1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba energie při vypnutém klíčku
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba energie při vypnutém klíčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba energie při vypnutém klíčku
Jahvenok píše: No měřil jsem to klasik multimetrem. Při 5k otáčkách by to mělo dávat 14-15,5 V
14 beru, 15,5 je moc, oddelas baterku. Oddelana vlastne Co tam mas za baterku? JInac 30mA je fakt prd. Primej plus de do budiku, regulatoru a ridici jednotky. A pokud Ti regl dava 15,5V tak je neco nacatyho.1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba energie při vypnutém klíčku
jinač tohle napětí jsem našel v servisním manuálu, tak nevim
Jahvenok píše: tutok
jinač tohle napětí jsem našel v servisním manuálu, tak nevim
No asi tak :
Poznámka: nabíjíte-li regulovatelným nabíjecím proudem, nabíjejte dle vzorce „I = 0,12 x C“ až do dosažení napětí 14,2V, po té snižte proud na polovinu a pokračujte až do konce (napětí dosáhne 14,4V)
Manual k teto baterii.
Naposledy editováno 01.07.2015 21:56:31
Ampermetr co mám je k hovnu a hodnoty si háže jak se mu zlíbí. Zkoušel jsem ho dnes ráno na tatově dragsteru a tam ukazoval uplny nesmysly.
Nicnémě s baterkou co mám teď jsem najel maximálně 300 km.
Včera jsem ji nabil, motorku jednou nastartoval (abych změřil kolik dobíjí) a pak už ji nechal stát. No a dneska ráno jsem chtěl dle Fafa přeměřit to dobíjení a už jsem ji nenatočil. Akorát párkrát protočil motor a konec.
Po zimě jsem dělal běžnou údržbu, baterka byla vybitá, tak jsem dobil. Pokud motorka stála dýl jak týden tak se baterka opět vybila. Většinou jsem ji nastartoval přes kabely a po delší jízdě se opět dobila. Pak už se ale najednou přestala jízdou dobíjet, až se nakonec nenabila vůbec. Myslel jsem, že je KO, tak jsem koupil novou. Akorát jsem novou baterku napojil a jelo se na sraz, všechno v pohodě. Na sraze jsem ji několikrát startoval po kratších jízdách (vyjíďka, zastávka, cesta pro pivo...). V pohodě jsem nastartoval i následující den a dojel domů. Po týdnu jsem se chtěl jít projet a nastartoval jsem kulovy a řešit jsem to chtěl až se projedu. Tak opět kabely s tim že se baterka dobije. Ujel jsem asi 50 km a dal kouřovou . Pak jsem v pohodě nastartoval. Poté dojel dalších 50 km do obchodu, tam nastartoval a následoval přesun asi 100 metrů na další zastávku kde už jsem ji nenastartoval.
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba energie při vypnutém klíčku
E: nemáš tam nějakou tu USB nabíječku nebo něco podobnýho ?
Naposledy editováno 02.07.2015 07:54:17
BladeRider píše: Za ten tejden to už ale jo to je pak zase jiná. Takže teď pokud by byla baterka v pořádku tak ráno ještě nastartuješ. Po tejdnu už ale nee.
E: nemáš tam nějakou tu USB nabíječku nebo něco podobnýho ?
Nee, nic neorigo. Musím sehnat normální neretardovanej měřák a změřit znovu.
fafo píše: Muze to byt cokoliv. Zakladem je poradne promerit. To ze si dal novou baterku do ne dobre dobijeci masine, melo pravdepodobne za nasledek odkoureni nove batrerie.
To bude asi pravda. Jenže já blbec si myslel, že je akorát špatná baterka
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba energie při vypnutém klíčku
Motorka bez imo obvykle na multimetru ukaze 0, pokud tam je imo tak bych jako ok bral tak 4mA ....
Prvni v podezreni jsou aftermarket veci - alarm, pridavny budiky, ukazatel kvaltu....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba energie při vypnutém klíčku
assassin píše: Me teda prijde 30mA hodne, muj mozek nema po ranu uplne ten spravnej vykon, ale jestli pocitam dobre tak tenhle proud tu 10Ah baterku vymlati za 14dni do nuly a to urcite neni normalni.
Motorka bez imo obvykle na multimetru ukaze 0, pokud tam je imo tak bych jako ok bral tak 4mA ....
Prvni v podezreni jsou aftermarket veci - alarm, pridavny budiky, ukazatel kvaltu....
tak tak, podle servisního manuálu si má vzít max 3 mA (což bude imobilizer)
nicméně můj ampermetr ukazoval stejnou spotřebu u dalších dvou motorek, z toho jedna bez immo. Takže musím počkat do večera a po práci splašit jinej měřák
Jahvenok píše: tak tak, podle servisního manuálu si má vzít max 3 mA (což bude imobilizer)
nicméně můj ampermetr ukazoval stejnou spotřebu u dalších dvou motorek, z toho jedna bez immo. Takže musím počkat do večera a po práci splašit jinej měřák
Doporučuju vyměnit baterii v tom měřáku...
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba energie při vypnutém klíčku
Regulátor se hřát bude, obzvlášť když nebudeš mít puštěný světla a podobný věci - od toho je to zktratový regulátor, přebytečnej proud z alternátoru dává do zkratu, tím vzniká teplo. Spíš se zaměř na to, jestli i po delší době (kdy je regulátor horkej) pořád naměříš správný napětí, se světlama i bez.. Fundovaní členové mě jistě doplní
Jinak teplota může bejt klidně 90°C já na tom měl ale 60.
E: zkoušel si ten regulátor měřit ještě znovu už funkčnim měřákem ?
Naposledy editováno 03.07.2015 20:44:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba energie při vypnutém klíčku
fafo píše: 14 beru, 15,5 je moc, oddelas baterku. Oddelana vlastne Co tam mas za baterku? JInac 30mA je fakt prd. Primej plus de do budiku, regulatoru a ridici jednotky. A pokud Ti regl dava 15,5V tak je neco nacatyho.
30mA je málo?, za den 750mAh, za týden přes 5Ah. Z 12Ah baterky půlka pryč a motorka už po týdnu nestartuje. Za 14 dní baterka vybitá na nulu, za dalších 14 dní jí hodit do koše. Koukám, je to tady samej odborník...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba energie při vypnutém klíčku
Koukám že tady je to samej případ pro oční
Naposledy editováno 03.07.2015 22:08:00
atheris píše: 30mA je málo?, za den 750mAh, za týden přes 5Ah. Z 12Ah baterky půlka pryč a motorka už po týdnu nestartuje. Za 14 dní baterka vybitá na nulu, za dalších 14 dní jí hodit do koše. Koukám, je to tady samej odborník...
Neni co komentovat. Az budes chtit poradit, tak se prihlas.
BladeRider píše: atheris>chlapi čtěte sakra pořádně 30mA je málo na to aby byla KO po pár hodinách. Za jak dlouho se mu vybije jsme mu dávno spočítali i bez vás a proto se nakonec zjistilo že je odběr pouhejch 1,5 mA a to se vám zdá snad moc ???
Koukám že tady je to samej případ pro oční
No jo, nečetl jsem to až dokonce. Reaguji na úvod diskuze, kde na dotaz: zdá se mi, že motorka žere v klidu 30mA, co to může být?, odpovídáte 30mA je prd. No tak prd to není a napsalo to tu 10 lidí, to máte pravdu, včetně mě. Nikde v úvodu nevidím informaci o tom, že motorka nestartuje už po pár hodinách. Když tazatel napíše vypnu klíček, druhý den už nenastartuju přestože naměřím jen 30mA nebo 1.5mA v klidu, podle všeho to dobíjí na 15V a mám baterku novou 300km, tak mu napíšu jednou větou: Kámo, měl jsi tu smůlu, že jsi ten jeden z tisíce, co musí reklamovat baterku už měsíc po koupi a jdi jí vyměnit, to se stává. Nenastartuji po týdnu/14dnech, žere mi to 30mA =baterka je v pohodě, to je normální, nenormálních je 30mA, nabij baterku, zkoušej odpojovat alarmy, serepetičky jako Gipro a jiný neoriginální doplňky, vyndavej pojistky, dovez to někomu, kdo tomu rozumí, měř proud, atd.
Základní test baterky zvládne modelářská nabíječka za 500, pokud chce mít jistotu poškozené baterky a dokáže změřené údaje interpretovat, aby se následně neznemožnil u reklamace. Jestli mu to nabíjí i za "tepla" zjistí nejjednodušším voltmetrem s logováním nebo třeba USB osciloskopem za 3USD do tabletu, když si ho strčí před jízdou pod sedačku. Měření pulzního proudu do baterky tak triviální není. Doma se může podívat na výkyvy napětí za jízdy z logu. Stejnou službu mu odvede panelový voltmetr za 100Kč z gme, který si páskou přidělá na řídítka, aby na něj za jízdy viděl, jestli mu to dobíjí. A tak dále podle časových a finančních možností a zkušeností tazatele.
Opravdu tu není co komentovat, správnou radu si nechte raději pro tazatele.
Naposledy editováno 03.07.2015 23:50:29
Jinak s baterkou je to taky nějáky divoky. Měl jsem ji celej den na nabíječce, potom jsem ji dal do moto a baterka se tvářila úplně vymlácená. Tak jsem nastartoval přes kabely, nechal asi minutu běžet, do baterky šlo 14,5 V. Po minutě jsem to chcípl a za chvíli nastartoval uplně v pohodě několikrát.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GSR600 po dlhšom státí neštartuje Suzuki GSR 600 | tomik1987 | 1 | 24.9.2024 v 10:49 Pedl |
Nechytá Suzuki GSR 600 | Ypsylon | 1 | 24.8.2024 v 13:14 milor |
Nechytá Suzuki GSR 600 | Ypsylon | 0 | 24.8.2024 v 10:38 Ypsylon |
Škrtící klapky Suzuki GSR 600 | Ypsylon | 4 | 11.8.2024 v 14:58 Fueltank |
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |