1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
+na 03ce by měly být silnější přítlačné pružiny na spojce, čerpadlo nenajdeš u motoru, ale v nádrži, jiný výkonnější a rozměrově menší CDi,zlatý vidle tušim, černý namísto zlatých vnitřků brzd. kotoučů,ocelovej, místo hliníkového podsedláku,katalizátor(mezikus svodů nebude v jednom kuse, ale extra vyndavací+nerez),omezená rychlost na 299(dá se odastranit třeba Giprem-doporučuju),a zřejmě by se ještě něco našlo, teď už si na víc nevzpomínám...
Převodovka stejná...
měl jsem 99ku a teď jezdim 03ku
-jinak převodovku jsem měnil právě na té 99ce...
tady menší recenze tu
edit: korekce chyb(pravopisnejch)
Naposledy editováno 29.12.2009 00:45:04
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
Jinak třeba ZX12R 2002 a vejš má oproti prvním ročníkům 2001 a 2000 - cca 140 vylepšení.
To jenom kdyby si se rozhodoval ještě koupit ZX 12R.
Jinak mě to zatím slouží jak má - napínák mám měněnej od výroby za hydraulickej.
Naposledy editováno 29.12.2009 11:17:25
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
šmudla>JJ jak říká Mari.
Jinak třeba ZX12R 2002 a vejš má oproti prvním ročníkům 2001 a 2000 - cca 140 vylepšení.
To jenom kdyby si se rozhodoval ještě koupit ZX 12R.
Jinak mě to zatím slouží jak má - napínák mám měněnej od výroby za hydraulickej.
To je snad poprvé co čtu, že majitel busy doporučuje i ZX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
Naposledy editováno 29.12.2009 15:31:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
Whistler>ten tachec do 340 je masakr když busu, tak s tímhle tachem
že jo, já bych to taky nijak jinak nechtěl, na těchle mašinách co to bylo (zx12, busa) to prostě patří. Ten tacho ted jak je do 290 je fakt ostuda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
Dříve tam byl mechanickej, ted hydraulickej(olej) vede k němu hadice. Předělání kolem 15 tisíc jestli se nepletu. Pokud ta Busa bude z Německa tak tam to svolávali a měnily zadarmo.
Pokud tam bude starej mechanickej tak se ti to potká, a třeba ve 250 Km/h se ti to stane osudným.
Převodovka jde vyndat zespodu. Jinak jestli chceš manuál tak ho mám v profilu - tak se na nej mrkni.
Obecně je ten motor velice dobře postavenej a spolehlivej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
A jak píše šmudla, že se ti to potká , taky nemusí být pravda.Stalo se to v pár procentech z celkovýho počtu vyrobených kusů(jistě by se napočítaly na prstech jedný ruky).Z preventivních důvodů to nechali předělat na tu hydrauliku, ale najdeš mechoše, kterej ti řekne, že je to zbytečný předělávat.Já radim radši předělat...
Co ovšem neni pravda, jak píše šmudla(a nevim, jak na takovou blbost přišel... ), že jde převodovka vyndat někudy spodem, bez půlení motoru.To bohužel u Busy možný neni...
JINAK MI ODEŠLY NA PPŘEVODOVCE BOČNÍ ZUBY NA PŘENOS SÍLY, MEZI JEDNOTLIVEJMA OZUB KOLAMA(SESEKANÝ HRYNY).Občas to na neutrál do sebe bouchlo, byl jsem z toho celkem vyjevenej.Po rozdělání motoru jse, zjistil, že jedna vidlička řazení byla ubroušená a úplně zakalená do fialova-dával jsem sem tenkrát i nějaký fotky, na forum...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
Mám na tom nehomologovaný roury carbonový - do doby když jsem tam měl orig. výfuky nevzala olej - po výměně za ty roury z kamen si něco vezme -,ale to neřeším. .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
A pak jsou motory, kdy rozděláš opravdu jen převodovku.
Jinak asi takhle ti to řeknu, je to jak u všech ost. motorek.
Když tomu někdo dává, co to potřebuje, nevěřim, že by motor vykazoval nějaké samovolné vady a extra opotřebení, spíš si troufám tvrdit, že naopak vydrží víc, díky robustnímu motru, kterej se nehoní za otáčkama.Nakonec to, že to cpou do bugin, vrtulníků a motor snese o dost větší navýšení výkonu bez potřeby spec. vnitřností, je toho důkazem.
Mě žádná Busa nikdy olej nebrala, ani nikomu, koho znám.Jedinou vyjímkou je Belf, kterej měl Busu od novoty a údajně mu začala brát nesmysl oleje.Měl to ještě v záruce, tušim mu dali asi novej, ale to bych kecal...Ale on, to , co nalítal za sezonu, já mám na 3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
Dzany>mari> Takže jestly pujde blbě řadit nebo budou vyskakovat kvalty,tak raděj pryč od toho?
Spíš ti odejdou ty boční zuby, protože motorka má celkem velkej krouťák a na každej umí šetrně a účelně řadit...
Co je fakt, tak rád mezi 4 a5kou a 5a6kou padá falešnej neutrál, no a když se to tam pak snažíš dokopnout a slyšíš ty rány, tak to je dle mě nejlepší způsob ty zuby očesat.Dá se to řešit řazenim bez spojky a nebo se to dá "i naučit", aby to tam padalo jek má...
Ale zjistil jsem, že tímto neduhem trpí dost motorek...
Naposledy editováno 30.12.2009 18:43:25
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
[img]
Ta vidlička asi nepotřebuje komentář...
U mýho VFRka třeba musíš rozdělat celej motor,aby ses k tý převodovce dostal.KTM to má taky tak. Mám právě jednu busu vyhlídlou a jen o bud po novým roku tak se na ni ju číhnout.Vím že je to 99 a že je puvodem z ČR.Proto jsem se ptal na ten napínák!Staší tam namontovat jen ten novej napínák a napojit na tlakovej olej,nebo se musí nějak upravovat i blok? Jak je to z výfukama?Nahrává se nová mapa když jsou tam ladáky?Nebo jak to mají ošéfovaný japončíci!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
Převodovku jsem nakonec sehnal z 02ky a byla jak nová, bez sebemenšího optřebení.A podařilo se mi ji koupit za slušnou cenu, cca 200 éček, jestli si pamatuju dobře...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
Už aby byla nějaká doma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
zde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 99 a 2003 Hayabusa
šmudla>Jenom si dej ještě bacha - některý francouzký verze jsou uškrcený na 135 koní třeba tahle -
zde
bavil jsem se s majitelem(měl ji vystavenou na výstavě "motocykl" v Praze) a neříkal nic o tom, že to má škrcený.Spíš vystupoval stylem-moje Busa je nejrychlejší na světě...
PS: co vim, tak Busu škrtí přiblblym kouskem plíšku, co zamezí otevřít klapky do plna, takže odstranění je věc chvilky...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |