dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
3 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
V tom motoru byly namontovaný ty dvě delší, počítám, že by tam mohla bejt nějaká souvislost, nebo se pletu?
Hippieguy píše: Tak jsem koukal na ty rozvodový tyčky, a zjistil jsem zajímavou věc, jsou jich totiž dva druhy. Jedny jsou leský a drahý dvě jsou tmavý. Hlavně na jedněch, na těch matnejch je nahoře vypálené písmeno V a jsou o pár desetin milimetru kratší než ty lesklý.
V tom motoru byly namontovaný ty dvě delší, počítám, že by tam mohla bejt nějaká souvislost, nebo se pletu?
Tak jestli je ten tvuj motor dokonala kopie toho xr 125 motoru od hondy, tak jsou ty rozvodovy tycky obe stejny. Takze s nejvetsi pravdepodobnosti mas dve z puvoniho zadrenyho motoru a dve z te 150 ccm verze NE ? Kery tam mely byt ti asi nepovi nikdo krom toho kdo rozebral oba motory (a ten vhzhledem k tomu co udelal asi taky ne). Jestli se da zastudena nastavit spravne ventilova vule a ty tycky jsou rovny pak je to asi burt. MOzna ze maji byt i stejne dlouhe pro ty dva ruzne modely, ale soudruhum v cine dela presnost docela problemy, to muzes byt rad ze najdes 2 stejny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Tak jsem koukal na ty rozvodový tyčky, a zjistil jsem zajímavou věc, jsou jich totiž dva druhy. Jedny jsou leský a drahý dvě jsou tmavý. Hlavně na jedněch, na těch matnejch je nahoře vypálené písmeno V a jsou o pár desetin milimetru kratší než ty lesklý.
V tom motoru byly namontovaný ty dvě delší, počítám, že by tam mohla bejt nějaká souvislost, nebo se pletu?
Dívám se do katalogu dílů na Yuki a obě tyčky jsou pod stejnym objednacim číslem, jsou stejný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |