Proste motorka, kterou nalozim a bez srani se servisem najede 10 ci 20 tis. km. Velka nadrz, jednoducha technika, velka vydrz a odolnost..
Africa Twin - ta uz se nevyrabi.. ale tak nejak se to asi blizi mym predstavam..
LC 8 - asi motorka snu akorat na mne hodne vysoka (ale nejel jsem) a zbytecne moc techniky
BMW R 1200 GS - ja ji proste nemam rad, ale koncepce motoru je na cestovani super..
Varadero, V-Strom a jine hnusy nekomentuji..
PS: napada mne akorat nova Tenere..... hm?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
Ale to je můj osobní názor, nikomu ho nevnucuju.
Edit: Varadero není do terénu, taky jsem to zkusil, opakuju není ale v názvu je jasně, cestovní
Naposledy editováno 18.12.2008 12:03:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
Macek NX>ilMedvědGuzzini> byla to Gilera obsah kolem 400, ale to by ani nešlo, propálil píst, dobře, ale čekal na nový 8 měsíců, kamaráde, dal to do kupy a za polovinu prodal. Při koupi jakékoliv moto je pro mě i jedno k kritérií náhradní díly. zatím jsem je nepotřeboval, ale vím že stačí zvednout founa,a zítra je mám na prodejně.
Ale to je můj osobní názor, nikomu ho nevnucuju.
já ti věřím, teď ale zase spíš řešíš dealera a ne značku. Já řeším obecný pohled na značku. Když chceš, všechno jde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
A když jsem jel Passo di Stelvio, naložejnej jak Germán na měsíc, tak přede mnou jela Aprilie Caponord, jel sám já naloženej, stačil jsem mu, a nahoře u stánku se mu z toho začudilo a bylo po všem. Někdy ta Honda opravdu potěší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
Macek NX>ilMedvědGuzzini> už to nějak nechci probírat, ale co se týče náhr. dílů tak podle fór to bude obdobný i když asi né takový masakr jako byla ta Gilerka...
A když jsem jel Passo di Stelvio, naložejnej jak Germán na měsíc, tak přede mnou jela Aprilie Caponord, jel sám já naloženej, stačil jsem mu, a nahoře u stánku se mu z toho začudilo a bylo po všem. Někdy ta Honda opravdu potěší
zase, je to značkou nebo jak se k tomu choval majitel?
ilMedvědGuzzini>Macek NX>ilMedvědGuzzini> už to nějak nechci probírat, ale co se týče náhr. dílů tak podle fór to bude obdobný i když asi né takový masakr jako byla ta Gilerka...
A když jsem jel Passo di Stelvio, naložejnej jak Germán na měsíc, tak přede mnou jela Aprilie Caponord, jel sám já naloženej, stačil jsem mu, a nahoře u stánku se mu z toho začudilo a bylo po všem. Někdy ta Honda opravdu potěší
zase, je to značkou nebo jak se k tomu choval majitel?
Tak to nevím, vypadala jako skoro nová, ale jestli smrděla novotou to nevím páč se mu tam něco pálilo A někde mám ještě fotku
1 reakcí na tento příspěvek ..nesmrtelne cestovni enduro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
Šemík> varan není nic jinýho než super pohodlenej cesťák
Řeknu to takhle, když jsme se vraceli z Itálie, začlo chcát, měli jsme to ještě asi 900km, no když jedete z 35 ve stínu do 15°C normál a v tom ještě průtž mračen, tak to si piště že byla zima jak svině.Dohodli jsme se,že na nejbližším místě zastavíme, ale to bylo asi 200km, mokrý jsem měli oba boty, špičkama prosakovali i boty z goretexu, tutově nepromokatelný bunda už taky prosakovala od zápěstí po loket a vršek helmy. Tam jsme se konečně celý oblíkli do nepromoků a svištěli domů. Předjel jsem i 90% aut co jsem potkal, takže můj verdikt je:
Na zpevněné cesty víc ochrany a nic pohodlnějšího asi není nehledě na to, že mi moje zlato pořád spí jak v bavlnce což by asi na nějakým hrkadle nemohla
Naposledy editováno 18.12.2008 13:07:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
1100Virago>Macek NX: Spolehlivost Hondy se u spousty modelů projevuje odcházejícími regulátory dobíjení, což pak člověka nechá dost nepříjemně ve štychu.
Varadero je enduro jen podle názvu, do terénu se nehodí. Vzpomínám si na jeden článek Igora Brezovara, kterak někde v Africe potkal nešťástníka, který na Varaderu trefil předním kolem větší šutrák a vyštípnul kus litého ráfku. Samozřejmě byl rázem nepojízdný. Kdyby to mělo kola se špicemi, jel by dál, akorát by mu to možná trochu házelo.
..no tak ten ráfek slepím, nebo nechám hrubě porovnat v jakékoliv dílně (ty jsou všude, kde jezdí cokoliv s motorem=všude), dám do gumy duši a jedu dál...pokud chytneš takovou ránu, že ráfek odděláš úplně na hadry, tak je už asi jedno na čem jsi jel, protože stejně nebudeš pokračovat kvůli zranění...byl jsem u dvou hnutých ráfků-stará XJ900-nepraskl, jen se hnul, V Strom-osobně-"ohrnutý o cca 1cm oboustranně" nepraskl a s duší jsem dojel 9.000km...takže...ono to o těch kolech zas asi tolik není...
1 reakcí na tento příspěvek ..nesmrtelne cestovni enduro
praporčík>v strom není taky enduro
souhlas, není to enduro, je to 100%ní univerzál...takže pro škarohlídy a zlé lidi to neumí nic a pro lidi, kteří se chtějí někam podívat je to hodně levná, spolehlivá motorka s velkým dojezdem a velkou nosností se kterou se dá jet po jakékoliv cestě..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
Proč si teda ti majitelé novějších Tigrů, kteří míří do terénu, předělávají kola na starší spicová?
na obou techto motorkach jsem NACESTOVAL behem poslednich let necelych 40000km (+jeste jednou tolik kolem komina) a bylo to super!
na Jawu slo nabalit strasne moc veci, byla to jednoducha konstrukce, velka nadrz, mala spotreba - co vic chtit
XTcko je trosku mene komfortni, mensi nadrz, je to horsi s baglama, ale zas lepsi v terenu..
ideal by bylo neco mezi XTckem a Jawou
1100Virago>trinidad: A není lepší mít na motorce, která se honosí názvem "enduro" kola se špicemi a duší a neřešit pak někde na Sahaře, kde seženu lepidlo, duši a servis? Navíc, jestli si to správně pamatuju, tak tomu maníkovi neuletěl okraj, ale vylomil se kus kola. Zkusím to pohledat.
Proč si teda ti majitelé novějších Tigrů, kteří míří do terénu, předělávají kola na starší spicová?
Praporčík> Třeba Pan Europan je cesťák. Myslíš, že Varadero patří do stejné kategorie? Jestli ano, tak to je stejné jako srovnávat Varadero a LC9 Adventure S. Stejně velký rozdíl mezi nimi je. Je to cestovní enduro "a basta"
...pokud někdo jede přes saharu, tak má lepidlo na kovy a slitiny(pokud má zdravý rozum)-kolo se s tím lepit dá-viděl jsem to na vlastní oči. Duši neřeš-do terénu se dávají duše i na bezdušové ráfky, protože hnutý drátěný ráfek je na bezduši stejně k ničemu, jako roztříštěný litý.Bez dílny nesrovnáš ani dráťák...krom toho jak jsem už psal..všude jezdí auta a tudíž jsou všude dílny a na cestě se na minuty a hodiny stejně nehraje...
..nechci tady dělat zarytého agresivce...jen mám pocit, že se u nás moc přeceňují vlastnosti určitých segmentů motorek..a je bohužel českým zvykem ty ostatní hanět...cestování po světě je přece vždycky hlavně o člověku, počasí, penězích, štěstí a teprve tam někde vzadu o motorce, autu, kolu..
..a proč si to majitelé předělávají? netuším, kdyby ty peníze dali na cestu, tak z toho budou mít větší požitek i užitek..
Naposledy editováno 18.12.2008 16:02:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nesmrtelne cestovni enduro
Podotýkám, že na tom již několik měsíců cestuje jedna křehká dívčina po Jižní Americe !! Max.120km/h, průměrná spotřeba 3.3l
[URL= čem? co to je?