Téma: Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP, max 130kg...
Řešme novou motorku, starou vránu nechci. Takhle je aspoň jistota, že to někdo někde nějak nevotuzil a vzít si ssebou pár detailů jako ND není problém.

Tak jsem se vrátil z lesíka v rámci tréningu na léto do bažin a už si začínám říkat, že ten můj 156 kilovej mastodont je tak akorát za trest. Zkoušel jsem různý typy zapadnutí a dostat to ven je za trest. Za tři hodiny různejch poksů s navijákem jsem se totálně vyřídil. Pak se na mě ještě snesli komáři a bylo hotovo. Naviják sice dobrej, ale když se není za co chytit tak je celkem problém. Pak jsem tam zajel s Betou alp 200, hele nebe a dudy. Chytnu za nosič a vytáhnu na hulváta ven. Navíc je to už tak lehký, že se to bez problémů dá převýst přes řeku na normální loďce a nehrozí převrácení, jako u těžkýho verglu. Na jedničku vyjedu jakejkoliv kopec než se převrátím, žere znatelně míň a po menších úpravách by to projelo i 90cm brod.

Tak si říkám prubnout to na nějakým vzducháči. Ale ze současný produkce jsem našel jen AJP 240 a to má 20 koní. Sice výkon nic moc na silnici, ale kdyby bylo něco o trochu silnějšího, třeba 25 koní, tak by to bylo dokonalý. Nevíte o něčem ?

Jako podmínku nejdůležitější bych viděl hmotnost do 115 kil suchý hmotnosti. A výměna oleje minimálně 3tkm.


Naposledy editováno 26.06.2024 22:46:00

Blokovaní uživatelé: vilemx, Krautkopf

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

29.6.2024 v 21:29 | Nahoru | #151
Tak jestli tam tekl benzín vepředu, tak mu asi vyskočila hadice u vstřikovače, je tam spona, nikde jinde to týct nemůže takovým proudem. Leda by jí někde skřípnul, když tam něco měnil, ale to chce extrémní šikovnost.

A podle videa to vypadá že strhnul snad závit šroubu ne, přece kdyby ulomil koš tak skončil. Ale ulomit koš snad ani nejde když měníš lamely. To by do toho musel bušit
kladivem. Kdyby nepsychanul tak krásně všechno odjel na 3 pružinách. Zkoušl jsem jet na dvouch a v pohodě.

Mě spíš fascinovalo, jak vjeli na gruntovku po dešti na těch okruhovejch gumách a ještě ssebou vláčeli na smeťáku e07. Přitom stačilo před bajkalem obout něco jako tracker, nebo aspoň mt21 a netahat starý gumy s sebou. Pak by to projeli celkem v pohodě. E07 pouze asfalt a suchá dobrá cesta a dost.

Zlatej hřeb byly hlášky typu po cestě nikdo nejezdí je opuštěná, přitom je na ní evidentně normální provoz a je v dobrým stavu atp. No, měli jet na 250kách a byli v pohodě Pak to jeho kolega evidentně nevydržel a rozhodl se pokračovat sám.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

29.6.2024 v 21:58 | Nahoru | #152
ZdendaZB> myslim, ze to zahorelo primarne kvuli psychice, nezkusenostem a podceneni/preceneni. jeho kolega Havlicek, to je kapitola sama pro sebe. tim ti nebudu zasirat vlakno.

Naposledy editováno 29.06.2024 21:59:15

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 07:15 | Nahoru | #153
V tomhle vlákně se toho moc už nedozvíme, řekl bych, že je vše vyčerpáno, páč na mejech fechtlech nikdo dál nejezdí.

Hele asi to nebudeme dál probírat, protože tady tohle mě dorazilo. Ten maník je naprostej klaun. Cestu s trochou bláta nazve bažinama. A eště se tím všude chlubí a vytrubuje do světa, jak je neschopnej.

Nemáte odkaz na nějaký podobný veselý povídání nebo nějakou projížďku to tajgy, bych si rád početl a opět se něčemu novýmu přiučil. Tady všichni jezdí jen afriku a občas někdo pamír po dálnici.

Sám pokračuju přes největší brod který vede celý řekou. Místy má řeka něco přes metr . JOOO zvládl jsem to.
Na 690-ce metrovej brod, tak to nemá chybu, když je sání v 88 centimetrech, s nezatíženou motorkou na rovině. Podle toho popisu měl ponořený nejmíň celý řidítka.

Čím víc Jakutsk, tím víc Bajlkal

Když přijeli k východosibiřskému městu Jakutsk, kolem jezera Bajkal vyrazili po jeho západním pobřeží. Jenže pak se začala cesta komplikovat. „Dostali jsme se do bažin. Oddělal jsem spojku. Po kolena jsem se brodil ve vodě. Pak jsem jen stál, klepaly se mi nohy, chtělo se mi zvracet a byl jsem fyzicky naprosto na dně. Kolem mě létaly tisíce komárů. Zažil jsem tam asi nejtěžší den v životě,“ vypráví.
Zdroj: https://www.idnes.c...udejovice-zpravy_neb

Naposledy editováno 30.06.2024 07:30:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 11:18 | Nahoru | #154

ZdendaZB píše: dneska jsem dovezl z germányje rám pr4, nebo spr240, říkají tomu různě, s nádrží. S papírama, listem atp. Motor je na cestě, tlumič a vidle taky. Sedadlo dělám vlastní.

Napsáno 27.6.2024 a taky že za 10 dní vyrážíš na cestu.
Odjezd, pokud dobře počítám, vychází na neděli 7.7. Jak to chceš za 4 pracovní dny (v pátek je svátek) dostat na české papíry, když ještě ani nemáš doma motor? Úřední šiml má ze zákona na přihlášní vozidla ze zahraničí čas 1měsíc.
Motorku musíš složit, oživit, odzkoušet, vyrobit dopasovat a vyladit na míru dělané doplňky. Navrkat nalehko pár desítek záběhových km, udělat alespoň první výměnu oleje, koupit a obout příslušné pneu, atd.....
Jak to chceš za týden stihnout?

2 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 11:25 | Nahoru | #155
hele to že na to mají měsíc, neznamená, že to neudělají třeba za den
a kdyby to trvalo nedejbože tři dny tak pojedu třeba 10 týho, to už se nezblázní...

motorka je už skoro hotová, chybí jen motor a zadní tlumič a zajetí proběhne za den, stačí 200km a víc to nedráždit

Naposledy editováno 30.06.2024 11:27:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 11:33 | Nahoru | #156
bazin.> kdyz vis co a jak, tak jeden den na technickou a druhej den jses na znackach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 12:06 | Nahoru | #157

Eso_Rimmer píše: bazin.> kdyz vis co a jak, tak jeden den na technickou a druhej den jses na znackach.


STK je na počkání, ale na přidělení SPZ mají uředníci měsíc. Druhý den na značkách? Jak kde a hlavně jak kdo.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 12:16 | Nahoru | #158
bazin.> proto pisu to, co pisu, musis mit kontakty a zasustit bankovkama.

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 12:33 | Nahoru | #159
ale ono to jde i bez šustění

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 12:34 | Nahoru | #160
ZdendaZB> tak samozrejme, ale jak kde

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 14:17 | Nahoru | #161

ZdendaZB píše: hele to že na to mají měsíc, neznamená, že to neudělají třeba za den
a kdyby to trvalo nedejbože tři dny tak pojedu třeba 10 týho, to už se nezblázní...

motorka je už skoro hotová, chybí jen motor a zadní tlumič a zajetí proběhne za den, stačí 200km a víc to nedráždit



Už se mi stalo, že jsem měl vyjíždět a motorka byla stále po krabicích. Podruhé jsem to narychlo poskládal v ten správný den, ale bylo to tak narychlo, že ani ne 50km upadl přední třmen. Za dalších 1000 upadl zadní . Přeju ti mnohem klidnější započetí výletu .

A hlavně pošli fotky motorky, než vyjedeš, jsem zvědavý .

2 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 14:32 | Nahoru | #162
v motorce už chybí jen motor a zadní tlumič, právě montuju skotoiler, klakson a budíky
příští tejden nosiče a držák kanystrů, to bude tak den a půl, musí se to rovnou nejak vymyslet

airbox mám sestavenej, zatím z 0,5 plechu a votestovanej, hlučnost rapidně klesla, spotřeba normální a finální bude s nástavcem na šnorchl, kterej bude při potřebe přidělanej na řidítkách

jen škoda, že tady nikdo nejezdí do toho správnýho terénu a nemůže se podělit svejma znalostma a zkušenostma

nakonec jsem koupil tohle, je to asi nějaká činá, ale na zahraničním fóru to celkem chválili, je to za polovinu než rotopax a má to 5 litrů místo 1 galonu, tak to snad vydrží, bude to vedle motoru před stupačkama
váží to kilo + odhaduju kilo držáky pro oba kanystry

asi nebudu moci jezdit jak šílenej, abych to nepropíchl větvema až někde houpnu do křoví po stometrový lavici



Naposledy editováno 30.06.2024 14:40:57

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 14:50 | Nahoru | #163
ZdendaZB> tvoji potrebu neustale nekoho zesmesnovat jen proto, ze ma jine nazory, fakt nechapu. no, hlavne ze sis kopnul doted jsme se bavili normalne, bud u toho muzeme zustat, nebo ne. je to na tobe.

Naposledy editováno 30.06.2024 14:51:32

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 17:29 | Nahoru | #164
Jaký zesměšňování. Slyšel jsem o tom poprvý v životě, že někdo klackem propíchne nádrž nebo kanystr. Tak jsem si zkusil představit jak tu nádrž takhle můžu propíchnout a vůbec nic mě nenapadlo. Ani ten kanystr trochu níž, tam kde má bmw boxer válce těžko prorazíš, když v rychlosti nenajedeš na ostrej šutr. A proto jsem psal, že budu muset jezdit vopatrně. Zase lepší urazit a propíchnout kanystr, než přijít o nohu.

Viděl jsem kanystr, kterej explodoval, protože se trochu opřel o vejfuk a ta holka co na tom jela z toho měla vánoce ještě po měsící. Slyšel jsem o proražený nádrži, když motorka trochu spadla ze skály. Ale nikdy jsem neslyšel o nádrž propíchlý klackem.

Navíc na tomhle fóru brát něco osobně je naprosto zbytečný. Musíš bejt zocelenej, se podívej na rady v v 500 tématu. Buznatechem vověšený 250 kilový motorky na expedicích do alp a bosny radí jak se cestuje na lehký motorce.

Naposledy editováno 30.06.2024 17:35:49

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 18:06 | Nahoru | #165
ZdendaZB> nechci ti tu timhle zasirat vlakno, tak snad uz z me strany posledni vec - ja se na to dival uplne stejne jako ty. pred par lety jsem na jednom foru narazil na Kacenu napichnutou jako na rozen. nebyla po zadnem padu, proste blba nahoda. typek jel pohoda, krapet si liznul bokem travu a tam ji dostal. nevim, kdyby jel opatrne jako ty, asi by ho to jen sundalo, netusim. kazdopadne, dle jeho slov, to nebyla zadna palba. pred nedavnem typek blbe chytil klackem do crossovych bot vetev tak, ze to mel zapichnuty dovnitr jako podsvince. kolovaly pak i snimky ze sanitky. jestli dohledam tu motorku, poslu ti to. jako ty jses opatrnej na jizdu v tech prdelich, coz je pochopitelny a ja jezdim taky opatrne, ale ne zase tolik, jako ty, casto proste stojim, tak jsem zase na tyhle veci proste opatrnejsi. to neni nic proti nicemu. netvrdim, ze mam pravdu jen ja, ale proste se to stat dle meho muze, tak jsem opatrnej. ty zase resis opatrneji nez ja jine veci. a o co jde? ve finale uplne vo hovno kdyz ma kanystr sanci se utrhnout, nic nepropichnes, kdyz na to nespadnes bokem, to je jasny.

zasirani tech temat upnejma picovinama je na palici. u toho petikila to samy - doporucuju maly trikilo s vahou 701/690. hmm, tomu rikam prispevek k veci.

Naposledy editováno 30.06.2024 18:07:47

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 18:29 | Nahoru | #166
zas--í vlákna tady nehrozí, tady se může diskutovat vo čemkoliv co je k věci cestovní a ani to nemusí bejt k motorce, kterou už mám stejně z půlky hotovou

Třeba jízda ve stupačkách, teď vážně, curč spí. Každej si myslí, že když jede někam ve stupačkách a rychle, že ho to zachrání a líp to zvládne a proskočí setrvačností. Lehká kroska, tam to je absolutně něco jinýho, to neřešíme, ale jak se naloží motorka, třeba i lehká cca 120kilo tak se z ní stane těžká 160 kilo a víc a docela podstatně se změní její vyvážení. Jízda pod plynem do nevěřenýho a neprojetýho brodu je sebevražda (nebudeme řešit malý oblázky, který nejsou porostlý řasou a 20 centimetrů vody, to není brod). Ono to občas může vyjít, ale většinou ne. Jak si stoupneš a najedeš na větší kámen, tak tě to prostě schodí a jak stojíš, tak letíš. Když jedeš jak s hnojem a máš nohy na stupačkách tak se stihneš odpíchnout, nebo padající motorku udržet. Nohy shodíš ze stupaček hned a jseš zapřenej. To ve stoje nejde. To samý jízda po velkejch kamenech do kopce nebo i po rovině. Proto v těchhle situacích většina odborníků spadne.
S těma klackama v trávě to znám taky. Nesmí se jet rychle, to znamená že když nevidím jasně co tam je, tak jedu úplně krokem, nebo i přes spojku. Párkrát jsem se takhle chytl za nějakej klacek i kámen co tam byl. Naštěstí jsem jel hodně pomalu a nic se nestalo, kromě trošku odřenýho chrániče kolen a bot. Jet rychleji, třeba i na jedničku by mohlo skončit fatálně. Jeden známej jel takhle po louce, kolem 15km/hodinu, taky to nebylo moc rychle. Přední kolo se zapíchlo do díry a letěl přes řidítka. Docela to vypadalo děsivě, ale naštěstí se mu nic nestalo, sice byl asi minutu tak trochu mimo, ale pak se probral a dobrý.
Mě takovýhle sitace přímo děsí.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 18:42 | Nahoru | #167
ZdendaZB> jezdim v sede. ve stoje se jezdi jen tehdy, kdyz je to potreba jak to jde, sedam si. obcas se clovek neudrzi, to bejva. tuhle jsem sedel a kdybych stal, ustojim to jsou lidi, co jsou v sede schopni projet to, z ceho profikum slejzaj vlasy na hlave. proc ne. kdo nejezdi do odlehlych prdeli, tezko pochopi, ze je lepsi jet pomalu a na jistotu. ne vzdy je pomala jizda (pro muj styl jezdeni) dobra. nekdy mi rychlejsi pomuze, nekdy ne. kdyz mluvis o jizde do kopce technickym usekem - smeju se, kdyz vidim lidi s tankvakem vpredu. kolikrat clovek potrebuje vlastne sednout na nadrz, protoze jinak hodi zada a oni tam maji tankvak. ale samozrejme jin nikdy nevadi. jasne, kdyz jezdi to, co jezdi, vadit jim ani nemuze. atd. brody, to je kapitola sama pro sebe. kdyz na videu se strasne dobre vyjima, kdyz tam clovek litne jako kokot, vsude strika voda a nejlepe 10tis. km od domova, nalozenej a v nejaky prdeli sam.

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 18:47 | Nahoru | #168
tak samozřejmě, že někdy ve stoje jet musíš, když je nezbytný přeskákat nějaký kamey při výjezdu, ale nemusíš tam stát jak na bidýlku, stačí přizvednout trochu zadek,což je kolikrát ještě lepší než přímo stát
jasně voda stříká pak spadneš, utrhneš nějakou páku prorazíš motor a nasaješ ještě přitom vodu, to je pak dokonalej efekt

Tankvak na nádrži to je bez komentářů, vůbec motorky co nemají použitelný sedadlo až k řidítkům je na takový akce parádní. Hlavně když sedíš v nějaký propadlině a před tebou trčí mega nádrž. to je pak přímo dokonavý

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 18:58 | Nahoru | #169
ZdendaZB> souhlas, kolikrat staci jen na moment o kousek prdel prizvednout a je vyreseno. ale holt to nevypada tak cool...

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 19:26 | Nahoru | #170
Většinou nemám diváky, takže kůl moc neřeším. A když je mám, tak jim ukážu takovej antikůl, že se nestačí divit.

Největší kůl je ale na bgéésu nebo adventčůrerovi na prašný silnici, tam se musí stát pořád. A ještě líp i na asfaltu ve vesnici, aby se vidláci pokochali pohledem na pravej speciál.

Naposledy editováno 30.06.2024 19:28:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 08:19 | Nahoru | #171

ZdendaZB píše: Největší kůl je ale na bgéésu nebo adventčůrerovi na prašný silnici, tam se musí stát pořád. A ještě líp i na asfaltu ve vesnici, aby se vidláci pokochali pohledem na pravej speciál.

Můžu potvrdit. Nová móda tohle stání ve stupačkách v zastavěné oblasti. Letos to vidím extrémě často.
Jakmile jede více motorek pohromadě a jsou mezi nimi těžkotonážní enduráci vždycky vidím jednoho, dva, za jízdy postávat ve stupačkách.

Myslel jsem že to je nějaká soutěž z Xsicht-bůůku, jako byla ta s poléváním se kýblem studené vody.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 08:29 | Nahoru | #172

ZdendaZB: nakonec jsem koupil tohle, má to 5 litrů místo 1 galonu


Můžeš sem dát odkaz, nebo jsi to koupil v kamenném obchodě?
Uprostřed to má otvor použitelný k uchycení na nějaký držák?

Naposledy editováno 01.07.2024 08:32:51

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 08:36 | Nahoru | #173
bazin.> jako vylezla priblbla moda "musim jezdit i v nedelni vyjizdku vokufrovanej, bo sem tak dulezitejsi", tak je ted plno i tehle superjezdcu. prdel je, kdyz te chteji pozdravit a jak pusti rejdy, malem si nabijou hubu. v zatackach ve stoje jezdit samozrejme neumi, ale jinak je to vystajlovany az beda. at si kazdy jezi jak chce, ale tohle je proste usmevny.

Naposledy editováno 01.07.2024 08:40:38

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 08:46 | Nahoru | #174
kanystry jsou z německa, měli tam ve výprodeji 4 kusy tak jsem je vzalů a díval jsem se i na naších obchodech, mají to taky, ale je to dražší

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 08:52 | Nahoru | #175
tak to stání má smysl jedině když bolí zadek, ale to na dvěstědvaceti kilovejch silničkách (klauni tomu říkají endura, ha ha ha), nehrozí, tam jsou sedadla luxusní
leda by vozkové byli v tak atrofovaným stavu, že je zadek bolí i tam

pořád jsem ještě nezhodnotil, jestli jsou větší cirkusáci vozkové na ktm, nebo na bmw, ale možná na tom bmw. Bmw mají i na botech a vergly ověšený různým buznatechem. Jenže to i ktm, ty zase mají příšerný buzna dakar věže a popelářskou barvu na plastech, takže nakonec nevím, co je horší Každopádně je to srandovní je pozorovat a dívat se na vida, jak potom jedou na dobrou polňačku a mají komentáře jak čurč birč když to huntuje v džungli na kamenech.

Je to taková inspirace. A většina je poučná i pro začínající jezdce, aby si dali pozor a nedělali kraviny, který vidí přímo před sebou.

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 09:14 | Nahoru | #176
ZdendaZB> mnozi KTMaci s novejsimi masinami uz jim velmi zdatne konkuruji.

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 10:45 | Nahoru | #177
Já prostě rád jezdím ve stupačkách, kolikrát se za celou jízdu nedotknu sedla.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 10:54 | Nahoru | #178
třeba já bych 8 hodin čistýho času po dálnici stát ve stupačkách nevydržel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 11:02 | Nahoru | #179
Mr.Dreamer> jedna vec je to, kdyz to cloveka bavi, druha vec je prednaska od nekterych jedincu, to neni na tebe, ze to jinak proste nejde. podivej se, jak se jezdi Dakar. tam se stoji jen kdyz neni zbyti. proto at jezdi kazdej jak chce.

Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

1.7.2024 v 16:42 | Nahoru | #180
tak mezi námi děvčaty asi víme kdy má cenu stát a kdy ne, někdy taky stojím, abych protáhl nohy a záda, takže vlastně krosím i po dálnici
samořejmě, když přijde hejl a začne vysvětlovat, jak to po prašný cestě musí stát protože... tak se jen směju
stání člověka totiž docela vysiluje a když se tak má na motorce cvičit delší dobu tak to zmáhá, delší dobu nemyslím hodinu někde po lese

Naposledy editováno 01.07.2024 16:42:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8353 3.7.2024 v 08:28 SuperSic58
Olejový chladič a ventilátor u 250-... Beta ALP 200, AJP PR4 240 Enduro ZdendaZB 29 28.6.2024 v 09:19 Eso_Rimmer
BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada [1, 2] Beta ALP 200, Suzuki DR 200 SE ZdendaZB 52 28.6.2024 v 08:46 ZdendaZB
Zadní tlumič Yamaha Tricker 250 leo41 23 23.10.2023 v 10:40 majcherisko
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist