Hledám proto karbonový výfuk jako náhradu za originál. Origo 4.2 kg karbon by měl vážit 1.8kg Ale chci, aby byl tichý a měl homologaci, nepotřebuji zvedat výkon. A také nechci, aby byl zbytečně drahý.
Mistr Elektronik mi poupraví mapy a všechno pošteluje. V tom problém není a rovnou se vyhodí sonda a vypne ventil vzduchu.
Jestli o něčem víte, tak poraďte.
Dík.
Naposledy editováno 28.09.2024 09:50:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
K tomu výfuku - lehčí varianty s oficiální homologací jsem nenašel. Neříkám, že nejsou - jsou, ale bez homologace, respektive homologaci mají, ale ne pro EU trh (viz třeba výfuky GPR). Pak už jedině vzít závodní nebo jiný nehomologovaný, tam jsem narazil i na hmotnosti 1,6 kg (bavím se o +- "běžné" konstrukci tlumiče, ne o "duté rouře") a homologaci vyřešit dodatečně.
3 reakcí na tento příspěvek co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
(reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
(reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
Naposledy editováno 10.11.2022 16:05:42
Naposledy editováno 11.11.2022 16:45:47
1 reakcí na tento příspěvek co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
Katalyzátor váží +-200 gramů a originál se od "laděnýho" liší tím, že má uvnitř ocelový přepážky místo děravý trubky s vatou. A ty co jsou ještě lehčí jsou buď z titanu a jsou pekelně drahý a tady pozor, tenkostěný věci se rády promačkávají, titan, netitan.
No a co je nejhorší, většina "pseudoladěnejch" vejfuků jsou uřvaný. Komu dělá dobře a připadá si v lese nebo na silnici jako king s hlasitou motorkou, tak asi dobrý.
A otázka výkonu, k čemu ? 75 koní mimo asfalt, kdo to kromě rychlý jízdy v písku, neb rychlý akcelerace před nějakým výjezdem využije ?
Nic tiššího než originál neexistuje a mě jde o to, aby byl stroj co nejmíň slyšet. Takže nějaký vyndavání killerů atp. nechci.
Naposledy editováno 23.05.2024 07:17:09
Naposledy editováno 28.09.2024 08:49:57
1 reakcí na tento příspěvek co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
7,5 kilo šlo dolů takže motorka vážila 148,9 kilo s 13l benzínu volejem a vodou ale motorka je tak nepojízdná, takže je to informace k prdu, ale když už ses tak pěkně zeptal, Davide...
Odečtená původní přístrojovka a reflektor -1,00
Odečtené zadní stupačky s držákem originál -0,9
Odečteno olověný akumulátor YTZ10S 8.6Ah 190A 3,2kg original -3,20
Odečteno kanystr s uhlím, ventil a ventil SAS + hadice -0,50
Odečteno 2x přední plast -0,64
Odebrán původní regulátor tlaku paliva a filtr z nádrže -0,15
Odebrán původní klakson -0,17
Odebrány rukojeti gumové -0,10
Odebrán kryt pod motor -0,80
Naposledy editováno 28.09.2024 09:02:36
1 reakcí na tento příspěvek co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
7,6 nádrže 18lt + filtr paliva + novej regulátor s filtrem hadice a téčka, průchodky do nádrže
4,5 nosič s držáky 4x2lt petlahve
1,5 sedlo
2 kryt pod motor
0,5 plech na řidítka co nese světlo, tablet a budíky, místo půodního plastu se světlem
1,2 led světlo s držákem a Čupakabrou
0,5 druhej větrák s deflektorem na chladič
1,2 lifepo 6Ah
0,65 vduchovej klakson
1 bláááástry
2,2 vyhřívaný rukojeti, skotoiler, tempomat, 2x zásuvka na vyhřívaný oblečení , 3x nabíječka usb, elektroinstalace-dráty a elektrická páska na svazky, relátka, pojistky,
držák vysílačky neoprény na vidlici, přídavnej otáčkoměr s teploměrama, votlmetr s teploměrem vzduchu, tlakoměr oleje a benzínu, termostat havarijní a spínání větráku, 3x vypinač na světla a větráky
takže motorka po odebrání a přidání přibrala 15,6 kila
(reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
assassin píše: Ad ten sas a kanystr s uhlim - je to zasah do emisniho systemu. Tech 11kW v homo stavu ma ten motor jen kvuli emisim… tzn jsi na tom ted s tou homologaci pro provoz dost podobne
a kdo tvrdí že je moje motorka 100% homologovaná ? nejni, ale i kdyby se řešil soudní znalec, tak tohle na to nebude mít vliv, mám porušený jen emise a ty na výkon nemají vliv, všechno co má vliv na jízdu sedí
(reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
Naposledy editováno 28.09.2024 09:15:04
1 reakcí na tento příspěvek co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
když lidi sčítají hmotnosti svýho stroje na cestování, tak tam plno věcí nezapočtou, já započetl každý prdnutí
1 reakcí na tento příspěvek co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
156 fabrika (13lt)
172 motorka redy tů rejs (13lt)
185 benzín (30lt)
192 nářadí + díly
220 brašny jídlo 5dní voda 2lt
a navíc jsem schopnej do nosiče zapíchat 8lt benzínu nebo vody, která nevypadne ani na 100 metrovejch lavicích, kdyby bylo potřeba
prostě masakr, ale už nejde nic odebrat, abych pak zbytečně někde neztrácel čas scháněním banálních věcí
když vezmeme exc500 tak to bude vypadat takhle
122 fabrika (15lt)
133 motorka redy tů rejs (15lt) bez doplňkových nádrží, není je kam dát
143 benzín (28lt) ale mám započítaný 4x2lt v nosiči
150 nářadí + díly
178 brašny jídlo 5dní voda 2lt
rozdíl 40kilo
z toho váží 23 kilo brašny který se dají schodit v klidu během 15 sekund a nandat za 20 sekund
u exc bys ještě vytahal 4x2 lt benzínu v petkách
tím reálně odlehčení končí
Naposledy editováno 28.09.2024 09:25:12
2 reakcí na tento příspěvek co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
180kilový excéčko a 220kilová 701-ka
Naposledy editováno 28.09.2024 09:25:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
U tech 11kW nejde vubec o ten vykon, motorka je konstruovana na ten plnej… pokud mas na neomezenej ridicak tak ta kolonka vykonu nikoho nezajima. Ten vykon je takhle snizenej jen kvuli tomu, ze bez toho kroku nedokazi splnit emise.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
nářadí a náhradní díly 7 kilo komplet
U SVĚTEL
motorový silikon 20gr
25ml tekutý epoxid stříkačka
tmel epoxidový tyčinka
lepidlo závitů 2ml
hadice harmonika k pumpě do nádrže
filtr olejový oba
tlumič gufero a těsnící kroužek přední vidlice
repas zadního tlumiče - gufero + pouzdro + těsnění
spojka lamely
repas spojkové válce páčka
repas spojkového pracovního válce motor
vodí pumpa - těsnění radial shaft seal 34.5x15x9 Du O-RING 9x1,5 V80 SH
2x přední gufero 2x 35X47X7 TC
zadní kroužek 1x NILOS RING 6006AV
zadní gufero 30x52x7
1x těsnění pod nerezovou destičku nádrže s kontakty vystříhlé s otvory pro šrouby 2mm tl
1x těsnění pod plastovou destičku nádrže s hadičníky vystříhlé s otvory pro šrouby 2mm tl
teflonová niť na závity 1m
záplaty na duše 2ks 2ks70 2ks 90x50
4x lepidlo 5g
2x nalepovací záplata s ventilkem
šmirgl papír 2,5x5 cm
2x malý vrut na označování defektů duše
čepička kovová s klíčkem
obvaz hotový s 1 poštářkem šíře 8 cm
obvaz hotový s 2 poštářky šíře 8 cm
náplast s polštářkem velikost 8x4 cm 6 ks
2x klips na obvazy
obinadlo škrtící pryžové 60x1250
rukavice pryžové (latexové) chirurgické v obalu 1 pár
V KRYTU MOTORU
2x Montpáky 38cm
Olej 1lt -v krytu motoru
zadní brzdové destičky
ložiska
přední kolo 2x 61906 DDU2 CG23S6NM
zadní kolo 2x 6205-2RS HC3HMTF7
rozeta 2x 6006 DDU2 CG23S6NM
hvězdička k řetězu 12z mimo trasu, 14na trasu na 38z rozetu
Čerpadlo benzínové v plastove trubce proti promáčknutí
Filtr s regulátorem tlaku 3,5bar Bosch F 026 403 006 FILTRON PP836/4 MANN FILTER WK69/2
NÁŘADÍ NA BOKU MOTORU
rukavice
hadička od pumpy
manometr
pinzeta dlouhá
tyčka na výměnu ložisek titan
malý pilník na roznýtování řetězu
2x vrták na vyklepnuí čepu z řetězu
al montpáka 27 32cm s očkem na zadní osu
kleště ploché malé
šroubovák plochý malý
T na ořechy 1/4
nástavec 1/4 8cm na ořechy
ořech 1/4 13 12 10 8 7 6
stranový klíč 10 / 8
stranový klíč 13
stříkačka 10ml na plnění scotoileru
klíč na svíčku
imbus 2,2.5,3,4,5,6
kousek imbusu 12 na přední osu
6x stahovací pevné pásky 40cm 7mm
6x stahovací pevné pásky 40cm 4mm
stahovací kroužky na hadice 6-8 8-10 2x10-12 2x12-14
T kus NORMA 6-6-6, 8-6-8, 8-8-8
spojka norma 6, 8
hadice 8mm 40cm
hadice 5mm 40cm
svíčky obě
1x spojka na řetěz nýtovací
2x spojka na řetěz s pružinkou
2 články řetězu
pojistky auto klakson 2x 40A moto USB,topení,světla 4x10 ventilátor 2x15A
nejdelší benzínová hadice
náhradní přechod k zrcátku
2x náhradní křídlový šroub k tabletu
2x pásek do bot + mechanizmus
V NOSIČI BRAŠEN
Duše přední 21/90 2mm + 2m gumové lano 8mm nosič - vpravo na motoru+ gumolano 2x
Duše zadní 18/140 2mm - vpravo v nosiči za olejem 2lt + gumolano 2x
pumpička lezyne hliníková bez hadice
gumové lano 8mm 2m
gumové lano 6mm 1m
(reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
Zdenda: rikal jsi, ze jsi ty predpisy studoval, tak se koukni co hrozi za postih za zasah do emisniho systemu vozidla u nas
Kamos si koupil upravenou m3, vsechny upravy zapsane v tp vcetne sportovniho vyfuku, ale stejne ho nechal rozrezat a navarit do nej nejake drahe katalyzatory… ma vitr presne z toho co tu popisujete.
Benzinve vypary (evap system) a ruzne systemy na redeni vyfukovych plynu jsou z hlediska predpisu to same co katalyzator…
Nejlepsi vyfuk je zadnej vyfuk, sundam to z nabijecky a jdu krosit
Naposledy editováno 28.09.2024 09:46:46
1 reakcí na tento příspěvek co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
kraviny smáznu jsem tyran
a teď mi řekněte co mám vyhodit z toho seznamu nářadí a náhradních dílů ?
--jsem schopnej udělat tohle kdekoliv v lese:
píchlý duše - p+z náhradní + lepení
vyrvanej ventilek z duše
trochu roztrhlá pneumatika pro nouzový dojetí
ložiska v kolech
tekoucí p vidlice
ucpanej filtr paliva
utopená motorka - výměna oleje a filtrů
proraženej blok motoru
tekoucí píst spojky nahoře i dole
tekoucí vodní pumpa
prasklej řetěz
zadní brzdový desky už jsem 2x použil
svíčky jsem nikdy neměnil
-- co bych musel dělat v kolchozu
tekoucí zadní tlumič
a to je všechno co řeším během cesty a nářadí stačí na tohle všechno taky, kromě z. tlumiče
Naposledy editováno 28.09.2024 09:56:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co s sebou vozím a jak mi ztěžkl stroj 701, je to masakr
Eso_Rimmer píše: ZdendaZB> sam dobre vis, co potrebujes a co ne. ty tahas s sebou rozetu?
zajímá mě názor lidí co taky takhle jezdí, třeba jsem na něco zapomněl, nebo je něco zbytečný tahat
to je přední kolečko a měním 16z na 13z mimo tranzit, kvůli zpomalení jedničky
Naposledy editováno 28.09.2024 09:54:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 690R vs PR7 [1, 2] KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | Petr11372 | 50 | Dnes v 15:21 ZdendaZB |
Minimální tlak, gumy, enduro mastod... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 1 | 8.10.2024 v 12:03 krokoš |
Čurč Birč testuje HuSiKeWaNa 710 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 8 | 2.10.2024 v 08:49 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 15 | 29.9.2024 v 18:07 ZdendaZB |
Tak nakonec sev cestou z Komi do AO [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 43 | 5.9.2024 v 12:13 ZdendaZB |