1. Rok výroby: 2003,Najeto: 25.500 km,Cena: 175.000,-Kč. Vybava: boční kufry (hlinikove),centrální stojan,padací rám,chránič předního světla,chránič motoru včetně zamykatelné přihrádky na nářadí,přídavný ventilátor na chladiči,12V zásuvka. Je primo z KTM - Autonova, dle slov mechanika, byl majitel puntickar, mela jen lehce odreny levy plast,ale ten je vymeneny.Majitel s tim jezdil delsi trasy.Mam kompletni servisni historii.Na svolavacky jezdil.
2. Rok výroby: 2004,Najeto: 33328 km,Cena: 195.000,-Kč. Vybava: Výfuky Akrapovič (s homolog. vložkou), padací rám, nosiče orig. bočních kufrů, plotna pro TopCase, Tripmaster, držák GPS, el. zásuvka. Opet v dle slov prodejce a meho pohledu top stav, na laku nikde zadne poskozeni. Je koupena v Nemecku a servisovana u nas, je take kompletni servisni historie.
Tuto jsem nevidel, ale mam ji kousek od bydliste a muzu dat odkaz (snad to nevadi): http://cromaxmoto.t...4-950-adventure.html
A posledni moznost je 990 a je uz trosku moc pres muj 200tis. rozpocet. Rok výroby: 2006,Najeto: 18000 km,Cena: 229.000,-Kč. Vybava: EFI, ABS, Akrapovič, sada tří kufrů KTM + držáky Sommer, tankruksak Touratech, po servisu, nové pneu.
To je tak asi vse, snad nebude vadit, ze je to tak dlouhy, ale nevim si proste rady a nazoru lidi si tady vazim.
2 reakcí na tento příspěvek Koupe LC8 950
...doporučoval bych Ti tu 2006tku...
2 reakcí na tento příspěvek Koupe LC8 950
...06tky beru jako velmi povedené strojky...
2 reakcí na tento příspěvek Koupe LC8 950
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
sqwer>...mno tak do 2003 nechoď, ser na to...
...doporučoval bych Ti tu 2006tku...
ty ho znaas ? ze se se mu chces pomstiit? Nebo je to tvoje ??
3 reakcí na tento příspěvek Koupe LC8 950
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
malakai>1. Rok výroby: 2003,Najeto: 25.500 km,Cena: 175.000,-Kč. Vybava: boční kufry (hlinikove),centrální stojan,padací rám,chránič předního světla,chránič motoru včetně zamykatelné přihrádky na nářadí,přídavný ventilátor na chladiči,12V zásuvka. Je primo z KTM - Autonova, dle slov mechanika, byl majitel puntickar, mela jen lehce odreny levy plast,ale ten je vymeneny.Majitel s tim jezdil delsi trasy.Mam kompletni servisni historii.Na svolavacky jezdil.
motorka nadupana vybavou, 6 rokov v prevadzke, len dlhsie trasy A IBA 22.500KM? to mi pride podozrive.
Ja som na fazeri najazdil za 4 roky 33tis a to som jazdil 5-6x rocne.
malakai>Abych pravdu rekl, tak do te 06 se mi nechce z duvodu, ze ji budu vyuzivat hojne v terenu a tohle je prece jen jeste moc "lestenka". Ale to je jen muj nazor. Opravdu byste nevybrali ani jednu z tech 03? Alexi, prosim Te o nazor...Jen nerikej, kup si BMW Vis jak se to rika, kdyz ji milujes...
Jestli chceš LC8 hojně využívat v terénu,pořiď si Superenduro...jedno znám i majitele a prodává,možná by se dalo i smlouvat:
Superenduro
Alex GSX-R>sqwer>...mno tak do 2003 nechoď, ser na to...
...doporučoval bych Ti tu 2006tku...
ty ho znaas ? ze se se mu chces pomstiit? Nebo je to tvoje ??
me by jen zajimalo co si myslel timhle
Po najeti cca 24ooo km a vychytani par vyrobnich much ,pouze pozitivni..
a moc nerozepisuj
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
matuS>malakai>1. Rok výroby: 2003,Najeto: 25.500 km,Cena: 175.000,-Kč. Vybava: boční kufry (hlinikove),centrální stojan,padací rám,chránič předního světla,chránič motoru včetně zamykatelné přihrádky na nářadí,přídavný ventilátor na chladiči,12V zásuvka. Je primo z KTM - Autonova, dle slov mechanika, byl majitel puntickar, mela jen lehce odreny levy plast,ale ten je vymeneny.Majitel s tim jezdil delsi trasy.Mam kompletni servisni historii.Na svolavacky jezdil.
motorka nadupana vybavou, 6 rokov v prevadzke, len dlhsie trasy A IBA 22.500KM? to mi pride podozrive.
Ja som na fazeri najazdil za 4 roky 33tis a to som jazdil 5-6x rocne.
A proc nee ?? Kdyz ma poctive vedenou servisku...A sam vis ,ze se to da overit u KTM-tam se ukladaji veskere servisni zasahy do pocitace.. Kazdy ,kdo se vyzna o KTMce zjisti vsechno. Na to jsou zase natvrdli Rakusaci pedanti.. Vubec bych se tehle masiny nebaal a pokud ma za sebou vsechny svolavacky ,tak proc ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
sqwer>...03 byly první stroje tohoto druhu - bude toho mít hafo za sebou...
...06tky beru jako velmi povedené strojky...
hele strejdo ,zase nemuzes posuzovat podle sebe.Ty jsi te svoji prvni daval extreemne pohulit. Ne kazdej je takovej magor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
no tak asi pujdu slozit zalohu...pak jak pro ni pujdu, tak mi asi bude rvat srdce, ze bude stat holka v garazi...
Alex GSX-R>sqwer>...03 byly první stroje tohoto druhu - bude toho mít hafo za sebou...
...06tky beru jako velmi povedené strojky...
hele strejdo ,zase nemuzes posuzovat podle sebe.Ty jsi te svoji prvni daval extreemne pohulit. Ne kazdej je takovej magor
...ale kdeže-:)...
...téměř normální turistika-:)...
...je fakt, že na 06tku už nemám tolik času tak jí dávám požrat méně - ale TO se tento rok změní!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
malakai>sqwer> mluvil o jednodusse oprave na cestach. Ze tam jeste neni tolik elektroniky...
...zrovna tenhle argument mi přijde dost blbej, ale mnohé lidi přesvědčí:D... jako elektročlověk, Tě mohu ujistit, že i na 950 je dost elektroniky co se může posrat, že když se to stane tak končíš:D:D:D:D:D...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
Mat>Alex GSX-R> Alexi prosím tě, rozhoduji se mezi 950 nebo 990 adventure nebo 1200GS, tvoje téma znám, zajímá mě tvůj názor, která je na cestování lepší. Počítám převážně silnice občas polňačka, a převážně se spolujezdcem, osobně mě bere víc KTM, ale krom vstřikování nevím jakej je mezi nima rozdíl, která je vhodnější na cestování, třeba tvar sedla, pohodlí, pokud tam jsou rozdíly. Budu ti moc dvěčnej za postřehy, moje téma se tu moc nechytlo. Jo cena tak asi 200.000,- strop.
Jestli jsem to pochopil dobre ,tak to chces prevazne na cestovani(k tomu casto ve 2) a sem tam si zajet nekam se stanem az do lesa,abys to od cesty nemusel nosit v ruce...Pokud nejses typu qwerta ,Sqwera a tehle tridy ,co jsou s masinama vecne ve vojenskych prostorech ,nebo nekde v pousti a jinak se priblizuji bezne v autech z bodu ,,a,, do bodu ,,b,, ,tak je volba jasna :BMW 1200GS. Proc ?
1.Pohodlnejsi posez pro ridice i spolujezdce..
2. Vyrazne nizsi spotreba (cca 5-6l/100km)
3.Vyrazne lepsi brzdy+ABS (v pripade zajizdky do lehkeho terenu se da vypnout)
4.Na asfaltu vyrazne lepsi jizdni vlastnosti diky Televeru a nizsimu tezisti (KTMka je 100% lepsi v tezkem terenu)
5. Na asfaltu vyssi prumerna rychlost pri plnem nalozeni-klidna ,bez vlneni.
6. Pokud by jsi poridil 12ku Adventure ,mas dojezd s 33 litrovou nadrzi 600km! Krom toho dost vybavy ve standartu..
Pak me v te rychlosti vic nenapada.Jestli mas konkretnejsi otazky ,tak pis.Pokud budu vedet ,odpovim..
jeste me napadlo : Servisni intervaly u BMW -10 000 km ,u KTM 7500; u BMW na cestach odpada starost o retez..
Naposledy editováno 14.01.2009 12:40:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
A k KTM jestli nevíš jestli tam je nějakej ten rozdíl v 950 a 990 krom vstřiku, a jakej ročník měl kdyžtak mouchy, kterej nebrat.
Asi budu převážně na silnici, ale děsně mě to láká do bahnička, ovšem měřím jen 177cm, váha tak 78kg, tak myslím že by mě ty motorky zničily.
Trochu se tam obávám té elektroniky, už toho tam je plno, ale na druhou stranu auto mám taky plný el. a neřeším to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe LC8 950
Zasadni vec ,karbec a vstrik -i kdyz na jizdnich vlastnostech a dynamicnosti v urcitych pasazich bych rekl ,ze ten karbec taha lip a klidneji ,jak masina se vstrikovanim. To mi potvrdil i expert qwert
Dalsi rozdil je ve vysce -stara 950 je vyskove skoro tak vysoka ,jako 990ka v S kove verzi.Ty stare byly vyssi. Jinak skoro kazdy rocnik ma jiny obsah naplni ve vidlich.Je rozdil v ulozeni elektroniky pod plastama -u 990 uz je problem dat origo Xenony ,pac tam neni misto na ridici jednotku.990ky uz maji koncepcne jine rafky kol ,ne tak nachylne na boule.990 maji uz v serii jine valecky hydrauliky spojky,jinak me ted nic vic nenapada ,v cem by byl podstatny rozdil. Az si to precte qwert ,urcite neco doda.
BMW Adventure :
nejvychytanejsi rocnik je 06
04-problemy s kardanem-menili je komplet v zarukach..+ problemy s podsedlovkou,od 05 uz je zesilena v serii.
05 -problemy s ridicimi jednotkami-menili je za modely 06 (vlastni vyroby) do te doby tam davali to ,co jim vyvinuli Japoncici a stalo to za ..vno..Problemy s ABS
06 -uz vychytane ,pouze sem tam nejake vyrobni vady ,nic ,co by se dalo zaradit do zasadnich chyb rocnikove serie.
07-problemy s elektronickym nastavovanim podvozku (poustel ,jak se mu zachtelo-bylo kvuli tomu par urazu)06 ho ma nastavovatelny jeste manualne..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |