1 reakcí na tento příspěvek Co vše se vymněnuje na spojce za dily 638 za 634
1 reakcí na tento příspěvek Co vše se vymněnuje na spojce za dily 638 za 634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše se vymněnuje na spojce za dily 638 za 634
c.j. píše: Od spojky, přes převodovku, přes pastorek, přes volný řetěz po rozetu.. Spojka 638 se montovala jen do 638 a možná 639. Ale 640ky už měly zpět spojku 634.
Hm, já měl dojem, že první ročníky 640 měly spojku 638. Tak to zkusím dopátrat.Edit: podle mého nejdřív byla spojka 638, pak zavedli tzv. pružnou lamelu a když ani to nepomohlo, přešli definitivně na spojky 634.
Naposledy editováno 15.01.2013 22:41:32
Sema píše: Hm, já měl dojem, že první ročníky 640 měly spojku 638. Tak to zkusím dopátrat.
Edit: podle mého nejdřív byla spojka 638, pak zavedli tzv. pružnou lamelu a když ani to nepomohlo, přešli definitivně na spojky 634.
Je to možné, tohle jsem nikdy nezjišťoval. Na mé z roku 96 už byla 634. Ale jestli byla i na těch prvních nevím, kdysi jsem to někde četl, ale teď bych už jen hádal..
sundej pravej dekl, tři šrouby na vypínači spojky("poloautomat") a podívej se na tu součástku na foto, je to pod páčkou, co za ni tahá bowden - místo styku (velká šipka), blíž čepu, co je na něm páčka upevněná. Kovová "sofistikovaká" kulová plocha tlačí na vidličku uvnitř, protože je to velká páka a tře to o sebe, vymačká se v protikusu díra nebo rovnou praskne... Funguje to i prasklé, ale špatně... Když to vymontuješ, dá se to rozebrat přes nějakou segrovku.. Oprava - upnout, zavařit obrousit, případně provařit zespoda (vydře se to též, ale nepraskne). Pokud máš najetý co já vím 30tisíc, určitě budeš mít co opravovat, jestli máš poloautomat původní. Kupovat nový nemá cenu, lepší je upravit starý. Chod spojky pak zřetelně lepší. Místo styku mazat tukem.
Viz stejné příznaky a... Tak dneska jsem to rozhodil a bylo to přesně jak si popsal, součástka, která přenáší sílu do spojkové tyče, byla prasklá. PO zavaření a opětrovném namontování (ještě jsem pořádně promazal olejem lanko) se spojka dá ovládat pohodlně jenom dvěma prsty. Ještě jednou díky moc za radu
odkaz na pružnou lamelu
Naposledy editováno 16.01.2013 14:27:39
A co vím, nebo aspoň mě to říkal přimo prodejce Jawy, tak 638kové spojky se používali i na 640ky a snad až skoro do roku 2000.
1 reakcí na tento příspěvek Co vše se vymněnuje na spojce za dily 638 za 634
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |