určitě tu tohle téma už zaznělo, ale tak si to alepsoň zopakujeme. Včera jsem si koupil GS500e ´92. Je to pěkný a zachovalý kus. Majitelka mi říká, že je v ní málo benzínu, tak nastavila palivový kohout na RES ( poloha směr nahoru ). Pak mi říká, že až dotankuju, ať to přepnu na polohu směr dolů - ON. A až zastavím, tak ať to dám do polohy PRIM ( vodorovný směr ). Cestou domů jsem 2x zastavil na benzíně a samozřejmě na tu chvilku nechal pačku v poloze ON. Pak ale motorka přestala táhnout až úplně nechcípla. Chvíli jsem s tím bojoval, ale pak mě napadlo, jestli se nepřechlastává. Tak jsem dal pačku mezi PRIM a ON a vklidu jsem při plném výkonu dojel dom.
Taky jsem si všiml, že se při těch zastávkách trošku pochcala, vždycky ale pár kapek. Po přepnutí páčky na PRIM v garáži už ale nevytekla ani kapka.
Dokážete mi tedy, jako úplnému ''biker rookie'', poradit? :)
EDIT: Při bližším pohledu jsem zjistil, že nahoru je PRIM, vlevo je RES, dolů je ON a vpravo je FUEL.
Díkes a ať to jezdí!
Naposledy editováno 20.04.2017 10:07:52
1 reakcí na tento příspěvek Špatný tah motoru - GS500e
ON, RES - ventil otevírá podtlak z běžícího motoru.
PRI - volný přítok = benzín zavírá pouze jehlový ventil karburátoru. Když je špatný, tak máš problém.
Jestli si to dobře pamatuji, tak tam bylo dolů ON, vodorovně RES a nahoru PRI. Pohrej si s tím ventilem. Pokud to jede jen na PRI, tak budeš mít problém v tom podtlakovém ovládání.
Naposledy editováno 20.04.2017 09:39:51
1 reakcí na tento příspěvek Špatný tah motoru - GS500e
Jinak presne jak pise kubacech!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný tah motoru - GS500e
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatný tah motoru - GS500e
sampasler píše: HornisGSX> Manuál mlčí
V manualu je jasne napsano k cemu je ktera poloha na ventilu.....ono totiz ta poloha PRI umi nadelat neskutecnej bordel.....od znicene spojky a po prekrouzkovani motoru!!! A pokud se ti po jizde motorka "polula"tak o necem svedci.
sampasler píše: kubacech> Máš pravdu, při pohledu na světle jsem zjistil, že mi ty polohy řekla špatně. Ještě tam je doprava FUEL. Ten je na co?
FUEL je tam napsano proto aby hloupa obsluha pochopila ze se jedna o knoflik kterym se otevre palivo. Neco jako na vodovodnim kohoutku HOT a COLD pripadne v Italii C a F .
taky obcas neni od veci u stary motorky vyzkouset jestli ten ventil nedava i bez podtlaku, obcas se stara membrana prilepi a pak to dava porad.
1.) Dáš polohu ON nebo RES, odpojíš obě hadičky. Z té palivové by nemělo nic vytékat.
2.) Když dáš podtlakovou hadičku do pusy a vytvoříš podtlak (nasaješ), z palivové hadičky začne téct benzín.
3.) Když přepneš kohout na PRI, benzín teče pořád, i bez podtlaku.
sampasler píše: kubacech> Máš pravdu, při pohledu na světle jsem zjistil, že mi ty polohy řekla špatně. Ještě tam je doprava FUEL. Ten je na co?
Kdys to na něj otočit a uvidíš Pokud se ti to povede, tak hádám že budeš mít fuel všude
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 9 | 26.9.2024 v 21:36 jandaxx |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |