2 reakcí na tento příspěvek Motor Zongshen 250 kouří
bushman7 píše: Sice moc nepomůžu, ale jak jsem hledal fotku tohohle peklostroje tak jsem našel i tenhle skvost .
Souzi a sousky.... U toho sqostu si racte povsimnout hydraulickeho zvedaku korby: zarucene s hydraulickym motorem a ne nejakou packou jwko u heveru!
2 reakcí na tento příspěvek Motor Zongshen 250 kouří
Rozvodů se bát nemusíš, je to OHV, takže tam neni žádnej řetízek, ani napínák, vačka je umístěná v bloku motoru. Takže tě v případě sundavání válce a výměny kroužků žádný nastavování nečeká. Jediné, co bude nutné po výměně nastavit je ventilová vůle, ale to je práce na 5minut. Jediný co na ní potřebuješ je sada měrek a 10ka klíč.
Ted k tomu kouření. S největší pravděpodobností tam budou v háji gufera na ventilech. Ty se daj vyměnit poměrně snadno a jedno vyjde na 20kč. Dále bych vyměnil kroužky. Muj motor měl najeto asi 19 000km a válec byl stále ve výbornym stavu, jen kroužky byly špatný. Takže si kup nový a vyměn. Semering na klice do toho netahej, ten s tim nemá co dělat.
Kroužky máš Tady a vodítka ventilů tady a gufera ventilů koupíš v každym obchodě s ložiskama. Já šel do prvního obchodu, přines sem starý gufera a nechal sem si objednat nový. Do 3 dnů jsem je měl.
Ještě nějakej dotaz?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
1 reakcí na tento příspěvek Motor Zongshen 250 kouří
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
Hippieguy píše: Tak a je tu, pozor, první normální odpověď k tématu.
Rozvodů se bát nemusíš, je to OHV, takže tam neni žádnej řetízek, ani napínák, vačka je umístěná v bloku motoru. Takže tě v případě sundavání válce a výměny kroužků žádný nastavování nečeká. Jediné, co bude nutné po výměně nastavit je ventilová vůle, ale to je práce na 5minut. Jediný co na ní potřebuješ je sada měrek a 10ka klíč.
Ted k tomu kouření. S největší pravděpodobností tam budou v háji gufera na ventilech. Ty se daj vyměnit poměrně snadno a jedno vyjde na 20kč. Dále bych vyměnil kroužky. Muj motor měl najeto asi 19 000km a válec byl stále ve výbornym stavu, jen kroužky byly špatný. Takže si kup nový a vyměn. Semering na klice do toho netahej, ten s tim nemá co dělat.
Kroužky máš Tady a vodítka ventilů tady a gufera ventilů koupíš v každym obchodě s ložiskama. Já šel do prvního obchodu, přines sem starý gufera a nechal sem si objednat nový. Do 3 dnů jsem je měl.
Ještě nějakej dotaz?
Hypiku ty jsi nenapravitelnej. Jeste mu ten motor vychval jaka je to super kopie od Hondy.
ja jsem myslel, ze uz si pochopil, ale ty ne a bude davat "zarucene prvni normalni odpovedi"
Takze tady zakladateli vklana doporucuju prostudovat vsechny zalozena vlakna od hippieguey, hlavne pak tohle a taky tohle
Zkracene hypik tady prisel s dotazem co s motorem co mu zere 1l oleje/1000 km vsici jsme mu rikali hod to ze skaly ale ne porad do toho cpal prachy a porad az si koupil 2 motor (taky vylagrovanej) a zacal z toho delat jeden a prave o tom je to druhe vlakno.
Takze ber to tak, ze pri tehle kvalite vyroby a tom ze ten motor NOVEJ stoji 5 tisic , je to spotrebak jako treba retez, nebo pneumatika. Kdyz ti praskne clanek retezu, tak ho taky nebudes menit a koupis novej retez. Toz asi tak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
Dále, odvoláváš se na rok starý téma. Za ten rok sem se naučil dost věcí a nasbíral hodně zkušeností. Zatímco ty jsi furt stejnej ******!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
1 reakcí na tento příspěvek Motor Zongshen 250 kouří
Ze by dvojjedina osobnost - Masakr to napalil v kilu do suvecka a zachranila ho montazni pena, kteru mel vycpqnou kaptaz.... Nepripomian vam to neco, nebo spis nekoho?????
pesastor píše: Koho to napadlo jeste: kapitan Masakr na svem vlakne rano nekdy po jedne hodine skoncil, v te chvili se tu objevil hipiiik!
Ze by dvojjedina osobnost - Masakr to napalil v kilu do suvecka a zachranila ho montazni pena, kteru mel vycpqnou kaptaz.... Nepripomian vam to neco, nebo spis nekoho?????
Koště v rámu stupaček?
Hippieguy píše: gugo>...odvoláváš se na rok starý téma. Za ten rok sem se naučil dost věcí a nasbíral hodně zkušeností.
hippieguy: "Bouračka - kde jsem udělal chybu?"
Naposledy editováno 22.08.2013 20:21:55
Jako bych to uz nekde cetl ze Hyppie ... mozna se dockame i nejakeho ftipneho videa.
Proto jsem ti doporucoval koupit celej novej motor. JInak 125 ccm china motor jsem videl nekdy pred 2ma smesicema novej za 5k, az me to udivilo jak je mozny ze to za ty prachy proste seskladaj dohromady.
Ale tak fajn ja uz se zdrzuju pripominek a pockam si ...a velmi rad ti za 2 mesice ti reknu "ja jsem to rikal" .. pekne skladani.
btw: je me 37, prvni 4t motor, kterej jsem rozlozil a slozil byl skoda 110 od te doby jich jeste par pribylo, ale delat motor bez zakladnich informaci jako jsou momenty, ev. servisni manual bych si asi nelajsnul tak hodne zdaru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
JInak zrovna od tebe bych cekal ze si se poucil, ostatne z toho u vyplynulo ze misto chiny sis poridil japonce ze ? Ale klidne budes rikat nadale jak je ta china super.. proc si tedy koupil to virago ? (recnicka, necekam odpoved)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
bushman7 píše: Sice moc nepomůžu, ale jak jsem hledal fotku tohohle peklostroje tak jsem našel i tenhle skvost .
Ahoj; celkem zajímavej stroj . Na nějakým motosrazu by to určitě sklidilo úspěch...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
Tady je také nějaký dotaz o motoru, tak mu poraď:
honda žere olej
Naposledy editováno 24.08.2013 09:08:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
Ale kuci klidne si to patlejte jak chcete. ja si pockam na stare zname pokracovani jako s hippikem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
gugo píše: Kovboy> Vis co je zasadni rozdil, ze na ty hodne to zacne pri spravny udrzbe delat po hodne hodne 10tkach tisic km. Proste aby motor spravne fungoval musi se dodrzet jakesi tolerance a to je prave cinskej problem.
Ale kuci klidne si to patlejte jak chcete. ja si pockam na stare zname pokracovani jako s hippikem.
Žádný problémy s tolerancema nemají. Jde jen o to, jaká cena je v zadání od evropských (v našem případě) obchodníků (resp zákazníků) - od toho se odvíjí použitý materiál, vytěžované stroje a samozřejmě přísnost výstupní kontroly.
Dle mého názoru umí číňani vyrobit cokoliv ve stejné kvalitě jako evropské fabriky, ale také za jinou cenu než je čínský standard. Samozřejmě jsou výjimky (obráběcí stroje, měřící technika atd.).
Mám čínskýho Lifana (motor) s 35tkm, krom výměny oleje a čistění odstředivky jsme do motoru ještě nesáhl. Oleje žere málo a i kdyby, oprava nepřesáhne 500kč (gufera, píst, kroužky, válec). A tento motor mě stál 5.500kč. Spočítej si tu amortizaci a řekni mi s kterou jinou motorkou je možné to dosáhnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
FiffiQ píše: Žádný problémy s tolerancema nemají. Jde jen o to, jaká cena je v zadání od evropských (v našem případě) obchodníků (resp zákazníků) - od toho se odvíjí použitý materiál, vytěžované stroje a samozřejmě přísnost výstupní kontroly.
Dle mého názoru umí číňani vyrobit cokoliv ve stejné kvalitě jako evropské fabriky, ale také za jinou cenu než je čínský standard. Samozřejmě jsou výjimky (obráběcí stroje, měřící technika atd.).
Mám čínskýho Lifana (motor) s 35tkm, krom výměny oleje a čistění odstředivky jsme do motoru ještě nesáhl. Oleje žere málo a i kdyby, oprava nepřesáhne 500kč (gufera, píst, kroužky, válec). A tento motor mě stál 5.500kč. Spočítej si tu amortizaci a řekni mi s kterou jinou motorkou je možné to dosáhnout.
Vystupni kontrola kontroluje asi co ??? ja vim kvalitu u strojirencke vyroby se kvalita urcuje cim ??? Tolerancema, vse se vyrabi v urcitych tolerancich.
Nejlepsi je, ze ty se sam usvedcujes z toho jak si nadsenej z toho ze ti cinskej motor ujel 35tkm. Proste to byla super koupe ono to ujelo 35 tok jupiii.
Kdyz si koupis necinskou motorku rekneme evropskou nebo japonskou tak proste neocekavas nic jineho, nez ze ujedes minimalne 100 tkm bez vetsich investic.
JInaksoudruzi z chiny asi umeji udelat neco ve stejne kvalite, ale bude to bud stejne drahe nebo drazsi nez kdyz to udelame v civilizovanem svete.
Az tech Lifanu vedle sebe postavis 100 a vsechny ujedou aspon 50 tkm , reknu fajn je to kvalitni motor. Ale to se nestane, bo motor vcelku za 5,500 Kc proste nemuze byt kvalitni (ikdyz tam neni vyvoj protoze ho komplet okopirovali)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
Není to ale tak, že by to vyrobit neuměli, prostě to po nich nikdo nechce. Ty očividně nejsi cílová skupina. Zaplatíš si za zančku, která ti garantuje (i když taky ne na 100%) větší nájezd a pocit že "vždy dojedeš". Mě stačí, že to jezdí. Najede to pár desítek tisíc a pak nebudu muset řešit, kde do toho seženu hlavu/převodovku/cokoli za desítky tisíc a když motor umře, tak ho vyhodím a za ty směšný peníze koupím jiný,..
Je to jen o preferencích, které má každý jiné a nikdo nemá právo mu nutit svoje. Ale psát si naštěstí může každý co chce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
No a to je presne to smy co jsem ja rikal, at se stim motorem nesere a vymeni ho za novej, protoze to je spotrebak a za to jsem tady odsuzovanej.