Tohle je ten můj nový mazel )
Naposledy editováno 22.05.2010 06:54:53
OuuYeeAhh>Jo ! a když dám sytič, nastartuju, tak mi to strašně skáče, z 1000 na 4000 a hned zase na tisíc, jak se to zahřeje, sytič dám dolů, a je to O.K..tak nevím, děla Vám to taky?..
Přesně... též mi to robila. Vyčisti karburátory, profoukni trysky a případně seřiď synchronizaci a bude OK.
Jo, to ti přišlo dobře, do 3 tisíc fakt moc netáhne, to je snad volnoběh S plynem to chce trochu citlivě, drž ji někde lehce pod 5, tam si chroupe, moc nepapá, je jí dobře a rychle reaguje když chceš přidat. Nejlepší zátah má mezi sedmi a osmi
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
dj_hroch> hele, já už si nepamatuju, kdy jsem to naposled vytočil nad 5 tisíc Já vím, je to divné Nějak mě chytla radost z plížení, i dálnice nejezdím rychleji než 110...nevím, je to věkem nebo čím?!
JyrkaFM>hele, já už si nepamatuju, kdy jsem to naposled vytočil nad 5 tisíc Já vím, je to divné Nějak mě chytla radost z plížení, i dálnice nejezdím rychleji než 110...nevím, je to věkem nebo čím?!
Věkem a momentální indispozicí Ti nevím čéče, občas si také jedu pohodové tempo, 4 a půl tisíc, 50/90 a kochám se okolím. Taková ta poznávačka. Ale kolikrát když je přehled, chytne mě nálada, spěchám ve štatlu a tak různě, což je teď na jaře docela často tak čtyřka do červeného, 140 do kopca medzi auty a jedém. Je to věkem, na stará kolena obrostlí mechem zase blbnem
Olej 10w40 maš to na víčku kudy leješ olej a kousek od něho i množství na výměnu oleje.
Filtry si sežen jaky chceš v motopotřebách oni ti řeknou. Jako KNko bych nedával na co
A nech seřídit karburátory to pomuže a ty svíčky. Jestli chceš napiš mě PM a ja ti pošlu manuál. Jinak mnoho dobrých km
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
padáky pořiď, lepší je koupit, než pak se dívat na ty škrábance a počítat škody v tisících...ikdyž 2 až 2a půl tisíce mi za ně přijde moc, bud´ si je nechat vyrobit od někoho šikovného nebo se mrknout třeba na inzeráty-tam člověk najde leccos.
A s těma km stočenýma to poznáš poodle rozvodů (výdrř 40-50tis. km) a řetězovky (ta má vydžet 20-35 tis. km)- nechat skontrolovat od někoho šikovného známého a taky seřídit ventily, tlaky, podtlaky a karbce...ať to máš tip top.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
hele projeď si to téma tady na fóru http://www.motorkar.../?ft=48404&fid=5
pokec o GSku, hlavně zezačátku.
když si projedeš profily GSek v sekci motodatabáze , tak jeden kluk tam má ke stažení všechny manuály.
K tomu škubání, když to neni zahřátý, nemůžeš dávat plnej plyn, taky ho nemůžeš dávat dřív jak přibližně v 6-7 tis. jinak se ta motorka trochu dusí. prostě přidávat pozvolna.
Jinak si kontroluj olej, ty GSka ho žerou. Servisní intervaly jsou 6000km olej+kontrola ventilových vůlí, svíčky jsou snad 24000.
Prostě si udělej ten olej,ventily,svíčky a to synchro karbeců a budeš mít pokoj
GSko je fakt dobrá motorka, myslím, že s ní budeš spokojenej, přeju mnoho šťastných km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
To ti je nepříjemné zcela správně Studené se do otáček moc nechce, uplně studená navíc nemaže, neměla by se honit. Ale těch 30s je i reálných. Mně chytne studená se sytičem jen na lehké ťuknutí a stahuji ho už dost rychle, nenechávám ji chodit nad 3 tisíce. Rozjíždím se už uplně bez sytiče, ona volnoběh udrží relativně brzy. Akorát to by byl tak pod tisíc, takže stejně ještě není zahřátá. A teď babo raď, v manuálu o tom není zmínka a slyšel jsem, že když máš sytič tak bys neměla jezdit s plynem vůbec, s plynem jen bez sytiče. Ale zase nízké otáčky jsou také špatně, takže :/
Ten rozvoďák dává jen 40? Mně tvrdili, že tak 70+ Faktem je, že mám na tachecu asi 50 tisíc, odhaduju 70 nejmíň a ještě jsem je neřešil. Možná mě to ale též bude čekat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
DJ_hroch> Ten šroub bohatosti směsi bude nejspíš na karburátoru někde ne?..Mohl bys pospat pls kde ?..
Jinak, díky moc za rady všem, fakt si toho vážím !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
BTW v servisním manuálu máš podle identifikačních čísel všechny tovární nastavení - průměry trysek, polohu jehly, hladinu, bohatost... Můžeš se od toho pak odpíchnout. BTW nemáš ji škrcenou?
Jo a ještě opravdu si ji nejdřív pořádně projížděj než budeš cokoliv nastavovat a hlavně ne všechno naráz, by bylo blbé hned si všechno rozvrtat a pak to mít horší a nedat do kopy Ovšem olej, filtry, svíčky, ventily, a tak samo uděláš hned.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
JyrkaFM>dj_hroch> no on ten sytič by stejně měl běžet jenom co nejmenší dobu, protože vlivem bohaté směsi může docházet ke smývání olejového filmu . proto na něj nejezdím a spíš když už vyjedu dřív, držím otáčky lehkým přidáním plynu
Super, díky za upřesnění! To dělávám podobně, nastartuju, upravím sytič aby moc netočila, obleku se stáhnu ho, a než jedu tak ho vypnu uplně. Pak trošku protočím plynem a jedu už s plynem. Ale prostě stejně ještě tak kilometr se dusí při přidání plynu, nereaguje na prudké zmeny a jednou ani netáhla do kopce, chtělo to trošičku přidat sytič, ale pak už jela OK. Tak jsem si nebyl jist co z toho je lepší, jestli raději réle zahřát nebo držet víc plynem.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
A se sytičem za jízdy nejezdím, nikdy, vypnu a pak jedu. Taky mi chytne hnedka napoprvé a volnoběh drží celkem brzo též, jen mi přijde, že když vypnu sytiž brzo, tak to trošku kolísá, když to není pořádně zahřáté. Po vyjetí nehoním, jedu jak slimák, že mě všeci předjíždí ..až tak po 2-3 km přidám více plynu....neboj, Wilíka netýrám(je to přece můj milenec
S tím rozvoďákem, to mi říkal jeden borec co má GS, že když si to nechával v servisu vyměňovat, tak mu řekli, že vydrží asi 40-50tis km - a když koukl na tacháč, tak mu bylo jasné, že to někdo z majitelů před ním stočil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
Jinak k tvé otázce jak je na tom GS E a F. Jsou to úplně stejné motorky, včetně rámu pouze jsou tam úchyty pro kapoty a u většiny jiné přední světlo.
Edit: Písmenko
Naposledy editováno 22.05.2010 21:05:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 9 | 26.9.2024 v 21:36 jandaxx |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |