zamiloval jsem se do Ducati 848, byl jsem se na ní mrknout v Praze přimo u Ducati. Všichni jste někdy začínali,je mi 30, má to cenu si rovnou udělat radost a koupit nějakou tuhle ojetou krásku?. Důležitý je říct, že jsem čerstvě po motoškole. Zatím mam zkušenost pouze v autě a na kole .V dětství asi tak pul roku na Pionýru Dík všem za názory.
Naposledy editováno 19.12.2012 15:28:43
1 reakcí na tento příspěvek Začátečník a Ducati 848
Přeju krásné Vánoce a Štastný Nový rok 2013
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečník a Ducati 848
myty_fakta píše: jo a potom tě pojezdí kdejakej mlaďas na 125 ve dvoutaktu, nebo holka na 500ccm. Ale chápu to, ty určitě nemáš tu motorku na honění ega, nebo zvětšení péra, ale na klidnou kochací jízdu.. Potom by ti ale právě stačilo to pětikilo.. Občas si ty lidi odporujou, jen aby si mohli myslet, že jedině litr pyčo..
můj názor je, že je to akorát trapný, když někdo neumí využít výkon svý motorky a že těch lidí je..
Myslím si,že i ten sebezkušenější motorkář nevyužije nikdy v normálnim provozu výkon litrovýho supersportu. Nebo se pletu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečník a Ducati 848
marty666 píše: Děkuji všem za reakce. Vážím si každé a poctivě jsem všechno přečetl. Nejradji bych si tu 848 koupil a užíval si tu radost. Bohužel stále nevím, jestli bych se na tom netrápil a nezabil,ale věřím si na ní.
Přeju krásné Vánoce a Štastný Nový rok 2013
Zacal jsem v 29ti na FZ6ce (a to jsem mel neco - tak 2kkm odjeto na H6ce). Mozna nejsem extra talent ale podruhy uz bych si jako prvni motorku hned stokonovou sestku a jeste novou nekoupil.
Zacal bych na necem lehouckym ovladatelnym, treba ostry 2T dvace, a nebo 250 4T (treba VTR250) a minimalne sezonu, spis dve se UCIL JEZDIT. Nemyslim rozject se, a sledovat provoz, to uz ve svym veku umis.
Myslim poradne jezdit zatacky, kruhace, utazeny sikany, utahujici se zatacky, velky naklony v malejch rychlostech ... atd. Hodne ucil jezdit. Az pak bych sel do nejaky nahaty sestky, a az pak bych si koupil JAKEJKOLI supersport.
Ja se na sestce minimalne prvni sezonu trapil, zatimco slabsi masinu bych si uzival. A byla i spousta krizovek, byt zadna z toho smrtelna. Ale co kdyz by tam vyjelo auto kdyz mi zatacka nepvysla ? Nicmene ti rozumim, taky jsem musel mit fazera kterej se mi libil, tak sem si ho proste koupil. A pak nechapal jak me mohla pojezdit holka na chopperu v zatackach co znam.
Zacit se da na cemkoli. Ale otazka zni ... proc ? Je tak dulezite mit ZROVA 848ku ktera se ti tak libi (chapu proc ) nebo si chces uzivat zabavu na motorce ?
PS: JA jdu ted do motokola. A vis proc ? Protoze porad umim na motorce pekny hovno, a protoze to je presne ten stroj kterej se nebojim v nejhorsim na louce zahodit. A protoze se prujezdy zatacky v driftu proste LIP uci na 80 kilovy motorce na louce, nez na okruhu v 200kmh. O bezny silnici ani nemluve.
A reknes ... ja nechci jezdit driftem ... ale ja ti rikam ... ty nebudes mit odhad ani na rychlost, ani na obycejnej pomalej prujezd zatackou, a kazdou chvili budes jednou nohou na krchove... ne proto ze kdyz spadnes v 50ce tak se zabijes. Ale proto ze az se leknes, posles to pod auto v protismeru. A nebo jen v leknuti moc rychle sahnes na brzdu, a na tom SS prebrzdis predek snaz nez kdekoli jinde. Me se to parkrat stalo. Nekdy to skoncilo jen postavenim masiny na predek, jednou tlamou.
Taky rpreju krasny svatky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečník a Ducati 848
marty666 píše: Myslím si,že i ten sebezkušenější motorkář nevyužije nikdy v normálnim provozu výkon litrovýho supersportu. Nebo se pletu?
Cemu rikas "vyuzit" ? Akceleraci litru si uzijes i na bezny silnici. Ale 95% motorkaru nevyuzije vykon litru ani na okruhu (vcetne me).
2 reakcí na tento příspěvek Začátečník a Ducati 848
Naposledy editováno 21.12.2012 18:12:29
Ozzy_ píše: Cemu rikas "vyuzit" ? Akceleraci litru si uzijes i na bezny silnici. Ale 95% motorkaru nevyuzije vykon litru ani na okruhu (vcetne me).
Myslel jsem to tak, že to asi vy motorkáři netaháte do maxima na běžný silnici, protože dneska jsem jel autem po okreskách kolem Kladna a jako masakr, to Vás musí přímo na mašině vykopnout ze sedla .pokud tak někdo jezdí a točí ty litry na maximální výkon tak potěž pánbůh ,jasný akcelerace při rozjezdu je jiná věc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečník a Ducati 848
Ozzy_ píše: Koukam ze jsi z Unhoste, TO je kousek. Svezl jsi se nekdy na necem alespon 100 konovym ? Se na jare stav, vezmu te za sebe na tatovu H6ku (R6ku jaksi nemam na znackach a ani nema zadni sedlo a stupacky) abys vede co ta "hodna civilni motorka" kurva jedna skareda umi. A treba prijdes na to, ze 848ku si nechas v modu "sneni". Neboj, oni budou za 3-4 roky taky
Jasný to je kousek,mam v Berouně kamaráda.Taky tam vyrůstal Leoš Mareš víš to? ,nechodil si s nim na základku?.taky jsem tam byl párkrát na bazénu
Naposledy editováno 21.12.2012 19:51:08
2 reakcí na tento příspěvek Začátečník a Ducati 848
marty666 píše: Jasný to je kousek,mam v Berouně kamaráda.Taky tam vyrůstal Leoš Mareš víš to? ,nechodil si s nim na základku?.taky jsem tam byl párkrát na bazénu
Aquapark je v Beroune dobrej. :) A LM jsem pokud vim nikdy nepotkal, ani na ZS ani pak
marty666 píše: Myslím si,že i ten sebezkušenější motorkář nevyužije nikdy v normálnim provozu výkon litrovýho supersportu. Nebo se pletu?
nevim, tak zkušenej nejsem. Ale nahatou 6 na plnej využiješ i na obyč silnici..
Kami> tak 37kw se dá využit jedna dvě..
enusim2> potrefená husa, co? přesně o tobě píšu
Pilka> simtě, čet sem pár tvejch komentářů.. To nemá cenu reagovat, kor když netušíš, co to je využívat plnej výkon.
Ozzy_ píše: Hele, supersport netahat do maxima je ... divny. Na ty motorce je VSECHNO delany tak, aby to bylo co nejovladatelnejsi v co nejvetsich rychlostech. Kdyz se s tim jede pomalu, je to nesmyslne tvrdy, boli z toho za krkem i zapesti, a ten posez nedava ZADNEJ smysl. Ja bych si na silnici koupil neco typu street tripla, nebo nahatyho monstera. SS bych si koupil jen pokud bych chtel ... jezdit rychle, obcas to vzit na okruh, a ten zbytek byl pripravenej nejak prezit. A TO pisu s plnym vedomim cloveka co na daytone (spolu s dukatkama a R6kou opravdu nekopromisni sportak) najel na silnicich za sezonu a pul 21 tisic kilaku. Ale nevzit ji obcas na okruh a netahnout me to tam, nikdy bych SS nemel.
Do maxima? netvrdim netočit, ale hnát to do maxima jen proto, že mam SS aby to nebylo divný. nehledě na stav našich silnic?. Mam co dělat v autě se někdy vyhejbat dírám a výmolum , pak do toho nákej ten štěrk, blbě opravená díra a je vymalováno. Tuhle sem se bál, že tam v jedný nechám kolo Ale jo, ono to na sezonu bude opravený,jen mi je líto po čem jezdíte,když už máte takový stroje.
Ozzy_ píše: Koukam ze jsi z Unhoste, TO je kousek. Svezl jsi se nekdy na necem alespon 100 konovym ? Se na jare stav, vezmu te za sebe na tatovu H6ku (R6ku jaksi nemam na znackach a ani nema zadni sedlo a stupacky) abys vede co ta "hodna civilni motorka" kurva jedna skareda umi. A treba prijdes na to, ze 848ku si nechas v modu "sneni". Neboj, oni budou za 3-4 roky taky
hmm nesvezl,ale tušim že by mě to odradilo.Jako spolujezdec budu mít bobky i na Simsonu. Na motku jako spolujezdec nelezu ani kdyby mě vezl Max Biaggi.
t_freedom píše: ... kolik si toho odjezdil?Kolik různejch strojů si sedlal a najel na nich aspoň 100km?
HD a Ducati jsou oba dvouvály, ale každej motor je úplně jinej. To všechno vyplývá z konstrukce a účelu. Ducati je sportovní, točivej, nízkozvih ... pokud jsi na moc strojích nejel, těžko dokážeš objektivně svou zkušeností pochopit nač podobnej stroj je. Určitě ti bude spíš vyhovovat universální náčiní...
Ahoj, o HD jsem nepsal, jen jsem psal zkušenost co mám s tím, že jsem začínal v sedmadvaceti na Hornetu. Před tím samozřejmě na fichtlu a někdy ve 24 jsem si koupil Simsona. Na Hornetu jezdím 5 let, najezdím málo, nemám na to čas...řekl bych cca 3 tis ročně. Což je prd. Spíš jsem chtěl napsat svůj názor na univerzální čtyřvál kontra zkušenost s Monsterem a SV. Jako " začátečníkovi" mi právě přijde lepší ten čtyřvál, kterej jednak nejede a jednak jede a je pro blbce. Na těch dvouválech se mi zdá, že musí člověk trošku víc přemýšlet hlavou. To je asi všechno, co jsem chtěl říct. A přesně jak jsi psal, vyhovuje mi univerzální motorka, se kterou se dá jet i delší trasa. Závodit nebudu, potenciál na to nemám, nicméně kdybych náhodou chtěl na okruh, tak věřím tomu, že ten Hornet zas až tak špatnej nebude :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečník a Ducati 848
Ozzy_ píše: Hele, supersport netahat do maxima je ... divny. Na ty motorce je VSECHNO delany tak, aby to bylo co nejovladatelnejsi v co nejvetsich rychlostech. Kdyz se s tim jede pomalu, je to nesmyslne tvrdy, boli z toho za krkem i zapesti, a ten posez nedava ZADNEJ smysl. Ja bych si na silnici koupil neco typu street tripla, nebo nahatyho monstera. SS bych si koupil jen pokud bych chtel ... jezdit rychle, obcas to vzit na okruh, a ten zbytek byl pripravenej nejak prezit. A TO pisu s plnym vedomim cloveka co na daytone (spolu s dukatkama a R6kou opravdu nekopromisni sportak) najel na silnicich za sezonu a pul 21 tisic kilaku. Ale nevzit ji obcas na okruh a netahnout me to tam, nikdy bych SS nemel.
jj - todle je naprosto přesný ss je motorka kerou konstuktér šije na míru zkušenýmu jezdci, u kerýho předpokládá, že to umí a chce na tom sportovně jezdit ss má ovšem značnej image, a tak si to sekundárně kupujou i honiči ega ti ale na okruh nejezděj, páč by se tam ztrapnili a tak pózujou na benzinkách a parkovištích, jsou mistři rovnejch úseků a žvaněj na netu
verybusy> Nevím jak ty, já mám ze spalovacích motorů něgde f indexu zkoušky - ale pojďme si to rozebrat - samo lze jezdit s motorem tak, že budu jeho výkon využívat pouze ze třetiny (otázkou zůstává, proč ho potom mám - žeby qůli machrování ) charakteristika řadového čtayřválce je lineární a nezáludná, s tím bych souhlasil - problémem je to, že konstruktér nadimenzoval brzdy a podvozek na plný výkon a ne na třetinu - a teď bych moh opakovat to o dákovatelnosti brzd a vlivu širokejch gum, ale už se mi to nechce znovu psát páč ty a tobě podobní to evidentně neumíte přečíst - je jasný, že je lepší nebouraná R6, než 20 let starý pětikilo, f čechách většinou neqalitně spravený po několika haváriích, s vůlí f uložení kyvky a vytečenejma tlumičema - postavit ale argumentaci na tomhle srovnání je silně nekorektní - a tak závěrem poznamenávám, že gdyby se matka mejch dětí rozhodla jezdit (zatím to vypadá, že je jako baťoh spokojená) tak bych ji posadil třeba na VTR 250 a nechal bych ji vyjezdit - jo, a ještě jedna technická - dneska si už lze i na ss připlatit za ABS a myslím, že to je pro nezkušenýho dobrá volba, páč tím lze riziko přebrždění příliš účinejch brzd výrazně snížit
jinak ještě něco z teorie pístového spalovacího motoru - vidím že f tom poněkud tápeš - jízda by se měla odehrávat mezi otáčkami maximálního momentu a maximálního výkonu - to je filosofie konstruktéra a podle toho ten motor dělal - samo to lze podtáčet, ale je to zcestný
Naposledy editováno 22.12.2012 07:57:54
1 reakcí na tento příspěvek Začátečník a Ducati 848
Na druhou stranu já na M900 nemám problém 4x dojet do Sevastopolu, Stalingradu a chystám se s ním přejet Ural.... Protože jsou motorkáři, a pak jsou pozéři... a to je celé....
Naposledy editováno 22.12.2012 07:52:15
2 reakcí na tento příspěvek Začátečník a Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečník a Ducati 848
Findalf píše: proc hned debil? jen zkratka poctive zvazuje a setri :D
jj už 6let
1 reakcí na tento příspěvek Začátečník a Ducati 848
2 reakcí na tento příspěvek Začátečník a Ducati 848
nehledě na to, že mě třeba vždycky fascinovalo jít na novou (lepší) motorku, kup 848, za rok ti bude na rovinkách málo, tož kupiš 1198 a co pak? sám sebe bys tím ochudil.
já se letos nejlíp nesvezl na S1000rr, nebo diavelu, ale na obyč 796 monsteru - pravdu příjemný zážitek.., tak rozum do hrsti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátečník a Ducati 848
Lazyfucker píše: ... co potom začátečník na 848, nebo R6 atd, které mají malý rejd, rychlý nástup brzd atd? mrdneš s ní o zem a zapláčeš, v provozu do tebe nahučí auto v protisměru, nebo ty nahučíš do jabloně na druhé straně a je to.
No ty jsi taky pěknej hulič. Tohle se přece stane většině motorkářům. S tím nic nenaděláš a popisováním tvých mokrých předtav už vůbec ne.
2 reakcí na tento příspěvek Začátečník a Ducati 848
Hlavne nezapomente napsat, ze urcite jezdim jak pozer z pumpy..
Petta píše: Tak podle poslednich komentu jsem asi druhej rossi, kdyz jsem zacal na ss, najel 22 tisic a jeste to nepolozil, nespadl pri panickem brzdeni atd. Prave, ze ta masina funguje skvele, tak to rizeni jde snaz a clovek se do toho brzy dostane..
Hlavne nezapomente napsat, ze urcite jezdim jak pozer z pumpy..
Tady těm klukům na cesťákách co nikdy nevlastnili SS to nevysvětlíš. Oni si ji nanejvýš někde půjčí, ale to není to samé jako najet desítky tisíc KM.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |