globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spotřeba energie při vypnutém klíčku
1.7.2015 v 20:25
Ahoj, GSRko si někde bere šťávu i při vypnutém klíčku. Nejdřív jsem si myslel, že je baterka po smrti, pak jsem podezíral regulátor, no a dneska jsem to proměřil. Napětí na baterce krásny, dobíjí taky nádherných 15 V, ale při vypnutym klíčku si řekně o 30 mA. Nemáte někdo typ co by to mohlo brát?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba energie při vypnutém klíčku

3.7.2015 v 22:05 | Nahoru | #1
atheris>chlapi čtěte sakra pořádně 30mA je málo na to aby byla KO po pár hodinách. Za jak dlouho se mu vybije jsme mu dávno spočítali i bez vás a proto se nakonec zjistilo že je odběr pouhejch 1,5 mA a to se vám zdá snad moc ???

Koukám že tady je to samej případ pro oční

Naposledy editováno 03.07.2015 22:08:00

(reakce na) Spotřeba energie při vypnutém klíčku

3.7.2015 v 23:47 | Nahoru | #2

BladeRider píše: atheris>chlapi čtěte sakra pořádně 30mA je málo na to aby byla KO po pár hodinách. Za jak dlouho se mu vybije jsme mu dávno spočítali i bez vás a proto se nakonec zjistilo že je odběr pouhejch 1,5 mA a to se vám zdá snad moc ???

Koukám že tady je to samej případ pro oční



No jo, nečetl jsem to až dokonce. Reaguji na úvod diskuze, kde na dotaz: zdá se mi, že motorka žere v klidu 30mA, co to může být?, odpovídáte 30mA je prd. No tak prd to není a napsalo to tu 10 lidí, to máte pravdu, včetně mě. Nikde v úvodu nevidím informaci o tom, že motorka nestartuje už po pár hodinách. Když tazatel napíše vypnu klíček, druhý den už nenastartuju přestože naměřím jen 30mA nebo 1.5mA v klidu, podle všeho to dobíjí na 15V a mám baterku novou 300km, tak mu napíšu jednou větou: Kámo, měl jsi tu smůlu, že jsi ten jeden z tisíce, co musí reklamovat baterku už měsíc po koupi a jdi jí vyměnit, to se stává. Nenastartuji po týdnu/14dnech, žere mi to 30mA =baterka je v pohodě, to je normální, nenormálních je 30mA, nabij baterku, zkoušej odpojovat alarmy, serepetičky jako Gipro a jiný neoriginální doplňky, vyndavej pojistky, dovez to někomu, kdo tomu rozumí, měř proud, atd.

Základní test baterky zvládne modelářská nabíječka za 500, pokud chce mít jistotu poškozené baterky a dokáže změřené údaje interpretovat, aby se následně neznemožnil u reklamace. Jestli mu to nabíjí i za "tepla" zjistí nejjednodušším voltmetrem s logováním nebo třeba USB osciloskopem za 3USD do tabletu, když si ho strčí před jízdou pod sedačku. Měření pulzního proudu do baterky tak triviální není. Doma se může podívat na výkyvy napětí za jízdy z logu. Stejnou službu mu odvede panelový voltmetr za 100Kč z gme, který si páskou přidělá na řídítka, aby na něj za jízdy viděl, jestli mu to dobíjí. A tak dále podle časových a finančních možností a zkušeností tazatele.

Opravdu tu není co komentovat, správnou radu si nechte raději pro tazatele.

Naposledy editováno 03.07.2015 23:50:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist