Téma: Nehoda se smrtí
Ahoj nevím jestli to jsem úplně patří. Boural jsem, ale nejsem viníkem. Cyklista bohužel nehodu nepřežil. Chtěl bych se optat na jakékoli rady, tipy, postupy jak tuto situaci řešit, na co si dát pozor popř. jaké papíry obstarat. Mám vůbec nárok na náhradu škody ? (rodina, stát atd. ). Budu vděčný za jakékoli rady či připomínky ohledně této situace.

Edit: Nejsem hyena co se chce na někom hojit jen nevím co mám dělat a nikdo z blízkýh žádnou zkušenost nemá. Byl jsem na výslechu u policie kde jsem podal výpověď a podepsal ji. Ani nevím zda motorku smím začít opravovat nebo ne, jak se přihlásit do příp. dědického řízení protě nic.

Odkaz na nehodu: http://www.policie....nehoda-ve-zlivi.aspx

Fotky Zeda je sem asi zbytečný dávat ale je zrušený hlavně čumák a nějaké odřeniny na boku ... není to moc ale co jsem koukal na náhradní díly tak je to docela ranec a většinu našetřeného kapitálu jsem dal za Zedíka (nelituji super moto !!!).

Naposledy editováno 30.10.2016 00:15:15

Blokovaní uživatelé: Bramborovy_kral

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí

30.10.2016 v 08:11 | Nahoru | #1

Woodie píše: Ahoj,

Garanční fond ČKP je tvořen příspěvky jednotlivých pojišťoven a nepojištěných řidičů, spravuje ho Česká kancelář pojistitelů (ČKP). Z garančního fondu jsou hrazeny převážně škody způsobené nepojištěnými řidiči.
Roční objem výplat z garančního fondu se pohybuje kolem 300 milionů Kč. Do garančního fondu přispívají členské pojišťovny ČKP formou členských příspěvků, jejichž výše se určuje podílem pojišťoven na trhu pojištění odpovědnosti z provozu vozidla měřeným počtem pojištěných vozidel v příslušných kategoriích. Členské příspěvky jsou stanovovány na kalendářní rok dopředu tak, aby byla zabezpečena likvidita garančního fondu ČKP (schopnost hradit splatné nároky poškozených).
Změnou zákona byla navíc zavedena povinnost pro vlastníky a provozovatele nepojištěných vozidel platit příspěvek do garančního fondu. Tato povinnost nabývá účinnosti od 1. 1. 2009. ČKP při zjišťování nepojištěných řidičů vychází ze dvou zdrojů. Porovnává Centrální registr vozidel a Databázi pojištěných vozidel. Vozidla, která jsou registrovaná a zároveň nejsou v databázi pojištěných vozidel jsou vyhodnocena jako nepojištěná a vůči jejich majitelům je uplatňován požadavek na zaplacení příspěvku do garančního fondu.
zpět

Skús sa obrátiť na tento fond...Možno ti poradia...



Nebylo toto náhodou už zrušeno??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí

30.10.2016 v 08:18 | Nahoru | #2
chiro2> nebylo. Ale nemá to nic společného s cyklistou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda se smrtí

30.10.2016 v 08:31 | Nahoru | #3
chiro2> Bohužel,jen došlo k přetransformování.Paní mi to vysvětlovala když jsem loni pojišťoval mašinu a ptal se proč pojistné vylezlo z cca 960 korun na nějakých 1500.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kryt zapalování Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750R Jusef 16 23.7.2024 v 22:08 JMan
Start Kawasaki Z 750 Jusef 3 26.6.2024 v 08:54 ..Roko..
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM


TOPlist