Edit: Nejsem hyena co se chce na někom hojit jen nevím co mám dělat a nikdo z blízkýh žádnou zkušenost nemá. Byl jsem na výslechu u policie kde jsem podal výpověď a podepsal ji. Ani nevím zda motorku smím začít opravovat nebo ne, jak se přihlásit do příp. dědického řízení protě nic.
Odkaz na nehodu: http://www.policie....nehoda-ve-zlivi.aspx
Fotky Zeda je sem asi zbytečný dávat ale je zrušený hlavně čumák a nějaké odřeniny na boku ... není to moc ale co jsem koukal na náhradní díly tak je to docela ranec a většinu našetřeného kapitálu jsem dal za Zedíka (nelituji super moto !!!).
Naposledy editováno 30.10.2016 00:15:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
biker není nikdy na hlavní a nemá právo v přeednosti v jízdě
felixxx píše: Lubas22> každopádně si myslím že jsi poručil zásadní pravidlo
biker není nikdy na hlavní a nemá právo v přeednosti v jízdě
A ty před každou křižovatkou brzdíš, jako bys byl na vedlejší? Kluk nemá zrovna lehkou situaci, tak ho ještě deptej takovýma "moudrama".
Lubas22> Přeju, ať ti to pokud možno dobře dopadne Fakt nezáviděníhodná situace
edit: překlep
Naposledy editováno 30.10.2016 03:06:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
Pred lety jsem mel drobnou nehodu na motorce, kterou zpusobily deti u silnice. Rodice pak hledali pojistky, ze kterych by mohli zaplatit skodu. Vsechno meli nezaplacene, propadle. Ac mi te rodiny bylo lito, meli rozestaveny barak, museli mi tech 30 tisic zaplatit.
Naposledy editováno 30.10.2016 04:06:07
Proste a jednoduse z podobnych pripadu zjistis, ze bojujes ted sam za sebe o vyhnuti se velke pokute, platbe pojistovne, podmince a kdovicemu dalsimu i kdyz za to nemuzes. Snaha mit v papirech vinika na ktereho je to mozne hodit alespon castecne je prilis silna. To muzes jeste dekovat tomu, ze to nebyl prislusnik nejakeho cyklospolku co bojuje za zruseni aut ve mestech a podobne, to by jsi koukal co by nastal za hon na lisku.
2 reakcí na tento příspěvek Nehoda se smrtí
Garanční fond ČKP je tvořen příspěvky jednotlivých pojišťoven a nepojištěných řidičů, spravuje ho Česká kancelář pojistitelů (ČKP). Z garančního fondu jsou hrazeny převážně škody způsobené nepojištěnými řidiči.
Roční objem výplat z garančního fondu se pohybuje kolem 300 milionů Kč. Do garančního fondu přispívají členské pojišťovny ČKP formou členských příspěvků, jejichž výše se určuje podílem pojišťoven na trhu pojištění odpovědnosti z provozu vozidla měřeným počtem pojištěných vozidel v příslušných kategoriích. Členské příspěvky jsou stanovovány na kalendářní rok dopředu tak, aby byla zabezpečena likvidita garančního fondu ČKP (schopnost hradit splatné nároky poškozených).
Změnou zákona byla navíc zavedena povinnost pro vlastníky a provozovatele nepojištěných vozidel platit příspěvek do garančního fondu. Tato povinnost nabývá účinnosti od 1. 1. 2009. ČKP při zjišťování nepojištěných řidičů vychází ze dvou zdrojů. Porovnává Centrální registr vozidel a Databázi pojištěných vozidel. Vozidla, která jsou registrovaná a zároveň nejsou v databázi pojištěných vozidel jsou vyhodnocena jako nepojištěná a vůči jejich majitelům je uplatňován požadavek na zaplacení příspěvku do garančního fondu.
zpět
Skús sa obrátiť na tento fond...Možno ti poradia...
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda se smrtí
Tady se akorát rozjede "osobně neosobní" diskuze "ala fejzbůk",a mezi hromadou toho hnoje bude sem tam dobře míněná a hodnotná rada,ale taky dost dezinformací vycházející s přesvědčení jednotlivce.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
Woodie píše: Ahoj,
Garanční fond ČKP je tvořen příspěvky jednotlivých pojišťoven a nepojištěných řidičů, spravuje ho Česká kancelář pojistitelů (ČKP). Z garančního fondu jsou hrazeny převážně škody způsobené nepojištěnými řidiči.
Roční objem výplat z garančního fondu se pohybuje kolem 300 milionů Kč. Do garančního fondu přispívají členské pojišťovny ČKP formou členských příspěvků, jejichž výše se určuje podílem pojišťoven na trhu pojištění odpovědnosti z provozu vozidla měřeným počtem pojištěných vozidel v příslušných kategoriích. Členské příspěvky jsou stanovovány na kalendářní rok dopředu tak, aby byla zabezpečena likvidita garančního fondu ČKP (schopnost hradit splatné nároky poškozených).
Změnou zákona byla navíc zavedena povinnost pro vlastníky a provozovatele nepojištěných vozidel platit příspěvek do garančního fondu. Tato povinnost nabývá účinnosti od 1. 1. 2009. ČKP při zjišťování nepojištěných řidičů vychází ze dvou zdrojů. Porovnává Centrální registr vozidel a Databázi pojištěných vozidel. Vozidla, která jsou registrovaná a zároveň nejsou v databázi pojištěných vozidel jsou vyhodnocena jako nepojištěná a vůči jejich majitelům je uplatňován požadavek na zaplacení příspěvku do garančního fondu.
zpět
Skús sa obrátiť na tento fond...Možno ti poradia...
Nebylo toto náhodou už zrušeno??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda se smrtí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
Anti píše: chiro2> Bohužel,jen došlo k přetransformování.Paní mi to vysvětlovala když jsem loni pojišťoval mašinu a ptal se proč pojistné vylezlo z cca 960 korun na nějakých 1500.
Správně pořád to je a nikdy to nebylo zrušený. Já sem taky musel zvednout na 1300kč.3 reakcí na tento příspěvek Nehoda se smrtí
Pokud ti tvou pohledávku dědicové odmítnou, tak nemáš jinou možnost, než se obrátit na soud a podat na dědice žalobu. Nejdřive si ale zjisti, jestli je vůbec kde brát.
Zde šance na výhru je, ale nejistá. Ty budeš na straně žalující a budeš muset prokazovat i třeba daleko za rámec zjištění policie.
U trestných činů či sebevrahů je prokázat porušení zákonů jednoduché, protože šlo o úmyslné jednání. Ale u cyklisty narozeného 1933 mohlo jít už o vyšší moc a on by tedy za škodu neodpovídal.
AndělČK píše:
U trestných činů či sebevrahů je prokázat porušení zákonů jednoduché, protože šlo o úmyslné jednání. Ale u cyklisty narozeného 1933 mohlo jít už o vyšší moc a on by tedy za škodu neodpovídal.
Můžu se zeptat, existuje na to nějaká judikatura nebo závazné stanovisko? Dávat vyšší moc s ohledem na rok narození mi přijde přitažené za vlasy (Nemyslím to zle, vážně se ptám). Díky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
AndělČK píše:
U trestných činů či sebevrahů je prokázat porušení zákonů jednoduché, protože šlo o úmyslné jednání. Ale u cyklisty narozeného 1933 mohlo jít už o vyšší moc a on by tedy za škodu neodpovídal.
To nemůžeš myslet vážně. Vyšší moc? To je přece něco úplně jiného. Pokud se děda pohyboval na veřejné komunikaci na bicyklu, byl úplně svéprávný a nedal přednost v jízdě při výjezdu z vedlejší silnice, pak je rozhodující zjištění policie, případně soudu o zavinění nehody. A je úplně jedno, že to bylo neúmyslné a děda nebyl sebevrah, neboť škodu lze samozřejmě způsobit i nedbalostí, což je pravděpodobně i tento případ. Pokud by snad svéprávný nebyl, tak musí mít stanoveného opatrovníka, a v tom případě za tuto nedbalostně způsobenou škodu bude odpovídat on. Stejně jako třeba rodiče odpovídají za své děti. Nepleť do toho vyšší moc, to je úplná kravina, co jsi sem napsal. Leda by se to stalo v důsledku třeba náhlého tornáda náhle se přihodivšího (kurva, to je slovo) na křižovatce, které tam dědu sfouklo, lidi neblbněte. Stáří a případné snížené schopnosti pro řízení bicyklu nejsou vyšší moc, to není žádná náhlá, na vůli člověka neovlivnitelná, událost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
petrumr píše: Správně pořád to je a nikdy to nebylo zrušený. Já sem taky musel zvednout na 1300kč.
...tobě to zvedli po přečtení některých Tvých rad,zde na foru! ...sem neodolal!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
splasenytrubky píše: ......., neboť škodu lze samozřejmě způsobit i nedbalostí, což je pravděpodobně i tento případ.
Já nevím, Já tam nebyl. Neznám podrobnosti. Nevím co děda udělal špatně, že přišel o život. Třeba udělal vše co bylo v jeho silách a přesto se to stalo.
Vyšší moc není pouze živelná pohroma.
Určitě je to hodně nepříjemná situace, a taky bych to řešil s právníkem. Přeci jenom u něj se nepočítá že by tam hráli roli emoce.
Ale malinko odbočím od tématu. Jel jsem ve vlaku a pod vlak skočil sebevrah. Tak jsme tam jakou dobu čekali, a bavil jsem se s p. Průvodčím, a v podstatě vzniklá škoda co se týka českých drah, to jsou prostoje ostatních spojů atd. Tak to vše jde do pozůstalosti dotyčného sebevraha.
Přeji Ti aby vše dobře dopadlo, a i po psychycké stránce a brzy v sedle.
,, Co se stalo nejde vrátit zpět" tak je třeba se dívat dopředu.
AndělČK píše:
Vyšší moc není pouze živelná pohroma.
Ano, je to třeba i opatření ústředních orgánů...... Naordinovat na nedání přednosti v jízdě vyšší moc by byla asi úloha pro Tomáše Sokola. Tohle má pravděpodobnost asi jako úder blesku, nicméně uznávám, není úplně nulová.
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda se smrtí
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda se smrtí
Naposledy editováno 30.10.2016 11:09:00
udinar píše: Co se týče vyšetření nehody, nenechej se nikým zviklat ke změně výpovědi, stále tvrď to co jsi vypověděl. Jel jsi po hlavní, jel jsi tak jak se v obci má, vjel ti před motorku tak, že jsi nestihl zareagovat. To je vše. Neboj se toho, že tě budou vyšetřovat, každá smrt se musí vyšetřit a tak budou zkoumat, jestli nejsi tou smrtí vinen. To je normální proces. Jakmile tento proces bude u konce, tak dostaneš vyjádření od policie, že nejsi vinen. S tímto vyjádřením budeš kontaktovat ČKP, která ti uhradí škodu z jejich fondu. Bacha jsou to lidi od pojišťoven, tak se z toho budou chtít vykroutit, nenech se odbít. Já jsem teďka řešil něco podobného, sice bez úmrtí (ještě že tak), ale měl jsem na autě totálku a auto mi zbořil borec bez řidičáku s domorobo traktorem. Chtěli mi tvrdit, že se nejedná o vozidlo, ale nakonec mi zaplatili. Pokud budeš potřebovat, napiš mi sz pokud to bude v mích silách pomůžu.
Raději mu nepiš, protože je to blbost.
Zákon o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla
§ 2
Vymezení pojmů
Pro účely tohoto zákona se rozumí
a) vozidlem silniční vozidlo, zvláštní vozidlo, trolejbus5); za vozidlo se nepovažuje vozík pro invalidy, potahové vozidlo a nemotorové vozidlo tažené nebo tlačené pěší osobou, jízdní kolo a koloběžka, pokud nejsou schváleny jako druh vozidla motocykl,
Naposledy editováno 30.10.2016 11:22:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
ramlik píše: ...tobě to zvedli po přečtení některých Tvých rad,zde na foru! ...sem neodolal!
Ty platíš kolik, jestli něco platíš?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí
maverik píše: Sežeň si právníka a tady se ani neptej. Je to tady čím dál lepší. Samej chytrolín a hovno hovno
Žádnýho právníka, jenom příjde o peníze. Chytrolíne řekni nám, co ten právník udělá, v prvé řadě mu napíše fakturu.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryt zapalování Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750R | Jusef | 16 | 23.7.2024 v 22:08 JMan |
Start Kawasaki Z 750 | Jusef | 3 | 26.6.2024 v 08:54 ..Roko.. |
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 | Honzíínek | 0 | 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek |
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 | Bedys85 | 10 | 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav |
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |