Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Bubrak ZX10R>ses na blbym foru, doporucuju poradnu zde http://www.mcmateridouska.wz.cz/
ty seš přesně drsňák jak se patří. ještě dva a máme největší borce pičowoe pohromadě.
GRASSEL>Bubrak ZX10R> přesně tam kde je zabraná ta fotka tak kousek dál jsem se zastavil. Ten betonovej mantinel mi zachránil život protože jinak bych se rozmrdal o svodidla (spodky), odrazil mě zpátky do silnice. Motorka zůstala na silnici asi 20 metrů za mnou......
To jo, mel si velky stesti.
Sleeper1>
Nebo vy střelci vydržíte jet dlouho v kuse topspeed?
Covece me hrozne zavisi na ruznych podminkach. Jednou jedu 220-240 a unavuje me to a pak jedu 280 a uzivam si to. Zalezi asi na vetru, teplote, nalade, nevim. Na ZX9 sem ve 260 usinal jeden cas, kdy sem byl hrozne zvyklej. Pak sem na moto vlez po delsi dobe a 220 bylo uz neprijemne rychly. Nez sem si zas zvyk. A ZX10 je mnohem nepohodlnejsi, ale nedavno sme leteli ze sprintu po R10 a porad 250-280 s brachou a byla to paradni zabava, akorat me doma nastval, pac sem mu rikal, ze sem mel max 283 a on ze prej 284.
Ale obecne v topspeedu moc casto nejezdim, takze ani nevim. Spis to tak nejak nekdy vyjde ze ma clovek chut.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
No-limits>A co tohle místo na dálnici D1 na zkoušení top speedu?
To je od Prahy zbytecne daleko, chce to v noci kdy neni provoz a to je v pohode tady
strancice
to je asi nejlepsi co znam na zkouseni opravdu top-speed
driv sem jezdil tady
pruhonice
tam sem mel i 280 v -8
ale je zbytecne brzo dole ta leva u mcd a neni to tak v klidu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Slipknot46>ty seš přesně drsňák jak se patří. ještě dva a máme největší borce pičowoe pohromadě.
hele mas 2. nejkrasnejsi motorku na svete vsech dob (po ZX7R), tak nevim co te sejri
Najt_Rajdr>Relax, když jedu po dálnici trochu vyšší (cestovní) rychlostí, než je u nás povoleno, tak mě předjíždějí některé auta jen proto, aby měly dobrý pocit z předjeté motorky Srát na ježdění rychle. Auta jsou rychlejší jak v zatáčkách, tak na rovinách. Jen v akcelerací a v požitku ztrácejí
Tomu nějak nerozumím - proč je auto rychlejší v zatáčkách ? Rozhodně nemám žádný supersport, úzký cestovní gumy, měkký podvozek, výkon jak silnější skůtr, a i když mi trochu lepší auta nad řekněme 150k ujedou na maximálku, popř. mě urvou na špatné silnici či na mokru, kde je pro motorku lepší jet opatrně, tak kdekoliv jinde je dávám. A nejen na akceleraci, ale právě v zatáčkách. Nedávno jsem se z legrace trochu honil s jedním mlaďasem po pražském okruhu, trasa byla daná (mezi radary), on toho Lexuse IS250 honil co to dalo, napřed jsem mu samozřejmě odjel, pak mě dostal na maximálce (ta stará mrcha jede jen 200 tacho při zalehnutí a větru v zádech), ale první zatáčky a měl jsem ho, jemu kvičely gumy jak podsvinče, vyneslo ho to přes celý pruh až ke svodidlům, a já měl ještě rezervu, když jsem ho bral spodem cca. +20kmh rozdíl.
Tak mi to někdo vysvětlete
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
edit: kua padá mi net kvůli
Naposledy editováno 10.08.2010 16:04:12
Bubrak ZX10R>To je od Prahy zbytecne daleko, chce to v noci kdy neni provoz a to je v pohode tady
strancice
to je asi nejlepsi co znam na zkouseni opravdu top-speed
driv sem jezdil tady
pruhonice
tam sem mel i 280 v -8
ale je zbytecne brzo dole ta leva u mcd a neni to tak v klidu
nikde nevidim strahovskej tunel, kam jezdí testovat topspeed tvůj dobrý kamarád Helmut aus berlin
Bubrak ZX10R>To je od Prahy zbytecne daleko, chce to v noci kdy neni provoz a to je v pohode tady
strancice
to je asi nejlepsi co znam na zkouseni opravdu top-speed
driv sem jezdil tady
pruhonice
tam sem mel i 280 v -8
ale je zbytecne brzo dole ta leva u mcd a neni to tak v klidu
Aha, tak to tvojí motku slyším "výt" 250+ po dálnici občas navečer. Bydlím totiž v Újezdě, takže cca 500 metrů od dálnice.
SVSkritek>Ve svycarsku by z toho byla udalost Švédský motorista svištěl Švýcarskem rychlostí 290 km/h
... týjo, ty tresty tam kua! když si vzpomenu na svůj přejezd CH předloni:
půlnoc, prázdná dálnice a na Fazeru 1000 furt plnej (220-240)... teď by mě možná propouštěli z vězení... a rovnou pod most!
Naposledy editováno 10.08.2010 17:54:50
lerak..>motokuba> Nedá se říct porazil,ale to auto jak jsem zjistil má tak speciální podvozek,že mu ani česká dálnice na rozdíl od jakékoli motorky nedělá žádnej problém.
jj, přesně tak. Můžu potvrdit, že když si ten podvozek dobře nastavíš, tak na dálnici nic necítíš.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
No-limits>No to až si přečte NoFear4, tak si tě teda podá a jeho výsměch bude huronský Asi ti doporučí, ať začneš radši chodit pěšky.
No ja to snad ani nebudu komentovat.
Nechapu lidi ktery se poserou strachy jeste driv nez jim tacho ukaze 300 a pritom si koupeji Haybusu a zavodej s nejakym 3tunovym nakladnim vlakem od folcvagnu
Ze me se to nikdy nepostesti narazit na nekoho v aute kdo by se chtel honit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
NoFear4>No ja to snad ani nebudu komentovat.
Nechapu lidi ktery se poserou strachy jeste driv nez jim tacho ukaze 300 a pritom si koupeji Haybusu a zavodej s nejakym 3tunovym nakladnim vlakem od folcvagnu
Ze me se to nikdy nepostesti narazit na nekoho v aute kdo by se chtel honit
starej dobrej nofear
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Kolik jezdi po republice aut ktery te muzou na dalnici porazit.Kdyz vemu v potaz provoz tak ani jedno.
A kdyz bude prazdno tak je jich taky jen par.Samozrejme kazdy ma predstavy o tom co je to zavodit avidentne jine.Zaklapnout ve 280 rozhodne neni zavodeni...spravne si tam mel kydnout 4ku a fullgas odstavnym,preci se nenechas potupit
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
NoFear4>Ze me se to nikdy nepostesti narazit na nekoho v aute kdo by se chtel honit
a to mě se fíre letos zadařilo, na teplický dálnici, cestou z Mostu
chlapík v Porsche Turbo, 2 pokusy ze dvoustovky na max jsme si dali jedem vedle sebe (já trojku) pak jsme si mávli a plnej... a při mý šestce v omezovači (a trvalejch 299) jsem byl tak o 80-150 (?) metrů před ním, když tu rychlost srovnával... pak po chvíli začal pomalu stahovat a časem by mě předjel (kdybych včas nezaklapnul, jakožto vítěz, kterej na něj po výhře slušně počká )
dodneška by mě zajímaly naše okamžitý spotřeby benzínu, v tu chvíli - to by byly cifry asi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
oxygen>a to mě se fíre letos zadařilo, na teplický dálnici, cestou z Mostu
chlapík v Porsche Turbo, 2 pokusy ze dvoustovky na max jsme si dali jedem vedle sebe (já trojku) pak jsme si mávli a plnej... a při mý šestce v omezovači (a trvalejch 299) jsem byl tak o 80-150 (?) metrů před ním, když tu rychlost srovnával... pak po chvíli začal pomalu stahovat a časem by mě předjel (kdybych včas nezaklapnul, jakožto vítěz, kterej na něj po výhře slušně počká )
dodneška by mě zajímaly naše okamžitý spotřeby benzínu, v tu chvíli - to by byly cifry asi
jo voni maj tydle auta lehce vyssi maximalku, takze pokud to jde, tak by te dojel a predjel
a spotreba? no na dromu porad v hornich otackach sem mel 10.7 a na 6ku to musi byt min zato to porsche asi o dost vic, ty auta sou naprd
Bubrak ZX10R>jo voni maj tydle auta lehce vyssi maximalku, takze pokud to jde, tak by te dojel a predjel
a spotreba? no na dromu porad v hornich otackach sem mel 10.7 a na 6ku to musi byt min zato to porsche asi o dost vic, ty auta sou naprd
to tu svou ZX-10 na dromu jen tak lehtáš, nee? já s ní v Mostě nejdu pod 13-14litrů
... a to Porsche s dvěma turby a 4x4 -? Když Mitsu Evo VIII při 250ti papá 35-40, tak tipuju 60-80 litrů (Bugatti Veyron při maximálce vyjede 90 litrů nádrž za 8 minut)... ten odpor vzduchu je ukrutnej
PS: jo a Zily nám na vojně žraly 80-100 litrů na sto, pravýho sibiřskýho benzínu takže i tak kilo olova na sto
Naposledy editováno 10.08.2010 17:29:35
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
když jsem měl zasranej vzducháč tak si vzala 14+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
... mě K5 na silnici teda přes 10 nešla nikdy, to jsem holt byl eště asi srab
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Mě se právě líbí to že tyhle motory táhnou odpoda až nahoru, někomu zas vyhovuje kawa že to má uložený jen nahoře........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
zas ale na 13,5tisících je konec, omezovač - oproti K5,6 která se dala na chvilku přetočit až na 14,2tis., kdyžs nechtěl řadit... litr!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |