1 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
assassin>jinak samo raptor je fajn strojek, ja bych bral toho s tou zbesilou polokapotkou.. ten se mi s odstupem casu hrozne moc libi...
to asi budeš myslet toto, že?
totok
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
SVéčko>Měřil to Patrik Kolář ze Dvora Králové, delal jen nějaký opravy a servis, ale zajímalo mě jak je na tom směs bez PC, když tam jsou ty laďáky a BMC filtr. Napíchnul to a tohle vylezlo. Patrik jezdí přírodní okruhy 125, vloni Hořice 1. místo. Jezdí k němu i dost lidí co závodí.
mno jestli to neni prepocteny na motor ale opravdu na kole tak je to hodne pekny, zajimalo by me pro porovnani co by stejna brzda/obsluha namerila u me...
assassin>fungl novej... z drazby skladovejch motoru z italske bimoty.. meli je nakoupene pro modely SB8 ktere uz se nedelaji tak je vyprodavali...
edit: karf byl rychlejsi...
ad ten vykon, jak pise karf, ten motor nema proti TL nic navic, spis ma "horsi" airbox bez naporovyho vzduchu, tzn podle me jedou TLS vic jak raptory...
kazdopadne to co je na grafech u tveho raptora je hodne dobrej vysledek, to mivali prvni - nejsilnejsi - 97 TLS ... kde ti to merili? Murkin? podle toho motocomtestu...
jinak samo raptor je fajn strojek, ja bych bral toho s tou zbesilou polokapotkou.. ten se mi s odstupem casu hrozne moc libi...
tak, tak
1 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
illMedvědGuzzin> a doprdele!
přesně tak...
btw: nasypali do něj 30000éček
Naposledy editováno 11.03.2010 14:10:27
1 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
hele kdysy jsem po Sku koukal a byly tehdy 2 problemy, nejake cidlo teploty (porad to hlasilo ze je to studeny i kdyz teplota byla ok, tzn. porad to davalo prilis bohatou smes) a za 2 praskaly predni drzaky nadrze, v nejakem roce tesne kolem 2000 roku je suzuki zdarma menila, obe zavady, tenkrat jsem nesehnal Sko se zaznamem v TP nebo servisce ze svolavacky, tak jsme nakonec neporidil, ale urcite to nekdo tady bude vedet presneji. bohuzel vyce neporadim, ale masina je to krasna! hodne stesti s nakupem
1 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
nedá se nereagovat. moje úplně první motorka bylo TL-S. v tý době to bylo daný - buď VTR nebo TL. nakonec to vyhrála suza a nikdy jsem toho nelitoval.
byla to 97 v hodně dobrým stavu, s orig. tlum. řízení a bos výfuky. asi dvakrát mě hned zkraje vyděsil charleston od předku, to když při zrychlování a tím pádem při odlehčení začlo řízení lítat na dorazy. napřed jsem si našel fintu jak to hned zarazit a když jsem potom vyměnil tlumič za stavitelný bylo po problému. trochu laborování dalo nastavení tlumičů, teda hlavně zadku, ale i s tím se dalo žít. nakonec jsem si nadělil zadní ohlins právě pro TL-ka a pak už to byla jen pohádka.
časem dostala motorka rám do komaxitu a k&n-ko, láďa ešner ji skvěle poladil a to bylo asi tak všechno.
nikdy žádnej problém, když jsem ji prodával mohla mít tak 40t km a šlapala pořád jak švýcary.
byla pohodlná jak pryčna ve vojenský báni, tuhá jak hovězí tamtéž a někdy protivná jako každá ženská. přesto na ni nedám dopustit - první motka, první záda, první kolínko ...
dobře vybírej a běž do ní
[img]
Naposledy editováno 12.03.2010 15:30:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
V2 motory budou trpět víc, než 4v... Ty tlaky na kliku budou asi větší a ventil? Stane se
1 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
Riddick>dewwil> a kolik to mělo nalétáno od toho druhého majitele???
V2 motory budou trpět víc, než 4v... Ty tlaky na kliku budou asi větší a ventil? Stane se
Hele tak to už si nepamatuju, mám dojem že něco kolem 65tkm,ale o není podstaný, já mám na eRku nalítáno 72tkm a šlape. Spíš si myslím, že mu někdo dával za uši...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
Riddick>dewwil> a kolik to mělo nalétáno od toho druhého majitele???
V2 motory budou trpět víc, než 4v... Ty tlaky na kliku budou asi větší a ventil? Stane se
neřekl bych,že V2 umře dřív než 4V.U V2 jsou sice větší třecí plochy,ale zase ty motory točí podstatně míň.Četl jsem test Varadera po 100 000km a po rozpůlení motor zase složili a jezdili dál,nic se neměnilo Jak říká Dewwil a já ho doplňím-dnes se už nedělají špatny motorky,jsou jenom špatňí majitelé
2 reakcí na tento příspěvek Tl1000s koupit,nebo ne???
já jen vím, že když ji ten po mně prodával, asi tak po roce, tak mi volal. byli jsme tak domluvení, že se ozve, protože kámoš o ni měl už před tím zájem. suza měla dělanou spojku a byla dražší takže z toho nic nebylo ... a pak už nevím.
ale pokud dál dělá radost, jsem tomu rád
tady jedna z posledních fotek, už se svou nástupkyní. nepovedlo se mně ji v garáži schovat tak, aby nebyla vidět a tak jedna musela pryč
[img]
Naposledy editováno 12.03.2010 22:13:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
Ale i tak si myslím, že s normální slušnou serviskou a zbytečným nekurvením motorů pičovinami musí i to TL vydržet 100 000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tl1000s koupit,nebo ne???
Riddick>
Ale i tak si myslím, že s normální slušnou serviskou a zbytečným nekurvením motorů pičovinami musí i to TL vydržet 100 000
Tenhle je toho důkazem V-TWIN
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |