Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Kdyz jsem si GSo kupoval, tak me jaksi vubec nenapadlo, ze me ceka takova olejova anabaze. Driv jsem sedlal jen same 2T a tam to mixik resil sam....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak my jsme zesluknovskyho vybezku (nejsevernejsi cast republiky....jen tak, moc lidi to tu nezna.....ono tu taky krom krasne prirody nic neni ) a frcime na Slovacd Rozumberoku. Chceme to tam strihnout nekudy vrchem....Olomouc a tak... a zpatky pres jizni Moravu a Cechy
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak za prve. Nesviti mi kontrolka neutralu, takze bud spinac kleknul, nebo zarovka. Je nejakej figl, jak vyndat zarovku z kontrolky a nerozebrat pulku motorky?
A za druhe. Cim natrit svody? Byly cerne a rad bych to zachoval. Barva uz jde pomalu dopr....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
a) umýt bordel z plastového kalíšku co je pod budíkama
b) stříknout silikonovým olejem na gumku bo kdo nemaže nejede líp půjde sundat než kdyby to byla tvrdá guma, jen to odloupni nehtem za občasného kurvování, žádné ostré nástroje!
c) vytáhni, žárovičku proměř nebo vyměň např. s vedlejší od olejového čerpadla ani nemusíš strkat zpět, jen cvakni klíčkama jestli svítí - nesvítí. Když už to budeš mít venku můžeš vyčistit a máznout všechny ty gumky i u ostatních žárovek, ať se nakonzervují.
Dost pravděpodobně to bude žárovka, na čidle se nemá moc co posrat je to jen kontakt v převodovce, leda by byl osratý bordelem nebo nějak ošoupaný. Na žárovičky se ani nedívej, většinou jsou černé všechny i když fungují, důležité je jestli svítí nebo ne, proto zdůrazňuju proměřit nebo vyzkoušet. Jsou tam 3x žárovky 12V 3.4W - čili naše žárovička 3W3 čirá, případně T10 nebo jak je jinak označené. Dálková se jediná liší, ta je 1.7W.
Svody mi lakýrka perfektně ošetřil že opískovat staré zbytky, našopovat hliník jako ochrana kvůli korozi, barva komínová černá. Jsou to svody, takže se vypálí za efektních dýmů samo Nevím kolikátou sezonu, ale ještě drží.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ale narazil sem na první problém a to, že na pozici kohoutku ON, to ujede cca 3-4 km a pak to začne zpomalovat a chcípat postupně. Na RES to jede pěkně bez problémů. Napadl mě ucpaný kohoutek, protože předtím s tím jezdil otec a nebyl sebemenší problém. Při koupi sme z nádrže vyléli docela hnusný benál, vyčistili sme karbce a naléli tam čistý, je možné že nějaké svinstvo zůstalo v kohoutu a teď se to projevilo?
Ja mam bohuzel na svetle drzak s plexi stitkem, cimz se podstatne zhorsil pristup pod palubku. Je to tak na nejake dlouhe stihle hbite prstiky.........tedy ne moje. Ale dal jsem to.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak jsem o víkendu oabsolvoval za dva dny trasu na Slovač a zpět (520 a 600 km) a příiemně mě překvapilo, jak se docela pohodlně na GSu celý den cestuje. Měl jsem trochu strach z oleje a ze spotřeby, bo jsem frčel společně s Monstříkem a H 750NC a trošku jsme to střihali, ale šlo to. Spotřeba okolo 4,5 na sto a oleje to zbaštilo necelý půllitřík celkem.
Jenom jsem se chtěl zeptat, jestli nemáte někdo ukušenosti s poklesem výkonu v dešti. Chytnul nás docela ceďák a i když jsme v něm jeli jen půlhodinku, přišlo mi, že ve vyšších otáčkách (tak k šesti tisícům a výš) mi ubyl výkon.
Podle mě bych řekl, že to je buďto změnou bohatosti směsi vinou nasávaného vlhkého vzduchu, nebo tím že papírová vložka vzduchovýho filtru zvlhne a propuští mín vzduchu? Jo ? ...... A nepomohla by KN vložka místo klasiky? ......Ne, že bych vyhledával jízdy v mokru, ale asi se to občas stane a třeba při předjíždění mě to docela zaskočilo.
A když už jsme u KN vložek, poznali jste něco na výkonu? a štelovala se karburace ? Díky za odpovědi, s GSem se pořád učím něco novýho
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Co píšeš s deštěm jsem si nevšiml, ale K&N jsem tam měl. Jediné co poznáš na výkonu, že zmenší tu díru kolem 6000. Když jsem ho tam dal, tak to bylo dole horší a méně žralo. Potom jsem nechal seřídit karburátory a chovalo se to občas zvláštně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Úbytku výkonu v dešti sem si nevšiml ani s papírem ani s KN, ale tak v dešti obecně ubírám zápěstím bo to klouže a bolí Spíš naopak před bouřkou když byl hodně vlhký vzduch se jezdilo snadněji jak obvykle. Jestli to spíš někde nepřisává vodu.
KN, laďák, dynojet a naladění, výrazně líp jede spodní/střední otáčky a zmizela díra v průběhu. Jinak žádný rozdíl, letadlo z toho pochopitelně není
Posezení mám asi trochu pohodlnější díky té předchozí majitelce, která nechala přešít přdední díl sedla. Želé to sice není, ale moje prďka na to padne dobře (asi jsme měli s paní stejnou postavu .. ).
Vzduch by mi to přisávat nemělo. Při koupi mi to kompletně poservisovali. Nová těsnění, poladěný přeštěsněný karbec, nové filtry, olej a tak podobně.
Možná to byl jen můj subjektivní pocit. Mašinka jinak šlape jako víno a krom chybějících pár koníků oproti kolegům jsem si to fakt užil. Většinou to člověk řeší až v nějaké předjížděcí krizovce.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jo a brzdy! Málem bych zapomněl, ty jsou naprosto famózní. První krizovka, kdy mi jeden Čobolák nacouval z vjezdu do cesty, se nezdála ani tak brutální, jak mě překvapilo, jak jsou krásně funkční. I když Kentoya byla dost dobrá motorka, tady se ukazují určité nedokonalosti.
Naposledy editováno 12.05.2015 20:37:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Když píšeš o brzdách, tak si dobře hlídej desky na předku. Jestli tam máš ten dvoupístek s každým jinak velkým, tak tomu se nelíbí ojeté desky a proto ji během jízdy na nerovnostech někde zahodí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Mate nejake zkusenosti jaky desky jsou slusny......... nebo spis ktery nekupovat urcite? At nekoupin nejaky maslicko....
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Behysek píše: Ok, takže až budu kupovat karbec, tak bez omezení
Omezení se řeší pomocí děr v šoupátkách. Ty se sice dají zalepit, ale občas to povolí a potom udělá bordel. První bych zkontroloval směs a seřídil podtlaky. Je možné, že máš rozhozené ty a jeden válec prostě nejede na 100%
Katanymmk píše: kubacech> Kdyz uz je rec o brzdach. Zacal mi piskat zadek a tak predpokladam, ze se desky blizi smrti.......
Mate nejake zkusenosti jaky desky jsou slusny......... nebo spis ktery nekupovat urcite? At nekoupin nejaky maslicko....
S tím ti neporadím. První koukni, kolik tam ještě máš obložení. Ono to píská, když je tam bordel. Já měl nové a taky občas pískaly, než se to vyhřálo
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |