dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Naposledy editováno 27.01.2013 23:17:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Tak tomu kamarádovi "mechanikovi" to už nikdy do rukou nedám.
Opravdu? Neni možný.. Dyť je to autoelektrikář přeci...
Hippieguy píše: Tak tomu kamarádovi..., při který mi tvrdil, že u čtyřtaktního benzínovýho motoru se nikdy ventil s pístem potkat nemůže...
Dyť jo, všechny ty nehody s potkanejma ventilama a pístama v historii motorismu se stali u dvoutaktů. To ti neřekl?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Jujing píše: kawajawa> jo číňani jsou blázni. Nejhorší je, že oni můžou cokoliv a není moc států co by se jim postavilo... Respektive nevěřím tomu, že by jim někdo postavil...
Jde o to cemu rikas postavit. Armadu ma porad USA a nejspis i Rusko silnejsi.
Jujing píše: kawajawa> jo číňani jsou blázni. Nejhorší je, že oni můžou cokoliv a není moc států co by se jim postavilo... Respektive nevěřím tomu, že by jim někdo postavil...
Proč by Čína na kohokoli útočila? Jejich obrovská armáda má největší problém tu nesmyslnou zemi udržet pohromadě. Nevím proč, ale to, že obrovská severní část země už roky usiluje o samostatnost (a že se tam najdou i dost radikální separatisté) se v médiích moc často neobjevuje. Stejně jako to, že denodenně nechává strana střílet do vlastních lidí.
Hippieguy píše: Tak tomu kamarádovi "mechanikovi" to už nikdy do rukou nedám. Právě mezi náma proběhla asi půl hodinová diskuze, při který mi tvrdil, že u čtyřtaktního benzínovýho motoru se nikdy ventil s pístem potkat nemůže. Ani když se roztrhne rozvodák.
Taky mi napsal, at si zjistim, jak se ty rozvody nastavujou, že za mnou pak přijede a uděláme to. To by mě teda zajímalo, podle čeho je nastavoval když to skládal...
No ty vole... Čtu to už asi po pátý,jestli mě nešálí zrak... Tuhle půlhoďku jsi si s ním měl dát než hrábnul na motor. Opravdu zkušenost sama...
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Jujing> jediný rozvod co mě napadl kde se opravdu nemůže potkat píst s ventilem je snad jen SV!
Hipíku, mám pocit, že jsi tu kdesi psal, že je to OHV, tak koukni, jestli nejsou zdvihací tyčky pro sání a výfuk rozdílně dlouhý, například HD to tak má a je to pekelnej randál, když je přehodíš. A co se týče řazení, mohla by jednak špatně vypínat spojka, druhak by mohly bejt přehozený vidličky v převodovce a za třetí by mohl bejt řadící váleček u jednoho motoru o pár desetinek delší než u druhýho a když ti kamarád stáhnul delší řadící váleček do úzkejch 125 karteru tak ti tim logicky moc dobře otáčet nepůjde.
Hippieguy píše: Tak tomu kamarádovi "mechanikovi" to už nikdy do rukou nedám. Právě mezi náma proběhla asi půl hodinová diskuze, při který mi tvrdil, že u čtyřtaktního benzínovýho motoru se nikdy ventil s pístem potkat nemůže. Ani když se roztrhne rozvodák.
Taky mi napsal, at si zjistim, jak se ty rozvody nastavujou, že za mnou pak přijede a uděláme to. To by mě teda zajímalo, podle čeho je nastavoval když to skládal...
Tak kdyz jeho hlavni kvalifiakce (podle tebe) byla ze generalkoval pionyra, tak se nemuzes divit. Ja to rikal hned ze nevi ze 4T ma nejaky rozvody. Akorat by me zajimalo kdyz to skladal dohromady, ze mu neprislo divny na co jsou ty dve tycky co zalejzaj a vylejzaj z hlavy a v tomto pripade tlucou do valce
SirIndy píše: Jde o to cemu rikas postavit. Armadu ma porad USA a nejspis i Rusko silnejsi.
Tim bych si nebyl tak jistej, oni maji jednu velikou vyhodu "JIch mnogo" , krom toho bohuzel pozoruju ze rada mistnich obyvatel je na ten "komunisticko-kapitalistickej bordel" hrda.
Takze ja osobne si myslim, ze by to nebylo moc eazy. Krom toho napred by se jim nekdo musel chtit postavit..... "ale dneska se postavi me, zitra vam a pozitri treba samotnemu ministrovi
Z posledních příspěvků je jasné, že to bylo způsobeno neodbornou a odfláknutou "GO" tvého kamaráda. Který ti nabízí, že když mu dáš manuál, že to nastaví správně? Se pojebal v kině, ne?
Seber v sobě trošku odvahy, najdi konec puberty a začni se chovat jako chlap!
Motor vezmi dovez mu ho, za přítomnosti mistra se domluvte na nápravě a odstranění všech vad a poškození, samozřejmě bez tvé finanční účasti.
Pokud ti ještě nenarostly koule, tak stáhni ocas mezi nohy ... popros tady kolegu co ti nabízí rozebrání a složení za 500,- a společně a hlavně ODBORNĚ to dáte dohromady a můžeš jezdit...
Hlavně to nedělej sám, protože na to očividně nemáš a ten tvůj "kámoš" taky ne.
HornisGSX píše: no ty vole prej mechaňik špeciališta ty krávo řežu se tu smíchy dnes bude dobrý den
Jujing> jediný rozvod co mě napadl kde se opravdu nemůže potkat píst s ventilem je snad jen SV!
Nápodobně... dobré nakopnutí nálady před obíháním dochtórů, jež mně za hodinu čeká. A "potkánívzdorný" není jen motor SV. Třeba zrovna osmiventilové verze motorů Fiat řady FIRE mají hlavu řešenou tak šikovně, že potkání nehrozí.
3 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
V tom motoru byly namontovaný ty dvě delší, počítám, že by tam mohla bejt nějaká souvislost, nebo se pletu?
Hippieguy píše: Tak jsem koukal na ty rozvodový tyčky, a zjistil jsem zajímavou věc, jsou jich totiž dva druhy. Jedny jsou leský a drahý dvě jsou tmavý. Hlavně na jedněch, na těch matnejch je nahoře vypálené písmeno V a jsou o pár desetin milimetru kratší než ty lesklý.
V tom motoru byly namontovaný ty dvě delší, počítám, že by tam mohla bejt nějaká souvislost, nebo se pletu?
Tak jestli je ten tvuj motor dokonala kopie toho xr 125 motoru od hondy, tak jsou ty rozvodovy tycky obe stejny. Takze s nejvetsi pravdepodobnosti mas dve z puvoniho zadrenyho motoru a dve z te 150 ccm verze NE ? Kery tam mely byt ti asi nepovi nikdo krom toho kdo rozebral oba motory (a ten vhzhledem k tomu co udelal asi taky ne). Jestli se da zastudena nastavit spravne ventilova vule a ty tycky jsou rovny pak je to asi burt. MOzna ze maji byt i stejne dlouhe pro ty dva ruzne modely, ale soudruhum v cine dela presnost docela problemy, to muzes byt rad ze najdes 2 stejny.
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Železný šrot nad 6 mm, max.40x40 cm 5,50
Litina, max.40x40 cm 5,50
Železný šrot těžký nad 4 mm, litina velkokusá a stroje 5,00
Železný šrot lehký do 4 mm 4,00
Železný šrot nízké kvality (např. bojlery, pračky) 1,80
Litinové třísky 3,00
Ocelové třísky 3,00
Druh 21 lehký nový odpad Fe smluvní
Fe slitky, okuje 0,60
Elektromotory (Cu vinutí a bez řemenic) 15
MĚĎ Cu drát nový lesklý 142
Cu plech a kus nový 132
Cu drát opalovaný, starý, zelený, lakovaný, pocínovaný 132
Cu plech a kus starý, pocínovaný 132
Cu granulát I, II 132
Cu karmy a chladiče, 88% 112
Cu drát opředený / vinutí trafo 112
Cu třísky bez Fe 116
Cu izolované dráty a kabely 42
Cu izolované dráty a kabely mastné 20
BRONZ Bronz plech a kus 91
Bronz magnetická 81
Bronzové třísky bez Fe 81
MOSAZ Mosaz plech, kus, pokovená, drát, až 2% Fe 81
Mosazné třísky bez Fe 67
Mosazné třísky do 2% Fe 65
Mosazné a bronzové třísky rafinační 45
Ms + MsCu chladiče bez Fe 44
HLINÍK Al drát elektrovodný nový 35
Al drát elektrovodný starý 35
Al kus bez Fe, profily čisté, barvené 30
Al plech bez Fe, Al drát mastný 28
Al kus do 2% Fe 28
Al plech do 2% Fe 24
Al vinutí trafo 20
Al kovolisty, ofsetové fólie 31
Al třísky bez Fe 18
Al třísky do 2% Fe 16
Al žaluzie, plechovky, víčka, profil + PVC 14
Al fólie 10
Al + Cu chladiče 40
Ocelohliníková lana , Al + Fe lana 16
Al izolované dráty a kabely 3
OLOVO Čisté olovo - trubky, kus, mašle 35
Olovo tiskařské 14
Olověné závaží s Fe (pneu) 14
Olověné akumulátory ( autobaterie, gelové baterie) 12
NiCd baterie ( náhradní zdroje) 3
Baterie trakční 11
ZINEK Zinek čistý - plech 19
Zn kus, karburátory bez Fe 16
Zn karburátory celé 7
Zinkové závaží z aut 7
CÍN Cín 21
NIKL Nikl čistý nový 240
Nikl starý, zelený, formy, dráty 180
Nikl fólie 50
NEREZ Nerez nemagnetická min. 18/8 29
Nerez třísky nemagnetické bez Fe, min 18/8 22
SK plátky Slinuté karbidy (SK , TK plátky, tvrdokov) 420
TITAN Titan 25
Titanové třísky 13
MOLYBDEN Molybden 150
WOLFRAM Wolfram 130
PAPÍR Noviny, časopisy, vlnitá lepenka,smíšený papír 1,00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Karlos.> ano určitá konstrukce tomu zamezuje ovšem když rupne ventil nepomůže ti ani svěcená voda... leda co mě napadá je konstrukce hlavy s tzv předkomorou kde jsou ventily mimo pracovní prostor...
Hipísák> čeče a ty máš teda technické povědomí? přečti si co jsi vypustil s ůst popřemýšlej nad tím co jsi napsal a píšeš... souhlasím s klukama, že to máš dát někomu kdo tomu rozumí nebo zajdi do té školy, že to posrali!!! ať to buď opraví nebo ti vrátí prachy!!! A jelikož to měl ogar ( no já bych mu tak rozbil držku, že by už ani pionýra opravovat nechtěl) jako fušku ukázal bych to mistrovi ať ví co se mu tam učí za paka!!!
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |