paolo_novy Přidat reklamu

Téma: tuningové věci na hardenduro
10.1.2013 v 09:06
Pročetl jsem spoustu zahraničních webů a diskuzních for, ale zajímá mě, zda tu náhodou není někdo, kdo přímo používá nebo testoval následující věci, rád bych znal názory z první ruky. Samozřejmě na Dirt rider mag a Dirt bike mag toho je napsáno dost, ale estuje se v jiném prostředí a s trochu jinou mentalitou a kupní silou.

V první řadě mě zajímají odpružená řidítka
Mám dost problémy se zápěstím, hodně se mi blokuje (nestojím o řeči o procvičování a protahování, dělal jsem závodně kulturistiku a tohle je pozůstatek a samozřejmě protahování a fixaci včetně tejpování zvládnuté mám) a tohle by mohlo problém třeba částečně řešit, nějaké nárazy to absorbuje snad.

Pak mě zajímá NoLoss
Také to hodně chválí a testovali to na 500EXC, tam to prý byla naprostá bomba, na 350 to také udělalo hodně....ale moc rozšížené to mimo US není....

Nakonec bych chtěl názor na Rekluse spojku. Vím jak funguje, ale zajímalo by mě, zda jste řešili třeba odhození mota v prudkém výjezdu a pak zvednutí a naštelování na vrstevnici...zadní kolo se stále točí, takže moto asi sklouzává, podle mě manipulace v takových okamžicích musí být problematická, ne?
Máte od nich někdo zadní brzdu na páčku na řidítka? prodávají to právě pro eliminování nemožnosti přes převodovku zaseknout zadní kolo.....
Zkrátka zajímá mě manipulace mota v extrémních podmínkách s tou spojkou.




1 reakcí na tento příspěvek tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 18:29 | Nahoru | #1
Ta rekluse přestane fungovat když se nedrží plyn jakoby jsi zmáčkl spojku

1 reakcí na tento příspěvek tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 19:19 | Nahoru | #2
k čemu to je dobrý to NoLoss??

(reakce na) tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 19:38 | Nahoru | #3

WoxmenRX píše: Ta rekluse přestane fungovat když se nedrží plyn jakoby jsi zmáčkl spojku


No a to je právě problém, můžeš zastavit, mít 1čku a dokud nepřidáš plyn, bude spojka vystavená. Jak přidáš plyn, moto se rozjede. Ale když budu zvedat moto ve svahu, náhodou vrknu plynem, moto mi zase uteče....když nevrknu, bude se s ní špatně manipulovat, protože zadek nebude zablokovanej, i kdyby byla moto vypnutá, tak se zadek bude točit...

(reakce na) tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 20:37 | Nahoru | #4
ZdeninoTE> no podle mě to je nejaky racing vstřikování , jinak taky nevím

tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 20:42 | Nahoru | #5
Jo je to racing vstřikování ale co by to mělo dělat oproti sérii je mi teda záhadou

tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 20:53 | Nahoru | #6
Mělo by zlepšit reakci na plyn, reakce by měla být rychlejší, bezprostřední a plynulá, mimo to to jinak pracuje se směsí, neohlíží se na emise, takže podle všeho zvedá výkon a krouťák od cca 1/8 plynu až nahoru. prý je tam uplně jiné proudění vzduchu a dost to zlepšuje i reakci po puštění plynu a dávkování plynu. Není prodleva. Ale částečně to jsou reklamní kecy a povídání z Dirt bike mag. Hodně to montují BestDualSportBikes , ale tak trochu si myslím, že jsou to extrémisti už...
Právě by mě zajímalo, jestli to někdo má a jestli to za těch cca 800 doláčů stojí (jako že asi ne)

Ono taky možná bude rozdíl na EXC, nebo zkrátka endurech, podle mě na SX-F už se pracuje se směsí jinak, jsou jinde otáčky i motor je jinak vyladěnej a tak nějak si myslim, že tam to asi smysl mít nebude, ale nedá se nikde dočíst. Jen zatím jsem viděl instalované hlavně na KTM a vždy EXC nebo XC

Naposledy editováno 10.01.2013 21:02:47

tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 21:06 | Nahoru | #7
Tohle bude obdoba za daleko lepší cenu:
Magic mod

1 reakcí na tento příspěvek tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 21:12 | Nahoru | #8
K prvnímu dotazu ti mohu napsat jen to že mám stejný problém se zápěstím a po pěti letech hokusů pokusů a ladění vychytávek ,operací fasciálních blan konče, nevidím změny laděním motocyklu nijak výrazné,a chyrurgicky nevalné.Pokud s tímto nejde hnout jedná se o syndrom ( přesně nevím název zprávy od doktora mám u obvoďáka )a ani po třiceti závodech do roka a nsjetých 150 mth za sezonu nevím co udělat pro změnu.... Dotaz číslo dvě tunig klapka -vstřikovač jak chceš tak to není asi moc k užitku ,spíše pro pocit něčeho jakoby lepšího ale pro nás většinu smrtelníků nepodstatná věc zvyšující výkon na už tak nabušených motorkách.Já jezdil nejprve 650 husaberga pak 501,520,570,550,450 a nyní 350 husaberg 2013 a je toho tam tak akorát i když zvyk je zvyk a návrat ke většímu obsahu nevylučuji..Právě tento postup jsem zvolil pro ulehčení zápěstí a ani toto není cesta je to sice ůleva ,netahá tolik ale zápěstí cca na stejno. Pokud mohu popsat zkušenost s reklusem Z start pro tak je to tak že pokud jsi extremista a tak trochu trialista a jezdíš rokle a překážky tak na reklus zapomeň měl jsem jej namontován týden a šel zpátky do krabice.Pokud jsi jezdec polních cest a motokrosař dá se to naladit poměrně slušně ale do těžších pasáží kde hobluješ spojku tam bys to umordoval dělá si to co chce a z kopce to pozadu couvá a je to velmi nepříjemný efekt s pozdravem Robert Stříbro

tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 22:31 | Nahoru | #9
No, tos me teda s tim zapestim potesil bohuzel me vysledky se s tvymi az moc shoduji, nebyt kamaradky fyzioterapeutky, uz tam mam asi namontovanej hak...pak uz asi Reklus bude nutnej

Moc diky za ten Reklus, podle toho co jsem nacetl mi to tak pripadalo taky, ale nemam na cem testnout...je to presne tak ze se pokousime o horolezectvi a polnacky mame na prejezdy...a na cross sem pos..kakanek, to uz neni pro me...spojkuju porad.

tuningové věci na hardenduro

10.1.2013 v 23:17 | Nahoru | #10
Jaký to tam máte kolem dobříše , že bychom se z jara přijeli povozit...

tuningové věci na hardenduro

13.1.2013 v 18:01 | Nahoru | #11
ja bych ty klemy zkusil pohlcuji urcite vibrace a ty mohou zpusobovat problemy ktere mas.... je to lepsi nez nic.... a kdyz to nebude fungovat tak je prodas.... trochu ztratis ale urcite bych tozkusil, kamarad je ma a zrovna na 350 exc a chvalil je....

(reakce na) tuningové věci na hardenduro

14.1.2013 v 02:53 | Nahoru | #12

Katroš píše: Pokud mohu popsat zkušenost s reklusem Z start pro tak je to tak že pokud jsi extremista a tak trochu trialista a jezdíš rokle a překážky tak na reklus zapomeň měl jsem jej namontován týden a šel zpátky do krabice.Pokud jsi jezdec polních cest a motokrosař dá se to naladit poměrně slušně ale do těžších pasáží kde hobluješ spojku tam bys to umordoval dělá si to co chce a z kopce to pozadu couvá a je to velmi nepříjemný efekt s pozdravem Robert Stříbro


Nesouhlasim s Robertem, za me Rekluse ano
Cody Webb a jeho prace s Rekluse

tuningové věci na hardenduro

14.1.2013 v 02:59 | Nahoru | #13
Rekluse na vice strojich. Cody Webb jede betu.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F Marek002 4 18.3.2024 v 14:44 Stříbo
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
KTM EXC-F 350 2011 Startuje špatně KTM EXC 350 F Vlastik177 18 17.1.2024 v 18:53 Vlastik177
Exc-f 350 2016 KTM EXC 350 F Pihera 3 15.12.2023 v 10:49 ja1


TOPlist