Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak, vyndal jsem nádrž a přijde mi že palivový filtr je naopak, i v servisním manuálu je obráceně - což bude asi ten můj problém. Ale radši se tu ještě zeptám.
Takhle to vypadá :
takhle je obrázek v manuálu:
http://www.partsdepot.cz/picdily/92749.jpg
= Vyndat hadičky, otočit palivový filtr a mělo by to fungovat?
Naposledy editováno 13.07.2011 11:02:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Super, díky za pomoc. Nakonec jsem sice ten kohout otočil celej (a zároveň zjistil jak je to nepraktické) ale snad to bude fungovat.
Kdybych se ještě někdy nudil, jak se dá kdyžtak otočít jen ten palivový filtr?
A ještě jedna věc, povedlo se mi nějakým záhadným způsobem ztratit levé závažíčko z řídítek, pod jakým názvem a kde bych ho prosím našel? Na patrsdepotu vypadá že není.
Závažíčka se dají sehnat buď v nějakých motokrámech třeba od výrobců typu Probikes apod. či nechat vytočit u někohou na soustruhu nebo z partsdepot. Jen bacha na provedení - potřebuješ závažíčka, tj. 300g nebo něco podobné kovu, ne jen duralové špunty na ozdobu, které se rády prodávají. Pokud jseš si jist, že tam máš originál, tak část kterou jsi ztratil nebo celek najdeš u svého ročníku pod řidítky v dolní části, 11 - 14. Moc záhadný způsob to není, podle manuálu se mají čas od času všetky šrouby zkontrolovat - a vibracema se opravdu něco povoluje, potratil jsem takhle též šrouby z blatníku, věčně se povoluje i uchycení předního blatníku, uvolňují padáky, a tak. Čili na šrouby občas mrkni také a máš klid
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
potřeboval bych poradit jak uchyceny budíky k motorce??? Nebo navalí se doma někomu ty šroubky plus vše co je k tomu???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
edit: neni na vnejsi strane ramu, ale v urovni ramu
Naposledy editováno 14.07.2011 19:12:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Běžná jízda město (fakt, že naposledy co mašina jela předpisově bylo před rokem - na vozíku plus sem tam "přírodní okruh Šebrov - Blansko" cestou či Buchláky o víkendu - a trvale průměr kolem 4l.
BTW GSko je na zábavu a ne na spotřebu - ten motor chce trošku točit, tož jen bacha na to, že dlouhodobým podtáčením ho zkurvíš spolehlivě víc jak kdybys tahal do červeného. Občas ji chudince dopřej
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
PS: Si to odzkoušej klidně na nečisto Jen bacha na více věcí - jednak ať sedí počet zubů párný - nepárný, druhak jestli se nezmění délka abys řešil jiný počet článků, potom aby se vše vlezlo když bys bral jo hodně mimo (což by bylo spíše u většího kolečka) a nakonec jaký to bude rozdíl, abys nepřelétl naznak Ale pokud chceš jen trochu živější, tak s tím 14/39 bys neměl narazit na žádný problém.
Naposledy editováno 23.07.2011 11:35:07
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
potřeboval bych radu Když se zahřeje motor tak se mi pomalu vracejí otáčky k volnoběžným, drží to třeba na 3000ot./h a trvá to nějakou dobu než se pomalu začnou snižovat. Mám teď motor po generálce a předtím mi to nedělalo. Za studena to běží jak má, ale jakmile se zahřeje tak je to zpět. Typl bych to na rozladěný karburátor. Nesetkal jste se s tím někdo už?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Pravda směsí by to mohlo být, volnoběh jsem snižoval ale na to to vliv nemělo. Nevíš kolik otáček se nastavuje směs?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Pokud ti pomalu padají otářky, tak ti to taky může přisávat vzduch. To bych zkontroloval jako první, před laborováním se směsí
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
giri: jak psal libca - může si to někde buď přisávat vzduch nebo máš zase naopak moc bohatý volnoběh. Jak se to chová po zahřátí se sytičem? Spíš se chování zlepší nebo ještě zhorší nebo je to jedno?
Orionka - hadice si můžeš celkem jednoduše zkontrolovat. Každopádně pokud funguje pouze na PRI tak znamená, že máš problém v ovládání kohoutu - špatný podtlak, někde ucpané nebo tak. Buď se ti tam dostal někam bordel když jsi jela bez filtru nebo jak jste skládali dohromady karburátor tak špatně/vůbec/moc volně připojili podtlakovou hadičku nebo někde zteřela či praskla nebo je přiškrcená. Prvně po čem bych šel tak tedy podtlak a pro jistotu rozdělal i ten kohout jestli je vše v pořádku, nic není ucpané, membrána není ve špatném stavu atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |