otec se zbláznil a zatoužil po motorce tak ted vybíráme.
Horký kandidát je Kawa KLE 500,
jelikož priority jsou 2val,cestovní enduro,a spolehlivost. A nic předraženého.A taky něco hodného na naučení a opětovné vrácení do 1 stopy.
Zajíma mě vše k té Kawě.. zkušenosti,servisni intervaly,poruchové díly, prostě zkušenosti majitelů.
Připadně klidně piště konkurenty z výše vypsané oblasti.
Díky moc *yes*
vic info najdes na www.kle500.com - testy, diskuze...
ja koupil XT 600 r.v.95 za 52, opravil jsem pouryvane zavity, koupil nove gumy+retezovku (ale nenamontoval jeste ani jedno :lol: ), dal novy olej, zkontroloval ventily a vypada to tak, ze letos budu uz jen jezdit..
mit vic penez, tak bych koupil napr transalpa
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
Ale je to zase dvouval do V.
Ale pego je prostě krásny *yes* *yes*
ale i ten TA není k zahození, osobně se mi ale líbí víc až ty poslecní modely....
kle je taky povedená, ale spíš už jen na silnici, do terenéna by jí byla škoda, sem taky slyšel, že někomu v tom nesedne ten motor ale to je asi věc názoru...
no a z jednoválců polokapot bych taky vokoukl NX 650 dominátor *yes*
příspěvek z 01.04. 2007 20:22:
"Zdravím všechny. Po dnešním svezení si dovolím jedno, ne určitě nestranné hodnocení TA (rozuměj Transalp-konkrétně model 04 ) od pana hondy.
Brzdy: dva malé kotouče alpíka fungují rozhodně lépe než jeden velký klečkový.
Jízdní výkony: tady dávám flichtu. 650 jde samozřejmě lépe od spoda, když se ale KLE podrží v otáčkách (a díky jednomu kvaltu navíc to není problém) tak vám TA neujede. Na avizovanou plichtu dopadlo i měření maxiálky na delší rovice.
Ovladatelnost: papírově sice není aplík až o tolik těžší, ale „bicyklovou“ ovladatelnost KLE prostě nemá ani náhodou.
Posez: na KLE je maličko více sportovní , mě osobně vyhovuje více. Naopak sedadlo má širší a větší TA a tak pozadí bude na hondě jistě „plechovatět“ mnohem později než na KLE.
Vibrace: a tohle je pro mne největší překvapení. TA dost vibruje, a to i ve středních otáčkách kde se jezdí nejvíce. Mám-li to nějak připodobnit, tak vibrace TA jsou někde na půli cesty mezi jednoválcovým bucharem a „sametovým“ KLE.
Závěr: Vůbec nebudu tvrdit, že TA je špatný. Naopak v garáži by mi nakonec také nevadil. Co si ale tvrdit dovolím je, že KLE ve srovnání s TA nedopadá vůbec špatně, jak by se mohlo i zasvědceným na první pohled zdát."
Naposledy editováno 13.05.2009 19:40:27
Do jak míry se opradu hodí do térénní motorky ale nevím, mněososbně se to sice moc nezdá, ale terén, aneduro není rozhodně můj styl. Takže to ať řekne někdo jiný.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
Tak uz jsem skoro jeli pro transalpa, u nej je super dvouvalec do V, kterej je vhodnej na silnici, minusem pro nas byla hmotnost a hodne vysoka cena ojetin.
Nakonec vyhrala Suzuki XF650 Freewnd. Prizniva cena ojetiny, motor drzak z DR. Opet jsem se trochu bal o dostupnost ND(v cechach se neprodaval), ale zatim jsme vse sehnali uplne bez problemu, vetsinou skladem. Motor ma super zatah uz od 3000ot, kolem 4500 taha asi nejvic,nad 6000 uz nema smysl ho tocit. Otec je maximalne spokojen, ja jsem se na tom taky svez a je na tom docela sranda.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
Naprostý souhlas, s KLE-čkem jsem odjezdil tři naprosto bezproblémové sezony Za další, v našich krajích nefrikulínskou mašinu totiž TDM, jsem ho vyměnil právě proto že už mi chybělo těch 30 koní. Respektive mi bylo líto honit KLE stále kolem 8 tis. otáček.
PS Nechceš přijet na jaře na KLE sraz? Pohodové setkání pohodových lidí. Podrobnosti tady
Naposledy editováno 03.11.2008 23:00:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
To už máš na KLE tolik nalítáno že měníš rozvodák?
Proč jsem si vybral po KLE vybral TDM? Chtěl jsem samozřejmě zase "enduro" posez. Dále zmlsám KLE a jeho ovladatelností kola jsem chtěl mašinu co nejlehčí (na kawě jsem si moc užíval šumavský serpenty) TDM je asi o 20 kg těžší, takže to ještě jde (ale poznat to je). Brzdy z R1, ale po KLE brzdí všechny mašiny. Abych se neopakoval, hodnocení TDM jsem napsal tady
příspěvek 11
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLE 500 a připadní konkurenti
Rhinoceros>kle je nejlepsi moto, jakou si muze clovek predstavit kdyz se bavi o univerzalnosti. Mel jsem 3 2005, 2006 a 2007 a maximalni spokojenost. nikdy se nerozbilo nic ani na jedny. Vsude me to dovezlo a vzdycky to chytlo na skubnuti. Ted mam BMW F 650 GS Dakar a rvu si vlasy.
S KLE souhlas Co ti nevyhovuje na GS 650 ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |