Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: No to urcite ne, to byl jen pripad vyuziti vykonu 500hp+ . No ono je taky sportovani a sportovani, kazdej si pod tim predstavi neco jinyho. Ja musim na sportovni jizdu (tim myslim jizdu na moji hranici moznosti) na okruh ponevadz v provozu se bojim to provozovat. Na silnici se rad svezu svizne a I bych rek, ze na vyjezdech mam plnej hodne casto takze ten vykon je vyuzitej, ale rezervu si tam nechavam vzdycky dost velkou.
Souhlasím. Zase nechci ať se to zvrhne v posuzování kdo kolik koní a jak využívá, toho nejsem fanda a myslím že to je každýho věc, ačkoliv jsem s tím vlastně začal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
kerut píše: assassin>
BTW jak jsme resili ty kone, a 300k/mh - ptal jsem se kamarada s 5kovym BMW (6 val. vic nevim, potvrzuju ze hezky svezeni ale vic nevim.. auta me nezajimaji) na ty konici...
rikal papirove neco pres 250 semiku, omezovac snad na 280 (?) ale leze to prej nahoru od 260 uz ukrutne pomalu, je to velky a tezky,.. toz tak
Jo to verim, 250hp je na takhle tezky auto a tyhle rychlosti malo...pochybuju ze to tech 280 vubec jede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: Jo to verim, 250hp je na takhle tezky auto a tyhle rychlosti malo...pochybuju ze to tech 280 vubec jede.
taky myslim, tech 300 ps uz to dokaze (minimalne podle tachometru), ale poleze to tam pomalu (e36 m3 mela necelejch 300 a 280tacho da, vsechny ty 135i,235i,335i to dokazou taky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: taky myslim, tech 300 ps uz to dokaze (minimalne podle tachometru), ale poleze to tam pomalu (e36 m3 mela necelejch 300 a 280tacho da, vsechny ty 135i,235i,335i to dokazou taky)
asi lepsi oddil to bmw.....me to s 510hp jede jen 295 gps, ale je fakt ze je to tezka ludra no. kazdopadne do cca 270 to zrychluje celkem svizne Maximalku jsem zkousel jen 3x a vic me to nelaka.....to je diplomaticky receno ze se spis bojim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SuperSic58 píše: Jo jak se naháněli ty dva blbánkové v GTR nebo něčem takovym u panenčáku a zabili přitom toho kluka v malym hatchbacku. To byli hrdinové...
Myslíš toho,co u pitvy zjistili.Že byl zhulenej jak Jamajský národní tým v užívání THC?Který se vyboural,protože se jen leknul auta.Které bylo dostatečně daleko.Ale na silnici to prostě nepatří.Ani jedno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
ty si jen vytváříš podmínky pro sebe, aby ti vycházelo plusově pro moto, jezdil jsem v Audi S8 (V10) 450k , ale je to manažerská limuzína, ikdyž hodně do sportovna , ale ani takový auto bych neporovnávat s R1, ZR-10R apod, protože jsou to určené motorky vetšinou pro okruh, kdežto S8 není určená na okruh, ale pro rychlejší cestování, porovnal bych to třeba s VFR1200, to je taky cestovní motorka pro rychlejší cestování
Londoner píše: asi lepsi oddil to bmw.....me to s 510hp jede jen 295 gps, ale je fakt ze je to tezka ludra no. kazdopadne do cca 270 to zrychluje celkem svizne Maximalku jsem zkousel jen 3x a vic me to nelaka.....to je diplomaticky receno ze se spis bojim
ta e36 urcite dost keca - tzn podle gps to bude min. ty 35i maj zase pres 300ps a jsou v malejch autech (budou kecat taky, jen min - koukal jsem na tacho, ne na gps) , ikdyz to je spis vliv na akceleraci, maximalka bude +- sedet s max vykonem, at je auto jak chce tezky (+-) ono pak kazdejch 10kmh navic uz chce poradnou porci koni navic, s tim ze ty auta musi v t rychlosti fungovat i jinak nez na solnem jezere = aerodynamika ktera dela pritlak = dela soucasne odpor (formule ma vyrazne horsi Cx nez treba prius, prave kvuli tomu ze generuje velkej pritlak)
oni ty motorky taky ukazuji dost optimisticka cisla, nad realnych 280 uz se taky moc strojum chtit nebude (GSXR K1 co jsem mel ukazoval 299 uz pri 280gps)
Pitbullterier píše: Myslíš toho,co u pitvy zjistili.Že byl zhulenej jak Jamajský národní tým v užívání THC?Který se vyboural,protože se jen leknul auta.Které bylo dostatečně daleko.Ale na silnici to prostě nepatří.Ani jedno.
jj projelo kolem nej rychle auto, lekl se a strhl rizeni - on kdyby ho predjel na motorce s ladakem, nejspis by to dopadlo podobne....
v tom miste se vyhnou klidne 4 auta a jeste zbyde misto pro pani na kole, ale taky tam nerad predjizdim, takovej bermudskej trojuhelnik....
6,5ccm, vykon kolem 2kW pri 30000+, a hlavne 4km (10 okruhu 360°, zatackla na pylonu 2. je o 180°) pod minutu !! (samozrejme v rukch tech nejlepsich, jinak treba taky posekany prsty nebo hromada ulikovejch trisek a motor pul metru v zemi )
Naposledy editováno 31.01.2017 15:26:10
Londoner píše: Uz to tu bylo receno nekolikrat, vyhoda motky je ze je levna a tudiz tech sportovnich mtorek je mnohem vic nez sportovnich aut. Ale to nic nemeni na tom, ze sportovni auto pojede sportovni motku.....ja nechapu tohle objhajovani neobhajitelneho.....
Jo a ja nejsem zadnej autickar, litrovou V2 mam furt doma (I kdyz ted teda uz asi 3 roky nejezdim) a zazitek na ni mi ani sebesilnejsi auto nenahradi, ale proc tvrdit nesmysly?
to je dost všeobecné no a do toho bych se stejně nepouštěl další věc je srovnávat auto za 2,5 mil s motorkou ikdyž novou za 500tis. to prostě nejde. kdyby to bylo srovnatelné (motorky a auta), tak už se jezdí závody
tady jezdím na moto pro zážitek a to v autě nezažiješ
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
porovnavat motorky a auta se da, na zaklade ruznych kriterii, pokud bude kriterium cena noveho - pak ok, to na motorku nema nejspis zadne auto ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: matt: to s tim zazitkem je taky subjektivni, ja se lip svezu v aute...
porovnavat motorky a auta se da, na zaklade ruznych kriterii, pokud bude kriterium cena noveho - pak ok, to na motorku nema nejspis zadne auto ...
auto taky má něco do sebe, ale je chudší na požitek - jasný jen můj pohled
e: jak už se tu psalo s autem je jezdec rychlejší něž na moto, motorka je na ovládání složitější
Naposledy editováno 31.01.2017 16:39:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Čisto nahodný výber aut a motoriek ale dobré zavody by mohli byť napríklad
Škoda octavia RS - Honda CBR 500r
Ford focus RS - Yamaha R6
Mercedes A45AMG - Suzuki gsx r 750
Lamborghini aventador - Ducati panigiale r
Mercedes E63AMG - Honda VFR 1200
BMW 335i - Yamaha FZ8 Fazer
Mercedes E 500 - Kawasaki ZRX1200
čo ja viem približne stejne ročniky...
Keby sa napriklad stretli niekde na zaujímavom úseku ... nie dialnica, ale ani dajaka zakrutena alpska cesta a obaja dobri jazdci s chuťou si zazávodiť
Je nezmysel sa vyťahovať že som na litrovom športe vypukal nejaku staru klobasu, aj keď 400 koňovu a zas naopak mať depresie keď dostanem napriklad na 600vke bandite narezane od sílnejšieho trebars aj kombíku
myslim ze v diskusi jde spis o to ze dostatecne motorove disponovanych aut je v provozu proste mene..
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
chci si něco přečíst, ale ať to má hlavu a patu. Jinak Spajkere, začni už ťukat na tu klávesnici prstama na rukou a ne těma na nohou. Dyť se to nedá číst .
Jedna věc jsou teorie,
druhá je praxe. V praxi jsem třeba na sprintu ze semaforů ve městě nenašel motorku co by mi to nějak výrazně natřela. Tedy která by se spíš neztrapnila . A to jezdím jenom V8 Infiniti. Necelých 400 koní, 4x4, automat, váha jak dva tanky. Prostě než se litrovej motorkář naladí s plynem, už sem pět metrů před ním a než se mu to rozjede, jsou další semafory nebo zúžení pruhů nebo auta nebo tak . V autě jenom zaboříš plyn do podlahy a neřešíš nic. A to mám papírově z 0 na 100 za dvojnásobek toho, co motorka. Prostě teorie a praxe.
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Na hovno povrch, semafory a auta všude a tak. Většinou moto špatnej start . Jinak za kolik má motorka 50 km/h. S probuzenim. Za 2,5? Já to mám za 2,2 . Jasně, pak se motorka roztočí, v reálu dáš stovku tak za 4 možná 4,5? Auto dá za 5,7. Vždycky. O kolik to je metrů na dalších semaforech? Asi jsi narazil na špatný soupeře.
MichalR66 píše: Tak to ja bych ti klidně i věřil. Ale prostě v praxi jsem to viděl takhle. Prostě žádnej připravenej sprint na dlouhý dráze.
Na hovno povrch, semafory a auta všude a tak. Většinou moto špatnej start . Jinak za kolik má motorka 50 km/h. S probuzenim. Za 2,5? Já to mám za 2,2 . Jasně, pak se motorka roztočí, v reálu dáš stovku tak za 4 možná 4,5? Auto dá za 5,7. Vždycky. O kolik to je metrů na dalších semaforech? Asi jsi narazil na špatný soupeře.
Tak ono to sedi, jestli s tebou nezavodi a probere se az po 2vterinach...
Na dalsich semaforech uz motorka stoji v prvni rade :) dalsi semafory uz neni auto ani v zrcatkach ;)
Spatny soupere jsi mel evidentne ty - v tomhle tematu kopu za auta, ale sprint proste bezny auto vyhrat nemuze ..
Naposledy editováno 31.01.2017 20:48:45
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jen jsem párkrát už viděl reálný fighty a k ta dominance motorek v provozu za ne úplně dobrých podmínek a řízených normálními řidiči není tak obvyklá.
Ale v tom se shodneme .
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Tady jsem jenom našel rychle nějaký video. Superduke 1290. 180 koní na 180 kg. Normální silnice. Chlap asi nebude lempl a časomíra jde až při reálném startu,
tedy bez standardní prodlevy, kterou prostě vždycky máš. A podívej se na ty časy do 100 km/h. Klidně za 5,11. Dyť to dám pomalu taky . Za kolik je na 50 km/h nebo na 80 km/h?
Naposledy editováno 31.01.2017 20:52:03
Rozdil jedne vteriny je propastnej....
Btw ty mas tech 5.xx na aute zmerenejch? Nebo to beres z naky tabulky? Ta motorka to ma za 5.xx a papirove za 2.8? Auto co ma papirove za 5 taky malokdy udela opravdu 5 - ja to zatim nikde nevidel, ze by to auto dalo v case co udava vyrobce...
Naposledy editováno 31.01.2017 20:59:09
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
tedy opravdu přesně změřili u Infi při opakovaném startu 2,7 na 60 km/h a 5,6 na 100 km/h. Tenhle čas je krásnej v tom,
že ho dáš prakticky vždycky. Prostě jenom zaboříš ten plyn, nemáš co zkazit. Grip je super, kola se protočí leda tak na mokru za jedna. Do nějakých 70 km/h je rychlejší než ten Duke. Je to blbý,
ale je to tak. Od startu vede Infi víc, čím větší rychlost, tím samozřejmě přebírá motorka.
Edit: Přehlédl jsem ten dotaz. Jo mám to v autě změřené. Bohužel ne s Racelogicem,
jen tachometrově. Ale dáš to vždycky. A v praxi to právě odpovídá tomu co jsem viděl.
Naposledy editováno 31.01.2017 21:08:19
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Klidne zvladnu i test moto vs infinity :) vypada to ze budu mit nabite jaro :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jasně. Ale i několik délek auta na dalších semaforech s tím,
že se první tři vteřiny loudali za mnou není to, co většina čeká, když vyrazí ze semaforů. A to už fakt nezmiňuju to,
když to oba opravdu nehrotí. Tedy nedřepíš na semaforech se zařazenou rychlostí a vymáčklou spojkou. To jsou teprve přesuny od semaforů .
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jinak když si takhle stoupne motorka,
tak samozřejmě naopak vyjíždim až co nejpozději, ať má čas se nějak pořádně zařadit. A stejně tak nesnášim,
když někdo v téhle situaci zkouší závodit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |