Téma: Cabrio Peugeot 307
 
5.1.2013 v 12:13
Ahoj, máte někdo osobní zkušenosti, chci to počídit do rodiny, na motorizaci mi příliš nesejde, nabídky mám cca r.v. 2004. Jde mi o zkušenosti s provozem (jsou problémy se střechou?, na co dát bacha?, co odchází?...)
Dík za info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 16:29 | Nahoru | #31
Scrappy.Bored> TO je právě to, o čem píšu. Najdeš i na ofiko NCAP stránkách upozornění, že hvězdičky jsou vztažitelný jen v rámci daný kategorie auta. I když pošleš pětihvězdičkovýho mrňouse proti nějakýmu staršímu tanku typu Volvo 850 tak to malý auto má prostě smolíka.

Mimochodem, pokud by ses o to víc zajímal - s nejpravděpodobnějším nárazem nemá tohle nic společnýho. NCAP se stal již čistě marketingovým nástrojem a jsou holt automobilky, který nakonstruujou auto tak aby mělo pět hvězd (Renault) a pak holt automobilky kterejm to je jedno...
Podívej se na stránky IIHS - zaatlantická obdoba NCAP - najdeš diametrálně odlišný výsledky, jelikož testujou auta s mnohem menším překrytím než NCAP-25%.Jedinej, kdo tam dlouhodobě exceluje, je Volvo. Ostatní pětihvězdičkoví evropani - jakmile se netrefěj přímo na to správný místo, tak se stávaj velice nebezpečný...

...takže jak řikám, z NCAP už je pouze jedna z marketingovejch zbraní...


Naposledy editováno 06.01.2013 16:30:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

6.1.2013 v 16:45 | Nahoru | #32

Scrappy.Bored píše: Co je nenormálního na tom ,že auto má bejt bezpečný, teda alespoň pro mě....až budeš mít palubkou rozdrcená kolena a skončíš na vozejčku a dlouhodobým léčením smát se nebudeš.
jestli nechápeš rozdíl mezi motorkou a autem tak je diskuze zbytečná...

abys to pochopil...
v barvičkách se vyznáš?



No se zdá, že někdo jinej nepochopil, ale jinak, já jsem uplně barvoslepej, vidím jen černě a bíle

A to ostatní se ti snaží osvětlit BagoBorec... do takových diskuzí se nemám zájem angažovat.

Fananek-Jarda> Líp bych to nenapsal! Mám z tebe radost!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 11:17 | Nahoru | #33
Rampa89>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 11:26 | Nahoru | #34
Scrappy.Bored> Ještě ses nikam nepohnul koukám , nevadí...




Mohl bys mi vysvětlit ten rozdíl mezi motorkou a autem prosím?

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 11:34 | Nahoru | #35
[quote=BagoBorec]Scrappy.Bored> TO je právě to, o čem píšu. Najdeš i na ofiko NCAP stránkách upozornění, že hvězdičky jsou vztažitelný jen v rámci daný kategorie auta. I když pošleš pětihvězdičkovýho mrňouse proti nějakýmu staršímu tanku typu Volvo 850 tak to malý auto má prostě smolíka.
Podívej se na stránky IIHS - zaatlantická obdoba NCAP - najdeš diametrálně odlišný výsledky, jelikož testujou auta s mnohem menším překrytím než NCAP-25%.Jedinej, kdo tam dlouhodobě exceluje, je Volvo. Ostatní pětihvězdičkoví evropani - jakmile se netrefěj přímo na to správný místo, tak se stávaj velice nebezpečný...

No nevim na netu je crashtest renault modus vs volvo960 , lidi píšou, že to volvo nemělo motor ale dopadlo dost tragicky naproti tomu malinkej frantík němel prostor pro posádku vůbec poškozenej.

Jenže Americký testy nesimulujou náraz 2 aut ale náraz do velmi ÚZKÝ NEDEFORMAVATELNÝ překážky a ještě na kraj auta proto je s Ncap nemůžeš srovnávat ale je to taky velmi zajímavé..
diskuze asi nemá cenu já tvrdim ,že auto vybírám podle toho jak dopadlo u ncap protože konstruktéři už mysleli na takový věci aby sis neroztrh koleno o palubku nebo klíček zapalování atd...proto říkám skupujte starý bavory nebo volva který určitě nemaj kolenní airgag a boční airbag já v tomhle budu ovce a budu zobat marketérům a jejich na míru postavenými ncap testy protože VÝVOJ NEZASTAVÍŠ....

Naposledy editováno 07.01.2013 11:35:23

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 11:47 | Nahoru | #36

Rampa89 píše: Scrappy.Bored>

Mohl bys mi vysvětlit ten rozdíl mezi motorkou a autem prosím?



Ty ses divil proč motorkáři řeší bezpečnost aut....Je logický ,že na motorce seš velmi smrtelnej a nemá cenu se tím zabívat ale.... Moje narážka byla na to ,že když už jedu v autě kde mám kolem 1500 kilo železa, pásy , airbagy nechci dopadnout podobně jako figurína v E36, od toho mám motorku. Proto když už jedu v autě tak požaduju co nejlepší ochranu.
Co na tom nechápeš? Nedávno mi jeden chytrák tvrdilže jeho mazda 323zroku 92 je bezpečná, že náraz pohltí motor....

a to ,že auto nemá šanci proti desítkám rozjetejch tun železa v podobě vlaku sem dáváš proč?
Jako ,že stejně můžeš umřít v autě tak proto nemá cenu řešit jeho bezpečnost ??
Je mi to fuck já radši budu bourat v XC90 než ve felícíi ....

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 11:49 | Nahoru | #37

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 11:52 | Nahoru | #38

Fananek-Jarda píše: Koukam na ty crese a teda to Bawo nic moc



To bude možná proto, že
a) (projekt) je z konce osmdesátejch let, srovnej se soudobou produkcí;
b) nebylo optimalizováno pro EURO NCAP testy, jako soudobá produkce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 12:04 | Nahoru | #39
Scrappy.Bored> No nechtěl jsem, ale komické je, že v reálném životě nebudeš bourat v rychlosti 64 km/h přesně tečně s přesahem 40% do hliníkové deformovatelné bariéry, na což jsem narážel třeba tím vlakem, nebo náklaďákem. Dále na co já narážím je, že si ochoten na sebe vzít relativně enormní riziko při jízdě na motorce a na druhé straně odsuzuješ stará, zase relativně, nebezpečná auta. O mechanismu pohlcování energie a konstrukci deformačních zón přitom nemáš valné vědomosti, protože pak by ti taky nemohlo přijít tak absurdní tvrzení toho tvého kamaráda, který měl v určitém kontextu té doby (ruzumněj rok 92) pravdu. Zkus si třeba najít, jaký je rozdíl v tom mechanismu pohlcování energie při umístění pohoné jednotky podél a napríč * - to je právě ono, jinak je samozřejmé, že jeho tvrzení je vytržené z kontextu a neporovnatelné s dneškem.

Asi žijeme každý v jiném světě. Já rozhodně nebrojím proti samotné bezpečnosti jako takové, ale jejímu slepému uctívání, kterého ty jsi, alespoň z této diskuze se tak zdá, vzorovým příkladem ("já v tomhle budu ovce a budu zobat marketérům a jejich na míru postavenými ncap testy protože VÝVOJ NEZASTAVÍŠ...."). Pak nevím, jak jsme mohli i my, naši otcové a dědové, jezdit v minulosti s takovými krámy, kde zlámaná kolena o palubku nebo klíček zapalování byl ještě slušný výsledek, ale třeba bouráš každý den a tak jsou tvé obavy opodstatněné. Neber to ve zlém, je mi to fuk, podle čeho se řídíš při nákupu auta, snad jen se pak na silnici chováš pořád stejně a slepě nespoléháš na 5* v euro ncap... A jinak se koukni na ty stránky NHTSA *, protože v některých ohledech už v minulosti si potrpěli na větší bezpečnost a proto i více druhů zkoušek než marketingová evropská verze (to k tomu malému přesahu).

E: * Samozřejmě to neplatí absolutně, aby mě někdo nechytal za slovíčka, jakože jakto, že je dnešní bmw bezpečnější než favorit
**Chyba, měl jsem na mysli i IIHS.

Naposledy editováno 07.01.2013 12:25:10

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 12:32 | Nahoru | #40
Rampa....
Takže tvrdíš ,že radši budeš bourat v opelu vectra z roku 94 než bmw řady 3 z roku 2012 protože bavor je postavenej jenom na ncap a v reálném střetu dopadne stejně jako plečka z davadesátejch let? V životě sem neboural a to ,že tě sejme opilec nebo někdo kdo se nevěnuje řízení nebo potkáš ledovku beztak neovlivníš ale může se to stát kdykoli...

Naši otcové jezdily ve starých škodofkách a taky umírali při nehodách ze kterých by si v moderním autě vylezl pouze s otlačeným pásem...návíc jezdili mnohem pomalejš a nebyla taková hustota provozu, srovnáváš nesrovnatelné.

Slepě nic neuctívám...ale pokud můžu z nehody vyvázout bez poškozených kolen o palubku protože je konstruovaná tak aby se nedeformovala a netvořila ostrý hrany nebo tam máš i kolenní airbag je to jen dobře a rád si takové auto koupím....auto si koupíš nový kolena už ne....

Je logický ,že málokdy budeš bourat v64km/h a na 40% auta ale tak jako se zvedá výkon motorů a jízdní vlastosti v průběhu vývoje 30ti let tak se zvyšuje pevnost klece a vyvíjí se deformační zony...jak můžeš vidět na videu espace vs land rover tak frantíkovi deformační zony fungujou ,land rover je vůbec nemá...
Hele jak řikám jezdi si třeba v opel corsa z roku 95 ale až si dáš čelnák s suv tak ty si ten kdo odjíždí v černym pytly já vystoupim s otlačenym pásem a volám si záchranku aneb darwin v praxi.

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 12:37 | Nahoru | #41
Po zkouknuti videi sem se zacal bat, vymenim bmw e36 za tatru 138 ta prej vydrzi i naraz suvecka z roku 3013

Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 12:38 | Nahoru | #42

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 12:39 | Nahoru | #43
Scrappy.Bored> Přesně jak jsem myslel, jj, favorit...

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 13:12 | Nahoru | #44

assassin píše: Po zkouknuti videi sem se zacal bat, vymenim bmw e36 za tatru 138 ta prej vydrzi i naraz suvecka z roku 3013

Doporučuju spíše Renault Magnum, neboť francouzská auta jsou bezpečnější, tady pokud jezdí

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 14:51 | Nahoru | #45
Kdyz si prisadim k bezpecnosti. 307cc ma ve standardu i vystrelovaci ochranne oblouky za zadni sedackou v pripade padu vozidla "na strechu bez strechy".

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 14:54 | Nahoru | #46
Bože FRANCOUZE?????
Zeptejte se jakýhokoliv automechanika, zda-li je dobrý nápad, pořídit francouze.. Sám jsem byl svědkem nejméně tří poruch v elektrice..

1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 14:58 | Nahoru | #47
Elektrika sice zije trochu svym zivotem. Ale zatim sem mel jen zavady. "Rozsvicena kontrolka motoru". Po par km zhasla. Diagnostika nahlasila, ze snimac spatne odecetl polohu skrtici klapky. Hodilo to chybu bocniho airbagu. Ale to bude zoxidovanej kontakt. Jednou klimoska nechtela topit, vyreseno opetovnym nastartovanim. Je to holt auto v plny palbe za par supu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 15:07 | Nahoru | #48

Twister píše: Elektrika sice zije trochu svym zivotem. Ale zatim sem mel jen zavady. "Rozsvicena kontrolka motoru". Po par km zhasla. Diagnostika nahlasila, ze snimac spatne odecetl polohu skrtici klapky. Hodilo to chybu bocniho airbagu. Ale to bude zoxidovanej kontakt. Jednou klimoska nechtela topit, vyreseno opetovnym nastartovanim. Je to holt auto v plny palbe za par supu.



No to jsi na tom dobře !!
Kamarád s renckem projel louží a už nenastartoval
Matce kdysi v 307mičce v noci na dálnici při velký rychlosti zhasla komplet elektrika..tzn. zapalování, světla, podsvícení.. naprosto všechno..
No a kdysi při návštěvě bývalé přítelkyně, jejíž fotr je mechanik, mě nepřekvapilo.. když měl dílně dalšího francouze s vadnou elektrikou.. myslim že projel nějak sněhem nebo co..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 15:20 | Nahoru | #49
Allann> Vůbec tomu nerozumíš, to je v zájmu bezpečnosti, nejedeš, nenabouráš!!!

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 15:21 | Nahoru | #50

Allann píše: No to jsi na tom dobře !!
Kamarád s renckem projel louží a už nenastartoval
Matce kdysi v 307mičce v noci na dálnici při velký rychlosti zhasla komplet elektrika..tzn. zapalování, světla, podsvícení.. naprosto všechno..
No a kdysi při návštěvě bývalé přítelkyně, jejíž fotr je mechanik, mě nepřekvapilo.. když měl dílně dalšího francouze s vadnou elektrikou.. myslim že projel nějak sněhem nebo co..



Ja ti nevim francouzu jsme meli nekolik. A pravda ze zatim je tendle co se tyce elektriky nejhorsi s ostatnima nebyl problem. Takze za sebe si zase nemuzu stezovat.

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 15:24 | Nahoru | #51

Rampa89 píše: Allann> Vůbec tomu nerozumíš, to je v zájmu bezpečnosti, nejedeš, nenabouráš!!!



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 15:42 | Nahoru | #52

Allann píše: No to jsi na tom dobře !!
Kamarád s renckem projel louží a už nenastartoval
Matce kdysi v 307mičce v noci na dálnici při velký rychlosti zhasla komplet elektrika..tzn. zapalování, světla, podsvícení.. naprosto všechno..
No a kdysi při návštěvě bývalé přítelkyně, jejíž fotr je mechanik, mě nepřekvapilo.. když měl dílně dalšího francouze s vadnou elektrikou.. myslim že projel nějak sněhem nebo co..



jojo - to je svata pravda, moje segra ma kamaradku a pritelkyne jejiho nevlastniho otce zna jednu prodavacku v drogerii, ktere jednou zakaznik rikal, ze jeho kamaradovi se v jeho renaultu porouchala lampicka na cteni.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 15:54 | Nahoru | #53

Medved píše: jojo - to je svata pravda, moje segra ma kamaradku a pritelkyne jejiho nevlastniho otce zna jednu prodavacku v drogerii, ktere jednou zakaznik rikal, ze jeho kamaradovi se v jeho renaultu porouchala lampicka na cteni.



No nevim co kamarádka tvý ségry.. ale já u toho byl.
A kdo to o francouzích neví, tak podle mě nerozumí autum.. je to všeobecně známá věc.

Naposledy editováno 07.01.2013 15:55:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 16:00 | Nahoru | #54
[quote=Allann]No nevim co kamarádka tvý ségry.. ale já u toho byl.
A kdo to o francouzích neví, tak podle mě nerozumí autum.. je to všeobecně známá věc.[/quote

Ehm. imho blbost. Spatny reci jsem slysel na Renault, Peugeot, Citroen, Ford, Chevrolet, Volkswagen, fiat, Alfa romeo, BMW, skoda... asi na vsechny bezny auta. Zajimavy je ze sem mel vetsinu proklinanejch aut a problemy s tim nebyly. A obvykle me o poruchovosti presvedcujou kluci, ktery meli jen Feldu v lepsim pripade si pujcojou tatovu Ochcavku...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 16:07 | Nahoru | #55

Twister píše: [quote=Allann]No nevim co kamarádka tvý ségry.. ale já u toho byl.
A kdo to o francouzích neví, tak podle mě nerozumí autum.. je to všeobecně známá věc.[/quote

Ehm. imho blbost. Spatny reci jsem slysel na Renault, Peugeot, Citroen, Ford, Chevrolet, Volkswagen, fiat, Alfa romeo, BMW, skoda... asi na vsechny bezny auta. Zajimavy je ze sem mel vetsinu proklinanejch aut a problemy s tim nebyly. A obvykle me o poruchovosti presvedcujou kluci, ktery meli jen Feldu v lepsim pripade si pujcojou tatovu Ochcavku...



Jo máš pravdu je to úplná blbost..
To byla asi jen velká náhoda co jsem viděl..
Taky mi to říkali další dva "blbečci".. jeden se tím živí tak 30 let a druhej maká v servise..
Kromě toho jsi mi před chvílí dal za pravdu.. nechápu..
A mimochodem já oktávku mam.. jsou tam běžný ochcávkový závady který si opravíš na koleně, pokud nejsi eman. U francouze je i celkově horší přístup ke všemu..

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 16:11 | Nahoru | #56
Allann> tak se zeptej Poggyho, ten maká v servise Škoda a pak ten krám prodej až to dočteš co vše ti řekne...

já mám na motoru 120 tisíc km bez problémů a jemu se z toho motoru ježí chlupy na hlavě a víš proč?? protože on v servisu asi dobrý auto nepotká

neříkám že francouzi na to netrpí, ale taky vím o odpálený palubovce v oktě, alarmu co si houká když foukne vítr... a fizzerovo bývalý bmw už tu bylo?

Naposledy editováno 07.01.2013 16:13:07

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 16:14 | Nahoru | #57

Allann píše: Jo máš pravdu je to úplná blbost..
To byla asi jen velká náhoda co jsem viděl..
Taky mi to říkali další dva "blbečci".. jeden se tím živí tak 30 let a druhej maká v servise..
Kromě toho jsi mi před chvílí dal za pravdu.. nechápu..
A mimochodem já oktávku mam.. jsou tam běžný ochcávkový závady který si opravíš na koleně, pokud nejsi eman. U francouze je i celkově horší přístup ke všemu..



Ano asi to byla nahoda. Podle vzoru kdo nema problem jezdi, kdo ma problem, blije na internet Kolem autickaru se pohybuju od svych 10 let. Obvykle jsou vsechna auta "poruchovy" a jako nejlepsi hodnoti ty do kterych se dobre "leze". Formulace. "Ja mam skodovku. Jo sere se taky ale jde to opravit." dava korunu vsemu. Zkratka kazdy auto se nejakym zpusobem sere. Konkretne v cem je u francouze horsi pristup ke vsemu? Nevim ze by se sralo vic nez ostatni auta. Ale kuprikladu to s tou skrtici klapkou kdy to zaregistruje chybu a pokud se odstrani tak ji to samo vymaze zase nevidim jako tak velkou zavadu. Kdyby to nemelo cidlo tak se chyba stane taky jen o tom nevim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 16:15 | Nahoru | #58

Rampa89 píše:
E: * Samozřejmě to neplatí absolutně, aby mě někdo nechytal za slovíčka, jakože jakto, že je dnešní bmw bezpečnější než favorit
**Chyba, měl jsem na mysli i IIHS.



samozřejmě... o to tu šlo ne?? starý bmw vs. novější pežot... to že jezdím na motorce přece neznamená, že budu dobrovolně sebevrah

Naposledy editováno 07.01.2013 16:17:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 16:31 | Nahoru | #59

Twister píše: Tak se postupne dostanes do stadia kabrioletu s plechovou strechou a v teto cenove kategorii bude na vyber tak 206, 307, Megane a mozna opel...


A co mercedes SLK? ten je za podobný prachy i když starší

(reakce na) Cabrio Peugeot 307

7.1.2013 v 16:48 | Nahoru | #60

karf píše: A co mercedes SLK? ten je za podobný prachy i když starší



Vychazel jsem z toho ze chce 4 mista. Ale pokud si vzpominam, tak SLK ma preplnovanej motor, takze LPG bude radove vyssi investice. I kdyz osobne si myslim ze az uvidi ten kufr tak se na LPG stejne vyprdne. Navic koupi auta investice nekonci a u Mercedesu bude asi servis narocnejsi nez na peugeotu. Ale zase takovej 150KW bobik bych si taky nechal libit, navic je to zadokolka, rozvod retezem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist