Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
Teda sklopit sedačky mě v x6 nenapadlo , jedna je 4 místná,ta novější 5 místná,ale jdou vůbec sklopit? ...a ten dekl,co to zakrývá,to je
...a výhled dopředu je strašný!Takové ty crx před sebou jen tušíš!
Naposledy editováno 03.02.2017 22:23:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Přesně.
Některým se to nelíbí a chápu to,
ale prostě třeba zrovna tyhle X6M deklasujou zhruba do 120 všechny včetně M5 M3 atd,
V terénu prostě uměj rozhodně víc než jakýkoliv z těchhle sedanů, je z nich dobrej výhled, kufr je sice stejnej jako u sedanu,
ale všichni zapomínají na ten podstatnej fakt, že to má výklopnej kufr a když dáš dolu sedačky narveš tam toho spoustu.
V provozu maj jasnou výhodu a zrovna dneska klasika.
Přijedu na přeplněný parkoviště, žádný místo 200 metrů od vchodu, ale jedno přímo u něj. Zasněžený, nahrnutá hromada několik desítek centimetrů sněhu.
A s SUV prostě přijedu, rozhrnu tu hroudu sněhu a stoupnu si tam . Nic odřenýho žádnej problém.
Tak M-kova technika sa nezaprie, ale že to tak rozbije M5ku som nemyslel...
V niektorých situáciach je to velké auto výhodou , ale príde mi napr. ta konkretna X6M napr. uplne bez charakteru oproti tej M5 alebo M3. Su to ale autá trochu iného zamerania... So sedanom sa asi človek na pluhara hrať nebude a tiež asi nezavíta na polnú cestu, iba že by to bolo firemné auto
Trochu k povodnej téme, pri tej trakcii u X6M a tom kruťáku by nejedna silná motorka zaplakala na tom šprinte...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
PetrXX píše: No tak ma vlastni zkusenost s X5 po meste je presne opacna. Velky auto ze ktereho mas prehled protoze vidis pres strechy "malych", nejaky obrubnik taky neresis, propadly asfalt u kanalu apod ten podvozek da s prstem v nose. Stejne tak jsi dobre videt, takze moc prehlidnout to taky nejde.
Na extra cestovani to neni, ale na mestsky a primestsky provoz na to nedam dopustit. Jakmile se nekde mota hodne aut, SUV je k nezaplaceni.
Tak moja skúsenosť zas vravi v prospech malého auta... Dostaneš sa s tým do kadejakých zákutí mesta, s parkovaním nie je problém, tak tiež sa otočiť na malom platze je raz dva, vačšinou benzinovy hladký motor ktorý tak netrpí jak turbo technika atd...
Polietal som kdejaké európske mestá s malým jazzom a vždy som bol rád, že nesedím v nejakej velkej krave(samozrejme ta cesta tam je utrpenie) ale bavime sa o meste...
Ďalšia vec je mesto preplnené SUVčkami... V dnešnej dobe stále viac chýba miesto a paradoxne si čim ďalej viac ludí kupuje velké autá Ideálne je samozrejme mať dve autá, tak ako motorky, ale...dnes je to samý kompromis.
Stále si v niektorých prípadoch neviem pomocť a z niektorých mám pocit, že si tým velkým autom potrebujú niečo kompenzovať
Samozrejme, kolko ludí, tolko chutí a nejde to tak generalizovať...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Naposledy editováno 04.02.2017 08:51:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SVSkritek píše: liter1>
Presne tak, ja bych rekl ze ten trend SUV do mest je az hnus. Jo super, ted mam vetsi prehled, nez budou mit SUV vsichni, ze............... Zvlast tady na m.cz bych to necekal, kdyz lidi jezdi na motorce, ktera ma uplne opacnou filiozofii.
Myslíš syndrom malého penisu.
Naposledy editováno 04.02.2017 08:59:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Naposledy editováno 04.02.2017 09:35:14
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
A to budu kupovat druhe, predstavte si to. Abych mohl jezdit dvema, takze na parkovisti zaberu hned ctyri mista! Napric mozna i sest. A obe budou mit dohromady devet litru objem, vidim to o prodlouzeni tak o cca dvacet cisel. S litrovou motorkou se mozna dostanu na petadvacet. Na parkovisti u panelaku budu za kinga!
PS: kdo nema iphone, jako by nebyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Odeslano z iPadu,samozrejme
Londoner píše: liter1> kluci pretante porovnavat auta podle sprintu na yt......m5 a x6m ze stejny generace maj stejnej/ podobnej vykon( a x6m ma 4x4 a je o nekolik set kilo tezsi) rozdil v papirech 0-100 je 0.1s.......Holt jeden pilot byl poleno no. Jak s detma tohle....
Asi budem musieť potrénovať štarty na motorke hneď z jari, aby ma nejaky frajer na takom aute raz dva nezrušil
SVSkritek píše: liter1> .. Zvlast tady na m.cz bych to necekal, kdyz lidi jezdi na motorce, ktera ma uplne opacnou filiozofii.
pro sebe mám malýho lehkýho bavoráka kterej nemá ani funkční abs a o bezpečí se asi mluvit nedá. Ale pro rodinu to vidím trochu jinak
SVSkritek píše: AndělČK> Tak jednoznacne to asi neni . Spis takova duševní krize. Stredni a vyssi trida uz vse ma. Tak co ted ? Tak vetsi televize, vetsi auta, drazsi telefony, vic kramu kupovat, prejidat se drahejma polotovarama. Chlubit se hadrikama s znackou, ktery stejne usily deti ve Vetnamu... A pak hura pro antidepresiva. Protoze kdo si na tom postavi svet, tak nemuze byt nikdy spokojenej...
duševní krize je spíš tenhle výplod
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Obecně je veškerý škatulkování hloupý a řekl bych i omezený. U skřítka trochu překvapuje protože o něm takový mínění určitě nemám.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: liter1> kluci pretante porovnavat auta podle sprintu na yt......m5 a x6m ze stejny generace maj stejnej/ podobnej vykon( a x6m ma 4x4 a je o nekolik set kilo tezsi) rozdil v papirech 0-100 je 0.1s.......Holt jeden pilot byl poleno no. Jak s detma tohle....
Kdyz ty prave tesis tabulky a teorie.
Dulezita je praxe a tam na sprintu ta X6 seseka do 100 jak M5 tak skoro jakoukoliv normalnejsi zadokolku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Kdyz ty prave tesis tabulky a teorie.
Dulezita je praxe a tam na sprintu ta X6 seseka do 100 jak M5 tak skoro jakoukoliv normalnejsi zadokolku.
Jo, tak to se vi, z nuly maj silný auta problemy s trakcí, ale zmizí to i u docela velkejch výkonu uz nekde kolem 60kmh - a z nuly se v provozu jezdi jen na tech semaforech :) takze je to vlastne výhoda do mesta ... a Btw me ve meste bavi prave to jak zadokolka nema trakci, zábava, ale vń maly rychlosti. 4x4 se svoji efektivitou udela okamžitě rychlost ktera ve meste smrdi pruserem ;)
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Kdyz ty prave tesis tabulky a teorie.
Dulezita je praxe a tam na sprintu ta X6 seseka do 100 jak M5 tak skoro jakoukoliv normalnejsi zadokolku.
Jo a jako praxi uvadis mantaka v m5. Jasne hele x6 je proste kral vseho....
Tabulky u davam, ponevadz to jsou udaje bmw no a pocitam ze maj metodiku stejnou u vsech aut.
Naposledy editováno 04.02.2017 18:03:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: Londoner: jo preplnovani u velkyho uzitkovyho auta vidim stejne. Tak jestli sem pojedes tak dej vedet, disco bych si prohlidnul, ja ho rozhodne v nejbližší dobe kupovat nebudu :) zase jsem nasypal do Volva tak je skoda ho davat pryc :)
Prijedu v Cervenci, ale jagem.....disco bude az v zime/podzim. Jeste se chci sklouznout na smycce po ceste domu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: Prijedu v Cervenci, ale jagem.....disco bude az v zime/podzim. Jeste se chci sklouznout na smycce po ceste domu
Hehe to zni jako plan, ze bych zkusil bawo poskladat do července ? :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Londoner píše: Jo a jako praxi uvadis mantaka v m5. Jasne hele x6 je proste kral vseho....
Tabulky u davam, ponevadz to jsou udaje bmw no a pocitam ze maj metodiku stejnou u vsech aut.
Tak at to mame vyreseny. Nemas rad yutub ale k sobe ty auta asi u nas nesezenem. Tady mas velmi profi test zrychleny vsech M proti sobe. Ridici asi polena nebudou. Na osme minute mas odpoved. Vcelku jednoznacnou myslim .
No vychazi z toho ze z nuly vyrazí auto se 4x4 rychleji a cim delsi draha tim získávají převahu "normalni" auta. Kdyby v testu byla i m140i xdrive tak z nuly smazne i tu x6...
Co se tu kluci snazi rict - tohle neni disciplína na kterou jsou Mka stavěna, to je disciplína pro hellcaty :) na okruhu by se vidělo jakej je rozdíl mezi opravdovým M a lapacem penez x5/x6
Btw sef vývoje M divize rekl, ze uz se dostali na hranici kde uz zadokolka tak dobre neprenese vykon a pristi generace klasickejch M uz nejspis budou ctyrkolky
Naposledy editováno 04.02.2017 19:27:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: Hehe to zni jako plan, ze bych zkusil bawo poskladat do července ? :)
škoda že je to taková dálka, tam bych se svezl.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |