A teď bych se chtěl zeptat já. Prý mají ženy jedno prso větší než to druhý. Mohla by jsi mi to vyvrátit či potvrdit fotodokumentací?
Edit: něco takového
Naposledy editováno 24.11.2016 11:39:23
1 reakcí na tento příspěvek Srovnani pro zacatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnani pro zacatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnani pro zacatek
E: ale uznat ze to Shewcza podal vyborne
Naposledy editováno 24.11.2016 12:35:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnani pro zacatek
2 reakcí na tento příspěvek Srovnani pro zacatek
1 reakcí na tento příspěvek Srovnani pro zacatek
Cestovat se na jednoválci samozřejmě dá, všechno se dá, ale ty dvouvály jsou příjemnější. Ono jako těžko radit. Každýmu sedne něco jinýho. Já třeba jednobuch proklínal po 800 km za den. Jednalo se o X660Z Tenere a ta byla ještě doist kultivovaná oproti F650/GS ...
Naposledy editováno 24.11.2016 15:58:59
dope42 píše: F 650 jsem měl a je to zábavná a spolehlivá motorka, transalp mě oproti ní přijde jako vydechlina, taková nemastná, neslaná zas ty delší cesty no... vyšší rychlosti už přestávají být pohodlné (vibrace, výkon), ale tam nekraluje ani ten transalp. Takže pokud plánuješ pouze cestování tak TA, pokud budeš jezdit i po městě a okolí volil bych eFko kvůli váze, zábavnosti a terénním vlastnostem kde vede o celou délku.
asi tak. Já měl F650 (GS) a byl jsem na něm až v Saint Tropez. A dá se to docela v pohodě. Na takové to běžné courání po městě/okresky je malé GS úplně v pohoděKaculee píše: Tak a srovnani TA a KLE? Oba dvouvalce, mate s tim KLE zkusenosti?
Při vybírání prvního cestovního endura po papírech na "velkou mašinu" PŘEDEVŠÍM záleží na jeho výšce těžiště . Tzn. houby zkušenosti , vyšší mašina ,výš těžiště ,výš sedlo .... - na běžný cestování po silnici až tak o nic nejde .Pokud chceš hodit voko i na šotolinu , polňačku , do lesa tak je to docela zásadní .Vybírat kdo ti co poradí je jaxi o ničem - tisíc lidí tisíc názorů a co nevyhovuje jednomu , to může být právě pro tebe ok . Nikdo nezná tvoje "parametry" -výška ( prcek-čahoun ) ,váha ( drobek - silnější ) , tělesné dispozice ( uzvednu králíka - 100kg činku ) .Porovnávat parametry tabukově u těchto mašin ti taky nic nepoví .
NEJLEPŠÍ je v dosahu sehnat někoho s Talpem a s KLEčkem a posadit se na to ,hodit na bočák + na hlavní stojan ,zkusit naklonit na bok na jednu i druhou stranu a zase vrátit do rovné polohy , popř kousek tlačit mašinu ( vše samozřejmě za asistence "záchranných paží majitele
mašiny ).Jen tak si uděláš představu , co vlastně v začátcích chceš a zvládneš sama .
To jestli je červená,nebo stříbrná a jestli na fóru " jedna paní povídala " že to či ono ti při případném neudržitelném pokládání na zem nebo zvedání po pádu jaxi nepomůže .
Pár let jsem jezdil s Tranďákem 650 (myšleno nejen po silnici ) a když jsem si na den půjčil KLEčko ,tak na té konkrétní mašině jsem si připadal jak na kole .V pohodě nohy na zem ,lehká , těžiště níž - takže když bylo třeba ,tak "zvladatelnější" ,jelo to taky dobře .
Transalp oproti tomu byl lepší na delší cestování .
1 reakcí na tento příspěvek Srovnani pro zacatek
Takže jak píšou kolegové nade mnou:Ujasnit si co je pro tebe podstatné.Jestli upřednostníš vzhled před funkčností,jestli preferuješ cestovnější stroj nebo něco na blbnutí,pokud vyžaduješ zátah odspodu nebo vysoké otáčky,zohledňuješ ovladatelnost a váhu nebo pohodlí a stabilitu....
A pak vybrat pár kandidátů a ty otestovat na vlastní kůži.
Dodatek:F650 i KLE jsem tu měl na servis.Malé GS je takový zvláštní jednovál co se chová spíš jak dvouvál.Koncepčně taková kovářská práce která funguje.Na můj vkus dost těžké ale zase stabilní.KLEčko je podvozkově dost podobné a průběhem motoru klasická dvouválcová pětistovka.Ale její průběh (ač jsem příznivcem jednoválu) se mi líbil.Je to taková volba pro ty co se chtějí odlišit.Protože jinak se na fóru standardně doporučuje v jednoválcích právě F650 a ve dvouválech klasicky TransAlp...
Naposledy editováno 25.11.2016 07:15:30
1 reakcí na tento příspěvek Srovnani pro zacatek
S nakopvackou
uz to jezdi?
1 reakcí na tento příspěvek Srovnani pro zacatek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |