1 reakcí na tento příspěvek Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
Jsou tu i diskuse o tom jestli není moto za horizontem když má nalítáno 60 - 80 tkm. Když se měnil olej po 6 tkm tak má motor min. 10 - 13x vyměněný olej. V budoucnu tyhle stroje budou mít 3-4×. Už si asi v budoucnu nekoupím ojetinu. A lituji ty, kteří budou motorkáři za 10- 20 let.
1 reakcí na tento příspěvek Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
1 reakcí na tento příspěvek Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
Slávek-TDM> Taky jsem se na výstavě na TA posadil (ten bílý měl snížené sedlo) a padnul mi do ruky. Tuareg taky, ale je na mě vysokej. Míň už V-Strom 800, něco se mi tam nelíbilo. Ale překvapila mě ta nová ATAS (19" kolo). Mám rozhodovací paralýzu, nevím na co šetřit
DavR1> Tuareg ti nejde pod nos jo? V nemálo srovnávačkách T7 porazil. Včetně tohoto.
Naposledy editováno 02.03.2024 17:11:25
1 reakcí na tento příspěvek Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
e: co mu nejvíc vadilo, že zrovna jako jediný má TA filtr pod nádrží. Pro něj, který bydlí v poušti zásadní věc.
Naposledy editováno 02.03.2024 17:37:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
DavR1 píše: TomasNBK> test neodhalí spolehlivost, což je pro mě velmi důležitý aspekt, nechci řešit odtah někde v Africe.
Do horoucích prdelí uprostřed Afriky bych nejel na žádné z těchto 4 motorek.
Z nových snad jedině CRF300L/LR. Ty vykazují překvapivě perfektní spolehlivost na to, že je to rozpočtovka. Možná proto, že na tom je vše technicky 15 let staré.
Nenašel jsem jediný případ, kdy by se někomu posrala nikoliv vlastní chybou. (spálená spojka, vystřelená svíčka po zfušovaném servisu, ohlá řadící západka po pádu s ultrapevnou aftermarket řadící pákou, co se nikdy neohne.)
Je fakt, že cestovat na Aprílii, kde se na náhradní díly čeká i měsíce, je obzvláště dobrodružné.
TomasNBK píše: Deadman> Z TA uděláš taky celkem schopné enduro, jen to něco stojí. Ostatně je to v té sérii co s tím vše dělal.
Kromě celého odpružení to znamená uříznout ten silniční nesmysl na olejové vaně, převařit ji a předělat sací koš, udělat výfukové svody vedle motoru. Furt budeš mít ale silniční točivý motor. Takto se dá postavit enduro z jakéhokoliv 2V naháče, to nemá smysl. Sériový TA má z endura jen kola.
Proč předělávat silniční cenduro na enduro, když jsou na trhu hotová endura?
Deadman píše: Proč předělávat silniční cenduro na enduro, když jsou na trhu hotová endura?
Souhlas. A proč? To nevím (nebo proto, že máš rád Hondu jako yeuop) . Jen jsem nahodil video motorek, které mezi sebou ve světě lidi často porovnávají a vedou o nich diskuze tak, že jiným stojí za námahu si jí koupit a dělat několikaměsíční test.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
1 reakcí na tento příspěvek Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
Deadman píše: Kromě celého odpružení to znamená uříznout ten silniční nesmysl na olejové vaně, převařit ji a předělat sací koš, udělat výfukové svody vedle motoru. Furt budeš mít ale silniční točivý motor. Takto se dá postavit enduro z jakéhokoliv 2V naháče, to nemá smysl. Sériový TA má z endura jen kola.
Proč předělávat silniční cenduro na enduro, když jsou na trhu hotová endura?
Vzhledem k charakteristice motoru a převodovce jsou nějaké svody nebo vana marginální problém. Navíc to překryje šusplech, což na nějaké výletování i po Africe bohatě stačí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
DavR1 píše: Na spolehlivost jedině japonec a z těch jediné enduro je T7
No tak Tuareg je zrovna o dost vic enduro nez T7....
2 reakcí na tento příspěvek Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
pepe100 píše: No tvl servisní interval 20+ tkm Tak to musí vypadat děsně ten motor.
Jsou tu i diskuse o tom jestli není moto za horizontem když má nalítáno 60 - 80 tkm. Když se měnil olej po 6 tkm tak má motor min. 10 - 13x vyměněný olej. V budoucnu tyhle stroje budou mít 3-4×. Už si asi v budoucnu nekoupím ojetinu. A lituji ty, kteří budou motorkáři za 10- 20 let.
Major Service Interval - to je velkej servis, nejen vymena oleje.
Zakladatel píše, že jezdí především v terénu, tudíž závada jako "broken bolt" se dá asi očekávat, pokud s tím třískáš o zem.
Kouknul jsem na "common problems" u jednotlivých strojů a přijde mi, že jsou na tom +- stejně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
Mě by sral hlučný motor, netěsnost už od nové (víko, vana) a celkově bych ji musel daleko víc pozorovat, co se kde zrovna odehrává.
To jsou stejné důvody, proč jsem nejel na KTM.
1 reakcí na tento příspěvek Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom
Další né úplně vzácný problém u motorek ježděných v terénu je o šutr uražený záchyt pružiny na hliníkovém bočním stojanu. Nejen že pak nedrží zaklopený, ale díky čidlu stojánku to také chcípá, pokud není důkladně uvázaný.
Jiné problémy by měly být vzácné.
Po Evropě bych se s tím nebál jet kamkoliv. Na cestu přes Sibiř nebo napříč Afrikou bych raději zvolil jinou motorku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Tenere 700 vysoke sedlo Tourtecs Yamaha Tenere 700 | Apigold | 0 | Dnes v 19:59 Apigold |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 981 | Dnes v 15:11 CB600 |
Biele SPZ na Yamaha Raptor 700 Yamaha Tenere 700 | Keizr | 0 | 16.11.2024 v 16:08 Keizr |
Pneu na cestovní enduro Yamaha Tenere 700, Yamaha Tenere 700 World Raid | Norik11 | 8 | 9.11.2024 v 23:58 Mr.Dreamer |
Výměna pružiny zadniho tlumiče 100 ... Honda XL750 Transalp | Hippieguy | 25 | 3.11.2024 v 20:59 PetrL3 |