Úpravy:
-zesílený rám ( převařený + spousta výztuh )
-vyměněna všechna ložiska za japonská Koyo ( prý kvalitnější než SKF ) + nové šrouby a gufera
-BB4
-výfuk Hikone ( typ 202 ) - udělal jsem ho 2-dílný, protože bych ho už kvůli množství vzpěr z rámu nevytáhl..
-karbonová klapka sání ( v plánu mám trojúhelníkové klapky )
-karburátor ze Simsona
-vyleštěné kanály
-zlepšené chlazení motoru a spojky ( kopie od L.O.mmaxe )
-kovové páčky namísto plastových ( při brždění se neohýbají )
Ikdyž je teprve v záběhu, v porovnání s originálem jede o dost lépe
Už se těším až bude hezky a budu řádit na okruhu
Tady je pár foto mojí MiniNinji...
[URL= velký dík putuje Corelovi9 za jeho cenné "rady do zahrady"
Edit: PMT od MišákaRR jsou nazuty - díky Mišáku, máš to u mě a nalepil jsem nové samolepky - snad se budou líbit...
[URL= na tunig-moto[/url]
Naposledy editováno 09.03.2009 13:53:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Slow>Ruck> na cenu ti prdím, udělej mi radši fotky jak jsi řešil výfuk.
Budeš potřebovat 3x koleno 90stupňů + rovnou trubku průměr 22mm ( na výrobu kolene )
1) výfuk Hikone typ 202 - uřízneš koleno a zbytečný držák podle obrázku ( červeně )
2) navaříš nový držák - 2mm plech s dírou pro šroub ( ten je modře )
3) uděláš protikus držáku na rámu - já ho mám pod sedlem uprostřed
4) výfuk ( nyní už bez kolena ) přiděláš na 1 šroub a nějak ho zatím přivážeš do polohy kde později bude.
5) uděláš si novou přírubu a naboduješ si komplet koleno - je to mrda*ka, chce to dělat ve dvou
6)buď koleno přivaříš k rezonátoru, anebo to jako já uděláš 2-dílný ( koleno půjde do trochu širší rozřízlý trubky + 2x kovová páska na hadice )
na druhým obrázku jsou vyznačena 3 kolena + schéma trubek jak jdou do sebe. já to dělal jen z důvodu rozebiratelnosti, takže pokud nemáš rám vyztuženej jako já, tak to dělat 2-dílný nemusíš...
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Předělávám Cross, takže mám i centrál (asi monocross) a poměrně vysoké kolo, takže musím to tam nějak nacpat (nebo udělat ještě jeden rezonátor)
Zeptám se ještě jinak, ty rozměry Hikone jsou v mm?
photo one
photo two
S těma brejlema je to škoda
Ale jestli chceš, kamarád by mi to skreslii v CADu a pak si to můžeš nechat vypálit na plasmě z 10mm ocele, a je to OK.
Naposledy editováno 19.02.2009 18:55:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Jinak co se týče tvýho problému.... mrkni sem
je to na 99% taky typ 202. Navíc tam na fóru v projektech najdeš skoro všechno co potřebuješ ohledně crossu ( neznám ho totiž )i mini...
1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Slow>Ruck> jen se zeptám kde je scháníš
Dělal mi je kolega z práce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
objednal sem 202, a budeme s prckem kutit, za ten "origo" čínskej chtěj 500kč .
Dotaz, neprotejkal ti taky uzávěr paliva (a jehlovej ventil v karbci)?Půl nádrže je v tahu.
edit,písmenka:)
Naposledy editováno 20.02.2009 11:09:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Chce to jen vyčistit anebo sehnat jinej ( tuning, Simson atd. ) a kdyžtak dát jinej palivovej kohout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Sice sem to měl už rozdělaný, ale je to bezmála rok :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
A znovu - karbec ze simsona tam jde bez jakýkoliv úprav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
problém je aby karb nečuměl moc pod moto (byl by první na ráně)
1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Slow>Ruck> tak to se máš
objednal sem 202, a budeme s prckem kutit, za ten "origo" čínskej chtěj 500kč .
Dotaz, neprotejkal ti taky uzávěr paliva (a jehlovej ventil v karbci)?Půl nádrže je v tahu.
edit,písmenka:)
benzin ti protyka protoze ti zustava viset plovak v karbecu mne to taky delalo vzal jsem jemnouckej smirgl a prejel jsem plovak a vevnitr vysmirgloval pod vodou.A benzin nemusim ani zavirat je to v pohode
1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Slow>Kluci nejezdí z vás někdo na Blate 2,5? případně silnější. zajímali by mě zkušenosti případně i porovnání s čínou.
rozhodne je blata lepsi nez čina to da rozum porad se v tom nehrabes jak v čine ale jaden hacek to ma je mensi nez čina spatne se na ni slozis jestli nejsi liliput Je to dobry tak pro treba dite ktery to chytne a bude jezdit treba i nekej ten zavod ale priprav si penezenku dily na Blatu jsou mnohonasobne drazsi nez u ciny Nemuzes na Blatu cpat dily z činy.