před 5 dny jsem jel v pořádným dešti a během jízdy mi V-strom K5 dvakrát zdechnul, a to v momentu, kdy se otázky dostaly na volnoběh. Takže to vypadalo, že je slabá baterka. Včera jsem chtěl motorku znovu nastartovat, ale po otočení klíčkem se jen na chvíli spustilo čerpadlo a pak se ozvalo cvak a pak už nic. Jen hodiny fungovaly dál. Tak jsem si řekl, že to chce jen dobít, ale nabíječka dneska ukazovala chybu, tak jsem koupil novou baterii. Navíc v krámě na baterie mi po diagnostice řekli, že ta baterka to má za sebou. Tak jsem hodil novou baterku do mašiny a pálí mi to hlavní 30A pojistku. Nějaké rady čím začít, protože s tímhle jsem na stromovi nikdy problém neměl.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Nová baterie + pálení hlavní pojistky 30 A
Nebo rozpoj rovnou konektor regulátoru a když žárovka zhasne, je problém právě v regleru. Ten pak můžeš ještě změřit, nebo dát změřit nějakému elektrikáři.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová baterie + pálení hlavní pojistky 30 A
J.M.K. píše: Vyrob si ze spálené pojistky, dvou kousků drátu a žárovky 12V/5W improvizovanou zkoušečku - detektor zkratu. Tu nasaď místo pálící se pojistky, namontuj baterku, je-li v obvodu zkrat, žárovka se naplno rozsvítí. Pak jdi po vedení za pojistkou, pohybuj dráty a postupně rozpojuj konektory a v momentě, kdy žárovka zhasne, odpojils okruh, v kterém je zkrat a v tomto okruhu pak musíš hledat.
Nebo rozpoj rovnou konektor regulátoru a když žárovka zhasne, je problém právě v regleru. Ten pak můžeš ještě změřit, nebo dát změřit nějakému elektrikáři.
hele, jen pro detail, ten Tvůj postup měření regulátoru zdaleka není univerzální...změřil jsem -jen tak ze zvědavosti - pokusně všechny co mám doma(ignitech, elesys , denso 3x) a všechny vykazují podle tvé metodiky zkraty...přitom jsou prokazatelně funkční...ignitech a elesys dokonce úplně nové...myslím, že tahle metodika se hodí pro homemade reulátory, postavený podle Tvého schéma...nicméně ještě jsem si k tomu nesednul, abych zjistil proč to tak je...třeba mě někdo předběhnete...ber to jako námět, ne kritiku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová baterie + pálení hlavní pojistky 30 A
Ideální na takové měření je třífázové regulovatelné trafo, ale to je pochopitelně celkem drahá záležitost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom | Sally06 | 0 | 9.10.2024 v 07:18 Sally06 |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 15 | 4.10.2024 v 16:07 Metric |
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 23 | 2.10.2024 v 12:11 autocross |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |