Jakou by jste volili?
Naposledy editováno 14.10.2008 12:13:56
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Dle mých informací je to s intrvalama tak jak to píše Mega.
Podle toho co jsem zjišťoval tak jsou verze:
CRF450R-kroska
CRF450X-enduro
CRF450HM-toto je verze X akorát předělaná od italské firmy HM tak, aby se mohla v evropě přihlásit a splňovala požadovaný homologace.
Toť vše.
pd>Tak,konec dohadům!
Dle mých informací je to s intrvalama tak jak to píše Mega.
Podle toho co jsem zjišťoval tak jsou verze:
CRF450R-kroska
CRF450X-enduro
CRF450HM-toto je verze X akorát předělaná od italské firmy HM tak, aby se mohla v evropě přihlásit a splňovala požadovaný homologace.
Toť vše.
děkuji ti náčelníku že jsi se mě zastal
akorat že crf 450 HM je Rko předělané v italii ale stejně je to něco mezi R a X protože to ma jiné obsahy náplní nemá to starter ale ma to trochu jiné převody
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Blinkry sem si splet s brzdovým,promiň no jen vím že tam něco chybělo,mimochodem taky problém že!?
12 000Kč za dva či tři roky hmm tak to bych chtěl opravdu moooooooc,mě vychází 1mth. na 1200Kč(za rok kolem 100mth. a startovné v tom není!)
...CRF x má psanou kontrolu ventilů po 60ti mth výměnu olejů po 20ti mth a pístní sada po 250mth (by Pračkyn) TAK TUHLE MANUÁLNÍ KNIHU BYCH CHTĚL VIDĚT OSOBNĚ , o jaký ročník se jedná?Píst u těchto ZÁVODNÍCH ENDUR ,je vždy při sportovním nasazení psán už u 30-45mth/hobby 60-90mth.A nevěřím TI,že má HONDA 250mth to si nedovolí nikdo z výrobců.
Já se snažil jen říct "pd" PROČ TO DĚLAT SLOŽITĚ,KDYŽ TO JDE JEDNODUŠE.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
marko>Mega-CZ> Kratší rozvor-má své plus i mínus,jde spíše o celkové rozložení hmoty na ty kola a v druhé řadě o terén v kterém se motocykl bude uplatňovat,taková zatáčka rychle a čistě projetá je samozřejmě krása,ale daleko více (km) je nekonečných rolet z vybrždění a to už v jakémkoli směru.Bavit se tady o rozdílu a vlivu rozvoru 1489mm versus 1471mm je blbost,těch faktorů točivosti je spousta a největší co inženýři neovlivní je JEZDEC.Pokud klučina míní jen zajet za barák do lesa a prudit lidi tak si může koupit i dr350,transplanta,XR 400/650 a bude spokojenej poněvač to své splní.Olej do toho nalije dvakrát za rok i s filtrem a píst zajede i 30 000km.Pokud chce být ale aktivnější a trochu si zazávodit,tak jako hobík by měl šáhnout nejdřív po menším kalibru,který ho tak neutahá a netlačí do kryzových situací a tu je třeba se dívat i po ekonomické stránce co jednotlivé modely obnáší(dostupnost dílů ,výdrž...atd)
Blinkry sem si splet s brzdovým,promiň no jen vím že tam něco chybělo,mimochodem taky problém že!?
12 000Kč za dva či tři roky hmm tak to bych chtěl opravdu moooooooc,mě vychází 1mth. na 1200Kč(za rok kolem 100mth. a startovné v tom není!)
...CRF x má psanou kontrolu ventilů po 60ti mth výměnu olejů po 20ti mth a pístní sada po 250mth (by Pračkyn) TAK TUHLE MANUÁLNÍ KNIHU BYCH CHTĚL VIDĚT OSOBNĚ , o jaký ročník se jedná?Píst u těchto ZÁVODNÍCH ENDUR ,je vždy při sportovním nasazení psán už u 30-45mth/hobby 60-90mth.A nevěřím TI,že má HONDA 250mth to si nedovolí nikdo z výrobců.
Já se snažil jen říct "pd" PROČ TO DĚLAT SLOŽITĚ,KDYŽ TO JDE JEDNODUŠE.
pěkný elaborát, ovšem jaxi jsi zapoměl na pár drobností.Nechci to pro to abych prudil lidi ale chci si solidně zařádit,nebo si někdo kupuje motorku aby nasíral lidi kolem?imho,obávám se že by museli motorky úplně vymyzet aby lidi přestali mít blbý keci?!Musíš ale sám uznat že každej nemusí jezdit jako ty,závodit a taky tě třeba nenapadlo že někdo umí koupit nebo sehnat hodně dílů za lepší peníze a tudíž to vychází finančně jinak?Když si to tak pročítám tak mi teda to tvoje povídání vychází jako dost arogantní.Jako bys věděl všechno a osatní se tu jen plácali...Mimochodem kolik ti je klučino že toho tolik víš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Tak si to spocti- koupis novou masinu za 220000,- a za rok (100hod) ji prodas za 150.. + hadry, boty, ulomeny veci, gumy, olej, benal, doprava na zavody a trenink atdatd..
Vtip je v tom že jinak dostavá na prdel motka když je týden co týden honěná po závodech střelcem a k tomu dvakrát týdně treninky
a jiná motohodina je pro motorku v případě že ji pojede hobík lesem,polem,sem tam výjezd.... Naplně nevým co tam kdo lijete ale mě na sezonu stačí půl litru chladící kapaliny smíchané 1:1 s vodou na dolévání toho co mi vyteče když sebou někde flaknu cena nevím ale bylo to pár korun...
Olej dávám Motul 0,685l za cca 185kč/l a Motul 0,8l v ceně cca do 300l olejový filtr 180 kč sem tam obojího oleje trošku doleju.
olej na vzduchový filtr vpodstatě neubývá ale když budu počítat 10kč na vyprání tak je to moc. 5etěz jsem mazaval sprayem ale od jisté doby jej mažu tim motulem za 185kč a je to na celou sezonu.
spojka mi neodešla
njn zlomil jsem páčku za 200 a blatník za 1200,-
- řetězová sada
- přední tlumiče
- svíčka
- pístní kroužky
po 200mth
- píst
- ojnice
- ložiska
hobby nebo závodník je skoro fuk. Závodník to víc servisuje a stará se.
Myslím že cena 1000,- / mth je reálná cena ostré 4t
a to bez dopravy na závody a oblečení
motorka není levný sport.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Naposledy editováno 15.10.2008 17:34:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
HonzaM>[img] a plus gumy cca 60,-
Jo a až tě ta motorka omrzí, co uděláš? Prodáš ji a nebo ji zpopelníš? - protože to do té tabulky zasáhne kurevsky! Když prodáš řekněme za sto litrů, spadne ti ta částka o dvě kila! Ale pokud se jako důstojně loučíš, tak tam počítej květiny, hudba, krematorium a pohoštění pro pozustalé. 5ekněme 20000.... To máš padíka na mth!
Naposledy editováno 15.10.2008 19:05:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
marko>.... V motanici mezi kůly před čidlem na CrossCountry ti nepomůže sebekratší motorka......
Přesně Vím co myslíš,v Pálkovicích sem si ten debilní kolík jebl do kolena a v Trstenné sem ten plot taky miloval.
A k výběru motorky,bereš fungl nebo starší věc?Pokud nová tak KTM(ať je sranda),pokud starší-ber WR.U crf sem měl pokoj až po té co sem koupil sadu ocelových sacích ventylů s pružinama a u té WR je jich pět titanových a držej hodně dlouho při zachování servisních intervalů oleje a vzduchového filtru samozřejmě u obou modelů.Dále píst je opotřebován u crf taky rychleji,jde prakticky o to že WR je děláno na výdrž jako enduro a Honda endura přestala dělat s řadou XR,tak si řekli kurňa lidi to chcou a konkurence je nám zásobuje!Tak vzali 450CRF a 250CRF dali do nich jinou mapu zapalování trochu jiné kolečka převodů,18" zadní kolo,přidali elektřinu na světlo(blinkry nejsou!) a hurá lide máme enduro.Ale servisní intervaly zůstaly z ostré CRF 7mth olej,20mth píst a ventily...atd a věř mi ,že se mi ty mrchy titanové po té 20mth opravdu začly hýbat(pak ocel a byl klid aspoň s jedním)!
A teď mě prackar ukamenuje.WR je jistota a bezproblémové žití se vším oproti crf-x,ještě líp ti bude s menším kalibrem 250 a nejlíp s KTM-hehe "A už to vaří na tom fóru!!!"Blahopřeji k ježdění endura.
Prackarr tě kamenovat nebude,ale dovolí si podotknout,že kecáš blbosti.
Když pominu,že po 145 MTH se ventily nehly ani o jednu stovku,tak nepominu to,že je mezi verzí R a X rozdíl,co píšeš. Není to pravda a pokud chceš,zajdi si do Hondy,a nech si udělat sjetinu dílů R a X verze. 80% dílů je jiných a intervaly pro X jsou 20MTH pro oleje(u WR taky)píst 100MTH a tabulky servisních intervalů jsou tam dvoje dle stylu a jsou velmi podobné WR450.
Pokud píšeš takového info,tak si top nejdříve ověř.
Mě osobně se líbí obě motorky a to,že vyhrála X proti Wr je tím,že X má prostě lepší podvozek. A 6ka mě chybí taky u obou. Na rok budu měnit Xko,a pokud neseženu novou,koupím si WR450F.
Pokud bude možnost mít obě,jdu jasně do Xka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
jo český přístup ? nový tacho a skoro nová v terénu nejetá ,ale to sem nepočítal. sorry :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Na rok budu měnit Xko,a pokud neseženu novou,koupím si WR450F. Pokud bude možnost mít obě,jdu jasně do Xka.
sázel jsem na teba ale včil jsi mi teda moc nepomohl Co tě zaujalo na WR?
Naposledy editováno 15.10.2008 21:23:26
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
vyjádření prodejce Yamaha-Jinak co se týče udržby pro hobby ježdění to není žádná hrůza,filtr vzduchu co 10hod dle prašnosti ,olej co 20 MTH , rozvoďák s napínákem po 100 MTH – nutné.
Ventily neřešíte, přepákování po sezóně, píst dle ovality ca co 50 -100MTH...
a ještě jsem tak z tréninku zkusil prodejce hondy jak je to s verzí R která se tu taky tak omílá a napsal mi že výměna oleje a pístní sady + kontrola ventilů po 15-ti MTH nebo 6ti závodech....
Naposledy editováno 15.10.2008 21:22:13
pd>jo a co se týče WR:
vyjádření prodejce Yamaha-Jinak co se týče udržby pro hobby ježdění to není žádná hrůza,filtr vzduchu co 10hod dle prašnosti ,olej co 20 MTH , rozvoďák s napínákem po 100 MTH – nutné.
Ventily neřešíte, přepákování po sezóně, píst dle ovality ca co 50 -100MTH...
a ještě jsem tak z tréninku zkusil prodejce hondy jak je to s verzí R která se tu taky tak omílá a napsal mi že výměna oleje a pístní sady + kontrola ventilů po 15-ti MTH nebo 6ti závodech....
Měnit píst na WR 450 F po 50-100hod., možná když pojedeš sezonu WEC........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
pd>jo a co se týče WR:
vyjádření prodejce Yamaha-Jinak co se týče udržby pro hobby ježdění to není žádná hrůza,filtr vzduchu co 10hod dle prašnosti ,olej co 20 MTH , rozvoďák s napínákem po 100 MTH – nutné.
Ventily neřešíte, přepákování po sezóně, píst dle ovality ca co 50 -100MTH...
a ještě jsem tak z tréninku zkusil prodejce hondy jak je to s verzí R která se tu taky tak omílá a napsal mi že výměna oleje a pístní sady + kontrola ventilů po 15-ti MTH nebo 6ti závodech....
Mě se líbí to tvrzení: "po šesti závodech"
Fakt odborný přístup.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
ladiktm>pd> letos když se jela dalková soutěž M.- Peking tak J. Katriňak v pulce závodu preventivně měnil motor na svý ktm, D. Randýsek to odjel na jednom motoru WR450
Motor měl sériový, jen jsem to natryskoval a RAAS udělal výfuk. Motorka odjela celý závod (cca 12.000km) bez servisu a seřizování a výměny dílů.
Jediná údržba byla denně vyměnit olej s filtrem a vzduchový filtr. (žádné ventily, písty a ojnice se neřešily)
Závada byla jediná, když v Číně v poušti odešla svíčka.
U WR se opravdu píst, válec, ojnice po 50-100mth. neřeší. Pokud má motorka vodu a olej tak jede hodně dlouho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
Naštěstí se nerozletěla,ale jen přestalo to díky vyosení snímače startovat.Náhražka se tehdy nedělala tak origo za 14 000kč(a tři týdny čekačka).Samozřejmě výměna ložisek v celé motce přepákování kola atd.Pak rychle pryč ty ventyly byly pořád v pohybu a úhly ventilových sedel byly čisté a přesné ověřeno osobně při reklamaci(prostě titanos grandos ventilos-hehe)Hele modlení nepomáhá měli sme ji dva Já a spolujezdec novou dokonce a po roce ježdění mu udělala to samé a troufám si říct že to bylo po 60mth.(teda ty ventyly né prasklá klika)
TAK CO JAK SE TI JEVÍM TEĎ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF450X vs. Yamaha WR450F
vlastne s tebou souhlasim cim vic toho pises
Prackarr tě kamenovat nebude,ale dovolí si podotknout,že kecáš blbosti.(NEKECÁM JEN PÍŠU VLASTNÍ ZKUŠENOSTI)
Když pominu,že po 145 MTH se ventily nehly ani o jednu stovku,(ZÁZRAK,NEBO ANI NETUŠÍŠ ŽE JE MÁŠ OCELOVÝ,POZNÁŠ TO PODLE ZDVOJENÝCH PRUŽIN NA VENTILU)tak nepominu to,že je mezi verzí R a X rozdíl,co píšeš.(ROZDÍL PRO HOBÍKA JE SERVIS TOHO HLAVNÍHO A TÍM JE MOTOR,MEZI R-X/HLAVA S TYTÁNAMA STEJNÁ,KLIKA,OJNICE,PÍST TAKY ,MAPA ZAPALUJE POZDĚJI PŘED HORNÍ ÚVRATÍ A NETOČÍ TOLIK VRCH,TEN PÍST JE NEJVĚTŠÍ SLABINA VŽDY DO 30MTH. SEM JEJ MUSEL MĚNIT A TY TYTANOVÉ SACÍ VENTYLY SEM HNED PO PRVNÍM POHYBU ZAHODIL A DAL OCEL SADU,CO STOJÍ SADA TĚSNĚNÍ,PÍST,TYTANOVEJ VENTYL,PRUŽINA,GUFERKA,OLEJ,FILTR,SERVISNÍ PRÁCE KDYŽ TO NEUMÍŠ,SI KAŽDÝ UMÍ SPOČÍTAT SÁM,ČAS PROSERVISOVANÝ A TO VŠE TAK 2-3X ROČNĚ,TOHLE SE PRO HOBÍKA PROSTĚ NEHODÍ.) Není to pravda a pokud chceš,zajdi si do Hondy,a nech si udělat sjetinu dílů R a X verze.(CHODIT TAM NEMUSÍM,MÁM TO ZA SEBOU,TAKY SEM CRF-X CHTĚL ,KVŮLI TOHO PODVOZKU A MOŽNOSTI JI NĚJAK PŘIHLÁSIT LEGÁLNĚ,DOVOZ USA,CRF-R MĚ PŘESVĚDČILA,ŽE TUDMA CESTA NEPOVEDE) 80% dílů je jiných(TO BUDE SPÍŠ PROBLÉM VIĎ) a intervaly pro X jsou 20MTH pro oleje(u WR taky)píst 100MTH a tabulky servisních intervalů jsou tam dvoje dle stylu a jsou velmi podobné WR450.(JASNĚ NEDĚLNÍ CO ODJEDE ZA ROK 30MTH A TEN CO HO TO BAVÍ 100 A VÍCE)
Pokud píšeš takového info,tak si top nejdříve ověř.(PROVĚŘENO PRAXÍ)
Mě osobně se líbí obě motorky a to,že vyhrála X proti Wr je tím,že X má prostě lepší podvozek.(MÁ JEDNOZNAČNĚ A SÉRIOVĚ MY OSTATNÍ TO MUSÍME LADIT) A 6ka mě chybí taky u obou. Na rok budu měnit Xko,a pokud neseženu novou,koupím si WR450F.
Pokud bude možnost mít obě,jdu jasně do Xka.(JEN ZE ZVĚDAVOSTI,A BUDEŠ JÍ DOVÁŽET Z ITÁLIE ,NEBO USA?-HEHE rejpavá)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburator Yamaha WR 450F | Milda79 | 0 | 18.9.2024 v 17:44 Milda79 |
Yamaha wr450f 2008 Yamaha WR 450F | Milda79 | 4 | 16.9.2024 v 20:52 Kohlstein |
Vymena motorky Yamaha WR 450F | Evzem | 18 | 2.8.2024 v 13:50 Ivos |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F | Yamahawr | 10 | 19.7.2023 v 21:28 Jenecek |