Tak jsem se vrátil z lesíka v rámci tréningu na léto do bažin a už si začínám říkat, že ten můj 156 kilovej mastodont je tak akorát za trest. Zkoušel jsem různý typy zapadnutí a dostat to ven je za trest. Za tři hodiny různejch poksů s navijákem jsem se totálně vyřídil. Pak se na mě ještě snesli komáři a bylo hotovo. Naviják sice dobrej, ale když se není za co chytit tak je celkem problém. Pak jsem tam zajel s Betou alp 200, hele nebe a dudy. Chytnu za nosič a vytáhnu na hulváta ven. Navíc je to už tak lehký, že se to bez problémů dá převýst přes řeku na normální loďce a nehrozí převrácení, jako u těžkýho verglu. Na jedničku vyjedu jakejkoliv kopec než se převrátím, žere znatelně míň a po menších úpravách by to projelo i 90cm brod.
Tak si říkám prubnout to na nějakým vzducháči. Ale ze současný produkce jsem našel jen AJP 240 a to má 20 koní. Sice výkon nic moc na silnici, ale kdyby bylo něco o trochu silnějšího, třeba 25 koní, tak by to bylo dokonalý. Nevíte o něčem ?
Jako podmínku nejdůležitější bych viděl hmotnost do 115 kil suchý hmotnosti. A výměna oleje minimálně 3tkm.
Naposledy editováno 26.06.2024 22:46:00
1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...
Viděl jsem kanystr, kterej explodoval, protože se trochu opřel o vejfuk a ta holka co na tom jela z toho měla vánoce ještě po měsící. Slyšel jsem o proražený nádrži, když motorka trochu spadla ze skály. Ale nikdy jsem neslyšel o nádrž propíchlý klackem.
Navíc na tomhle fóru brát něco osobně je naprosto zbytečný. Musíš bejt zocelenej, se podívej na rady v v 500 tématu. Buznatechem vověšený 250 kilový motorky na expedicích do alp a bosny radí jak se cestuje na lehký motorce.
Naposledy editováno 30.06.2024 17:35:49
(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
zasirani tech temat upnejma picovinama je na palici. u toho petikila to samy - doporucuju maly trikilo s vahou 701/690. hmm, tomu rikam prispevek k veci.
Naposledy editováno 30.06.2024 18:07:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8353 | 3.7.2024 v 08:28 SuperSic58 |
Olejový chladič a ventilátor u 250-... Beta ALP 200, AJP PR4 240 Enduro | ZdendaZB | 29 | 28.6.2024 v 09:19 Eso_Rimmer |
BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada [1, 2] Beta ALP 200, Suzuki DR 200 SE | ZdendaZB | 52 | 28.6.2024 v 08:46 ZdendaZB |
Zadní tlumič Yamaha Tricker 250 | leo41 | 23 | 23.10.2023 v 10:40 majcherisko |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |