Téma: Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP, max 130kg...
Řešme novou motorku, starou vránu nechci. Takhle je aspoň jistota, že to někdo někde nějak nevotuzil a vzít si ssebou pár detailů jako ND není problém.

Tak jsem se vrátil z lesíka v rámci tréningu na léto do bažin a už si začínám říkat, že ten můj 156 kilovej mastodont je tak akorát za trest. Zkoušel jsem různý typy zapadnutí a dostat to ven je za trest. Za tři hodiny různejch poksů s navijákem jsem se totálně vyřídil. Pak se na mě ještě snesli komáři a bylo hotovo. Naviják sice dobrej, ale když se není za co chytit tak je celkem problém. Pak jsem tam zajel s Betou alp 200, hele nebe a dudy. Chytnu za nosič a vytáhnu na hulváta ven. Navíc je to už tak lehký, že se to bez problémů dá převýst přes řeku na normální loďce a nehrozí převrácení, jako u těžkýho verglu. Na jedničku vyjedu jakejkoliv kopec než se převrátím, žere znatelně míň a po menších úpravách by to projelo i 90cm brod.

Tak si říkám prubnout to na nějakým vzducháči. Ale ze současný produkce jsem našel jen AJP 240 a to má 20 koní. Sice výkon nic moc na silnici, ale kdyby bylo něco o trochu silnějšího, třeba 25 koní, tak by to bylo dokonalý. Nevíte o něčem ?

Jako podmínku nejdůležitější bych viděl hmotnost do 115 kil suchý hmotnosti. A výměna oleje minimálně 3tkm.

Naposledy editováno 26.06.2024 22:46:00

Blokovaní uživatelé: vilemx, Krautkopf

1 reakcí na tento příspěvek Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 17:29 | Nahoru | #1
Jaký zesměšňování. Slyšel jsem o tom poprvý v životě, že někdo klackem propíchne nádrž nebo kanystr. Tak jsem si zkusil představit jak tu nádrž takhle můžu propíchnout a vůbec nic mě nenapadlo. Ani ten kanystr trochu níž, tam kde má bmw boxer válce těžko prorazíš, když v rychlosti nenajedeš na ostrej šutr. A proto jsem psal, že budu muset jezdit vopatrně. Zase lepší urazit a propíchnout kanystr, než přijít o nohu.

Viděl jsem kanystr, kterej explodoval, protože se trochu opřel o vejfuk a ta holka co na tom jela z toho měla vánoce ještě po měsící. Slyšel jsem o proražený nádrži, když motorka trochu spadla ze skály. Ale nikdy jsem neslyšel o nádrž propíchlý klackem.

Navíc na tomhle fóru brát něco osobně je naprosto zbytečný. Musíš bejt zocelenej, se podívej na rady v v 500 tématu. Buznatechem vověšený 250 kilový motorky na expedicích do alp a bosny radí jak se cestuje na lehký motorce.

Naposledy editováno 30.06.2024 17:35:49

(reakce na) Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do tajgy a tundry, 16-28HP,...

30.6.2024 v 18:06 | Nahoru | #2
ZdendaZB> nechci ti tu timhle zasirat vlakno, tak snad uz z me strany posledni vec - ja se na to dival uplne stejne jako ty. pred par lety jsem na jednom foru narazil na Kacenu napichnutou jako na rozen. nebyla po zadnem padu, proste blba nahoda. typek jel pohoda, krapet si liznul bokem travu a tam ji dostal. nevim, kdyby jel opatrne jako ty, asi by ho to jen sundalo, netusim. kazdopadne, dle jeho slov, to nebyla zadna palba. pred nedavnem typek blbe chytil klackem do crossovych bot vetev tak, ze to mel zapichnuty dovnitr jako podsvince. kolovaly pak i snimky ze sanitky. jestli dohledam tu motorku, poslu ti to. jako ty jses opatrnej na jizdu v tech prdelich, coz je pochopitelny a ja jezdim taky opatrne, ale ne zase tolik, jako ty, casto proste stojim, tak jsem zase na tyhle veci proste opatrnejsi. to neni nic proti nicemu. netvrdim, ze mam pravdu jen ja, ale proste se to stat dle meho muze, tak jsem opatrnej. ty zase resis opatrneji nez ja jine veci. a o co jde? ve finale uplne vo hovno kdyz ma kanystr sanci se utrhnout, nic nepropichnes, kdyz na to nespadnes bokem, to je jasny.

zasirani tech temat upnejma picovinama je na palici. u toho petikila to samy - doporucuju maly trikilo s vahou 701/690. hmm, tomu rikam prispevek k veci.

Naposledy editováno 30.06.2024 18:07:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8353 3.7.2024 v 08:28 SuperSic58
Olejový chladič a ventilátor u 250-... Beta ALP 200, AJP PR4 240 Enduro ZdendaZB 29 28.6.2024 v 09:19 Eso_Rimmer
BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada [1, 2] Beta ALP 200, Suzuki DR 200 SE ZdendaZB 52 28.6.2024 v 08:46 ZdendaZB
Zadní tlumič Yamaha Tricker 250 leo41 23 23.10.2023 v 10:40 majcherisko
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist