Erbe:
Jazdil na GS800 a to vymenil za CRF250. Vymenil bezporuchovú 60 kW a 200 kg motorku za bezporuchovú 20 kW a 140 kg motorku. Hľadaj dôvod.
CRF250 vymenil za AJP PR7. 20 kW / 140kg za 43 kW / 150 kg. Hľadaj dôvod.
AJP PR7 nakoniec vymenil za CRF300. 43 kW / 150 kg za 20kW / 140 kg. Dôvod poviem, Poruchovosť / Bezporuchovosť.
Ale čo okrem bezporuchovosti preferuje Erbe je zjavné. Či výkon, alebo hmotnosť. A ak by 690 vyrábala Honda, jazdil by na 690.
A teraz dobre čítaj: Myšlienku EXC500 na vzdialenejšie expedície má Zdenda odo mňa. A ja to mám od Erbeho (už dávnejšie), teraz som to len Zdendovi oživil a Zdenda sa nadchol. Ak Erbe vážne zvažoval EXC 500, tak pre mňa to má váhu serióznosti. Preto toto fórum.
7/ Nostalgicrider: Áno, na CRF250 prešiel mimo iného celé Rusko. Má tu o tom aj cestopis. Ono sa dobre jazdí aj na 20 kW motorke, keď má človek nejaký ten mesiac čas a navyše ťa v cieli čaká sladká priateľka.
Ďalej, neviem do akej miery je to známe, ale Noro (Nostalgicrider) kúpil Tenere 700. Vrazil do nej asi 6000€ (môj odhad) naviac a nakoniec ju chcel nejazdenú predať. Neviem či ju predal, alebo nie a jazdí na nej. To už neviem. Len viem, že vymenil kolesá za bezdušové. A teraz by mali už enduro jazdci vedieť, že bezdušové kolesá na cesty mimo asfalt, resp na enduro sú somarina. Takže zjavne Noro neplánoval v cieľových destináciách jazdiť enduro povrchy. Takže jeho názor na výber motorky je zas z iného uhla pohľadu.
A, keď som s Norom bol osobne, mal na motorke obuté tuším E07. Takže pneu hovorí jasne.
8/ Áno, každému nech sa darí na jeho strane potoka a nechodí zbytočne srať na druhú stranu potoka ale serie si tam, kde je doma, v čom sa vyzná.
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Pojďme ale k technice. Podmínka zadání 115kg 50koní.
Předpokládám že nejste žádní motorkářští začátečníci a muselo vám být už při zakládání vlákna jasné že tyto dva parametry postavené společně k sobě může splnit jedině hodně speciální sportovní - závodní náčiní se kterým jde samozřejmě ruku v ruce i závodní servis a ůdržba. Takže máte na výběr ze tří možností.
A - risknout závodní stroj
B - slevit z některé té zadané podmínky a šáhnout po sériovce
C - nebýt lempl a postavit si motorku podle svých představ a parametrů když to žádná firma neumí tak jak to vyhovuje vám.
Dám vám sem tip. XT 660Z Tenere má asi jen o 3koně méně než požadujete, což by se asi dalo dotunit laďákem a nějakou speciál mapou. Má endurácké rozměry kol 21 18, servisní intervaly vhodné k cestování, prostě základ který hledáte. Zastavějte tento motor do rámu nějakého lehkého endůra (DR350, XT350, XR250) doplněného o pořádné tlumiče, nebo do rámu závodního endůra (WR, EXC) a ukažte všem že 115kg - 50koní - 6000km servisní interval zkonstruovat jde.
Ta XT Tenerka je jenom příklad, klidně použijte jako základ cokoliv jiného a je úplně u zadele jestli s euro5, euro2, nebo žádné euro. STK je na 4 roky, takže když ji uděláte teď napodzim na sériovce, přes zimu přestavíte můžete 4 sezony téměř v klidu jezdit.
Výkon motoru motorky kterou provozujete teď není totiž vůbec běžný a nelze ho brát jako nějaký základ. 55Kw ze 700ccm jednoválce to jsou prostě parametry závodního motoru. To že ho KTM vypustila do světa v sériověm motocyklu a navíc se servisními intervaly jaké mají motory s o 20kw nižším výkonem asi chtělo hodně odvahy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
A vlastne si poradil postaviť 690, ktorú mám doma.
Tak si sa prišiel vysrať a ešte keby si po sebe aj spláchol.
Dôvod výmeny PR7 za CRF300 u Erbeho je taký, aký napísal Erbe.
edit:.
Treba rozlišovať potreby jazdca vzhľadom na to, čo jazdí.
Ak ideš do Rumunska a tam za ti zlomí bočný stojan, tak sa v pohode vrátiš domov. Detto ak ti tam vytečie tlmič a možno by sa našlo zopár podobných príkladov. Iné je, ak tieto veci riešiš na tripe (trebárs) na Magadan. A možno aj opakovane. To začne človeka srať.
Erbe s PR7 bol u mňa. Bola mu vysoká. Výkonu mala dosť, až nad jeho potrebu. Ale myslím, že ju predával aj s novými prednými tlmičmi. takže dačo tam bolo aj v tomto.
Nájazd aký spraví Erbe na jednom tripe niektorí robia roky. Preto opakujem, že nároky sú iné. A preto predpokladám, že predaj bol aj o spoľahlivosti ktorej latku má Erbe postavenú totálne vyššie ako bežný jazdec.
A nakoniec: CRF300 a PR7 sú mimo túto tému.
Naposledy editováno 31.10.2022 10:03:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Přestaň dělat velmistra od klávenice. Zavři se přes zimu do dílny a vezmi věc do vlastních rukou. Na jaře nám zde můžeš předvést že rmotorka dle tebou zadaných specifikací vyrobit jde. Nebo jsi jen takový on-line prudič který si ve skutečnosti ani sám neumí přivařit ulomený džák stupačky či vysoustružit přípravek na narážení gufer
A možno to bolo aj v 1/3, lebo sráči v téme "Ľahké enduro na expedície" riešia 200kg kravy a štýl jazdenia.
Ak by som si chcel postaviť vlastnú motorku, tak by som založil téma na stavbu motorky kde by som privítal rady od tých, čo si tým prešli.
Aby som na takúto logiku prišiel, použil som len dva mozgové závity.
Ak chceš rozprávať o sebe, aký si ty staviteľ motoriek, tak si založ na to tému a realizuj sa. Ja ti tam srať nepôjdem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EXC 500 coby cestovní stroj pro del... [1 ... 6, 7] KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | Eso_Rimmer | 206 | 9.7.2024 v 06:43 ZdendaZB |
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R | KubAiS | 22 | 19.6.2024 v 06:48 krokoš |
Swm 500 sm zkusenosti SWM RS 500 R, SWM SM 500 R | Ghost-CBR1000rr | 6 | 18.6.2024 v 11:59 M6 |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F | Vlastik177 | 9 | 18.1.2024 v 07:50 Anti |