Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
dejf. píše: spis chudak majitel
e: Jinak ta Giulia s 500hp uz by se asi chytat mohla.)
majitel? šum a fuk byla na operák, myslím, že nakonec dostal novej motor a pak dostal jiné auto.
to asi jo, ale už by to bylo upravené...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
dejf. píše: spis chudak majitel
e: Jinak ta Giulia s 500hp uz by se asi chytat mohla.)
Jak chudak..ootkal konecne nekoho s kym se mohl pekne projet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
..ale kdyz to bylo na operak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: Hmhhmm... Takovejnprijemnej motor...na pohked..papirove... Ale ..ty alfy majnproblemy uzbjennprinnovinarskejchbtestech.. Ta julia 510 k..zadek.. Krasnej pocin... Alenn koncinto bude mit takovejch problemu brizik.. Ze M3 bude prostenlepsibvolba.. Inkdyby alfa jezdila lip.. Bude se hur prodavat a ta sancenzebtinpoda ruku.. Skoda no.. S tim zadkem by julia 1.8tb byla skvela... Ale.. Apropos.. Jak to resili v akfe? Bylo to na zaruku? Jak dlouho to trvalo opravit?
bylo to na operák, takže vše opraveno, pak i novej motor a jezdila dál. na opravě to bylo tak měsíc, jak se to potkalo. jinak třeba to netrvalo tak dlouho. to turbo do týdne, akorát se to vozidlo někam daleko na opravu (už nevím kam).
on mi to nepujčil, ale jelo to jako splašené a ten podvozek fakt luxusní
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
matt píše: Londoner> taky bych rád věděl co se myslí odpovídající stroje. např k R1 je co za auto...???
kamoš měl giuliettu 1.8T 240 koní a já zx10r 04 a jako řidič je na min. stejné urovni možná lepší a giulietta se nechytala. měl náskok, já ho dojel i předjel.
jinak chudinka giulietta - 15 tis km, se dělala hlava, 25tis šlo turbo do kopru a v 35tis km se to potkalo
e: jinak cena motorky byla cca 100 tis a giulietta milion něco
zalezi na trase - tam kde jsou rovinky a hodne tahly zatacky bude muset mit auto 400+ps
ja psal o technicke trati - tzn zatacky do 100kmh - tam bys tu alfu nepredjel ani kdybys byl rychlejsi - na takovy trati bezpecne ani predjet nejde... treba beroun-karlstejn
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
matt píše: bylo to na operák, takže vše opraveno, pak i novej motor a jezdila dál. na opravě to bylo tak měsíc, jak se to potkalo. jinak třeba to netrvalo tak dlouho. to turbo do týdne, akorát se to vozidlo někam daleko na opravu (už nevím kam).
on mi to nepujčil, ale jelo to jako splašené a ten podvozek fakt luxusní
...mozna je to zajimava alternativa poridit na operak takovouhle hujdu.. Proste se s tim ores leto povozit..a pak jim to vratit.. a na zimu si vzit nejakej kombik aby ses vesel s lyzema..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: zalezi na trase - tam kde jsou rovinky a hodne tahly zatacky bude muset mit auto 400+ps
ja psal o technicke trati - tzn zatacky do 100kmh - tam bys tu alfu nepredjel ani kdybys byl rychlejsi - na takovy trati bezpecne ani predjet nejde... treba beroun-karlstejn
Karlstejn odmitam.. Tam se bojim...
(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: zalezi na trase - tam kde jsou rovinky a hodne tahly zatacky bude muset mit auto 400+ps
ja psal o technicke trati - tzn zatacky do 100kmh - tam bys tu alfu nepredjel ani kdybys byl rychlejsi - na takovy trati bezpecne ani predjet nejde... treba beroun-karlstejn
trasa jihlava ždár - ale nyní tam jsou obchvaty dvou vesnic, dřív tam byly krásné zatáčky i s celkem dobrým povrchem
SPIJKER píše: ...mozna je to zajimava alternativa poridit na operak takovouhle hujdu.. Proste se s tim ores leto povozit..a pak jim to vratit.. a na zimu si vzit nejakej kombik aby ses vesel s lyzema..
to ano, ale se servisem , a nevím co to stálo měsíčně, ale už je to nějaký pátek. To byl u nás operák v začátcích, takže to nebyla lidovka dle mého.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: ...mozna je to zajimava alternativa poridit na operak takovouhle hujdu.. Proste se s tim ores leto povozit..a pak jim to vratit.. a na zimu si vzit nejakej kombik aby ses vesel s lyzema..
rozhodne je lepsi takovyhle auta koupit na operak - pokud bys ho jinak koupil novy. ono to na cene strasne spadne. mam kamarada co koupil novou E92 325i cca 1,2M po cca 4-5ti letech prodaval a nikdo to nechtel ani za 350... kdyz ty auta takhle strasne padaj na hodnote, je pak operak jasna volba... (ikdyz tech kriterrii je tam spousta)
ted ma X5 50i a 228i na operak a pohoda... jety bawo s 5.0i je v podstate neprodejny....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: Karlstejn odmitam.. Tam se bojim...
tam sem nikdy nebyl. ale to je zas srovnání... tam nemužes vzít superbike, to je na motarda a ten by tam pojel auto jak nicpač superbike má strašně dlouhé kvalty 1-ku 2-ku atd.
byl jsem ve vysokém mýtě se zx10r 08 a jezdil jsem tam na 1-ku max 2-ku, jestli tam někdo byl ví o čem mluvím
assassin píše: rozhodne je lepsi takovyhle auta koupit na operak - pokud bys ho jinak koupil novy. ono to na cene strasne spadne. mam kamarada co koupil novou E92 325i cca 1,2M po cca 4-5ti letech prodaval a nikdo to nechtel ani za 350... kdyz ty auta takhle strasne padaj na hodnote, je pak operak jasna volba... (ikdyz tech kriterrii je tam spousta)
ted ma X5 50i a 228i na operak a pohoda... jety bawo s 5.0i je v podstate neprodejny....
přesně tak a ty podmínky na operak jsou čím dál lepší... značky to podporujou, protože se točí nová auta a v dneění době se shání auta rok či 2 roky stará, takže je v poho prodají
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: ...mozna je to zajimava alternativa poridit na operak takovouhle hujdu.. Proste se s tim ores leto povozit..a pak jim to vratit.. a na zimu si vzit nejakej kombik aby ses vesel s lyzema..
Já bych tady fakt chtěl všechny vidět jak tady všichni nakoňovaný auta používaj. Nemyslím že bych byl extra matlák za volantem, ale vím že ovládnout sportovní jízdu je poměrně těžký a koně navíc nejsou zrovna potřeba. Ta Z4 3.0 co psal oxygen je myslím si strop co se dá rozumně využít na silnici. Mně osobně stačí 140 koní v zadokolce a jezdím se s tím vozit pro radost stejně jako na motorce.
Jediný o co jde jsou peníze, kdo chce provozovat silný auto, musí na to mít asi tak 10x tolik co na motorku. V tom je to kouzlo proč je motorka rychlejší (v akceleraci), málokdy se potká srovnatelný auto
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Predbehne ma len tak, že ma dá dolu na rovine a v zákrute mi zavadzia. A po 2 - 3 ostrých zákrutách potrebuje velmi
dlhu rovinu aby ma vobec dobehol.
Samozrejme kým zleze motorka z kopca, ja už sedím na káve.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: Stejne dobry piloti asi neni tak tezky najit... No..moza nekohobsikovnyho na motorku jo... Ale stejne dobry auto... Jaky to bude met bejt? Kolik koni ma mit, kolik ma vazit... Nebo musi mit kilo na kone jako motorka?
...podle me slusny auto je M3...a stale jeste se obcas da potkat... Vic uz je v cechach spis exot..ackoliv nekdo treba ty exoty potkaa casto..ja ne.. No a ..viz vyse
No tak porovnavas nej sport motky na trhu (gixero, r1 atd) tak porovnavej s nej silnicnima sportakama ne? McLaren 570, Porsche 911 GT2/3, Ferrari 458 , Jag F-type R (at si prihreju svoji polivcicku) - to nejsou zadny limitovany serie nebo rucne delany kusovky. To ze je to finance uplne jinej level nez motky je vec jina, ale o tom tu rec nebyla ne? M3 je jiste dobry auto, ale je to jen sedan s 2 dverma
A to ze nepotkas poradnyho sportaka jak je rok dlouhej, tak to jsme zase u tech prachu - no a abys ho potkal se schopnym ridicem a jeste s chuti zavodit s nejakou vydechlou mrdkou??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
matt píše: Londoner> taky bych rád věděl co se myslí odpovídající stroje. např k R1 je co za auto...???
kamoš měl giuliettu 1.8T 240 koní a já zx10r 04 a jako řidič je na min. stejné urovni možná lepší a giulietta se nechytala. měl náskok, já ho dojel i předjel.
jinak chudinka giulietta - 15 tis km, se dělala hlava, 25tis šlo turbo do kopru a v 35tis km se to potkalo
e: jinak cena motorky byla cca 100 tis a giulietta milion něco
Jako sorry ale porovnavat spicku v motorkach a obyc auto......to neni moc fer ne? Mel sis to zkusit s 4C
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Stev píše: Já bych tady fakt chtěl všechny vidět jak tady všichni nakoňovaný auta používaj. Nemyslím že bych byl extra matlák za volantem, ale vím že ovládnout sportovní jízdu je poměrně těžký a koně navíc nejsou zrovna potřeba. Ta Z4 3.0 co psal oxygen je myslím si strop co se dá rozumně využít na silnici. Mně osobně stačí 140 koní v zadokolce a jezdím se s tím vozit pro radost stejně jako na motorce.
Jediný o co jde jsou peníze, kdo chce provozovat silný auto, musí na to mít asi tak 10x tolik co na motorku. V tom je to kouzlo proč je motorka rychlejší (v akceleraci), málokdy se potká srovnatelný auto
Tak zalezi na trati, pokud to jsou serpentyny/hodne technicka trat tak mas samo pravdu, pokud jsou to tahly zatacky tak tam vykon vyuzijes.
2 roky zpet jsem se vracel do UK a v tu nedeli koncilo 24 lemans, kdyz uz me predjel asi 3 vlacek 3-4 aut (vetsinou porsche/ferka/lamba)tak jsem se k jednomu pripojil a I dalnice je pekne zatackovita v rychlostech 250+
Ale jinak se priznam, ze tu prekonovanou tezkou jebku vyuzivam malo.....bohuzel...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: Hmhhmm... Takovejnprijemnej motor...na pohked..papirove... Ale ..ty alfy majnproblemy uzbjennprinnovinarskejchbtestech.. Ta julia 510 k..zadek.. Krasnej pocin... Alenn koncinto bude mit takovejch problemu brizik.. Ze M3 bude prostenlepsibvolba.. Inkdyby alfa jezdila lip.. Bude se hur prodavat a ta sancenzebtinpoda ruku.. Skoda no.. S tim zadkem by julia 1.8tb byla skvela... Ale.. Apropos.. Jak to resili v akfe? Bylo to na zaruku? Jak dlouho to trvalo opravit?
...sorry jako,ale nemůžeš přestat psát jako KOKOT?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: Jako sorry ale porovnavat spicku v motorkach a obyc auto......to neni moc fer ne? Mel sis to zkusit s 4C
jaká špička v motorkách? je to rok 2004 a ta julina (jak jí říkáte) byla v té době nová - obyč. auto obyč. auto je oktávka , teď si fakt nepamatuju jak dlouho to je cca 3-4 roky.ale tak někdo tu tvrdí, že se swiftem se 136 koňmi poseká motorku a ještě si dává kávu než ten na motorce dojede
hele tu 4C nikdo neměl a nemá to sem potkal víc nových R1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
dejf. píše: ramlik> Ja nevim co dela, asi pise v palcakach na tom telefonu
taky to louskám a jak říkáš, bude v tom zima a palčáky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
matt píše: jaká špička v motorkách? je to rok 2004 a ta julina (jak jí říkáte) byla v té době nová - obyč. auto obyč. auto je oktávka , teď si fakt nepamatuju jak dlouho to je cca 3-4 roky.
ale tak někdo tu tvrdí, že se swiftem se 136 koňmi poseká motorku a ještě si dává kávu než ten na motorce dojede
hele tu 4C nikdo neměl a nemá to sem potkal víc nových R1
v tom pripade je treba 996 porsche turbo taky vlastne obyc auto kdyz uz je to 15let stary :) nebo treba F430....
assassin píše: v tom pripade je treba 996 porsche turbo taky vlastne obyc auto kdyz uz je to 15let stary :) nebo treba F430....
tak si spočítej kolik je oktávek a kolik těch "obyč aut" které si vyjmenoval, takhle sem to mysleljá zapomněl, že se tady každý chytá slova
Naposledy editováno 31.01.2017 13:14:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: Jako sorry ale porovnavat spicku v motorkach a obyc auto......to neni moc fer ne? Mel sis to zkusit s 4C
no jenze o tom to cely je, ta "spicka" (cimz je koukam myslenej kazdej postarsi sport kolem litru nebo lehce pod ) v motorkach je podstatne levnejsi a dostupnejsi, ono kdyby se melo srovnavat vykonove a podvozkove tak by proti 90% beznych plechovek muelo jet CB250 nebo tripade java.. motory spotrebni, samy euro nesmysly, zaveseni kol spis pro paradu.. ovsem cenove jsou i tyhle zbytecny plechovky co jen zasiraj silnicea nejedou, minimalne srovnatelny a mnohdy i drazsi nez ta zminena "spicka".. tak to proste je..
v zatackach ma auto jasnou vyhodu, vzdyt na okruhu jezdi i ty GP potvory zatacky rychlostma kitovejch aut, holt fyzika.. ale na trati typu TT kde je sama rovinka a zatacky tahly uz to tak vesely zdaleka nebude, a hlavne cena toho srovnatelnyho sportovniho auta, ktery by tam motorkam stacilo, bude absolutne nesrovnatelna..
Naposledy editováno 31.01.2017 13:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Stev píše: Londoner> já bych za technickou trať označil skoro všechny okresky v ČR. A jezdit na dálnici 250, to je sice rychlý, ale asi bych to nenazval sportováním
No to urcite ne, to byl jen pripad vyuziti vykonu 500hp+ . No ono je taky sportovani a sportovani, kazdej si pod tim predstavi neco jinyho. Ja musim na sportovni jizdu (tim myslim jizdu na moji hranici moznosti) na okruh ponevadz v provozu se bojim to provozovat. Na silnici se rad svezu svizne a I bych rek, ze na vyjezdech mam plnej hodne casto takze ten vykon je vyuzitej, ale rezervu si tam nechavam vzdycky dost velkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
BTW jak jsme resili ty kone, a 300k/mh - ptal jsem se kamarada s 5kovym BMW (6 val. vic nevim, potvrzuju ze hezky svezeni ale vic nevim.. auta me nezajimaji) na ty konici...
rikal papirove neco pres 250 semiku, omezovac snad na 280 (?) ale leze to prej nahoru od 260 uz ukrutne pomalu, je to velky a tezky,.. toz tak
kerut píše: no jenze o tom to cely je, ta "spicka" (cimz je koukam myslenej kazdej postarsi sport kolem litru nebo lehce pod ) v motorkach je podstatne levnejsi a dostupnejsi, ono kdyby se melo srovnavat vykonove a podvozkove tak by proti 90% beznych plechovek muelo jet CB250 nebo tripade java.. motory spotrebni, samy euro nesmysly, zaveseni kol spis pro paradu.. ovsem cenove jsou i tyhle zbytecny plechovky co jen zasiraj silnicea nejedou, minimalne srovnatelny a mnohdy i drazsi nez ta zminena "spicka".. tak to proste je..
v zatackach ma auto jasnou vyhodu, vzdyt na okruhu jezdi i ty GP potvory zatacky rychlostma kitovejch aut, holt fyzika.. ale na trati typu TT kde je sama rovinka a zatacky tahly uz to tak vesely zdaleka nebude, a hlavne cena toho srovnatelnyho sportovniho auta, ktery by tam motorkam stacilo, bude absolutne nesrovnatelna..
ano sportovni auto (ne oktavka rs) je mnohem drazsi nez sportovni motka, ale to tu prece nikdo nerozporuje.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
matt píše: jaká špička v motorkách? je to rok 2004 a ta julina (jak jí říkáte) byla v té době nová - obyč. auto obyč. auto je oktávka , teď si fakt nepamatuju jak dlouho to je cca 3-4 roky.
ale tak někdo tu tvrdí, že se swiftem se 136 koňmi poseká motorku a ještě si dává kávu než ten na motorce dojede
hele tu 4C nikdo neměl a nemá to sem potkal víc nových R1
Uz to tu bylo receno nekolikrat, vyhoda motky je ze je levna a tudiz tech sportovnich mtorek je mnohem vic nez sportovnich aut. Ale to nic nemeni na tom, ze sportovni auto pojede sportovni motku.....ja nechapu tohle objhajovani neobhajitelneho.....
Jo a ja nejsem zadnej autickar, litrovou V2 mam furt doma (I kdyz ted teda uz asi 3 roky nejezdim) a zazitek na ni mi ani sebesilnejsi auto nenahradi, ale proc tvrdit nesmysly?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |