Zatím jsem osobně zhlédnul jen gpz,ostatní doufejme tento víkend.
Kawasaki gpz 500
Kawasaki er5
Suzuki gs 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
yama_lube píše: aaamoto> Honda cb se mi nelíbí a předražená (můj názor)
"To neděláš dobře, Jaromíre"
CB je z nich v základu nejlepší jak podvozkem, tak má také nejvýkonnější motor. Pokud chceš nejlevnější a nenáročnou mašinu, tak GSko. Co se týče dílů je to celkem jedno, jezdí jich dost a seženeš co chceš na každou. Co se stavu týče je to také prašť jak uhoď, protože můžeš sehnat kusy od vraku po skoro zánovní. Na účel co jsi psal též zvládnou bez problému všechny, ani mimo silnic se nemusíš bát
1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???
1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???
Perfektní na naučení...Zvládly jsme cestování,sportovnější svižnější jízdy i pohodové projížďky.
A taky zrovna jednu prodávám,takže mám spoustu skušeností...Když tak se ozvi...
Kámoš měl Suzuki gs a byl spokojený,jen Kawince nestíhala...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
Rakeťák píše: gpz jsem nejel ale je to zastaraly stroj oproti ER5. ER5 je zabavna a pekna motorka ktera dobre funguje, GS me vubec nenadchlo, linejsi, horsi brzdy a vzhled taky nic moc, ale vzhled je subjektivni zalezitost, nekomu se libi
GPZ je úplně stejná motorka jako ER-5, jenom má motor naladěný na víc koní (44kw) a zadní kotoučovou brzdu proti er5 bubnové. Er5 je jen novější předělávka téhož stroje ve srovnatelné konfiguraci (zda lepší či horší je otázka preferencí - GPZ se vyráběla tuším do r. 2002 pro EU a 2006 pro USA).
Jinak pro autora: ohledně mých postřehů s GPZ viz tvé předchozí vlákno (něco jsem dpolnil). Podle mě, pokud jsi nováček, má er5 výhody a) že to je naháč (to poznáš, až to položíš, oprava kapot sice vyšla do 1000kč bez laku, ale jsou to taky peníze), takže se člověk nebojí, že rozbije kapoty (ikdyby ti to spadlo jen ze stojánku, ta kapota ti skoro vždycky praskne :( ), b) má širší řidítka, což je pro učení manévrování lepší.
Výhody GPZ: a) o chlup líp jede, b) dizajn (subjektivní), c) pravděpodobně nižší cena, díky aerodinamice možná i spotřeba, d) lepší ochrana před větrem (při tvém vzrůstu si nejsem jist funkcí větrného štítku, pokud ho nevyměníš za vyšší neoriginální, mě fouká přímo do čela).
1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???
Nejlepší jsou ročníky 1994-1999, protože mají 44kw a dva brzdové kootouče vepředu. Starší měly jenom jeden.
Kdybys chtěl pomoct při výběru konkrétního kusu, rád ti pomůžu (ale jen o víkendu, přes týden jsem v Brně), protože to mám k tomě kousek. Nejsem sice odborný techik, ale vím, jaké mouchy měla moje GPZ, takže by ti to třeba ušetřilo nějakou tu kačku.
Edit: jinak u toho inzerátu - nejsem si jistý, ale polepy GPZ z r.2000 byly vodorovný proužek (jak mám já) a barva byla lightning blue, tj. světlejší...tohle mi nepřijde že je ono. Buď je to předělávka, nebo to je nějaký spec. model pro UK/US. Ale ve výsledku stejně záleží, jak to jede, jen jde o to, abys nepřeplatil.
Naposledy editováno 03.11.2011 13:49:01
2 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???
Vo1c3k píše: Za mě ER-5. Výkonnější než, GS a pokud ti nevadí naked, tak bych do toho šel. ALe nevím jestli zrovna do té, na kterou jsi tu dal link..
Znamená to zhruba to co u me mám origo staré pobouchané (jednak jsem to jednou velmi lehce položil a jednak mi nějaký blb obtiskl na parkáči do nádrže pivní lahev), ale sehnal jsem za hodně dobrou cenu origo dobré, ale ze staršího modelu, které mám "na parádu". Je tudíž možné, že to co někdo prodává je "skládačka" s rámem (a motorem?) z r.2000. Motor z r. 2000 by měl být typ EX-E6 (tuším, posledním číslem si nejsem jist), ale kdyby tě to moc zajímalo, tak se můžu podívat na svou.
1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???
1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
Hafuša píše: Za mě taky GS.Sice každej říká,jak je malá,slabá a podobný řeči.Možná mají částečně pravdu.Ale mě se na ní sedí dobře a to mám 186 cm.Naopak proti větším a těžším motorkám je aspon líp ovladatelná.A to,že je slabá?Proti 125 ti to jede jak z praku.
máš pravdu,já bych taky volil GS ale R 1200 GS !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Které pětikilo ???
Před pár lety sem se rozmejšlel stejně,a v podstatě sem řešil stejný motorky a nakonec sem z toho vyšel s verdiktem že : GPZ nesmrtelnej motor vyráběnej desítky let ,ale motorka téměř neřiditelná a jěště k tomu skoro nebrzdí (z dnešního pohledu) ER 5 vlastně to samý v bleděmodrým...a CB 500 blbovdornej pracant ale odradil mě buben v zadu a přišlo mi to zbytečně veliký!(můj počáteční despekt k hondě...ani vlastně nevim proč?!) no a GS 500 je proti nim výkonově slabší ale krásně ovladatelná a brzdy na tuhle kategorii naprosto super...a ten motor dokáže prej zničit fakt jenom naprostej kreten!
Ale nakonec sem koupil Bandita 600...
1 reakcí na tento příspěvek Které pětikilo ???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 9 | 26.9.2024 v 21:36 jandaxx |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |