Díky za odpověď
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
Roman2bk píše: obojí je prý lepší jen zasunout
Na toto téma by se dala jistě rozvinout vášnivá diskuze
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
J.M.K. píše: Měrku jen nasadit na závit, nezašroubovávat . Také pozor na to, aby motorka stála rovně, tedy na rovině a buď musí být postavena na hlavním stojanu, nebo držena v kolmé poloze. Měrka je úplně na kraji víka karteru, takže i malý náklon způsobí nezanedbatelné chyby měření a hlavně při postavení motorky na boční stojan už je měření zcela mimo.
na hlavní stojan ji nedám, takže si na ní sednu a snažím se ji udržet v rovině, jen mi přijde že ten rozdíl mezi zašroubovanou a zasunutou měrkou je dost velký nerada bych to přelila
nechat mašinu na bočním stojanu
zasunout (resp. zašroubovat, pokud je to tak v manuálu)
mašinu nahnout do svislé polohy (prostě rovně), chvíli počkat ať olej nateče po celé spodní části motoru stejně
a pak motorku opřít zase na stojan
vysunout a podívat se na měrku
MONIKA2 píše: na hlavní stojan ji nedám, takže si na ní sednu a snažím se ji udržet v rovině, jen mi přijde že ten rozdíl mezi zašroubovanou a zasunutou měrkou je dost velký nerada bych to přelila
Takhle je to v poradku a staci jen zasunout.
A jestli nemáš sílu motorku vyhoupnout na hlavní stojan, tak to jde klidně udělat i tak, jak napsal Roman2bk.
MONIKA2 píše: na hlavní stojan ji nedám, takže si na ní sednu a snažím se ji udržet v rovině, jen mi přijde že ten rozdíl mezi zašroubovanou a zasunutou měrkou je dost velký nerada bych to přelila
no tak když to přeliješ, tak si dáš ostřejší vyjížďku kdy budeš hodně tahat a ono to přebytečný olej sežere
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
díky všem za rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
MONIKA2 píše: po 3 letech jsem zjistila že neumím ani dolít olej
díky všem za rady
tak to ti závidím, já kdybych nedoléval 3 týdny, tak zadřu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
JR.. píše: And> U GS je k hovnu.
Myslím všeobecně
V jiném vláknu jsem četl, že snad u Yamah problikává celkem často pokud se jede pila nebo svíce.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
kubacech píše: tak to ti závidím, já kdybych nedoléval 3 týdny, tak zadřu
já dolívám taky často, tuhle onehdá jsem jsem před vyjížďkou dolila olej a po ujetí 250km jsem dolívala znova ale taky jsem ji nešetřila
And píše: Myslím všeobecně
V jiném vláknu jsem četl, že snad u Yamah problikává celkem často pokud se jede pila nebo svíce.
Jenže to mícháš jablka se švestkami. Yamahy mají plovákový hladinový spínač, takže je normální, že když hodně klopíš, nebo stavíš na zadní, tak vlivem přelévání oleje může kontrolka problikávat.
Kdežto GS500 má klasický tlakový spínač, bohužel nastavený tak "nízko", že když kontrolka začne problikávat, nota bene se rozsvítí za jízdy, už to mají za sebou přinejmenším vačky. Označení "kontrolka zadření", nebo "kontrolka smrti", není daleko od pravdy.
MONIKA2 píše: ...před vyjížďkou dolila olej a po ujetí 250km jsem dolívala znova ale taky jsem ji nešetřila
To je právě ono, čím je motor GS500 zrádný. Normálně olej skoro vůbec nespotřebovává, ale jak jej "vezmeš pod krkem", najednou žere jako vydejchaná Slavia. Klidně dovede během těch250km jízdy závodním stylem zdlábnout i třetinku oleje, někdy i půllitr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
Pokud to není složité s tím guferem, tak na to v zimě mrknu. Plánuju takové male GO, protože tam něco dost cvaká a mám podezření na pístní čep. Je to už docela vylítaný ten motor.
Naposledy editováno 27.08.2013 06:12:16
MONIKA2 píše: já dolívám taky často, tuhle onehdá jsem jsem před vyjížďkou dolila olej a po ujetí 250km jsem dolívala znova ale taky jsem ji nešetřila
tak to jsem to špatně četl Vím o čem mluvíš. Normálně celý týden v klidu jezdím do roboty a v pátek dolévám asi půl deci.
Potom přes víkend dám 2 vyjížďky s bratrancem a pomalu abych po 2 víkendech kupoval další litr oleje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
Tak jestli Ty nakonec nebudeš podobný případ. Koukni na svíčky, jestli nebudou zakarbonované, tak gufera na výfukových ventilech, když budou, tak jde olej přes gufera na sacích ventilech, nebo přes kroužky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
Ale jinak ten motor je jednou nohou v hrobě. Když pominu pravidelné cvakání asi pístního čepu, tak se ozývá ještě nepravidelné klepání, jako by v motoru byl trpaslík s kladivem a když se ohřeje, tak začne klepat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |