Téma: Cabrio Peugeot 307
Ahoj, máte někdo osobní zkušenosti, chci to počídit do rodiny, na motorizaci mi příliš nesejde, nabídky mám cca r.v. 2004. Jde mi o zkušenosti s provozem (jsou problémy se střechou?, na co dát bacha?, co odchází?...)
Dík za info.
Dík za info.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
Scrappy.Bored> No nechtěl jsem, ale komické je, že v reálném životě nebudeš bourat v rychlosti 64 km/h přesně tečně s přesahem 40% do hliníkové deformovatelné bariéry, na což jsem narážel třeba tím vlakem, nebo náklaďákem. Dále na co já narážím je, že si ochoten na sebe vzít relativně enormní riziko při jízdě na motorce a na druhé straně odsuzuješ stará, zase relativně, nebezpečná auta. O mechanismu pohlcování energie a konstrukci deformačních zón přitom nemáš valné vědomosti, protože pak by ti taky nemohlo přijít tak absurdní tvrzení toho tvého kamaráda, který měl v určitém kontextu té doby (ruzumněj rok 92) pravdu. Zkus si třeba najít, jaký je rozdíl v tom mechanismu pohlcování energie při umístění pohoné jednotky podél a napríč * - to je právě ono, jinak je samozřejmé, že jeho tvrzení je vytržené z kontextu a neporovnatelné s dneškem.
Asi žijeme každý v jiném světě. Já rozhodně nebrojím proti samotné bezpečnosti jako takové, ale jejímu slepému uctívání, kterého ty jsi, alespoň z této diskuze se tak zdá, vzorovým příkladem ("já v tomhle budu ovce a budu zobat marketérům a jejich na míru postavenými ncap testy protože VÝVOJ NEZASTAVÍŠ...."). Pak nevím, jak jsme mohli i my, naši otcové a dědové, jezdit v minulosti s takovými krámy, kde zlámaná kolena o palubku nebo klíček zapalování byl ještě slušný výsledek, ale třeba bouráš každý den a tak jsou tvé obavy opodstatněné. Neber to ve zlém, je mi to fuk, podle čeho se řídíš při nákupu auta, snad jen se pak na silnici chováš pořád stejně a slepě nespoléháš na 5* v euro ncap... A jinak se koukni na ty stránky NHTSA *, protože v některých ohledech už v minulosti si potrpěli na větší bezpečnost a proto i více druhů zkoušek než marketingová evropská verze (to k tomu malému přesahu).
E: * Samozřejmě to neplatí absolutně, aby mě někdo nechytal za slovíčka, jakože jakto, že je dnešní bmw bezpečnější než favorit
**Chyba, měl jsem na mysli i IIHS.
Naposledy editováno 07.01.2013 12:25:10
Asi žijeme každý v jiném světě. Já rozhodně nebrojím proti samotné bezpečnosti jako takové, ale jejímu slepému uctívání, kterého ty jsi, alespoň z této diskuze se tak zdá, vzorovým příkladem ("já v tomhle budu ovce a budu zobat marketérům a jejich na míru postavenými ncap testy protože VÝVOJ NEZASTAVÍŠ...."). Pak nevím, jak jsme mohli i my, naši otcové a dědové, jezdit v minulosti s takovými krámy, kde zlámaná kolena o palubku nebo klíček zapalování byl ještě slušný výsledek, ale třeba bouráš každý den a tak jsou tvé obavy opodstatněné. Neber to ve zlém, je mi to fuk, podle čeho se řídíš při nákupu auta, snad jen se pak na silnici chováš pořád stejně a slepě nespoléháš na 5* v euro ncap... A jinak se koukni na ty stránky NHTSA *, protože v některých ohledech už v minulosti si potrpěli na větší bezpečnost a proto i více druhů zkoušek než marketingová evropská verze (to k tomu malému přesahu).
E: * Samozřejmě to neplatí absolutně, aby mě někdo nechytal za slovíčka, jakože jakto, že je dnešní bmw bezpečnější než favorit

**Chyba, měl jsem na mysli i IIHS.
Naposledy editováno 07.01.2013 12:25:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
Rampa89 píše:
E: * Samozřejmě to neplatí absolutně, aby mě někdo nechytal za slovíčka, jakože jakto, že je dnešní bmw bezpečnější než favorit
**Chyba, měl jsem na mysli i IIHS.
samozřejmě... o to tu šlo ne?? starý bmw vs. novější pežot... to že jezdím na motorce přece neznamená, že budu dobrovolně sebevrah

Naposledy editováno 07.01.2013 16:17:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.