Naposledy editováno 25.02.2009 11:37:44
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
Si představ že jedna klapka je o 0,05mm jinak než druhá a ty máš otevženou klapku na půl plynu, mezi klapkou a hrdlem jsou škvíry jak pr**
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E
Jurawood>při přidání plynu nad 10% otvření klapky už nemá synchronizace absolutně na nic vliv.
Si představ že jedna klapka je o 0,05mm jinak než druhá a ty máš otevženou klapku na půl plynu, mezi klapkou a hrdlem jsou škvíry jak pr**
to je fakt kua a jak se včera ukázalo,tak to na vyšší otáčky opravdu nemá vliv..:) A taky se ukázalo, že su pěknej debil - aspoň jsem poučenej do budoucna - veškerý ty problémy ztráty tahu a špatnýho spalování na levým válci byly způsobený blbou svíčkou. Ale tak proč před tím,než člověk vymění takovou prkotinu nerozjebat celej karbec no alespoň je vyčištěnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E
Hrbby>to je fakt kua a jak se včera ukázalo,tak to na vyšší otáčky opravdu nemá vliv..:) A taky se ukázalo, že su pěknej debil - aspoň jsem poučenej do budoucna - veškerý ty problémy ztráty tahu a špatnýho spalování na levým válci byly způsobený blbou svíčkou. Ale tak proč před tím,než člověk vymění takovou prkotinu nerozjebat celej karbec no alespoň je vyčištěnej
Tak to jsem taky zkoušel vyměnit svíčky a moc velky rozdil v tom nebyl, skoro žádnej
simko.zero>Tak to jsem taky zkoušel vyměnit svíčky a moc velky rozdil v tom nebyl, skoro žádnej
no mně to vyřešilo fakt veškerý problémy, jedna svíčka byla totálně v pr..
no můžu být jedině rád, že tam nebylo nic horšího, jinak motorka teď táhne a točí naprosto krásně
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátorů GS 500 E
jj byl to nakonec plovák. motorku jsem musel odvézt k mechanikovi,protože už jsem si fakt nevěděl rady..navíc díra byla zrovna v takovým místě, že když moto stála na centrálním stojanu,tak všechno šlo v pohodě,ale jakmile se naklonila na bok, tak konec..
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
Moto nešla do otáčok, dusila pri 3000 ot/min a až potom sa rozbehla a neustále je chudobná zmes, pričom šupátko je na spodnom záreze a zmes nastavená na 2,5ot. Môže byť toto príčinou problémov?
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátorů GS 500 E
nebo nevhodný svíčky,přisávání falešnýho vzduchu mezi karburátorem a válcem,nízká hladina v karburátoru,ucpaný přívod benzínu.Doporučuji kouknout zde:
http://suzuki-dr-big...z.cz/mikuniBST33.php
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 9 | 26.9.2024 v 21:36 jandaxx |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |