Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
mělo by to platit i pro roky 2001+ ale to si nejsem na 100% jistý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dneska sme potkali dost motorkaru Bejt doma, taky bych nejakou motorku vytahla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
jerzy500>certice> jaký rok, pro 2004 a výš se podívej na moje www
mělo by to platit i pro roky 2001+ ale to si nejsem na 100% jistý.
2003,,měla jsem to zavřený..někdo tam vyvrtal díry do šoupátek a nejsem jistá jestli tam jsou i jiný trysky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Svicky, filtry olej atd asi nemaj s odskrcenim co delat
Naposledy editováno 07.02.2009 23:51:22
Mela sem to skrceny prirubou, po tryskach sem patrala taky, ale v servisu sme nakonec zjistili, ze neni potreba je menit.
Měla bys mít karbec Mikuni BSR34, takže trysky tam patří
17.5 pilot / 60 mid-main / 130 main (135 pro verzi 25kw)
V Haynes to nenajde, protože ten je jenom na starší GS s jiným karbcem, tuším tam byl BST33.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jelikož jsem měl doteď jen auto, tak sem v motorkách úplně neznalý a chtěl bych se zeptat na co bych si měl při koupi dávat pozor a jak je řídit u inzerátů podle počtu neježděných km (většinou vidím, že se GS 500 prodává okolo 35000km, tak jestli je to záměrně, protože by se musela udělat nějaká větší údržba nebo majitele pravidelně po odejetí takového počtu km prostě omrzí?). Můžu do ní investovat jen tak 35000, ale rád bych sehnal kapotovanou verzi (pokud možno ve žluté barvě jak na avataru) je to reálné?
Ještě bych poprosil o odkazy na nějaké ty manuály, abych si kdyžtak mohl vyměnit rozvodový řetěz, popř. abych vůbec dokázal nastartovat
Předem děkuji za odpověď.
Podle poctu najetych km se nerid. Odkaz na navod eventualne servisni manual uz je tu x-krat, hledej.
Bojis se abys to umel nastartovat a uz si chces menit rozvodak?
Tak se díval a celkem slušně vypadá tato GS500, sice není kapotovaná, ale už by do ní neměli být chvíli žádné další investice, ale ten štít vypadá divně, to už daši normálního naháče
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Naposledy editováno 08.02.2009 16:26:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Takže na ujeté kilometry "vůbec" nehledět a zaměřit se na správný chod motoru, pocit z jízdy a hledání škrábanců?
otas byl zase rychlejší
Naposledy editováno 08.02.2009 18:04:59
Ferza>Dandyfzs> Jj rozumím ... ale nějaký prvnotní výběr musí být. Ale bojím se toho druhotného výběru osobně, protože jak uvádíš "Chce to vidět,slyšet a projet." pro člověka, co seděl na motorce jenom v autoškole je to celkem nelehké, zjistit co na té motorce nesedí. Prostě Vy zkušenější už víte kam se máte podívat a co očekávat. S financema je mi to celkem jasné ... moje čtyřkolové vozítko taky spolikalo spoustu dalších financí a od motorky neočekávám nic jiného ... snad jen to, že ji nemusíte zdvihat heverem, aby ste něco opravili nebo utáhli.
Takže na ujeté kilometry "vůbec" nehledět a zaměřit se na správný chod motoru, pocit z jízdy a hledání škrábanců?
za tu cenu bys mohl sehnat kapotovanou leda tak tu co mam ja, ale tech moc neni, takze ji asi tezko sezenes. jinak si myslim ze pro tebe je i vhodnejsi nahac pokud si na necem nejezdil, protoze si myslim, ze si stejne urcite alespon jednou na ni usteles a oprava kapot je drazsi nez kdyz ti to padne treba na padaci ram. jinak bych si dal pozor hlavne aby to nemelo nejake divne zvuky z motoru. aby to treba nejak necukalo neskytalo a podobne, proste aby byl motor v pohode. na kilometry moc nekoukej. castecne kilometry poznas treba z brzdovejch kotoucu jak hodne uz jsou sjety nebo podle oslapani stupacek. taky vyzkousej jestli motorka jede rovne, rozjed to tak na 60km/h a pust riditka, nesmi to tahnout ke strane. jinak uz me nic nenapada
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
nejlépe, kdybys poprosil nějakého kamaráda, nebo klidně někoho tady z fóra, kdo by s tebou k případné prohlídce vyrazil.
Ale samozřejmě vybírat můžeš i doma u pc, ale jak už psal dandy, fotky jsou zrádné. Taky bych ti doporučil přišetřit ještě nějakou korunu, výběr budeš mít mnohem lepší. Osobně bych v této cenové kategorii na nějaké škrábance nehleděl, motorka čas od času spadne a ty škrábance k ní tak nějak patří. Ale zase pozor, odřené víko motoru znamená pád, nicméně i ten nemusí znamenat žádnou vadu. Doporučuji si prostudovat jednotlivé verze, čím se který ročník liší, hodně ti to pomůže oddělit zrno od plev, motorek poskládaných z více kusů. Na tachometr nekoukej vůbec, to je téměř nic neříkající údaj, i kdyby byl pravdivý.
Největší problém motorky je jestli není bouraná. Každému se asi stane, že motorku někdy položí, ať už za jízdy, nebo nebo na místě, s tím počítej. Ale problém je bouračka, tam už dochází k nevratným deformacím. První to schytají nosné trubky vidlic, potom spodní brýle řízení a potom rám. Pokud budou odřené konce řídítek, světlo, i lehce odřené víko motoru, pořád to ještě nemusí znamenat, že motorka je k.o. Hledej jakékoliv sváry, které se ti nezdají. Často bývají zastříkané lakem, aby to kupec nepoznal. To samé různé nálepky na místech, kde by si je normální člověk nikdy nedal.
Co se týče motoru a podobně, to už je složitější a jako začátečník asi moc nepoznáš- tady bych už doporučil toho kamaráda. Každopádně- motor musí být před startem studený, finty prodejců jako "projel jsem ji abych věděl že je všechno v pořádku" jsou lži
A potom samozřejmě kontrola takových věcí jako jsou ráfky kol- pokud kopou nebo jsou bouchlé, ruce od motorky pryč. A sapotřební věci jako je řetězovka, gumy a podobně- může se zdát, že na tom nesejde, ale kupovat hned po koupi řetězovku, nedejbože ještě k tomu pneumatiky, to je další finanční pálka, takže an to pozor.
Naposledy editováno 08.02.2009 18:12:01
Děkuji moc za rady a tipy určitě mi budou k užitku.
Uvidím co se ještě naskytne, protože motorku plánuju pořídit až někdy začátkem dubna z finančních důvodů a už teď si myslím, že stejně zkončím u naháče, protože jak říkal salusa: jsou levnější a když ji člověk položí tak to taky tak "nebolí". A někoho "schopného" ke koupi si taky určitě přizvu
Tak tohle je ten sraz v Hořicích tak kdo chcete tak se podívejte.
Tady jsou kdyžtak nějaké foto.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |