Téma: EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Ahoj všem. Poprosil bych ty, kteří mají reálnou zkušenost s cestováním na téhle mašině po ose ideálně do vzdálenějších destinací (což není Balkán a pod., ale spíše dálný východ, Afrika...), jestli by se podělili o své zkušenosti. Jedná se mi primárně o to, jak to tahle mašina dává při asfaltových přesunech (po různých úpravách, samozřejmě. Jaká je cca rozumná cest.rychlost? Na Advíkovi (990 Adv.R 2012) to mám nastavené cca kolem 110 (tacho), zakže by mi stačilo cca kilo ideálně. Nedělá mi sedět na tý trestný lavici, co má moje Rko klidně dva dny v kuse, tyhle tvrdý lavice mám rád. Předpokládám, že vylepšený sedlo bude oproti originálu mnohem lepší a bude nějak rozumně srovnatelný s tím mým současným. Uvítal bych zkušenosti s motorem (výměna oleje, servis ventilů, výměna pístu apod.) u lidí, ketří to mají s cestováním podobně jako já. Mám přečtené kde co, jak tady, tak na adv.rideru, samozřejmě sleduju a čtu Rtwpaula a pod. Zajímají mě ale i zkušenosti lidí tady. Ročník cca 2020 a výš. Neřešme tady jiné mašiny, převážení na vozíku, v dodávce a pod. Zajímá mě, jak je to s výdrží téhle mašiny, když pojedu cca týden po asfaltu někam... Nechci dělat co dva roky generálku. Zkušenosti jsou různé, mnohá tvrzení o výdrži jsou velmi optimistická. Jezdím na pohodu, v offu potřebuju dojet a vrátit se, ne vyhrát medaili. S ostrými nemám ale žádnou zkušenost. Samozřejmě se na tom i projedu, než bych to případně kupoval Díky. PS: uvítám i případné doporučení na konkrétní ročník, vím o změnách v množství olej.náplně, což se ale dá kompenzovat větším spojkovým víkem. Má tahle mašina při mém způsobu používání (dálniční přesuny 100km/h tacho, cca 800 denně, v offu žádné píčoviny, prostě projet a havně dojet zpátky domů, jako vždy) vůbec potenciál udělat cca 27-30 tis. km bez generálky? Věci mimo téma mažu, ať to má nějakou tu štábní kulturu. Nic osobního.

Naposledy editováno 28.06.2024 13:13:08
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 18:24 | Nahoru | #1
Pedl> bud se drz tematu, nebo sem nepis.

Naposledy editováno 26.06.2024 18:27:01

3 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 19:08 | Nahoru | #2
Ondra Vlk má o tom celkom slušné videjko, možno by stálo za to osloviť ho

ja si o tom myslím že je to nezmysel, ale pokiaľ by si to vozil na vozíku čo najďalej a jazdil off a len presuny po ceste tak asi celkom fajn voľba. Jedine ten servis, tlmiče s jedným púzdrom na klzáku, ten olej pri pokojnom enduro cestovaní dá aj 5-6.000km, najlepšie tam nabiť nejakú väčšiu vaňu (ale ako??? to už neviem). Za to taká 690 dá aj presuny keď zatneš kakáč a váhovo to napokon vyjde len o 25kg viac??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 19:18 | Nahoru | #3
Destroyer> objem oleje se zvetsuje CNC spojkovym vikem - hinson/suter + distance. Ale to uz ma evidentne Eso_Rimmer zmapovane

Eso_Rimmer: kamarad mel pullitra EXC po typkovi co na tom jel po ose na dovolenou do spana... asi 270mth kdyz to kupoval... pak odjel par rally a motor byl na GO... kdyz to prodaval melo to urcite kolem 400mth. Pro me prekvapive jak moc to vydrzi, ale pocitam, ze by sis predstavoval lepsi...

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 19:26 | Nahoru | #4
Na delší cestě je problém to, že to jezdce vycuká a delší cesta se pak zákonitě změní v kratší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 19:41 | Nahoru | #5
Destroyer> jj, Ondru sleduju, dik. vozík na tohle nechci, to jsem psal. rozdíl 690/500 je 37kg bez paliva (seriovka bez uprav a odlehceni). v offu je znat kazdy kilo, tim spis, kdyz to denne xkrat zvedas. ty vetsi me momentalne nezajimaji. s tim olejem je to zajimavy, takovy udaj jsem nikde nevycetl. co jsem zjistil, tak pri tomhle zpusobu cestovani a pak normalni off, je pohodovy interval cca 2500-3000 km. kdyz to ma napln tech 1,5l.

Naposledy editováno 26.06.2024 19:45:08

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 19:42 | Nahoru | #6
assassin> jj, to mam podchyceny. ja jsem uzivatel, co jezdi na pohodu, nebrzdi, nekravi s plynem, pneu mi spis pribyvaj, nez ubyvaj a tak takze si myslim, ze je u me predpoklad na rozumny opotrebeni ty masiny. uz jsem vyblaznenej

Naposledy editováno 26.06.2024 19:44:04

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 19:43 | Nahoru | #7
Kohlstein> jasny, to se stava. ale kdo nic nezkusi, nic nepozna.

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 20:32 | Nahoru | #8
Ahoj, mám husqvarnu fe 501 (motor totožný s exc 500)
Mám na tom 350h na motárdech.
Motor chtěl rozvody,kroužky,vstřik,gufera na ventilech,spojku.

Leju do toho 10w60 od motorexu
Úpravy na motoru: komplet hinson,evans do chladičů,mapa.
Převod 14/49 a cestovka kolem 110km/h

Po sezóně budu dělat komplet go tak ti to můžu nafotit a přeměřit co s tím všechno bude

Vím nejsou to dálky ale třeba ti to v něčem skrze tu výdrž pomůže :)

Teď to beru do švédska na pár týdnů kde to bude dostávat velkou bídu ale jsem si jistý že to zvládne.

Velice pěkně o tom píšou například na thumpertalk, jsou tam klucí co cestujou na 450/500exc/fe a ty nájezdy jsou občas neuvěřitelný a to i u těch co maj nějakou péči o bike tak trochu u frndy

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 20:43 | Nahoru | #9
ktm525smerák> dekuju, to budes hodnej, to uvitam. na stranky se rad juknu a prostuduju to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 21:09 | Nahoru | #10
Eso_Rimmer> 37 kg je to rozdiel bez úprav, ale na EXC veža, odtlmená rozeta s kolesom, pár drobností na cestovanie a podľa mňa ten rozdiel v absolútnych číslach bude niekde ako som písal... ale že sa v teréne každé kilo počíta je veru krutá pravda.

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 21:32 | Nahoru | #11
Destroyer> myslim, ze k tomu pristupuju zodpovedne ta tabulka je samozrejme mnohem obsahlejsi. ja jen aby bylo jasne, ze neco zjisteno mam jinak souhlasim. po ruznych upravach bude hmotnost rozdilna. samozrejme zalezi, co vse clovek bude chtit.




EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 21:41 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 21:41 | Nahoru | #13

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 21:49 | Nahoru | #14
ktm525smerák> dekuju, proctu to. jedno znam, druhe ne. preci jen, je to vse v zacatku zjistovani informaci.

Naposledy editováno 26.06.2024 21:55:07

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 23:03 | Nahoru | #15
Věž je k ničemu, v terénu - myslím tím les, tam se s tím nedá rozumně jezdit. Nevidíš pořádně před kolo, trčí to nahoru, vítr to stejně na silnici neodfoukne nad helmu a hlučnost v helmě je potom vyšší než bez toho. A jezdit s tím víc jak 110 stejně nebudeš. Taky to přidá pár kilo navíc. Mám najeto na 701 bez toho relý nesmyslu 40 tisíc za 3 roky a je to v pohodě, jen to chce dobrou helmu. Tablet si dej do lehkýho držáku na řidítka a máš vyřešeno. Stačí ti tachometr a tablet, s tím dojedeš kamkoliv.

Počítej, že tak, kam se chystáš, to jest mimo silnice, abys někam zajel, budeš potřebovat minimálně 32 litrů benzínu, protože ti to bude žrát minimálně 8l/100km. A ještě pozor na ty výměny oleje, minulej rok jsme to zjišťovali a přesahovat někollikanásobně předepsanej interval je docela velký riziko. Hlavně při ruským benzínu. Protože jak se ti to někde chroustne, tak budeš čekat 14 dní na náhradní díly a pak to tam dalších několik dní bastlit. Někomu to vyjde, ale pár lidem to taky nevyšlo a ani se o tom nikde moc nezmiňovali. Navíc to nebude oprava za deset tisíc, ale když neřešíš peníze tak tě to trápit nemusí. Jen ten ztracenej čas a doba, po kterou se tam budeš nudit

Když jsem volal do rakouska, bavil se tam s technikama tak se na nějaký extra prodlužování oleje moc netvářili. Ten motor je vyhoněnej, je tam výkon na úkor životnosti a i když jedeš jen po dálnici tak to stejně točíš a přitom volej degraduje. Všechno je odlehčený, přímo vošulený, aby se dalo brutálně gramařit a daň za to je krátká životnost. Ale hádat se tady v tom s nikým nebudu, protože tady je to samej odborník, specialista a chytráci ti doporučí určitě 5-ti tisícový intervaly

Jinak s gelovým sedlem a na nějakejch univerzálech ala tracker s tím musíš ujet denně minimálně 800-900 po dálnici a po trase alespoň 700 km. Pohodlí není oproti 701 nijak znatelně horší a výkon na předjíždění to má a agresívnější jízdu na poloucpanejch silnicích to zvládne taky.

Kdybysme se minulej rok dobrali k něčemu reálnýmu, tak na tom letos jedu a neřeším moped. Ale jestli na tom dáš Kolymu tam a nazpátek (30tkm) a nechroustne se to po cestě s těma superdlouhejma intervalama, tak si mě přesvědčil a asi do toho půjdu taky

Naposledy editováno 26.06.2024 23:08:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 23:11 | Nahoru | #16
ZdendaZB> vez nepotrebuju i kdyz delaji odlehcenou karbonovou s doziv. zarukou. nicmene mala maska je na tomhle stroji pro moje pouziti cajk a jak pises-vyhled je krapet jinej i kdyz ja cumim krapet vic dopredu a casto v tezsich pasazich stojim. pod kolo nekoukam. jj, pocitam s cca 33l paliva pro ty odlehly kouty, mam to v poznamkach. je to vse v pocatku, proto jsem rad za kazdy rozumny info. je mozny, ze me zastavi v mem rozhodnuti ten interval oleje. jinak kilometraz sedi a samozrejme nikde na ceste delat nejakou generalku a pod. nehodlam. na to seru. takze pripadne to padne i kvuli tomuhle. k tomu ruskymu benzinu-osvedcil se mi Octanbooster, opravdu to funguje a nepotrebujes toho s sebou padesat litru.

Naposledy editováno 26.06.2024 23:39:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 23:19 | Nahoru | #17
Eso_Rimmer> a ta výměna je problem proc? To je za par minut hotove… zas az takova zátěž to taky neni…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 23:26 | Nahoru | #18
assassin> problem to neni, vymena je hotova za chvilku. spis je to otravne. vozit hromadu filtru, pomalu obden shanet olej atd. vozit mi ho s sebou na tranzit nevadi, na silnici, kdy clovek jede pul dne rovne je to fuk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

26.6.2024 v 23:43 | Nahoru | #19
Eso_Rimmer> 20-30mth musi dat, to bude po silnici 1500km? ten filtr na exc je malickej...

nikdy jsem na ostre necestoval.. takze treba to je fakt no go... ale ja menim kazdej druhej okruhovej den a to je asi to posledni co mi na tech pripravach vadi...

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 06:15 | Nahoru | #20
Dneska mají ostrý endura ve všech větších městech, takže olej tam není problém sehnat. Ale abys sehnat všude motorex, tak na to bych se nespolehnul. Ale musíš vědět předem kde, takže pořád zjišťovat kdo kde kdy jak. Většinou ti poradí a domluví olej, ale pak jedeš od bajkpostu k bajkpostu, od obchodu k obchodu a to je zábavný jen po určitou dobu. Pak už to začně bejt otrava, protože musíš být v určitým čase na určitém místě, protože tě čekají. Kdyby se měnilo po 3tkm a ten interval byl opravdu zaručenej a bezpečněj a motor takhle těch 40 tkm dal, tak není problém vzít s sebou 3lt oleje a neřešit to. 3x za cestu koupíš a máš pokoj.
Gumy v dnešní době nemá cenu tahat, lepší je domluvit se 14 dní předem, aby ti je někam objednali. Ruský petrošíny c137 jsou do terénu dobrý a jen o trošku dražší než třeba tracker. Silnici dávají taky. Letos na nich pojedu sever, protože na mopedovi se s výměnným trackerem nepotáhnu.
Pro samotnej přesun je defakto jedno na čem pojedeš.

Za 300 koupíš excéčko, protože jet na starý vráně je podle mě sebevražda. Ty motorky každej rasuje jak jen se to dá. Nebo koupíš Jetej vergl, 14 dní v tom budeš ležet, rozebereš do posledního šroubku včetně převodovky, nasypeš do toho dalších 80 tisíc a budeš doufat, že nění nějaký kolo načnutý nebo něco napraszklý, přičemž to vypadalo na začátku jako ok. Pak potřebuješ pořešit nádrže, nějaký nezbytný ND, sedlo, nosiče a hned máš dalších 50 tisíc navrch, jestli si to nevyrobíš všechno sám.

A pak někde mezi Bajkalem a Jakutskem to začne rachotit, hodíš to na náklaďák na korbu a chvalme pána halelůja, místo Kolymy tě čeká minimálně 14 dní bloumání po městě, balení místních sukub a alkoholický dýchánky.

Kdybych neřešil peníze, měl jsem fakt hodně času a počítal s tím, že se to někde vysype, tak by to určitě byl super stroj. A taky nezapomeň, že to je KTM, naprostej šmejd a krám u kterýho nevíš nic. Je to pojízdná loterie. Co můžeš čekat od motorky, kde se křiví brzdový disky po 2 tkm, odchází vačky po 25tkm, najednou se sama a bez důvodu skřiví hlava, záhadně to cuká a i autorizovanej servis ti po čase řekne, že neví co s tím. A navíc to má barvu jako popelářskej vůz...

Naposledy editováno 27.06.2024 06:26:11

EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 07:48 | Nahoru | #21
za prve, exc za 300 ... to bys byl asi prvni co to koupil za cenikovou cenu

mam treti 450 (ktm/hqv) obe predchozi mely pres 170mth bez jakehokoliv problemu, jen se menil olej. Me naopak nejde do hlavy jak to delaji ze to pri takovem zachazeni (obe mely pres 50mth na okruhu) muze tolik vydrzet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 08:06 | Nahoru | #22
ZdendaZB> chci pripadne novou idealne, jestlize by se tak nejak ukazalo, ze by to melo ohledne spolehlivosti a vydrze jakous takous smysl vyzkouset. na starsi se ptam primarne pro porovnani a posouzeni, jestli je nova dobra cesta. jinak jak pises. no a s fabrikou jsem si ohledne spolehlivosti KTM uzil svy, dva roky jsem se s nima handrkoval, nez si to fabrika vzala zpatky a jako odmenu mi tady cele to vlakno smazali a ty tri kila je cenikovka, za tu nakupuji akorat baroni a blazni

Naposledy editováno 27.06.2024 08:22:24

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 08:11 | Nahoru | #23
Mam 500exc na cestování a místo hinson víka mam chladič oleje.Olej měnim po 1500-2000km.Sedlo ok custom seats je pohodlný jak na 990adv.Zatim sem byl jenom na balkáně,páč stavim barák a neni čas.Na přejezdy měnim řetězový kolečko a 120 neni problém držet.

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 08:20 | Nahoru | #24
dangsx1100g> diky. a jak to mas subjektivne s vibracema od motoru? s cim bys to porovnal? riditka a pod. se daji v pohode resit. mas odpruzeny zadni naboj kvuli prevodovce, nebo to mas origo? jj, vymena kolecka se mi taky osvedcila na moji babicce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 08:30 | Nahoru | #25

Eso_Rimmer píše: dva roky jsem se s nima handrkoval, nez si to fabrika vzala zpatky a jako odmenu mi tady cele to vlakno smazali


Zdejší ministr propagandy usoudil že ....... a použil klávesu DELETE

Honda XR650R má srovnatelné výkonové parametry, je taková napůl civilní/soutěžní a má předpsanou výměnu oleje 1000km. Náplň 2L, mění se 1,6L.
Názor na výměnu u EXC500 po 1500, 2000, nebo 3000km si stejně musíš udělat sám.

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 08:32 | Nahoru | #26
assassin> tak ono je krapet neco jineho menit olej v klidu depa na zavodech, kaficko, pekny holky, muzika, dlabanec a neco jineho casto obden par mesicu na cestach v ruznych prdelich. ale jinak souhlas.

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 08:38 | Nahoru | #27
bazin.> ty si tu kauzu s KTM pamatujes? diky za srovnani. nejsem blazen, abych to natahoval na 3tis. zajima me ta realita 1500-2000km. ty dva tisice bych asi zkousnul, kdyby i to masina vratila tim, co mi da mimo cestu a spolehlivosti.

2 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 08:39 | Nahoru | #28
tak ceníková cena u ktm je jasná, ještě to nekoupíš a už to má poloviční hodnotu, ktm je naprostej krám a neznám nikoho komu by to fungovalo bez problémů a kdo tady píše, že to je spolehlivý tak kecá.
A že ti smazali vlákno tak to je normální, žiješ v totalitním protektorátu, kde si čecháček nesmí ani uprdnout, když to nemá schválený vod fašounů.

Já to s ktm risknul, už 3x jsem se vrátil po ose, ale pořád nějaký problémy a naposledy jsem málem nedojel, ale to jsem zjistil až doma. Ktm už nikdy více bych to nekoupil a po mým tuningu je to neprodejný a podobnej vergl ani není.

Hele kup exc500 a příští rok s tebou pojedu bam, kolyma, na sever od magadanu, nazpátek přes mirnyj, žigaljevskij trakt a zase nazpět. Když to zdechne, tak to vodtáhneme někam do kolchozu a tam to určitě vopravíme, sám tomu věřím A rozdíl 35 kilo se srovná, stejně pojedeš nabalenej jak sněhulák, povezeš na tom přes 50 kilo nákladu, takže ten rozdíl hmotnosti nebude tak markantní

Jo a v kolchozu mívají taky pěkný holky, takže i tam výměna může bejt s kafíčkem a rohlíčkama. A to celkem 20 krát. Takže 20x pěkný holky, 20x kafíčko. Klidně ti i 5l kanystru oleje povezu, abys nebyl moc přetíženej

Naposledy editováno 27.06.2024 08:43:56

(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 08:44 | Nahoru | #29
ZdendaZB> to zni jako plan ja mam na Rusko jen pekny vzpominy, takze tam se nebojim niceho snad jen toho, kdyz se vecer zacne chlastat

2 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE

27.6.2024 v 09:11 | Nahoru | #30
Ne. Je to blbost ost. Nevim teda co myslis dalnym vychodem.
Podle me se nejvic dozvis, kdyz se na nakym dualu projedes nekde po stredni asii, staci 3 tydny a pochopis to sam. Ja bych na tom tema horkama pri presunech jel max 90. Tam se posraly uz jiny stroje. Potkal jsem Izraelce kerej na novy 690 nedojel ani do Tadziku, protoze to uhnal.
Jestli se bavis vo mistech od Jakutska na vychod, budes mit jednodussi zivot s Japoncem ze zrejmejch duvodu.
Stejne si udelas co chces. Tak si priprav jako zalohu 2.motorku a zalozni trip.
Na takovy ceste primarne zohejbas nosiice a popraskaj ti svary na spatnych cestach, staci kdyz to malinko pretizis. . Trvaly pretizeni prehratim pri tech presunech zpusobi nadmerny opotrebeni.
Stejne mi neuveris ?. Hele exc500 je dobra, ale ne na to jet 5 dni po asfaltu. Asi to dá. Pak ji vezmes do hor a tejden pojedes na dbojku prdelema s baglama.
Uprimne, vsadil bych vic na staryho transalpa nebo nakou dvepade nez na to, ze s tim petikilem dojedes bez toho, abys resil kundoviny.
Whatever
V Rusku se s tebou ted srat nebudou.
A az budes ored spanim uprostred niceho srat magi strachy, pomaha nejaka vesela audiokniha do sluchatek. Po 10 dnech budes uz v cajku
Co se tyce oleje. Ten vyjetej si schovavej. Jestli pojedes fakt stred a vychod asie, ne vsude sezenes olej. Servis muze byt nekolik stovek km. Ja musel dolejvat pak ti vyjetym olejem a nakonec olejem do dieslu.
Nrkdy nebudes mit ani silu jezdit 4 hodiny po meste shanet olej. Nechat nabalenou masinu bez dozoru a jit nekam na bazar nebo trziste.
OVlk ma na Zelandu, ted je v snad v Gruzii, proti vychodu fesacky jezdeni. Byl jsem v obou tech zemich, na zelandu rok, tak trochu vim jak to tam vypadalo.

Naposledy editováno 27.06.2024 09:49:54
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Lehké enduro na expedice, včetně př... [1 ... 11, 12] KTM EXC 500 F, SWM RS 500 R ZdendaZB 360 9.11.2022 v 23:16 Ariete


TOPlist