Teď jen chci nějaké důvody proč 4 válce, nebo proč dva. (jelikož mám problém se sháněním brigády, tak pouze hodnoťte starší modely, kde to asi vyhrají 4 válce).
PS: nejsem žádnéj závodník, spíš dlouhé vyjížďky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??
pylot>DMC.motobiker> Hele se te zeptam.... Proc chces radsi karbon nez hlinu? Ma to nejaky vyhody nebo jenom kvuli vzhledu?
Karbon nepálí a je lehkej. Zase se musí dávat pozor na vatu jinak se propálí nebo zežloutne.
Měl jsem ho na RS a samotná koncovka vážila jak prázdná petka. (trošku přeháním, ale je to lehký jak pírko)
Naposledy editováno 20.01.2010 22:53:43
Navíc stačí mít jen dobré vrtáky, nýtky si odvrtat a nažďuchat tam vatu a pak zanýtovat. To není nic složitýho. Jen ty vrtáky se mi nějak ztrácí.
Naposledy editováno 20.01.2010 23:20:37
Naposledy editováno 21.01.2010 00:45:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??
DMC.motobiker>Sweep> Jé takových je...
RomanSS + stalker> Já mám na M600 LeoVince SBK a lepší zvuk jsem u dvouvála (až na Choppery a Cruisery) ještě neslyšel - a to tu tvrdím zcela objektivně...
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
WhiteS>Chochu tady bude s doporučováním velkej problém, jelikož a protože ti vždycky každej doporučí takovej motor, jako má on sám ve svým mazlíkovi. GS a ER ale určitě nebrat - po víkendu tě omrzí. Kdybych měl volit mezi Banditem a SV, tak bych bral asi toho Bandita, protože je o něco rychlejší a je to i větší držák.
Ještě, že kefi dá na radu někoho, kdo na těhle motorkách aspoň něco najel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??
Váňa>lubin>
Pokud srovnáváš SV650 s bandaskou 600 tak ano, pokud ale vezmeš B650 pak mají zátah úplně stejnej
nechtěl jsem slovíčkařit, ale byl to B650, ač první modelový rok...tuším, že vzducháč....třebas ten novej vodník je na tom líp....
1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??
Podvozek se dá nastavit opravdu na míru k potřebám jezdce. Má vynikající chování v zatáčkách,do kterých se skládá naprosto snadno a lehce.Když jsem na něm poprvé jel po známé trase,s úžasem jsem zjistil,že zatáčky projíždím rychlostmi,které mám jako top se svou ZZR 600!! A to naprosto lehce,bez sebemenší křeče.
Jednu nevýhodu věak tento Bandit má. Nějak se mu nechce na zadní
Je však možné,že to je jenom rukama Pokud někdo ví,jak s ním na zadní,snadno rychle a bespečně,tak sem stím
Osobně sjem přestupoval z ČZ 180/487.3, což se v dnešní době asi moc nevidí, takže mi všechno přišlo jako děsná raketa. Nakonec jsem z důvodu ceny sáhnul do dvouválu Kawasaki ER-5 a zatím toho nelituju. NA druhou stranu musím šíct, že mě vadí neustálý řazení. Všechny tyhle motorky maj krátký kvalty a objem se ničím nenahradí. Nemyslím, že 2 válec, alespoň v týhle kubatuře jsou extra záludný. Samozřejmě když člověk podřazuje v relativně vysokejch otáčkách, občas se blokne zadní kolo. To ovšem není na škodu, alespoň má člověk z mašiny trochu respekt. TAky chod motoru není tak sametovej jako u 4 válec (zatím jsem sedlal jen dva čtyřválce, jene byl Diversion v autoškole). Těžko říct jaké jsou tvoje ambice. Já radši delší cestování, takže z tohodle pohledu není ER-5tka úplně ideální, ale dá se to. Hlavně chování dvouválce je trchu víc temperamentní než u čtyřválce. Měl sjem od kamaráda půjčený Suzuki GSX 650F a u tý šestka v pohodě pobrala rychlost lehce nad 50, zatímco u ER-5tky už při padesáti cuká i pětka...Ale zato mi přijde pocitově lepší dvouválec v nižších středních až středních otáčkách- prostě nejdřív cuká, když netrefíš dobře otáčky, ale pka se rychle sebere. Samozřejmě záleží na kontrukci a nastavení každého motoru. nechci takhle generalizovat jen ze 3 motorek. Pokud chceš jen blbnout, ber asi nějkaý šestikilo 4 válec. Pokud chceš jezdit spíš na pohodu, s nižší spotřebou a mít motor, který víc vydrží, ber dvouválec. Mým snem je nějaký tříválec z Produkce Triumphu, proto jsem napsal, co jsem napsal. Neber to zase tak moc vážně :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit | miksenzo | 3 | 2.9.2024 v 16:54 nevo7 |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve... Suzuki GSF 600 Bandit | Lonestar | 6 | 25.6.2024 v 22:17 Lonestar |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 115 | 20.6.2024 v 16:48 SuperSic58 |